Nou, Paul, wat mij betreft toonde deze NotTR alleen maar aan dat we onze
grote dikke boerenaccounts daar beter niet voor kunnen gebruiken. Iedereen heeft vele miljoenen in deze operatie gestoken, sommige van ons > 15M. Dat hebben we er niet uit. Een aantal van ons heeft er nog wat hoes aan overgehouden, maar de meesten staan zelfs op dat vlak op verlies. We hebben heel veel soldiers lost en weinig soldiers killed. Dus dit was een slechte aktie voor onze cartel stats op alle vlakken.
De schade die we hebben aangericht is inderdaad substantieel, maar ook enigzins ongericht. IM hebben we een paar man een beetje van gepakt. De echte klappen vielen voor SunF en Bazzella, maar ja, dat zijn niet echt onze aartsvijanden ( nu wel misschien

).
De timing was misschien niet zo best. We werden gestopt doordat de Irish Mafia (die al wakker was) ons spotte en iedereen met een aantal bombs en/of CK's bestookte. Heel effectief. Dag NotTR!
Dit leidt mij tot de volgende conclusies:
- Hitten voor hoes is niet rendabel; je kunt t wel doen om iemand met veel hoes pijn te doen;
- We kunnen IM niet bestrijden met een directe aanval in de avond. Wellicht kunnen we ze overdag wel ns pakken;
- Raiden met een class zonder special ops is heel prijzig. Hiervoor hebben we military en assassins nodig;
- We hebben meer hitters nodig om de cartel stats bij te werken. Door de nieuwe formule staan we vet achter IM en SHOP, ondanks dat we veel meer spullen hebben.
Bij deze dan ook de volgende
oproep: wil iedereen overwegen om een hitter erbij te nemen? Als je al drie accounts hebt, dan kun je overwegen er eentje te droppen. We zoeken military, gangsters, en assassins. Bestaande hitters zijn ook goed, maar soms niet helemaal handig opgebouwd.
Het idee is om je hitter te gebruiken
puur voor hitten. Dus geen farms, geen public sales, geen hoes, geen prestige items (behalve om lvl 8 te krijgen). Een kale account met compounds of military bases en alle offensive items (geen defensive) en heel veel investigated players om uit te kiezen (paar honderd). Wat je dan vervolgens doet is twee/drie maal per dag inloggen, voeren, jams kopen, specops of safecracks kopen en 10 makkelijke targets met teveel drugs/geld beroven.
Dat kost je misschien 15 minuten per keer, minder nog dan het bijhouden van een salesman. Als je een keer veel te halen ziet, dan ga je lekker nog een uurtje door. Maar de eerste dozijn hits, daar haal je verreweg het meeste geld uit. Het mooie van de nieuwe timers is dat je als je drie uur niet hebt gestolen, 8x achter elkaar mag met maar 1 minuut ertussen. It's really that simple.
Het doel is dus niet om vijanden aan te vallen, maar om geld/drugs te stelen.
Een aantal mensen heeft al interesse getoond. Als je bij de club van hitters wilt horen, neem dan op IRC contact met mij op. Ik ga een masterclass organiseren waarin ik algemeen de strategieen toelicht, ik geef iedereen advies over z'n account voortgang, enz. Als we een aantal man bij elkaar hebben, dan zetten we een hitterskanaal op op IRC, waar samen kan worden gewerkt en targets kunnen worden uitgewisseld.
PS Hoe komt je hitter aan het geld dat ie nodig heeft om op te starten? Dat stop je 'm toe van je andere account. Als dat niet lukt, vraag dan op IRC. Genoeg mensen die wel een M of 2 kunnen missen.
[
Voor 5% gewijzigd door
Haploid op 29-05-2005 14:26
]
Hey, I came here to be drugged, electrocuted and probed, not insulted.