What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
De heren van SHOP laten de zaken in onze handen wat betreft strategie, naamgeving, etc. Om de boel ronduit Gathering of Tweakers te noemen, tja, het zou wel fijn zijn, maar het doet niet helemaal recht aan het feit dat we een redelijke gelijke groep hebben die bijdraagt aan deze overwinning. Als iedereen z'n ideeen over de naam hier zou willen spammen, dan kunnen we naar een overeenstemming werken.
Hey, I came here to be drugged, electrocuted and probed, not insulted.
Eerste is wie cartelleider wordt. Degene met het meest aantal stemmen wordt leider van GoT, nummer 2 van SotT, enzovoorts. Oftewel hoe meer stemmen, hoe groter het cartel dat je krijgt
Er hebben zich 4 kandidaten aangemeldt:
Poll: Wie moet cartelleider worden?
• Mark
• HouseQ
• Radial
• DJrDJ666
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Verder is het wel handig om te weten wie wat voor class speelt. Dan kan het een beetje afgestemd worden, zodat er straks niet 3 keer zoveel bankers als een andere class zijn bijvoorbeeld.
Eerst maar eens wat je hoofdaccount wordt:
Poll: Wat wordt jouw main-account?
• Corrupt lawyer
• Corporate salesman
• Farmer
• Investment banker
• Ex-militairy
• Assassin
• Gangster
• Pimp
Tussenstand:
En dan wat je secundairy account wordt. Het ziet er naar uit dat je de volgende ronde maar 2 accounts mag hebben, in tegenstelling tot 3 deze ronde. Secundary account dus:
Poll: Wat wordt je secundary account?
• Corrupt lawyer
• Investment banker
• Corporate salesman
• Ex-militairy
• Assassin
• Farmer
• Gangster
• Pimp
Tussenstand:
Kijken wat de nieuwe ronde ons brengt
Aanvulling:
Misschien ten overvloede, maar je mag uiteraard maar 1 keer stemmen. Kun je niet stemmen (bijvoorbeeld omdat je geen eigen account hebt op GoT, of je deelt een pc), mag je ook een PM sturen naar mij op IRC (Paul|215821), of in-game (banker215821).
[ Voor 6% gewijzigd door 215821 op 18-06-2005 17:36 ]
2-0-2-2-0-2-0-0-12-12-12-0-2-0-2-2-0-2-0-0-12-12
-----------------------------------------------------------
gianada

Waarom gebruik je niet gewoon de optie: Pay staff om je soldaten drugs te voeren ?ADMK schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 00:01:
waarom nemen de soldaten geen drugs meer? nu blijft me moraal steeds op 1.0 en zuigt behoorlijk nu iedereen me loopt te bashen. maar goed, kan ik het zo veranderen dat me soldaten wel drugs nemen? in me options staat gewoon dat ze drugs mogen nemen maar dat doen ze niet
ja dat doe ik tochMark schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 01:35:
[...]
Waarom gebruik je niet gewoon de optie: Pay staff om je soldaten drugs te voeren ?

omg... volgens mij gaan IM void nog inhalen ook1 void (30) 14,883
2 Irish Mafia (30) 14,656

zul je net zien in de laatste week (misschien zelfs de laatste dag
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Mocht het kartel nog mensen nodig hebben, stel me hierbij beschikbaar voor een invite
[ Voor 33% gewijzigd door CRiMiNaL op 21-06-2005 13:31 ]
... MMORPG Addict.
De motivatie is dat het me teveel tijd kost en aangezien het zomer wordt en ik het druk krijg denk ik dat het dr spelen niet ten goede komt.
De enigste reden dat ik nog zou blijven dr-en als er voldoende op me gestemd zou worden.
#drugrunners zal ik nog wel blijven bezoeken wil wel weten hoe het de komende tijd gaat en ik wens iedereen veel plezier ermee.
[ Voor 90% gewijzigd door Bjorker op 23-06-2005 06:22 ]
Nope

Ik hoop dat de rest van de spelers het fatsoen heeft om nog iig in het kartel te blijven hangen tot maandag.
omg.....Haploid schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:42:
Zojuist heeft HouseQ bekend gemaakt dat hij per direct stopt met het spel. Hij heeft zn account leeggeruimd en is uit het kartel null gestapt. Het gevolg hiervan is dat null gedropt is naar de vijfde plek. Bedankt HouseQ.Alles wat je had hoeven doen om je kartelmaten te helpen is nog een keertje inloggen een dag of twee van tevoren. Nu keldert het kartel dus gewoon een plaats. We mogen geen mensen er meer in plaatsen.
Ik hoop dat de rest van de spelers het fatsoen heeft om nog iig in het kartel te blijven hangen tot maandag.
nee; dat is idd echt een leidersmentaliteitHouseQ schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 00:44:
* HouseQ voegt zichzelf toe als Got-cartelleider volgende ronde
---------------------------------
everybody knows me

[ Voor 3% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 24-06-2005 11:34 ]
Teamplay is the name Drugrunners The Game!
En echt 'leeggeruimd' kan ik het niet noemen, toen ik wegging hield ik echt uitverkoop, ik verkocht alles wat ik kon verkopen
En ik heb al moeite om boven de 180k te blijven,
We kunnen nog winnen (het verschil is niet zo heel groot) maar dan moeten er wel genoeg mensen online zijn. Vooral rond maintenance tijd.
Gisteravond waren er maar een handvol mensen online. Dat is gewoon veel te weinig, helemaal in dit stadium van het spel. Omdat er bijna niemand online was, is er veel gestolen, en hebben wij maar weinig terug kunnen stelen. Met het gevolg dat we _veel_ hebben verloren. Zowel in geld als in punten.
Daarom wil ik iedereen oproepen om vanavond op IRC te komen. Probeer ook te hitten als het kan, maar stel in ieder geval je maintenance geld veilig. Stem het af met de dan aanwezige cartelbankers.
er zijn misschien een aantal mensen die weinig offensive soldaten hebben (al dan niet met laag moraal)
voer deze soldaten morgen en vul ze (daarna) aan tot max; dit geeft ook weer extra punten
\o/1 void (30) 18,777
2 Irish Mafia (26) 15,702
dat is volgens mij een onoverbrugbare vorsprong
nog ff volhouden en dan hebben 'we' gewonnen
edit:
ff wakker worden Maestro.... er zijn er een aantal uit IM gestapt..
n1 SLASH
\o/
[ Voor 32% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 27-06-2005 14:44 ]
Op zich hadden we de ronde ook wel gewonnen zonder deze grap. We hadden een voorsprongetje en de meesten waren online en druk bezig. Geen kans voor de ieren om de overwinning te stelen. Maar zo kan t ook.

We stonden al 200 punten voor, terwijl we al druk bezig waren met 2 PST's. Terwijl IM nog sliep. We hadden dus hoogstwaarschijnlijk toch gewonnen.
Feli voor ons dus
215821 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:54:
Inderdaad niet de meest "mooie" overwinning, maar zonder die actie van SLASH hadden we het waarschijnlijk ook gered.
We stonden al 200 punten voor, terwijl we al druk bezig waren met 2 PST's. Terwijl IM nog sliep. We hadden dus hoogstwaarschijnlijk toch gewonnen.
Feli voor ons dus.
met een beetje geluk komt kmieke nog op een 3e plaats overall en 2e plaats qua SC. 1e plaats qua SC lukt helaas nietmeer.
Nog 26000 punten erbij en ze stijgt naar #3
edit:3 Bello Pimp 150 22,498,079
4 Kmieke Investment Banker 198 22,472,455
@kmieke:
Player Rank 3
[ Voor 5% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 27-06-2005 15:51 ]
Player rankings
2 Nimrod
3 Kmieke
6 DJrDJ666
8 Sgrovert
21 Ahab
26 Haploid
33 null
36 D_Jay
39 stfu
44 house_miep
Assassin
5 null
9 Elusion
11 Amonta_deToya
12 CarlosTheJackal
26 Ruby
Corporate salesman
6 FrostXL
7 player
21 JHSsales
27 zoeperman
Corrupt lawyer
1 Nimrod
5 LuciousPrice
26 Cybje
Farmer
2 Haploid
5 ut_ding
8 Maestro
9 dr_HJ
11 Female
14 E_Rick
21 AlZawahiri
32 henkde1e
33 PietDeEikel
42 Adapter
43 boertje[/b]
Gangster
4 Ahab
5 stfu
Investment banker
1 Kmieke
2 Sgrovert
13 D_Jay
15 house_miep
19 215821
28 heintjeput
30 Franziska
Pimp
4 DJrDJ666
12 Hufkes
23 Spivvi
37 bergkees
Ahab
1 Notoriety
2 Total Soldier Kills While Attacking
3 Total Cash Stolen
6 Most Soldiers Killed While Defending
7 Most Soldiers Killed While Attacking
Amonta_deToya
2 Most Cash Stolen
4 Total Drugs Stolen
5 Total Cash Stolen
9 Notoriety
CarlosTheJackal
7 Total Drugs Stolen
D_Jay
7 Most Drugs Stolen
DJrDJ666
3 Most Cash Stolen
9 Item Value
Elusion
9 Total Drugs Stolen
Haploid
5 Total Soldier Kills While Defending
Khyron
10 Total Drugs Stolen
Kmieke
2 Street Credibility
Nimrod
2 Total Hoes Stolen
3 Item Value
3 Total Soldier Kills While Defending
4 Street Credibility
4 Prestige
8 Most Hoes Stolen
null
1 Total Drugs Stolen
2 Total Cash Stolen
3 Notoriety
3 Total Soldier Kills While Attacking
Radial
9 Total Cash Stolen
Ruby
5 Most Cash Stolen
Sgrovert
8 Street Credibility
10 Total Soldier Kills While Defending
10 Item Value
[ Voor 19% gewijzigd door Haploid op 27-06-2005 20:41 ]
Voor de volgende ronde, ik stop er definitief mee, heb er geen zin meer in, ook gezien mijn vorige post en alle moeite die ook ik erin heb gestoken met meedoen, smorgens voor het werk, op het werk, als ik thuiskwam tot middernacht en dat elke dag.
Jammer dat er niemand op mij wou stemmen, maar goed dat is ieders keuze, had graag het topteam van got een keertje willen leiden.
666 en mark suk6 ermee en ik zal af en toe wel keer komen kijken hoe het ermee gaat.
"Congrats on the win! I think you would had it even without the defections on the other side but we were looking forward to the suspenseful ending. Oh well, maybe next round we'll get our wish."
Leuke reactie trouwes van TE
congrats iedereen met het winnen.
Dat lijstje wat Hap gepost heeft is trouwens niet helemaal compleet: banker215821 is bijvoorbeeld hoger geëindigt dan 215821, en beide bankers stonden hoog in de item value stats. Niet dat het uitmaakt, want in heb al een aantal weken nauwelijks meer in mijn characters geïnvesteerd, maar wel netjes voor de volledigheid
Naast mij en Hap zijn er natuurlijk nog meer mensen erg betrokken geweest, hoewel meer achter de schermen. Bij de meeste belangrijke beslissingen hebben veel kern-leden ook hun inbreng gehad
Hierbij wil ik iedereen bedanken die deze ronde mogelijk heeft gemaakt.
Verder is het misschien een idee om de spelers die je speciaal bedankt met hun main naam te noemen, en niet een alt.
Verder denk ik dat we ondertussen de poll voor cartelleiderschap kunnen sluiten. De volgende ronde begint al bijna weer
Mark krijgt dus SotT, ik neem aan dat Fooker dat deze week regelt
Ik heb trouwens een nieuw cartel gemaakt voor alle GoTters die gestopt zijn. PM me even op IRC als je daar je accounts wil parkeren
[ Voor 34% gewijzigd door 215821 op 28-06-2005 22:18 ]
Ik denk dat ik voor de gein nog wel regelmatig aanwezig zal zijn tijdens de testronde, beetje kloten met te veel geld, wat ook niet echt leuk meer is na de 500M die we kregen van TE.
Is er trouwens ook iemand die de startpost van me wil overnemen? Is grotendeels knip-en-plak werk, tenzij je echt geinspireerd bent, maar wel handig als een actieve speler het doet, zodat hij nog geupdate kan worden.
Hoort dat niet gewoon bij de taak van de got cartelleaderHaploid schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:31:
De creatieve vrijheid ligt geheel bij jou, Mark.
Is er trouwens ook iemand die de startpost van me wil overnemen? Is grotendeels knip-en-plak werk, tenzij je echt geinspireerd bent, maar wel handig als een actieve speler het doet, zodat hij nog geupdate kan worden.
het nieuwe topic zal in het begin nog wel een copy/past openingspost worden, maar deze zal in de loop van tijd gewijzigd worden en gedeeltes ingevoegd worden met betrekking tot de nieuwe items
hier is de nieuwe
Drugrunners! Deel 5
[ Voor 21% gewijzigd door DJrDJ666 op 01-07-2005 09:13 ]
Verwijderd
-> [rml]Drugrunners! [ Deel 5][/rml]
[ Voor 128% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 09:28 ]
Dit topic is gesloten.