Drugrunners! [Deel 4]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 894 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

OK, ik vond void_null al bij elkaar passen, dan is het heel vreemd als je als buitenstaander zo'n misklik ziek.

Dan zal ik even kijken of ik Mr_Loverman/Wasted_Banker (mijn cartelleider) kan schoppen, die heeft null nog als enemy staan.

Morgen ben ik weg (lekker weekend weg), en daarna ga ik maar uit verveling IM schoppen, wil iemand hier even een lijst namen posten, hoef ik niet te zoeken ;)

Leuk om weer allies met GoT te zijn :P

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haploid
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-12-2021
Op zich zal er geen grote heisa ontstaan als je een steal plaatst tegen een van SHOP of hun allies (CTD, House of Gimp), maar als je erom heen kunt werken, doe dat dan aub. Het is niet zo dat deze alliantie automatisch overerft naar de volgende ronde. Dat mag de leiding van GoT in beta5 beslissen. Gezien de verkleining van de harde kern kan ik me voorstellen dat het handig kan zijn, maar dat zien we dan wel.

De heren van SHOP laten de zaken in onze handen wat betreft strategie, naamgeving, etc. Om de boel ronduit Gathering of Tweakers te noemen, tja, het zou wel fijn zijn, maar het doet niet helemaal recht aan het feit dat we een redelijke gelijke groep hebben die bijdraagt aan deze overwinning. Als iedereen z'n ideeen over de naam hier zou willen spammen, dan kunnen we naar een overeenstemming werken.

Hey, I came here to be drugged, electrocuted and probed, not insulted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 215821
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-05-2020

215821

pro lurker

Ok, zoals beloofd de polls.

Eerste is wie cartelleider wordt. Degene met het meest aantal stemmen wordt leider van GoT, nummer 2 van SotT, enzovoorts. Oftewel hoe meer stemmen, hoe groter het cartel dat je krijgt :) .
Er hebben zich 4 kandidaten aangemeldt:

Poll: Wie moet cartelleider worden?
Mark
HouseQ
Radial
DJrDJ666
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=72053&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Verder is het wel handig om te weten wie wat voor class speelt. Dan kan het een beetje afgestemd worden, zodat er straks niet 3 keer zoveel bankers als een andere class zijn bijvoorbeeld.

Eerst maar eens wat je hoofdaccount wordt:

Poll: Wat wordt jouw main-account?
Corrupt lawyer
Corporate salesman
Farmer
Investment banker
Ex-militairy
Assassin
Gangster
Pimp
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=72056&layout=6&sort=prc

En dan wat je secundairy account wordt. Het ziet er naar uit dat je de volgende ronde maar 2 accounts mag hebben, in tegenstelling tot 3 deze ronde. Secundary account dus:

Poll: Wat wordt je secundary account?
Corrupt lawyer
Investment banker
Corporate salesman
Ex-militairy
Assassin
Farmer
Gangster
Pimp
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=72062&layout=6&sort=prc

Kijken wat de nieuwe ronde ons brengt :) .

Aanvulling:
Misschien ten overvloede, maar je mag uiteraard maar 1 keer stemmen. Kun je niet stemmen (bijvoorbeeld omdat je geen eigen account hebt op GoT, of je deelt een pc), mag je ook een PM sturen naar mij op IRC (Paul|215821), of in-game (banker215821).

[ Voor 6% gewijzigd door 215821 op 18-06-2005 17:36 ]

2-0-2-2-0-2-0-0-12-12-12-0-2-0-2-2-0-2-0-0-12-12
-----------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Wat betreft de naamgeving: wat mij betreft zou het zo moeten blijven (void/null), ondanks dat null dan hetzelfde is als de speler null. Het is wel gekoppeld aan een Tweakers klank, maar toch iets anders. Het zou niet fair zijn om alleen GoT te vermelden, en SHOP niet, dus zou ik het zo houden :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2007
Voor volgende ronde mijn eerste account wil ik graag corrupt laywer zijn. Mijn tweede account doet er echt niet toe. Anders neem ik wel hetgene wat jullie het meeste nodig hebben. :)

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
waarom nemen de soldaten geen drugs meer? nu blijft me moraal steeds op 1.0 en zuigt behoorlijk nu iedereen me loopt te bashen. maar goed, kan ik het zo veranderen dat me soldaten wel drugs nemen? in me options staat gewoon dat ze drugs mogen nemen maar dat doen ze niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:43
ADMK schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 00:01:
waarom nemen de soldaten geen drugs meer? nu blijft me moraal steeds op 1.0 en zuigt behoorlijk nu iedereen me loopt te bashen. maar goed, kan ik het zo veranderen dat me soldaten wel drugs nemen? in me options staat gewoon dat ze drugs mogen nemen maar dat doen ze niet :/
Waarom gebruik je niet gewoon de optie: Pay staff om je soldaten drugs te voeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Mark schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 01:35:
[...]

Waarom gebruik je niet gewoon de optie: Pay staff om je soldaten drugs te voeren ?
ja dat doe ik toch 8)7 maar ze nemen geen drugs terwijl ik toch nog genoeg drugs heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

En staan er wel vinkjes voor SM in je inventory?

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Bedankt! _/-\o_ dat was dus het probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
1 void (30) 14,883
2 Irish Mafia (30) 14,656
omg... volgens mij gaan IM void nog inhalen ook :X
zul je net zien in de laatste week (misschien zelfs de laatste dag :D )

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Net begonnen onder de naam CRiMiNaL, even rondkijken. Mischien volgende beta fase volledig meedoen.

Mocht het kartel nog mensen nodig hebben, stel me hierbij beschikbaar voor een invite :)

[ Voor 33% gewijzigd door CRiMiNaL op 21-06-2005 13:31 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:29

radial

Watch out

Aangezien er hier op mij toch niet pro gestemd wordt en ik lang genoeg dr gespeeld heb ga ik er na deze ronde mee stoppen zoals de meeste die het al een aardige tijd spelen.

De motivatie is dat het me teveel tijd kost en aangezien het zomer wordt en ik het druk krijg denk ik dat het dr spelen niet ten goede komt.

De enigste reden dat ik nog zou blijven dr-en als er voldoende op me gestemd zou worden.
#drugrunners zal ik nog wel blijven bezoeken wil wel weten hoe het de komende tijd gaat en ik wens iedereen veel plezier ermee.

20xSF170s - ozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haploid
Dus iedereen, stem op radial! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:33

Bjorker

Cadillacs rule!

-message deleted- :P

[ Voor 90% gewijzigd door Bjorker op 23-06-2005 06:22 ]

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haploid
Zojuist heeft HouseQ bekend gemaakt dat hij per direct stopt met het spel. Hij heeft zn account leeggeruimd en is uit het kartel null gestapt. Het gevolg hiervan is dat null gedropt is naar de vijfde plek. Bedankt HouseQ. |:( Alles wat je had hoeven doen om je kartelmaten te helpen is nog een keertje inloggen een dag of twee van tevoren. Nu keldert het kartel dus gewoon een plaats. We mogen geen mensen er meer in plaatsen.

Ik hoop dat de rest van de spelers het fatsoen heeft om nog iig in het kartel te blijven hangen tot maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Haploid schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:42:
Zojuist heeft HouseQ bekend gemaakt dat hij per direct stopt met het spel. Hij heeft zn account leeggeruimd en is uit het kartel null gestapt. Het gevolg hiervan is dat null gedropt is naar de vijfde plek. Bedankt HouseQ. |:( Alles wat je had hoeven doen om je kartelmaten te helpen is nog een keertje inloggen een dag of twee van tevoren. Nu keldert het kartel dus gewoon een plaats. We mogen geen mensen er meer in plaatsen.

Ik hoop dat de rest van de spelers het fatsoen heeft om nog iig in het kartel te blijven hangen tot maandag.
omg.....
HouseQ schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 00:44:
* HouseQ voegt zichzelf toe als Got-cartelleider volgende ronde 8)7

---------------------------------
everybody knows me ;)
nee; dat is idd echt een leidersmentaliteit :/... jij komt er wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 24-06-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
Bij deze wil ik HouseQ ook even bedanken voor de teamplay die hij heeft laten zien.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial

radial

Watch out

Van mij idem en veel plezier met je vriendin. :|

20xSF170s - ozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Hij had zijn signature ook wel mogen veranderen
Teamplay is the name Drugrunners The Game!
:|

En echt 'leeggeruimd' kan ik het niet noemen, toen ik wegging hield ik echt uitverkoop, ik verkocht alles wat ik kon verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
\o/

kmieke:
Street Cred 8 (100,056,204xp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haploid
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

En ik heb al moeite om boven de 180k te blijven, :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 215821

215821

pro lurker

Vanavond is de laatste avond van deze ronde. En op dit moment staan we achter...
We kunnen nog winnen (het verschil is niet zo heel groot) maar dan moeten er wel genoeg mensen online zijn. Vooral rond maintenance tijd.
Gisteravond waren er maar een handvol mensen online. Dat is gewoon veel te weinig, helemaal in dit stadium van het spel. Omdat er bijna niemand online was, is er veel gestolen, en hebben wij maar weinig terug kunnen stelen. Met het gevolg dat we _veel_ hebben verloren. Zowel in geld als in punten.
Daarom wil ik iedereen oproepen om vanavond op IRC te komen. Probeer ook te hitten als het kan, maar stel in ieder geval je maintenance geld veilig. Stem het af met de dan aanwezige cartelbankers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik ben er morgen niet meer (vakantie \o/), maar ik wil jullie heel veel succes wensen, en ook voor de volgende ronde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
nog even een tip voor de afsluiting morgen:
er zijn misschien een aantal mensen die weinig offensive soldaten hebben (al dan niet met laag moraal)
voer deze soldaten morgen en vul ze (daarna) aan tot max; dit geeft ook weer extra punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
sorrie voor dubbelpost :P
1 void (30) 18,777
2 Irish Mafia (26) 15,702
\o/
dat is volgens mij een onoverbrugbare vorsprong :)

nog ff volhouden en dan hebben 'we' gewonnen

edit:
:D
ff wakker worden Maestro.... er zijn er een aantal uit IM gestapt..
n1 SLASH
\o/

[ Voor 32% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 27-06-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haploid
SLASH en sunf hebben de Irish Mafia verlaten. Lag in de lijn der verwachting, is me een compleet raadsel waarom ze SLASH uberhaupt hebben toegelaten. Laatste gok om te winnen, denk ik. Sukkels. Duffy is boos en is er ook uitgestapt. SLASH had Wilmo's account in beheer, dus die is er ook uit.

Op zich hadden we de ronde ook wel gewonnen zonder deze grap. We hadden een voorsprongetje en de meesten waren online en druk bezig. Geen kans voor de ieren om de overwinning te stelen. Maar zo kan t ook. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 215821

215821

pro lurker

Inderdaad niet de meest "mooie" overwinning, maar zonder die actie van SLASH hadden we het waarschijnlijk ook gered.
We stonden al 200 punten voor, terwijl we al druk bezig waren met 2 PST's. Terwijl IM nog sliep. We hadden dus hoogstwaarschijnlijk toch gewonnen.

Feli voor ons dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
215821 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:54:
Inderdaad niet de meest "mooie" overwinning, maar zonder die actie van SLASH hadden we het waarschijnlijk ook gered.
We stonden al 200 punten voor, terwijl we al druk bezig waren met 2 PST's. Terwijl IM nog sliep. We hadden dus hoogstwaarschijnlijk toch gewonnen.

Feli voor ons dus :).
:)

met een beetje geluk komt kmieke nog op een 3e plaats overall en 2e plaats qua SC. 1e plaats qua SC lukt helaas nietmeer.

Nog 26000 punten erbij en ze stijgt naar #3
3 Bello Pimp 150 22,498,079
4 Kmieke Investment Banker 198 22,472,455
edit:
@kmieke:
Player Rank 3

[ Voor 5% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 27-06-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haploid
Even een kort overzichtje van waar alle tweakers beland zijn in de verschillende tabelletjes. Dit is gebaseerd op de situatie van 10:30, dus een half uur voor t einde. Heb m voor de grap lokaal bewaard.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Player rankings
2 Nimrod
3 Kmieke
6 DJrDJ666
8 Sgrovert
21 Ahab
26 Haploid
33 null
36 D_Jay
39 stfu
44 house_miep

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Assassin
5 null
9 Elusion
11 Amonta_deToya
12 CarlosTheJackal
26 Ruby

Corporate salesman
6 FrostXL
7 player
21 JHSsales
27 zoeperman

Corrupt lawyer
1 Nimrod
5 LuciousPrice
26 Cybje

Farmer
2 Haploid
5 ut_ding
8 Maestro
9 dr_HJ
11 Female
14 E_Rick
21 AlZawahiri
32 henkde1e
33 PietDeEikel
42 Adapter
43 boertje[/b]

Gangster
4 Ahab
5 stfu

Investment banker
1 Kmieke
2 Sgrovert
13 D_Jay
15 house_miep
19 215821
28 heintjeput
30 Franziska

Pimp
4 DJrDJ666
12 Hufkes
23 Spivvi
37 bergkees

Ahab
1 Notoriety
2 Total Soldier Kills While Attacking
3 Total Cash Stolen
6 Most Soldiers Killed While Defending
7 Most Soldiers Killed While Attacking

Amonta_deToya
2 Most Cash Stolen
4 Total Drugs Stolen
5 Total Cash Stolen
9 Notoriety

CarlosTheJackal
7 Total Drugs Stolen

D_Jay
7 Most Drugs Stolen

DJrDJ666
3 Most Cash Stolen
9 Item Value

Elusion
9 Total Drugs Stolen

Haploid
5 Total Soldier Kills While Defending

Khyron
10 Total Drugs Stolen

Kmieke
2 Street Credibility

Nimrod
2 Total Hoes Stolen
3 Item Value
3 Total Soldier Kills While Defending
4 Street Credibility
4 Prestige
8 Most Hoes Stolen

null
1 Total Drugs Stolen
2 Total Cash Stolen
3 Notoriety
3 Total Soldier Kills While Attacking

Radial
9 Total Cash Stolen

Ruby
5 Most Cash Stolen

Sgrovert
8 Street Credibility
10 Total Soldier Kills While Defending
10 Item Value

[ Voor 19% gewijzigd door Haploid op 27-06-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial

radial

Watch out

Feli Hap & Paul (jullie waren de karrentrekkers vanalles) dat void gewonnen heeft, jammer dat het niet op gewone wijze is gegaan dan hadden we duidelijk gewonnen, maar oke wie nr. 1 is heeft de prijs.

Voor de volgende ronde, ik stop er definitief mee, heb er geen zin meer in, ook gezien mijn vorige post en alle moeite die ook ik erin heb gestoken met meedoen, smorgens voor het werk, op het werk, als ik thuiskwam tot middernacht en dat elke dag.
Jammer dat er niemand op mij wou stemmen, maar goed dat is ieders keuze, had graag het topteam van got een keertje willen leiden.

666 en mark suk6 ermee en ik zal af en toe wel keer komen kijken hoe het ermee gaat.

20xSF170s - ozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Feli iedereen \o/ _O_ :) . Leuk dat er nog gewonnen is ook, en dat ik nog ergens tussen stond. Ik vond het jammer dat ik er de afgelopen week niet meer bij kon zijn, en dat ik de komende ronde afwezig ben. Daarna ben ik waarschijnlijk wel weer aanwezig. Iig iedereen bedankt voor de gezelligheid enzo, dat was nog wel het leukste :P . En 666, Mark, en andere (top)spelers die er wel bij zijn aankomende ronde: veel succes!

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haploid
Oh ja, nog namens THE_ENFORCER:

"Congrats on the win! I think you would had it even without the defections on the other side but we were looking forward to the suspenseful ending. Oh well, maybe next round we'll get our wish." :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Zoals bekent stoppen Female en ik er ook mee. We zullen nog wel een aantal keer inloggen om de (eventueel) gewonnen DRC's over te maken naar mensen die wel doorspelen.

Leuke reactie trouwes van TE :)

congrats iedereen met het winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 215821

215821

pro lurker

Ik ben nu ook definitief gestopt met het spel. Ik zal deze week nog wel af en toe inloggen om m'n messages te bekijken, en eventueel gewonnen DRC transferen.
Dat lijstje wat Hap gepost heeft is trouwens niet helemaal compleet: banker215821 is bijvoorbeeld hoger geëindigt dan 215821, en beide bankers stonden hoog in de item value stats. Niet dat het uitmaakt, want in heb al een aantal weken nauwelijks meer in mijn characters geïnvesteerd, maar wel netjes voor de volledigheid :) .

Naast mij en Hap zijn er natuurlijk nog meer mensen erg betrokken geweest, hoewel meer achter de schermen. Bij de meeste belangrijke beslissingen hebben veel kern-leden ook hun inbreng gehad :) .

Hierbij wil ik iedereen bedanken die deze ronde mogelijk heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haploid
Ik heb een eerste ontwerp gemaakt voor de Hall of Fame pagina, die is te zien op http://www.simple.demon.nl/DR/HoF/hof.html . Als ik iemand ben vergeten te vermelden, of je kunt nog wat anders bedenken wat er wel of niet op moet staan, laat t me dan horen. Zo snel de uiteindelijke rankings bekend zijn, zal ik die nog toevoegen (welke spelers op welke plek is geeindigd). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:48

Exterazzo

Qeasy

Woei ik sta er ook bij :P Maar moet er niet wat extra informatie bij? Zoals de founders etc. Maar goed ik vind hem mooier en leesbaarder dan de hall of fame van FnL / boom / TNS / IM / Honour Amongst :P

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 215821

215821

pro lurker

Founders zou inderdaad leuk zijn om er bij te zetten, en ik voel er veel voor om de "retired players" te vermelden, met alts enzo als het kan.

Verder is het misschien een idee om de spelers die je speciaal bedankt met hun main naam te noemen, en niet een alt.

Verder denk ik dat we ondertussen de poll voor cartelleiderschap kunnen sluiten. De volgende ronde begint al bijna weer :) . Void (het oude SHOP) heb ik ondertussen alweer overgedragen aan _fast eddie_, een SHOP-speler. Null zal ik dus later vanavond doen is inmiddels overgedragen aan DJrDJ666, winnaar van de poll. Feli :).

Mark krijgt dus SotT, ik neem aan dat Fooker dat deze week regelt :). Heintje put heeft tWdT inmiddels overgedragen aan Midas (alt van DJrDJ666), gezien hij ook stopt, in ieder geval de komende maand in verband met vakantie en dergelijke.

Ik heb trouwens een nieuw cartel gemaakt voor alle GoTters die gestopt zijn. PM me even op IRC als je daar je accounts wil parkeren :). Zo komt er weer ruimte vrij in de andere cartels.

[ Voor 34% gewijzigd door 215821 op 28-06-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heintjeput
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:26
Jup ik ga ook stoppen, ik vind het na 2 rondes DR eigenlijk wel weer mooi geweest, tijd om me ergens anders mee bezig te houden. Daarnaast zal ik er een maand niet zijn, dus dan schiet het sowieso al niet op.

Ik denk dat ik voor de gein nog wel regelmatig aanwezig zal zijn tijdens de testronde, beetje kloten met te veel geld, wat ook niet echt leuk meer is na de 500M die we kregen van TE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
Vraag me af of het nodig is dat we nu al met meerdere cartels beginnen. We moeten eerst maar eens beginnen met het vullen van het eerste cartel met actieve spelers, als er dan een tweede cartel nodig is kan ik die dan alsnog starten. Waarschijnlijk dan ook onder een andere naam, SotT heb ik nooit echt een mooie naam gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haploid
De creatieve vrijheid ligt geheel bij jou, Mark. :p

Is er trouwens ook iemand die de startpost van me wil overnemen? Is grotendeels knip-en-plak werk, tenzij je echt geinspireerd bent, maar wel handig als een actieve speler het doet, zodat hij nog geupdate kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
Haploid schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:31:
De creatieve vrijheid ligt geheel bij jou, Mark. :p

Is er trouwens ook iemand die de startpost van me wil overnemen? Is grotendeels knip-en-plak werk, tenzij je echt geinspireerd bent, maar wel handig als een actieve speler het doet, zodat hij nog geupdate kan worden.
Hoort dat niet gewoon bij de taak van de got cartelleader :? .......... DJ dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haploid
Nou ja, wie het nieuwe topic ook doet, het moet wel snel gebeuren. Binnenkort gaat de nieuwe ronde van start en dan willen we wel weer met een nieuw topic beginnen. Er moeten ook nog modjes op de hoogte worden gebracht enzo. Staat er al iemand op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
Is bij deze aangevraagd :)
het nieuwe topic zal in het begin nog wel een copy/past openingspost worden, maar deze zal in de loop van tijd gewijzigd worden en gedeeltes ingevoegd worden met betrekking tot de nieuwe items

hier is de nieuwe
Drugrunners! Deel 5

[ Voor 21% gewijzigd door DJrDJ666 op 01-07-2005 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek doe ik dit deel van het topic dicht, zodat de nieuwe ronde in het spel in een schoon topic besproken kan worden :)

-> [rml]Drugrunners! [ Deel 5][/rml]

[ Voor 128% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 09:28 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.