Toon posts:

Ik heb hem!

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m'n pc net opgehaald, ben net klar met omzetten van de onderdelen!

Hij is SNEEEEEEEEEEEEEEL!!! SNEEEEEEEEEEL!! Sneller, snelst!!! Ik ga lekker gamen!

Verwijderd

mogen wij ook weten wat het is:? :D

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:58

Snuffel

Vroem!

Wat is snel?

Als je hem van 5 hoog naar beneden tieft issie best snel ja >:)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
fijn!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:29

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik herkende je nick nog van gisteren:

Hi
Van vele maanden (9 om precies te zijn) heb ik eindelijk een wat sneller systeem bij elkaar!!

CPU : Celeron 500
Mobo : Abit BE6
Mem : 128 MB
HD : 3 gyg (wordt nog geupgrade)
CDrom : 32x
Video : 4 MB AGP + Voodoo2 (idem)
1,44 MB
15 Inch monitor (idem.. ooit)
SB Live 1024 ()

Dit alles in een strakke MIDI tower!!

Gaaf he! Ik denk dat deze wel heel veel sneller is als mijn huidige pc (p200)!

Er komt nog een geforce 2 MX in, en mischien een grotere HD.

Mooi he..

Zie maar wat je ermee doet.. wou het alleen ff kwijt

Barracuda

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

kansloze......

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/102454

Ook al met de geforce want dan loopt het helemaal hard ???

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

hmmz vind ik nie zo snel hoor :)
jij gaat er wel op vooruit dat wel maarjah :)

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Een kinderhand is snel gevuld...

;)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ben toch wel errug benieuwd hoe oud dit tweaker-knaapje nou eigenlijk is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-07 12:57

GreeTz

took the red pill

Wow man, dit systeem is uniek aan mijn (3e) internet pc!

Ik ben er ook heel blij mee, want ik hoef nu geen huigenoten achter mijn iets snellere pc vandaan te schoppen, als ik wil computeren :z

Ik heb gizter nog mijn PCI 4mb kaartje + diamond monster 3dfx1 (4mb) vervangen voor een Sis 8mb AGP met SVHS en een Monster 3d 2 met 12 MB (voodoo 2)! Dat was me een upgrade !! :9

Alleen:           DE GROETJES

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[zeikmode]
Hmm dus je hebt nu windows geinstalleerd en een spel ?
tja dan istie wel snel ja :+
[/zeikmode]

Veel plezier ermee!!

game till ya drop.

Verwijderd

Topicstarter
De geforce zit er nog niet in, moet ik nog voor gaan sparen, maar er zit nu een Obsidian Voodoo2 in, Met 12 mb erop.

Ik wist trouwens niet dat die voodoo2 nog zo snel was he.. quake3 draaide op m'n oude bak vrij slecht, maar hierop gaat ie heel goed hoor!

Met een geforce zal het zekers nog wel wat sneller gaan denk ik.

Maar ik ben al heel blij dat alles het gewoon werkt, en ook dat alles mooi compitabel is met elkaar. Heb tijdens de installatie van windhoos enzow geen enkel probleem gehad.

Barracuda

P.s ben 16

Verwijderd

ik merk dat jullie alleen maar zeiken op hem of zeggen dat jullie een beter systeem hebben. ik denk dat hij daar niet veel aan heeft

Verwijderd

Vind het ook niet echt snel hoor :Z

Maar toch een leuke vooruitgang... en nu overclocken die zooi :)

Veel plezier er mee :)

Verwijderd

Topicstarter
Hij is ook niet zo snel in vergelijking met die bakbeesten die jullie hebben, maar het verschil tussen die oude pc van mij en deze is wel enorm groot hoor.

en trouwens, ik heb d'r wel 9 maanden voor gewerkt.. nu mag hij voor mij werken :P

Verwijderd

man
hij is 16 en heeft zo'n bak
toen ik 16 was had ik een p166 man :)
oh wacht de techniek ging ook nog vooruit

ik ben nu 18 en heb een piii-550
nix mis mee
het is niet de snelste maar je kan er zeker mee uit de voeten
als het niet draait dan zet je de settings van de speleln iets lager en klaar is kees
nix mis met computers rond de 500mhz

en omdat ik 18 jaar ben en dus
waarschijnlijk meer verdien kan ik ook een iets zwaarder systeem kopen
toen ik 16 was had ik echt geen geld voor dat soort dingen, nu koop ik iedere maand wel weer een hd of iets anders

veel succes barracuda met je nieuwe computer !

Verwijderd

Gelijk heb je !!
Heee Suc6 ermee :)

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Ik vraag me toch af waarom hij dan een topic post als hij al weet dat er mensen (zoals ik >:)), zijn die toch sneller zijn / hem af zullen kraken....

Ik vind het dus een beetje een vaag topic, maar ja omdat ik in een goeie bui ben

* Gir is ontzettend blij voor je

• MisterDon
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hij gaat ermee gamen... :Z:Z:Z:Z

Wat een onzinnig tijdsverdrijf! >:)

Maar ik ben onder de indruk hoor... 3 gyg! Waar haal je het vandaan? Antiekhandeltje misschien? heheh :)

Verwijderd

Topicstarter
die 3 gyg gaat mee uit m'n oude systeempje.. Ik heb op het moment geen andere schijf, maar die komt er nog bij .

• Toewan
  • Laatst online: 29-07 19:17
Voodoo2's zijn nog niet eens zo langzaam hoor !! Quake2 draaide met mijn 2 Voodoo2's 8 Mb kaarten beter dan met m'n huidige GeForce SDR. Quake3 draait er ook wel goed mee, alleen je kan dan als ik me goed herinner geen high detail selecteren. Unreal Tournament draait naar mijn gevoel wel beter met m'n GeForce..

Ennuh, toen ik 16 was had ik volgens mij net m'n eigen 486 in elkaar geflansd.. :) (Maar ja, da's wel 5 jaar geleden. :))

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-06 22:21
Toen ik 17 was had ik net mijn eerste 486 in elkaar gezet, door gebrek aan geld:(
Ik was toen nog aangewezen op de PC van mijn pa, maar niet minder computer idioot als nu.

Toen ik 18 was heb ik mijn eigen Cyrix 266+ in elkaar gezet (64mb sdram, 24x cdrom, 4mb s3 virge, PcChips MB, eerst een 14" eizo, later een nieuwe 15" LG (Heb ik nu nog))

Nu ben ik 19 en heb sinds augustus het onderstaande systeem.

(Ik was met m'n 266 misschien nog wel vrolijker als met m'n Duron)

Groeten,
Erik en veel succes met je nieuwe doosje8-)

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Tsja, voor een niet bijzonder groot bedrag kan je een nette pc bij elkaar upgraden als je het goed doet.

Ik heb niet echt super veel geld over voor m'n pc, maar met 1000,- per jaar heb ik al 5 jaar een nette bak. Nu in december weer geupgrade:

Asus P2B
C700@875
384 MB PC100
Geforce 2 MX
50(20+30) GB IBM hdd
17" Belinea
4x Fikker
36x CD-Rom
TV-kaart
3Com 10/100 Netwerk
SB Live Value

Ik hoef helemaal geen superdure Thunderbirds 1200's, Geforce 2 Ultra's of 21" NEC's.. Dat wil zeggen: het is uiteraard wel relaxed enzo, maar om daar nu > 10000,- voor neer te leggen?? Onzin...

Dat bakkie van mij is niet bijzonder veel trager. Alles wat ik er op zou willen doen, doet het prima, daar heb ik die superdure zooi niet voor nodig..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Toen ik 16 was kocht ik een 386SX-25. Had helaas geen geld voor een AMD (!!!!!) 386DX40, maar jah.. :)

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 11:18 schreef Exirion het volgende:
....
CPU : Celeron 500
Mobo : Abit BE6
Mem : 128 MB
HD : 3 gyg (wordt nog geupgrade)
CDrom : 32x
Video : 4 MB AGP + Voodoo2 (idem)
1,44 MB
15 Inch monitor (idem.. ooit)
SB Live 1024 ()

Dit alles in een strakke MIDI tower!!

Gaaf he! Ik denk dat deze wel heel veel sneller is als mijn huidige pc (p200)!
Nutteloos, celly 500, ongeloveloos |:(

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 17:22 schreef Exirion het volgende:
Toen ik 16 was kocht ik een 386SX-25. Had helaas geen geld voor een AMD (!!!!!) 386DX40, maar jah.. :)
hehe in die tijd wilde je geen AMD :) toen was het nog bagger!!! MAAR NU :) ROCKT AMD :) hahaha toen ik 16 was kocht ik een euh weet ik veel een stereo of zo :)

• dajuan
  • Laatst online: 17-08 20:56
Op woensdag 10 januari 2001 16:02 schreef bl00dhound het volgende:
man
hij is 16 en heeft zo'n bak
toen ik 16 was had ik een p166 man :)
oh wacht de techniek ging ook nog vooruit

ik ben nu 18 en heb een piii-550
nix mis mee
het is niet de snelste maar je kan er zeker mee uit de voeten
als het niet draait dan zet je de settings van de speleln iets lager en klaar is kees
nix mis met computers rond de 500mhz

en omdat ik 18 jaar ben en dus
waarschijnlijk meer verdien kan ik ook een iets zwaarder systeem kopen
toen ik 16 was had ik echt geen geld voor dat soort dingen, nu koop ik iedere maand wel weer een hd of iets anders

veel succes barracuda met je nieuwe computer !
ik ben ook 16 en krijg volgende week het onderstaande systeem :):):):):)
videokaart had ik al :(:( maar als ie verrot is dan koop ik wel een nieuwe.......8-)8-)8-)

• 0siris
  • Laatst online: 22-08 17:19
zozo...Logitech internet...doe maar duur hoor :)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

OHJA DIT IS VOOR JUAN

Asus A7V, AMD Thunderbird 1 gHz, Spire cooler, 288 mb intern geheugen, Maxtor 20,4 GB VL40 + 6,4 GB, Soundblaster 128, Voodoo 3 3000 :( 52 x AOpen, ATX Bigtower 350 Watt, Logitech Internet, Logitech Mouseman Wheel Cordless, 500 Watt boxen + subwoofer.....

waarom een 350 watt voeding??? en waarom een bigtower????? en waarom een A7V :r????? die Ghz die snap ik wel :)

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Wat nou :r ? Asus is het beste merk voor mobo's, dus daarom een A7V.
Waarom een bigtower? Nou, dan heb je tenminste plaats en betere airflow dan in een minitowertje.
Waarom 350 Watt voeding? Omdat 130 Watt intussen echt te weinig is om de TB's en GF's van prik te voorzien..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Asus is het beste merk voor mobo's, dus daarom een A7V.
En wat denken we van abit?
Waarom 350 Watt voeding? Omdat 130 Watt intussen echt te weinig is om de TB's en GF's van prik te voorzien..
350W is overdreven.. en waar zie jij dat ie een gayforce heeft? Hij heeft een v3.. ik draai zelf ook met een 250W voeding.. das dus wel met gayforce :7

Verwijderd

dat is leuk vertel eens wat meer
(hehehe)

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Ach het ging mij erom dat dat gastje zonder normale argumenten andermans systeem afkraakt.. :P. Abit roels ook hoor :D

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

ow jah.. ik ben ook 16 >:) :+

• Lynx
  • Laatst online: 22-08 23:00
he bl00dhound volgend jaar ben je 19 en dan kun je net als ik overstappen op AMD. Duron 600@1000 >:)

tiep vaut

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op woensdag 10 januari 2001 17:41 schreef Caeculus het volgende:
OHJA DIT IS VOOR JUAN

Asus A7V, AMD Thunderbird 1 gHz, Spire

en waarom een A7V :r????? die
Man wat lul je, je hebt zelf een Asus A7V, en als die toevallig niet stabiel loopt ligt of aan jou of aaan dat bordje, en niet aan een hele productielijn, die van mij draait stabiel.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Toen ik ....

10 jaar was> 486dx266 met 16mb geheugen en 340mb hd van pa.

15 jaar > eerste eigen pc van vobis p166 met 32 mb en VOODOO1 enzo..

nu 20 > athlon900 op a7v 256mb 30+20gb en een geforce2 niet zonder een 19"iiyama.

evolutie niet..

• cappie
  • Laatst online: 17-05-2025

cappie

all lowercase

* cappie is van een 200mmx/4.3GB/64MB@100Mhz naar een AMD TBIRD 1200/60GB/256MB@200Mhz gegaan...

dat is wat ik noem 'een aardig verschilletje' [img]"i/s/smile.gif\"[/img]

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

toen ik 16 was had ik nog geen eigen pc. toen ik 17 was(1999) kocht ik een 2e hands mobo en proc. ram, video-,geluidskaart, hdd had ik al alleen in een andere pc zitten. dat was dus mijn eerste eigen pc en dat was een P2-350@392Mhz. nu sinds zomervakantie en nu 18 ben draai ik wat hieronder staat, lekkerz snel.
Op woensdag 10 januari 2001 20:10 schreef cappie het volgende:
* cappie is van een 200mmx/4.3GB/64MB@100Mhz naar een AMD TBIRD 1200/60GB/256MB@200Mhz gegaan...

dat is wat ik noem 'een aardig verschilletje'
ach noem je 1ghz nou verschil, ikke zie het verschil daar tussen haast niet.:)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• zork
  • Laatst online: 04-08 12:43
doe allemaal niet zo lullig man: de ene heeft veel geld voor een pc en is met niets tevreden, de ander heeft amper geld en is hartstikke blij met zo'n in jullie ogen '3de internet pc'

Verwijderd

Best leuk, je hoeft niet per se alles op 1600x1200 te spelen toch?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 10 januari 2001 20:28 schreef zork het volgende:
doe allemaal niet zo lullig man: de ene heeft veel geld voor een pc en is met niets tevreden, de ander heeft amper geld en is hartstikke blij met zo'n in jullie ogen '3de internet pc'
Je hebt opzich helemaal gelijk. Hartstikke leuk dat iemand blij is met een dergelijk systeem, MAAR... kom dan niet op tweakers.net helemaal opgewonden lopen doen over een bejaard Celeron 500 systeem en dan verwachten dat wij allemaal gaan zitten jubelen. Zo is het toch?

• Bart-01
  • Laatst online: 21-08 19:00
Op woensdag 10 januari 2001 17:32 schreef Caeculus het volgende:

[..]
hehe in die tijd wilde je geen AMD :) toen was het nog bagger!!! MAAR NU :) ROCKT AMD :) hahaha toen ik 16 was kocht ik een euh weet ik veel een stereo of zo :)
Verstand van zaken, NOT !.

De AMD 386DX40 was veel beter dan de Intel.

Do as I say, don't do as I do.

• Gir
  • Niet online

Gir

I need waffles

Ja ik ga met je mee, vind ik ook, ik ben zelf ook hartstikke blij met m'n eigen systeem ik heb er hard voor gewerkt, ik heb een ABIT mobo voor de freaks, maar om daar dan 2 topics aan te wijden -buiten het off topic forum- dat vind ik overdreven, laat staan met een "bejaard" (<-- een citaat, niet mijn eigen woorden) systeem...

• NEOTEK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 21:05

NEOTEK

Neotek

Gewoon lekker blij zijn met je nieuwe bakkie!>:)

Kubuntu

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 10 januari 2001 20:50
De AMD 386DX40 was veel beter dan de Intel.
Inderdaad, op dat moment was het het snelste wat er te krijgen was. Intel beweerde dat de 486SX-25 alle 386'ers versloeg, maar dat gold alleen voor de Intel 386'ers want de 386DX40 was een stuk sneller dan m'n 486SX-25. Gelukkig kon ik die 486SX wel zonder al te veel problemen naar 40MHz overclocken! :P

• baviaan
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Niet iedereen kan evenveel centen in een systeem stoppen. Als je er gelukkig mee bent, wat zeikt iedereen dan? Crisis...

Verwijderd

goh ik ben 15 en ik heb: Abit KT7, duron 800, Hercules 2mx, 1024, plextor 8/4/32, TV kaartje +monitor printer en scanner.

En ik heb um zelf betaald

Verwijderd

De meeste van jullie zijn echte }:0 }:0.
Dat joch werkt zich te tandjes en de rest van de zeikers zitten dat joch af te zeiken.
Ik vind TOPPIE voor je! :) en laat ze waar lullen want meer van de helft zit ook maar achter hun PII klooien. Niet verder vertellen.

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 16:04 schreef ThaMaster het volgende:
Ik vraag me toch af waarom hij dan een topic post als hij al weet dat er mensen (zoals ik >:)), zijn die toch sneller zijn / hem af zullen kraken....

Ik vind het dus een beetje een vaag topic, maar ja omdat ik in een goeie bui ben

/me is ontzettend blij voor je
misschien heb jij je pc zo ver^%#^%$@ dat die van hem nog sneller draait ook je weet het niet

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 21:19 schreef Dimo het volgende:
De meeste van jullie zijn echte }:0 }:0.
Dat joch werkt zich te tandjes en de rest van de zeikers zitten dat joch af te zeiken.
Ik vind TOPPIE voor je! :) en laat ze waar lullen want meer van de helft zit ook maar achter hun PII klooien. Niet verder vertellen.
hehe Klopt een week geleden nog had ik een p II 233 MHZ

Verwijderd

Greetings allemaal,

ik heb net ook 2 maanden een nieuw systeempie bij elkaar gespaard,

AMD Thunderbird 800@900
KT7 moederbordje
128 MB SDRAM op 133 MHz
Hercules Prophet II MX 32
Een mooi FPS setje en een 17'monitor

Wat wil je nog meer??? Ow ja, nu we toch bezig zijn ik ben pas 15 :P (zelf betaald uiteraard)

Cool dat je ook een nieuw systeempie hebt...

--------------------------------------
Not even death can save you from me!!! >:)

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Op woensdag 10 januari 2001 15:50 schreef Barracuda het volgende:
De geforce zit er nog niet in, moet ik nog voor gaan sparen, maar er zit nu een Obsidian Voodoo2 in, Met 12 mb erop.
Goh, ik wist niet dat er nog kaarten onder de 16 MB bestonden !!! >:);)>:)

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• The Dolf
  • Niet online
idd

Het heeft niet eens veel zin om er zoveel aan uit te geven. Ik heb zelf een TNT 2 Ultra en die is goed voor minimaal 40 frames/s op een 17" monitor@100hz in 1024*768.
Goed genoeg dacht ik zo. Nu alleen nog een mobo+processor upgrade ( er is nl iemand die van mijeen BX mobo + P3 533 voor 500 piekjes wil kopen) en misschien een snellere brander.

En ja, ik verveel me.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Iejoor
  • Laatst online: 11-08 13:58
--------------------------------------
Not even death can save you from me!!! >:)
[off-topic]

Hehe ook D2 spelertje?? :)
Hier Necro lvl 65 >:)

[/off-topic]

Verwijderd

Even een corectie, het moeten }:O }:O zijn.

Verwijderd

Barracuda gelijk heb je hoor :), ik heb ook hard moeten sparen om mijn systeem soepel te laten draaien (allemaal upgrades)

en jongens, laat hem nou lekker het leuk vinden, wat heeft het nou voor nut om te gaan zeggen dat je een beter systeem hebt...

Verwijderd

Goed systeem hoor alleen: waarom een Celly 500 als je ook een Duron 600 kan kopen die 64KB meer L2 Cache heeft en misschien nog wel goedkoper is ook?

Verwijderd

est leuk, je hoeft niet per se alles op 1600x1200 te spelen toch?
jah tuurlijk wel man 8-)
...ok dat ik dan maar 25fps haal in q3 maakt verder niet uit hehehe

Maareh nog meer offtopic..ik ziet et verschil tussen 1600*1200 en 1280*1024 nie hoor, in games dan natuurlijk :)

Ik heb dus onderstaand systeem en die is (ik blij) gefinancierd dmv een pc prive project.

ben al hard aan het sparen..hoop dat ik binnenkort onz 2e systeem (=mijn systeem) kan upgraden..is momenteel een dooie 166mmx :(

• The Dolf
  • Niet online
Vorige week ook een celly gekocht voor mijn vader. De goedkoopste die ik heb kunne krijgen was een 633.
Hoe kan je nou in hemlsnaam een celly 500 halen?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• ScuL
  • Laatst online: 13:24
hmm ik heb ook nog steeds een voodoo2 in onderstaand systeem, simpelweg omdat ik begonnen ben met upgraden en geen geld meer heb om het af te maken...

(tsja je moet wat als het CBR je 4x laat zakken, de IB groep 6 maanden wacht met betalen van studiefinanciering en je baas je salaris 3 maanden uitsteld... ) grrrr :(

het 1e wat ik ga doen als ik weer poen heb is een gf(2?) kopen

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Verwijderd

ik heb mijn dual 650 en 384 mbsd ECC ram sb live 1024 tnt 2 pro 17" 0.24 db scherm bigtower burner 4 4 24 en 48 x cd rom enw at vergeet ik 50 GB harddisck 20+30 ook zelf gekocht en vergeet nu nog heus wel wat geloof ik
30 gb + 265 extra is onder tussen opgrade

maar dit syteem heb ik in april gekocht na 2 jaaar met krantjes zwoegen

mag ik ook aplause? ;)

ben nu net 15 btw

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 19:46

Sjod

Ik ben goed luisterend

Juan schreef het volgende: ik ben ook 16 en krijg volgende week het onderstaande systeem
videokaart had ik al maar als ie verrot is dan koop ik wel een nieuwe.......

Asus A7V, AMD Thunderbird 1 gHz, Spire cooler, 288 mb intern geheugen, Maxtor 20,4 GB VL40 + 6,4 GB, Soundblaster 128, Voodoo 3 3000 :( 52 x AOpen, ATX Bigtower 350 Watt, Logitech Internet, Logitech Mouseman Wheel Optical, 500 Watt boxen + subwoofer......

Die KRIJG je ja van je liefe papa Barracuda heeft er tenmiste zelf voor gewerkt, kan hij niks aan doen dat hij niet zo'n verwent nest als jou is

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 17:05 schreef Burat het volgende:
Tsja, voor een niet bijzonder groot bedrag kan je een nette pc bij elkaar upgraden als je het goed doet.

Ik heb niet echt super veel geld over voor m'n pc, maar met 1000,- per jaar heb ik al 5 jaar een nette bak. Nu in december weer geupgrade:

Asus P2B
C700@875
384 MB PC100
Geforce 2 MX
50(20+30) GB IBM hdd
17" Belinea
4x Fikker
36x CD-Rom
TV-kaart
3Com 10/100 Netwerk
SB Live Value

Ik hoef helemaal geen superdure Thunderbirds 1200's, Geforce 2 Ultra's of 21" NEC's.. Dat wil zeggen: het is uiteraard wel relaxed enzo, maar om daar nu > 10000,- voor neer te leggen?? Onzin...

Dat bakkie van mij is niet bijzonder veel trager. Alles wat ik er op zou willen doen, doet het prima, daar heb ik die superdure zooi niet voor nodig..
Wat een trage strontbak ;)
Nee echt waar een geintje!!!

Je hebt gelijk voor 1000,- per jaar heb je gewoon jaar in jaar uit een goed systeem waar je alles mee kunt. Ik had een p3-500 met voodoo3-2000 etc etc goed verkocht en nu een tbird900 met geforce2mx DVD extra mem etc etc voor nog geen 1000,- bij betalen :)

Ik upgrade hem volgend jaar weer. Ik denk dat ik ongveer 1500 per jaar uitgeef.

Verwijderd

Hey Barracude als ik vragen mag wat heb je betaald voor dat systeempje?

• bonceng
  • Niet online
He Barracuda, laat die zeikerds maar zeiken ;).

;)

specs

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 15:50 schreef Barracuda het volgende:

Ik wist trouwens niet dat die voodoo2 nog zo snel was he.. quake3 draaide op m'n oude bak vrij slecht, maar hierop gaat ie heel goed hoor!

Met een geforce zal het zekers nog wel wat sneller gaan denk ik.

Maar ik ben al heel blij dat alles het gewoon werkt, en ook dat alles mooi compitabel is met elkaar. Heb tijdens de installatie van windhoos enzow geen enkel probleem gehad.

Barracuda

P.s ben 16
Hij is 16, en hij weet welke hardware hij heeft! Het is een wonder! 16! 16!!!!

Jesus komop eh er zijn slimmere tweakers van 13 hiero :P

Maar toch veel geluk ;)

BTW nu iedereen kennelijk toch vaag bezig is, ik ben ook 16, heb een p3-800 (ja had niet genoeg geld om een glanzend AMD mobotje te kopen :() draaiend op 896 (hoger gaat me sblive naar de kloteh) met wat artic pasta en een fop38, 2x 40GB maxtor 7200 UDMA66 HDs, Pioneer 105S, plex4/2/20S (ach upgrade komt nog wel), Inwin Q500 kast, asus CUBX mobo, Hercules GF2 64MB DDR ('van de vrachtwagen gevallen' >:)), sblive 1024 (:( kutding, ach ik heb geen zin om te vertellen waarom, maar ik heb veel liever een Terratec of Turtle Beach), 2x 128mb RAM pc100 Kingston cas 3 (ook van de vrachtwagen gevallen >:)).

BTW laat je niet intimideren door ons hoor, als jij ooit zo 'wijs' bent als wij zal je het ook leuk vinden om newbies uit te laggen, you'll understand ;)

• The System
  • Laatst online: 05-08 13:32
ikke:

11 -> p100 8 mb ram 1mb vidkaart 1.2 gig hd 8x cd speler

nu 14-> p100@133 64mb ram 1mb vidkaart 1.2 gig hd en een 8x cd speler :)

evolutie ?

ben van plan binnenkort een nieuwe te krijgen (let op krijgen) maar heb nog geen donateur gevonden :+

eerst maar mijn punten ophalen en dan krijg ik vast wel een nieuwe pc :)

dacht aan:
-duron 600
-msi kt7pr2
-256 mb ram
-ibm 307030 7200 rpm
-gf2 mx/ati radeon
-17"/19"
-bigtower+300watt voeding
en nog wat >:)

• DynaMikeY
  • Laatst online: 21-08 10:06

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Hehe...toen ik 18 was, was ik 24 uur per dag met mijn MSX2 bezig! (ik droomde zelfs over die dingen!)

MSX rulez. Ik heb intussen heel wat PC's versleten...maar van mijn oude trouwe Philips MSX2 (NMS8280 voor de insiders) geen afstand kunnen doen...emotionele waarde enzo :)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op donderdag 11 januari 2001 03:53 schreef DynaMikeY het volgende:
Hehe...toen ik 18 was, was ik 24 uur per dag met mijn MSX2 bezig! (ik droomde zelfs over die dingen!)
kan niet want je speelde er 24uur per dag op, dan slaap je dus niet.
Of droomde je erover tijdens het spelen

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik begon in '85 met een Atari 600XL, en een kennis van ons had een MSX waar ik vaak mee klooide. Super primitief allemaal, maar de graphics en het geluid was al stukken beter dan de PC destijds! :P

Verwijderd

Mooi systeem hoor en zeker een hele vooruitgang. Ik ga nu zelf net van een pentium 3 450 met 128 ram naar het onderstaande systeem. Dat is ook wel een hele vooruitgang toch?

Verwijderd

Sjiesj... waarom zit iedereen zo op die kerel te zeiken... niet IEDEREEN geeft al z'n geld meteen uit aan PC's (sommigen willen er misschien ook nog een sociaal leven op na houden, en dan bedoel ik GEEN lanparty's :)). Bovendien is een Celly 500 weliswaar niet zo snel, maar als je gewend bent met een P200 te spelen issut dus echt wel beter. Ik heb zelf ook maar een Celeron op 616 met G400, daar ben ik ook tevreden mee (okee, mijn pa heeft nog een PIII-800EB die volledig tot mijn beschikking staat >:)). Daar zit een Voodoo2 in, en dat ding is best snel. Vooral in UT, komt de FPS gewoon nooit onder de 30. Da's dus echt wel speelbaar.

• DynaMikeY
  • Laatst online: 21-08 10:06

DynaMikeY

1976 Kever 1300

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

kan niet want je speelde er 24uur per dag op, dan slaap je dus niet.
Of droomde je erover tijdens het spelen
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar als ik droom, dan slaap ik. Dat ik indertijd droomde over mijn MSX, wil zeggen dat ik er in mijn slaap 'mee bezig' was.

En de bezigheden vallen nauwelijks in de categorie 'spelen', maar meer in 'creatief bezig zijn' (graphics, beetje programmeren etc.)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• SnoW
  • Laatst online: 01-08 09:15
Lachen jullie me uit als ik zeg dat ik op mijn zestiende een MSX2 had? (Philips NMS8255, als ik me goed herinner).

Dat waren nog eens tijden! *D

Verwijderd

laat je niet gek maken barra want je kunt iedere dag wel weer snellere zooi kopen

heb net weer voor 4500 nieuwe zooi gekocht en in jan 2002 kan ik via pc prive weer voor 5000 kopen de enige die er echt sneller van worden zijn degene die die zooi aan je vekopen

ik had celly 466 en haalde in quake 2 87 fps met 8 mb stealth en 12 mb voodoo2

heb nu p3 800 en asus v7100 32mb en haal nu 189 fps

maar of ik nu (terwijl ik speel ) veel verschil merk vind ik niet

trouwens toen ik 16 was zat ik nog achter mijn spectrum + met cassetebandjes te klooien |:(|:(|:(|:(

dus wees maar blij met wat je hebt

• zork
  • Laatst online: 04-08 12:43
Op woensdag 10 januari 2001 20:40 schreef Exirion het volgende:

[..]
Je hebt opzich helemaal gelijk. Hartstikke leuk dat iemand blij is met een dergelijk systeem, MAAR... kom dan niet op tweakers.net helemaal opgewonden lopen doen over een bejaard Celeron 500 systeem en dan verwachten dat wij allemaal gaan zitten jubelen. Zo is het toch?
Ja, daar heb je wel deels gelijk in, maar je moet niet iemand gaan afkraken omdat ie toevallig een langzamer systeem heeft. In jullie ogen is hij wat te enthousiast, maar daar zal hij zelf anders over denken. Maar ja, zand erover (nee, niet over het 'bejaarde' systeem ;))...Greetz

Verwijderd

Ja, maar zo hoort het ook, gewoon blij zijn met wat je hebt en als jij er alles mee kan doen wat je nodig hebt dan is het toch goed niet?

Barracuda: Veel plezier met je nieuwe pc! :)

Greetz

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Je moet ergens beginnen..

• Reiko
  • Laatst online: 17-08 12:08
Ik ben 14 en onderstaand pc'tje! >:)

Maar ja, wie lang wacht heeft dezelfde kwaliteit van een tijdje geleden voor een veel lagere prijs. En als je ervoor gespaard heb, geniet je er dubbel zo dik van!
Veel geluk ermee ;)

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

Verwijderd

waarom zoveel geheugen man, 256MB is zat.......

• BruT@LysT
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

haha Damn, toen ik 16 was had ik al een betere pc.. vooruit 3 pc's.. allemaal dezelfde :)
Allemaal Celeron 333's @ 500 met allemaal SLI Voodoo2. dat speelde wel aardig. Je moet de visite ook een spelletje kunnen laten spelen niewaar :)
Goed, dat was 2 jaar geleden ;)
Nu zit ik ok kamers en moet het doen met 1 pc.. single cpu TBird 900@1150 met geforce DDR en ATA66 KUT HARDDISK! :(
me buurman boven me heeft een 15000rpm SCSI hdd gruwelijk das echt wel vet sneller :)
Ach jah tijd om te sparen en tijd om te wachten.. SCHIET NOU TOCH ES OP MET DIE 760MP MOBO's! krijg gewoon bijna weer zin om weer een BP6 te kopen met dual Celly, jam jam!

Verwijderd

Wees blij dat je compu werkt, ik loop al drie maanden te eikelen over mijn systeem wat ik zelf nog net draaiende houd. Het overclocken heb ook nog maar even uitgesteld en ik zit vaker achter de 233mhz van een huisgenoot. Zo, en nu eerst een amstel

Bovendien is het leuker om met een oud systeem te klooien want dan kan je pas echt maximaal ocen. Het kost dan toch niets om effen een nieuwe proc te kope

• cor-gijs
  • Laatst online: 24-05 17:06

cor-gijs

Dig further for bigger hole

toen ik mijn 1e computer kocht (ik was 17, da's nu toch zeker wel 8 maanden geleden) had ik niet eens geld voor een fatsoenlijke kast.
(zie: http://dehoutenkast.cjb.net )
:)
maar:
ik was er zeer content mee, dat ben ik nu iets minder, maar toch nog wel een beetje.

There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.

Verwijderd

Hij is gewoon enthousiast dat tie nu een veel sneller systeem heeft.

Zoiets zullen andere tweakers toch ook herkennen, en doe dan een beetje spontaan mee.

Ik hoop iig dat tie er veel plezier aan beleeft.

Verwijderd

JESUS KAPPE NAH!!!

baracuda als jij er toppie blij mee bent,,,, dan ben ik dat ook voor je... het is allemaal relatief...

somiige gasten lopen stoer te doen als kindertjes van 12 van ik heb zo'n pentium 20000MHZ lekker boeien,,,, over 3 maanden is er al weer wat sneller....

GEFELICITEERD!
Pagina: 1