Toon posts:

[Nero] Hoe brand je een video DVD?

Pagina: 1
Acties:
  • 885 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yippie! eindelijk heb ik een DVD brander in mijn bezit. Nu heb ik wat video bestandjes op mijn pc staan ( .avi / .mpg ) hoe krijg ik deze op een DVD gebrand zodat als ik hem in een DVD speler doe hij hem speelt en niet herkent als een data DVD? Verder zou ik graag willen weten hoe je .srt (ondertiteling) er vervolgens ook werkend (op de DVD) krijgt?

-Bumcang O-)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

nu is er een dvd website, met nagenoeg ALLE tuts en info mbt dvd/branden/ondertiteling etc etc etc. Maar weet niet of die hier wel gepost mag worden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
die avi en mpeg files moet je eerst renderen, en daarna moet je met Nero een video dvd maken.
een ondertiteling moet je in de avi/mpeg file "maken", door te converteren met bijvoorbeeld VirtualDub.

@Sinergy: Waarom zou dat niet mogen?

[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 22-04-2005 16:29 ]

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Op GoT verwachten we een niveau waarbij je zelf eerst wat probeerd, en als het dan niet lukt dan kan je hier je vraag stellen. We kunnen nu niet uit je post opmaken wat je geprobeerd hebt, en wat er mis ging.

Voor een kleine tip: doom9.org en de search :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:43
stap1: www.google.com
stap2: avi naar dvd met ondertiteling
stap3: lezen en leren
stap4: try it!

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 || Laadpaal: VoltTime One Business || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 08:53

Dentheman

Zie signature

Zie ondertitel

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Dit valt wel makkelijk te vinden in de search. Volgende keer iets beter zoeken dus. Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden wat we van een topic verwachten. ;)
offtopic:
Groeten doen is niet nodig, wij Tweakers groeten elkaar continue. ;)

Gr. pasta :P

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.