linksys wag54g v.2 ftp problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds ik deze modem/router/accespoint in 1 heb problemen met het uploaden van bestanden naar een ftp server. Ik heb die bij 2 webservers die over poort 21 lopen.

De nieuwste firmware staat erop 1.00.19

Ik heb de poorten 20 en 21 open gezet beide kanten op tcp en udp. block anonymous internet requests uitgezet. Ook heb ik port trigering en port range forwarding geprobeerd, maar het mocht niet baten. Ik heb het ook met verschillende ftp client geprobeerd. Ik heb de hele firewall geheel uitgeschakeld, en nog niets. passive mode enzo heb ik ook aan en uitgezet.

Een vriend van mij heeft deze router/modem/accespoint in een samen met mij gekocht en hij heeft dezelfde problemen. Ik vind het een groot mistery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsja, ik heb met deze router ook problemen met poorten forwarden, het schijnt dat deze router nogal brak is.
Ik heb geen idee of het daar ook daadwerkelijk aan ligt, maar ik heb er dus ook problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op woensdag 20 april 2005 @ 23:07:
Tsja, ik heb met deze router ook problemen met poorten forwarden, het schijnt dat deze router nogal brak is.
Ik heb geen idee of het daar ook daadwerkelijk aan ligt, maar ik heb er dus ook problemen mee.
Ik gebruik ook emule en daar moet ik ook een aantal poorten voor open zetten. Dit werkt, ik heb dan high id ipv low id. Dus het port forwarden lukt wel degelijk. Als ik de firewall uit zet dan doet het ftp'en het nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:05:
[...]

Ik gebruik ook emule en daar moet ik ook een aantal poorten voor open zetten. Dit werkt, ik heb dan high id ipv low id. Dus het port forwarden lukt wel degelijk. Als ik de firewall uit zet dan doet het ftp'en het nog steeds niet.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- _/-\o_
Ik heb ook problemen gehad met ftp-uploaden naar mijn website. Na 48 minuten aan de helpdesk gehangen te hebben en de hele configuratie van de modem versleutelen.. nog niet.
Toevallig haalde ik een pc van zolder die het laatst geupdate was in februari en daar lukte het wel mee. Niks mis met de linksys dus. Win XP geupdate en... werkte ook niet meer met ftp uploaden.
Na veel zoeken ben ik er achtergekomen dat de oorzaak ligt bij de update KB893066 !!!!
Op 2 andere pc's die update gedeinstalleerd en ze werkten weer prima met ftp uploaden.
Ik hoop jullie hiermee geholpen te hebben.
Groet,
Marko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:27

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:48:
[...]

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- _/-\o_
Ik heb ook problemen gehad met ftp-uploaden naar mijn website. Na 48 minuten aan de helpdesk gehangen te hebben en de hele configuratie van de modem versleutelen.. nog niet.
Toevallig haalde ik een pc van zolder die het laatst geupdate was in februari en daar lukte het wel mee. Niks mis met de linksys dus. Win XP geupdate en... werkte ook niet meer met ftp uploaden.
Na veel zoeken ben ik er achtergekomen dat de oorzaak ligt bij de update KB893066 !!!!
Op 2 andere pc's die update gedeinstalleerd en ze werkten weer prima met ftp uploaden.
Ik hoop jullie hiermee geholpen te hebben.
Groet,
Marko.
WTF je hebt nog gelijk ook, en na het lezen van de beschrijving snap ik ook waarom deze niet werkt.
Wel vreemd dat Microsoft nog geen nieuwe update heeft uitgebracht.nouja wellicht in deze maand :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebigbozz
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 18:11

thebigbozz

Unusual as Usual

Ik loop te zoeken maar ik kan niet vinden hoe ik deze update uninstal.

kan iemand mij vertellen hoe dat moet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 08:52
(jarig!)
thebigbozz schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:43:
Ik loop te zoeken maar ik kan niet vinden hoe ik deze update uninstal.

kan iemand mij vertellen hoe dat moet???
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/980216

Hier vint je download linksjes naar de nieuwe firmware,
officeel is die namelijk nog niet op de site van linksys te vinden.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebigbozz
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 18:11

thebigbozz

Unusual as Usual

Oops dat is makkelijk op te lossen |:(

Iedergeval bedankt
Pagina: 1