Toon posts:

Ik word GEK van sonera!

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De laatste 2 maanden gaat het eigenlijk alleen maar trager. vroeger was de snelheid nog wel redelijk te noemen maar nu is het echt een RAMP. Connecties die weg vallen, supertraag internetten (18kbps!), DHCP server die lijkt te bestaan uit een XT + 14k4 modem (dat ding is echt bijna nooit te bereiken), vele IP conflicten en dan heb ik het nog niet gehad over de "helpdesk" (als die er is dan...)

Zijn er nog hier nog meer mensen waarbij sonera alleen maar slechter wordt? (en dan bedoel ik in velsen of in de buurt van haarlem)

Ohwja.. ik heb zo'n surfboard kabelmodem + "Power" pakket

Sonera? :r

Verwijderd

Ik woon in rampgebied haarlem. heb zo'n beetje de zelfde klachten. ze hebben vandaag mn modem vervangen door een futere networks. nah me ivus index is er alleen maar door omhoog gegaan! inderdaad zelfde probs. WIE WORDT NIET GEK VAN SONERA? is een betere topic titel overigens! overal hoor ik hetzelfde

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
ISDN is 64kbps toch?

4 keer zo snel als Slownera dan :) Waarom neem je geen ISDN?

Maarten

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

deze info mailen naar de customer.care@sonera.nl en zeggen dat je voor het aantal dagen restitutie op je abo eist.
Zet hier GEEN technische specificaties van je prob bij, anders forwarden ze 'm naar de helldesk.

Na 1 maand(!!!!!) en ca.15 mailtjes en evenveel telefoontjes is mijn klacht nu EINDELIJK in behandeling genomen.

Suc6!!
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben met Sonera. Tot nu toe... af en toe eens een IP conflictje maar verder..

Woon in Hoofddorp en surf sinds 2 maanden met een Elsa modem van Sonera. Gemiddelde download snelheid van ongeveer 30 a 40 Kb.
Met download Accelerator altijd wel zo ronds de 50Kb. Nog meer mensen in Hoofddorp?

• [MarZialE]
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik woon in Velsen en ook hier is Slownera:r een ramp. Ben al aantal keer voor 24 uur er afgeweest. :(
Ip conflicten?? Heb weleens 5/6 IP adressen per dag gewisselt...:(:(:(:(
Elsa modem:r die niets wist te vinden op het netwerk.:(:(
DHCP en DNS server,....Waren het maar XT's....Dan ging het sneller.:(

Mail servers die er tien jaar overdoen om je post te geven...:(

Je kan lang door blijven gaan maar........;(

Mooiste is dat de :rHelldesk:r altijd zegt dat het de schuld van ZoneAlarm|:( is of van mijn netwerkkaart(=3C905b!:?) of watanders;(...Maar het is nooit hun schuld.:(

[MarZialE]8-)

Verwijderd

Topicstarter
Koffie:
Dat zou kunnen maar voor dat beetje geld wat je terug zou KUNNEN :( krijgen... is het wel al dat mailen, bellen & wachten waard? 15x de helldesk bellen en dan een paar gulden terug krijgen ;( (als ik wel 1 ding bij slownera geleerd heb is het wel dat je NIET de help desk moet bellen!

dsteegman:
Het ging hier vroeger ook goed... soms een paar uurtjes geen verbinding (valt mee te leven) maar het gaat vooral om de laatste 2 maanden... echt 1 dalende lijn kwa snelheid)

[MarZialE]:
Elsa modem? dacht dat velsen allemaal surfboarden had (driehuis)

Maar goed... ik heb me ingeschreven voor FAST ADSL van xs4all :9~ t kan nog niet hier maar als ik de brief binne krijg trap ik die sonera shit de deur uit ;) (Dit is ook gelijk de reden waarom ik geen ISDN neem)

Verwijderd

Nou ik zit dus ook in Hoofddorp en ben best wel tevreden...
Het is natuurlijk geen @home, maar als ik het vergelijk met mijn 56K modempje ben ik toch behoorlijk in mijn nopjes.

De afgelopen twee maanden heb ik een half uurtje gehad, dat ik niet kon internetten, verder geen problemen.

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 11:07
Eigenlijk moet ik :r van Sonera, maar aan de andere kant is het ook weer redelijk...

Rond 20.00 uur mag ik staan juichen als ik de 4 kb/sec haal..

Nooit iets van IP conflicten of niet kunnen internetten, maar gewoon rete traag..

En.. Lijkt wel of ze een firewall draaien.. Mijn bak lijkt helemaal stealth.. (Dus ook ICQ file-transfers die niet werken).

Elke keer als ik Sonera vraag of er een firewall is wordt het even stil aan de andere kant en komt de HD medewerker met een antwoord wat echt helemaal nergens over gaat.
Echt onbeleefde mensen trouwens bij de helpdesk.

Het enige voordeel is dat ik altijd online ben, (mijn tel. rek. waren gemiddeld 500 per 2 maanden). Hier staand dus overal }:O's te grazen.

En ach.. 's nachts ISO's downloaden gaat ook wel...

Zodra er een andere komt hier hebben ze alvast 1 klant.. (tenzij het WOL is... :?

...

Verwijderd

ik wordt er ook stronziek van

ik wordt er nu al 2 maanden na 5 min. contact te hebben eruiot geflikkerd.

helpdesk?????

regio
dordrecht

• actieman
  • Laatst online: 30-07 10:38
* actieman zit sinds 1 december zonder kabelinternet [img]"i/s/frown.gif\"[/img]

Heb 1 echt goed contactpersoon bij de helpdesk die me hopelijk een beetje snel gaat helpen, maar de rest is allemaal bagger. :(

DAarvoor was ik echt goed te spreken over sonera, prima snelheid, alleen af en toe een onbereikbare dhcp server en wat ip conflictjes.

Helaas kreeg ik in november dubbele rekeningen en vervolgens werden we afgesloten ofzo |:(

Wat wel heel toevallig is: rond 1 dec. is de adapter van m'n hub gefikt. Verder geen schade, de kabelmodem was niet direct gelinkt aan de hub, maar wel aan een linux proxy (die nog wel prima werkt). Zou het kunnen dat door het doorfikken van m'n hub adapter de kabelmodem kaduuk is?
Anders moet ik ff een kabelmodem van iemand anders lenen :)

Omgeving: velsen/ijmuiden
Modem: Elsa

Oh hebben jullie trouwens je elsa modem wel eens van binnen bekeken?
Er staat heel groot "Philips Pre Production Sample" op de coaxiale ingang :?

I’m not like the OTTERS

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ip conflicten?? Heb weleens 5/6 IP adressen per dag gewisselt...
Ruilen ??

De dagen tussen kerst/oud&nieuw had ik letterlijk ELK uur een nieuw IP.

Volgens mij hebben ze gewoon een of andere n itwit aan die DHCP gezet, want de instellingen veranderen per dag.
Vroeger had je volgens mij een lease van 1 dag.
Dat werd later 3 uur.
En gisteren plots weer 6 uur :?

Volgens mij heeft sonera gewoon een Power abo via Cistron-Telecom met ADSL.
Daar hebben ze W95 opgeinstalleerd met Wingate zodattie IP adressen uitdeelt ... en dat is dan 'onze' backbone |:(

Braaikamer - Smoke&BBQ

• [MarZialE]
Op vrijdag 12 januari 2001 12:24 schreef Koffie het volgende:
....
De dagen tussen kerst/oud&nieuw had ik letterlijk ELK uur een nieuw IP.
....
Volgens mij heeft sonera gewoon een Power abo via Cistron-Telecom met ADSL.
Daar hebben ze W95 opgeinstalleerd met Wingate zodattie IP adressen uitdeelt ... en dat is dan 'onze' backbone |:(
LOL(:()

Het was toen heel erg.........:(:(

actieman...Ik woon in Velsen.....En heb een Elsa modem.....:)

Mail me maar.

[MarZialE]8-)

Verwijderd

|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(
Ik wordt ....???? |:(|:(|:(
|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(

Verwijderd

moet niet gekker worden

• actieman
ze komen dinsdag middag repareren :)

I’m not like the OTTERS

• Craftman
  • Laatst online: 13-09-2024
In Zwijndrecht (:?) heb ik ook Sonera, maar ik heb toch een redelijk snelle verbinding (60 kbyte/s), maar is wel veel down. Een maat van me heeft Chello, woont een steenworp van mij vandaan en haalt 250 kB/s en nergens last van..(zo iemand zou je toch wel willen schieten?) :'(

Verwijderd

In Alkmaar is hetzelfde probleem, wij hadden als een van de eersten kabel in de buurt toen ging het dus lekker snel. nu zijn er veel te veel mensen met kabel en loopt het zo traag als de stront van een makke beer.

Slownera krijgt van mij de Gouden Lul uitgereikt.

• D2k
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

ik ben sinds kort (2wkn ong.) een officiele storing bij sonera :-)
Heb alleen sindsdien niets meer mogen vernemen en de disconnects blijven me om de oren vliegen. niet leuk als je elke 5 minuten je icq opnieuw ziet connecten en je vrienden worden er helemaal gek van als jij 12x per uur online komt :-)

D2k

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 20:14 schreef D2k het volgende:
Heb alleen sindsdien niets meer mogen vernemen en de disconnects blijven me om de oren vliegen. niet leuk als je elke 5 minuten je icq opnieuw ziet connecten en je vrienden worden er helemaal gek van als jij 12x per uur online komt :-)

D2k
Heb je tzelfde als ik?? ik moet elke 3 minuten winipcfg starten en dan alles vernieuwen en dan heb ik weer 3 min. internet
etc etc. Kut he. Ik voel met je mee |:(

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 12:06

Shadowtje

Shadow

Moet je delta force lw es proberen te hosten op sonera, met een paar mensen kan ie et al niet meer aan zonder een aantal seconde lag...

Paar weken geleden 's-nachts (als ik linux download) haal ik 60kb/s. maar overdag haal ik met veel moeite (download acc.) de 15KB. Tucows enzo gaat wel harder, maar ja...

dit is geen link

• actieman
Rogue Spear hosten is met z'n 3/4-en al niet leuk meer :(

Ik moet alleen m'n moeder vanmiddag die monteur laten uitleggen, dat ik een linux bak achter m'n kabel draai :P

I’m not like the OTTERS

• actieman
>:)>:)>:) en nu ligt heel Noord-Holland plat :)

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 20:14 schreef D2k het volgende:
Heb alleen sindsdien niets meer mogen vernemen en de disconnects blijven me om de oren vliegen.
dan moet je ook je abogeld is een keer betalen ;-þ
niet leuk als je elke 5 minuten je icq opnieuw ziet connecten en je vrienden worden er helemaal gek van als jij 12x per uur online komt :-)
als jij weer eens op "away" staat inderdaad wel, want dan moet ik ook elke keer eerst weer je away message negeren als je weer online komt knoeier!!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 15:30 schreef actieman het volgende:
>:)>:)>:) en nu ligt heel Noord-Holland plat :)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/107173

ik zeg ook 1 keer dat het beter gaat met sonera! :(

Verwijderd

Ik heb ook de fout gemaakt mij een aantal malen redelijk lovend uit te laten over Sonera.

Alle lof wil ik hierbij weer intrekken!!

Weet iemand hoe lang het nog gaat duren voor Noord-Holland weer online is....bij mij durfde de helpdesk geen voorspelling te doen.

• Bas_f
Wees blij man! Jij hebt de helpdesk nog te pakken kunnen krijgen! :(

Is Sonera wettelijk verplicht mij een restitutie te geven voor de uren waar ik geen gebruik van hun diensten kan maken?

...

• Shadowtje
  • Laatst online: 15-08 12:06

Shadowtje

Shadow

die service is geweldig. kon niet inloggen op ftp: dat zal ik even navragen, heeft u een momentje (ik was dus al doorverbonden na iemand die er verstand van zou hebben). Andere x hadden die eikels mijn hele homepage gewist... (nee, et was geen sex-site ofzo:o). Maar ik heb wel een formule van de helpdesk:
neem de tijd waarvan ze zeggen dat je moet w88 tot je doorverbonden wordt, doe deze x3 en besluit dan dat et verstandiger (gezien telefoonkosten enzo) is om op te hangen...

dit is geen link

• Bas_f
Heel noord-holland down, behalve deze jongen! >:)

En dat kan voor iedere Sonera abonnee, of het legaal is.... ;)

Er zijn een paar dingen die je moet weten.
1. Je IP adres toen het nog werkte
2. DNS servers:
195.66.14.10
195.66.10.71
3. standaard gateway (bij mij 213.73.175.1)
(waarschijnlijk laatste getal een 1)
4. hoe je een vast IP adres instelt voor je NIC

Dus ik heb mezelf ff een vast IP gegeven. Is leuk als over een paar weken de DHCP server het weer doet (eerder zal het wel niet zijn) krijgt iemand mijn IP adres uitgedeeld! :P

En ik moet zeggen.. Ik maak niet vaak mee dat Sonera snel is! :) :)

...

• actieman
gisteren monteur gesproken van multikabel. Ze zijn daar ook flink pissed op sonera:
ze nemen steeds meer abbo's op zich en kunnnen het totaal niet aan. Nu gaan ze er ook nog eens ADSL bij doen
das dus mooi klote :( |:( ;(

mijn winipcfg zegt nu echter "media disconnected" dit terwijl toch de kabels erin zitten enzo...

I’m not like the OTTERS

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Op woensdag 17 januari 2001 00:28 schreef Bas_f het volgende:
Heel noord-holland down, behalve deze jongen! >:)

En dat kan voor iedere Sonera abonnee, of het legaal is.... ;)

Er zijn een paar dingen die je moet weten.
1. Je IP adres toen het nog werkte
2. DNS servers:
195.66.14.10
195.66.10.71
3. standaard gateway (bij mij 213.73.175.1)
(waarschijnlijk laatste getal een 1)
4. hoe je een vast IP adres instelt voor je NIC

Dus ik heb mezelf ff een vast IP gegeven. Is leuk als over een paar weken de DHCP server het weer doet (eerder zal het wel niet zijn) krijgt iemand mijn IP adres uitgedeeld! :P

En ik moet zeggen.. Ik maak niet vaak mee dat Sonera snel is! :) :)
Dus niet he!!!!

Mij DHCP Client zegt stug dat er geen DHCP server beschikbaar is.
Vervolgens zegtie .. oh dan gebruik ik het adres dat ik de laatste keer gekregen heb.
No way dat ik inet had ...
Heb het de hele nacht geprobeerd!!
Stelletje randrukkers daar.
Eind december brief met opzegging abpo verstuurt .. is ineens spoorloos.

Ja meneer u zult hem opnieuw moeten sturen. HALLO ik verhuis over 2 weken, dus per 1-2-2001 wil ik stoppen met jullie slechte service.
We kunnen een afspraak maken wanneer we de modenm op halen. No way, ik heb op tijd mijn werk gedaan, en jullie niet.
Je kan hem op 1 feb ophalen, en anders duimp ik hem bij de buuv en mag je daar aanbellen.
Meneer van de CC was niet blij met mij.

Eikels zij het bij Sonera ...

* Koffie is [img=15,15]i/s/frown.gif[/img][img=15,15]i/s/frown.gif[/img][img=15,15]i/s/frown.gif[/img][img=15,15]i/s/frown.gif[/img][img=15,15]i/s/frown.gif[/img] HEEEL ERG!!!!!!!!!!!!

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Ze zijn zoooo aardig daar bij slownera.. Echt super
gister de hele dag geen internet gehad probeer je ze bellen krijg je dit te horen:
U heeft de keuze gemaakt om doorverbonden te willen worden met een van onze medewerkers door de toestroom van teveel telefoontjes kunnen wij u helaas niet doorverbinden, de verbinding wordt NU verbroken... ASO'S!!!! en dat dan echt de hele dag he? Stelletje kneuzen daarzo... Zelf met die omruilactie van die modems was die vent 3 uur bezig!!! terwijl hij zei dat het zo'n drie kartier ging duren JAAAA DAAAAHAAAG eikels :r

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Toets 1 voor Modem, toets 2 voor kabel ...[piep#2]

Toets 1 voor Windows, Toets 2 voor MacIntosh

Hmmzzz... geen optie 3 voor iets anders ofzo ... nah we wachten wel , dan zal je wel een blonde doos aan de lijn krijgen.
Niet dus... als je geen Windows of Mac draait heb je simpelweg GEEN support.

How about Linux (lijkt me vrij ingeburgerd met kabel)BeOS ...?
Ach zodra je vertelt dat je Novell NetWare draait en ze vragen je met de rechtermuisknop te klikken op Netweronmgeving ben ik wel klaar met die lui.

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

En weer een poging om in conact te komen met Sonera va mail (dit zou toch moeten werken bij een internetbedrijf :?
Geachte Customer Care,

Naast het feit dat Sonera niet in staat is de beloofde technische dienst te leveren waar ik als gebruiker voor betaaal, zijn ze ook nog eens niet in staat om de eigen administratie op orde te houden.

Op 27 december 200 heb ik een brief gestuurd, waarin ik mijn abonnement opzeg met ingag van 1 februari 2001.
Dit lijk mij toch ruim op tijd. Wat schetst mijn verbazing, het is Sonera wederom gelukt een brief kwijt te raken (ik was dt al gewend van e-mail, maar een brief?).
Vandaag (17 januari) heb ik deze brief per fax gestuurd naar 0900 - 32975292. Dit op aanraden van een CC medewerker genaamd Magiel).

Ik ga ervanuit dat mijn abonnement per 1 februari a.s. stopgezet zal worden.
De brief heb ik ruim op tijd verstuurd naar Sonera, dit met het oog op mijn verhuizing.
Door Sonera dreigt dit nu allemaal mis te lopen.
De modem kan op 1 februari, na telefonisch contact met mij, op mijn huidige adres opgehaald worden.
Overbodig om te vermelden ga ik er volledig vanuit dat dit ook aan de backoffice doorgemeld zal worden en dat ik nar 1-2-2001 dus niets meer betaal.

Verder heb ik op dit moment een klacht lopen bij de CC omtrent de technische tekortkomingen van de te leveren dienst van Sonera aan mij als klant.
Gezien het feit dat Sonera niet in staat is om de door mij betaalde dienst te leveren, en ik alleen maar problemen ondervind, eis ik bij deze een restitutie c.q. kwijtschelding voor het abonnement over de maanden December 2000 en januari 2001, dit opgeteld bij de reeds liggende eis van 15 dagen restitutie.

Ik hoop van harte dat deze klacht serieus genomen zal worden, en dat ik heel misschien een reply krijg op mijn klacht.

Mocht ik niets van U horen, zal ik zelf de betreffende maatregelen nemen.
Deze maatregelen zullen onder andere bestaand uit het laten stoneren van automatische incasso's over de bewuste maanden (dit mochten zij toch afgeschreven worden).
Voorts zal ik mijn bank verzoeken U bankrekening nummer te blokkeren van mijn rekening.
Voor alle onrechtmatige afschrijvingen van mijn rekening, welke ik dan zelf weer op orde dien te krijgen, zie ik mij genoodzaakt het bedrag van F2,50 in rekening te brengen, welke ik zal verminderen met de dan nog openstaande facturen.

Vriendelijke groet,
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
27 december 200 is ZEKER op tijd :)

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Op woensdag 17 januari 2001 13:54 schreef Soup het volgende:
27 december 200 is ZEKER op tijd :)
Ze hebben zeker moeite me hyrioglieven op perkament :+

Braaikamer - Smoke&BBQ

• actieman
zit nu op m'n werk, maar Noord Holland ligt dus nog steeds plat?

dns servers pingen lukt iig niet vanaf hier :( "destination net unreachable"

Vriend van me (ook in ijmuiden) heeft wel gewoon internet via de kabel :? :? :? en die gebruikt gewoon de standaard sl;ownera instellingen.

I’m not like the OTTERS

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Petuhr

FreeBSD

Vandaar dat sonera nu zo snel is :P

Zit lekker in Hoorn :)

Verwijderd

Topicstarter
"Ze hebben zeker moeite me hyrioglieven op perkament"
Dacht dat ze daar juist mee werkte! :)

Ik weet nou trouwens ook wat er op die servers van sonera draait... hier is de splash :+
Afbeeldingslocatie: http://free.hosting.and.email.at.ebox.ru/~protools.fbi.ru/files/fun/winnt.gif
(K, is oud maar blijft leuk)

Vraag me ook af waarom ze die markt niet gewoon opengooien zodat je teminste kan kiezen welke provider je neemt (zoals bij mxstream)... Iemand meer info hierover?

• Exocet
  • Niet online
dns servers pingen lukt iig niet vanaf hier "destination net unreachable"
Ik ping hier van m'n werk naar de dns servers die Koffie hierboven heeft genoemd, maar het werkt gewoon...
Betekent dit dat het probleem (tijdelijk) verholpen is???? :)

• actieman
andere dns servers werken ook :)
* actieman hoopt dat het vanavond thuis ook werkt ...

I’m not like the OTTERS

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Nieuw bandje op de helpdesklijn:
Op dit moment kunnen wij geen storingen vinden op ons netwerk, onze excuses voor de problemen.
Wij doen ons best zo snel mogelijk een storing te genereren
:+

Braaikamer - Smoke&BBQ

• actieman
Op woensdag 17 januari 2001 15:51 schreef Koffie het volgende:
Nieuw bandje op de helpdesklijn:
[..]
:+
damn jij hebt zeker een live verbinding met de helpdesk ;)

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Topicstarter
<Mierenneukmode>Ze kunnen dus geen storing vinden... het werkt niet dus IS er storing dat ze niet weten hoe ze het moeten fixen is wat anders</Mierenneukmode>

Ik merk ook dat ik me compie thuis niet kan pingen dus ze zijn lekker bezig... ze hebben waarschijnlijk toen ze vorige week bezig waren iets goed vern**kt. Zondag heeft internet gewoon de heledag gewerkt (waren die gassies zeker vrij dus als ze nou gewoon lekker overal vanaf blijven is er niks aan de hand :D )

• actieman
zo'n XT herstartten duurt toch niet meer dan een 1/2 uurtje? >:)

I’m not like the OTTERS

• Bas_f
Hoe kun je het voormekaar krijgen om er meer dan 2 uur over te doen om een DHCP server te maken?

Het werkt nu al 2 dagen niet...
Maar, mijn vaste IP instellingen nog wel 8-)

...

Verwijderd

Jah Yes :? ik heb weer es internet. "wat een vreugde en wat een snelheid" :?

• [MarZialE]
YES,.......
Slownera is weer online........:)

Maar voor hoe lang nu?????????:?

[MarZialE]8-)

• actieman
yep deed het wel ff tjes direct aangesloten :)

alleen m'n linuxbak gaf nog probs |:(

kunnen jullie anders nog wat dns server adressen plaatsen?

I’m not like the OTTERS

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Die van WXS doen het volgens mij ook

195.121.1.33
195.121.1.66
195.121.1.34

Braaikamer - Smoke&BBQ

• D2k
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

wat d8* jullie dan van de newsserver die er dik 24 uur heeft uitgelegen??

:r

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• actieman
gebruik geen newsserver (meer) ...

lukt me niet om daar grote files/mp3s/warez vandaan te halen |:(

free agent zegt altijd dat ie wat onderdeeltjes mist, sindsdien doe ik het dus maar via andere wegen...

maarre m'n linux bak doet ut weer :)

I’m not like the OTTERS

• Eric Oud Ammerveld
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-07-2024

Eric Oud Ammerveld

Arduino developing... :)

Op maandag 15 januari 2001 10:37 schreef Craftman het volgende:
In Zwijndrecht (:?) heb ik ook Sonera, maar ik heb toch een redelijk snelle verbinding (60 kbyte/s), maar is wel veel down. Een maat van me heeft Chello, woont een steenworp van mij vandaan en haalt 250 kB/s en nergens last van..(zo iemand zou je toch wel willen schieten?) :'(
Yep..... en ik ben die maat van hem
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

-=@@D=- Macbook Pro 16"

• BenJoep
  • Laatst online: 15-08 08:27
Op donderdag 18 januari 2001 21:07 schreef AADNOLL het volgende:

[..]
Yep..... en ik ben die maat van hem
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z
Ja en daar ben ik ook weer een maat van, en Moi heeft ook chello en dat racht echt als een beer..!!! :9~

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

vorig jaar november heb ik ook gehad dat sonera er 4 dagen uitlag, me vader heeft brief geschreven kregen we brief terug die kort samengevat zei: "bedankt voor uw oplettendheid, en opdonderen want we vergoeden niks", paar weken terug ook steeds uitvallende verbinding gehad, vooral leuk met IM's zoals ICQ en MSN, elke 5 min discten die weer.
vorig jaar ook gehad dat me con retetraag was en dat ik zelfs soms geen verbinding had, hebben ze signaal versterker eropgezet, nu gelukkig weer 60kb/s ipv 30 die ik toen normaal maximaal haalde

kortom klote dus, hoewel het erger kon, maar ach ik krijg december Mxstream *D

van die storing vandaan nog niks gemerkt eigenlijk, gister en vandaag niet, en ja me verbinding is op het moment erg snel 63kb/s op mordax.nl *D

Verwijderd

Tja sonera, breek mij er de bek niet over open. Ik ben er ook al strontziek van. Ik ping wel eens naar huis (sonera) en dan weet ik weer gewoon dat ik 's avonds niet kan internetten. :( Het wordt denk ik tijd dat er eens een paar tweakers daar het netwerk gaan verbeteren.

• NuKeFaCe
  • Laatst online: 08-09-2025
Op donderdag 11 januari 2001 14:10 schreef Soup het volgende:
Koffie:
Dat zou kunnen maar voor dat beetje geld wat je terug zou KUNNEN :( krijgen... is het wel al dat mailen, bellen & wachten waard? 15x de helldesk bellen en dan een paar gulden terug krijgen ;( (als ik wel 1 ding bij slownera geleerd heb is het wel dat je NIET de help desk moet bellen!

dsteegman:
Het ging hier vroeger ook goed... soms een paar uurtjes geen verbinding (valt mee te leven) maar het gaat vooral om de laatste 2 maanden... echt 1 dalende lijn kwa snelheid)

[MarZialE]:
Elsa modem? dacht dat velsen allemaal surfboarden had (driehuis)

Maar goed... ik heb me ingeschreven voor FAST ADSL van xs4all :9~ t kan nog niet hier maar als ik de brief binne krijg trap ik die sonera shit de deur uit ;) (Dit is ook gelijk de reden waarom ik geen ISDN neem)
Een soort tweede Casema ;)
Maar ff serieus ... Casema heeft nu ook abbonnementen met COM21 modems .. 512 kbps down en 80 kbps up.
een colega heeft het thuis draaien en die zit met 50 a 60 Kb te downloaden :)

Verwijderd

Sonera hier in Hoofddorp, machtige snelheden!
Altijd 60k/sec , alleen pop3-server ligt soms wel eens plat :P en das kut >:)
maar verder ben ik erg tevreden over Son....Tiscali ;)

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 14:40 schreef mxstrAEm het volgende:
Sonera hier in Hoofddorp, machtige snelheden!
Altijd 60k/sec , alleen pop3-server ligt soms wel eens plat :P en das kut >:)
maar verder ben ik erg tevreden over Son....Tiscali ;)
quicknet bedoel je.. En inderdaad in hoofddorp roolz quicknet..
Pagina: 1