Op woensdag 10 januari 2001 15:50 schreef Barracuda het volgende:
De geforce zit er nog niet in, moet ik nog voor gaan sparen, maar er zit nu een Obsidian Voodoo2 in, Met 12 mb erop.
Ik wist trouwens niet dat die voodoo2 nog zo snel was he.. quake3 draaide op m'n oude bak vrij slecht, maar hierop gaat ie heel goed hoor!
Met een geforce zal het zekers nog wel wat sneller gaan denk ik.
Maar ik ben al heel blij dat alles het gewoon werkt, en ook dat alles mooi compitabel is met elkaar. Heb tijdens de installatie van windhoos enzow geen enkel probleem gehad.
Barracuda
P.s ben 16
Hij is 16, en hij weet welke hardware hij heeft! Het is een wonder! 16! 16!!!!
Jesus komop eh er zijn slimmere tweakers van 13 hiero
Maar toch veel geluk
BTW nu iedereen kennelijk toch vaag bezig is, ik ben ook 16, heb een p3-800 (ja had niet genoeg geld om een glanzend AMD mobotje te kopen

) draaiend op 896 (hoger gaat me sblive naar de kloteh) met wat artic pasta en een fop38, 2x 40GB maxtor 7200 UDMA66 HDs, Pioneer 105S, plex4/2/20S (ach upgrade komt nog wel), Inwin Q500 kast, asus CUBX mobo, Hercules GF2 64MB DDR ('van de vrachtwagen gevallen'

), sblive 1024 (

kutding, ach ik heb geen zin om te vertellen waarom, maar ik heb veel liever een Terratec of Turtle Beach), 2x 128mb RAM pc100 Kingston cas 3 (ook van de vrachtwagen gevallen

).
BTW laat je niet intimideren door ons hoor, als jij ooit zo 'wijs' bent als wij zal je het ook leuk vinden om newbies uit te laggen, you'll understand