Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi lezers en lezeressen,

kan ik met mijn mda van t-mobile in combinatie met een w-lan kaartje internet uit de lucht plukken bij b.v hotspots of in de buurt van een draadloos netwerkje?

M.V.G.,

Rogier. :9

Ik bedoel natuurlijk GRATIS,he ikke is hollander he 8)7 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 20:37 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
1. Verkeerde sub-forum
2. Deze vraag kun je beter hier stellen.

Ow, en als ik dan toch aan het mierenneuken ben, je topictitel is niet erg duidelijk, en groeten hoeft niet.

[ Voor 33% gewijzigd door RoD op 19-04-2005 20:41 . Reden: verkeerde link :> ]

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:38:
1. Verkeerde sub-forum
2. Deze vraag kun je beter hier stellen.

Ow, en als ik dan toch aan het mierenneuken ben, je topictitel is niet erg duidelijk, en groeten hoeft niet.
rodje O+ nou niet meteen noobs bashen, die fouten heb jij ook gemaakt :P

ontopic: het kan wel maar die paketten zijn wat duurder...je zult even zelf moeten zoeken

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:49:
[...]

rodje O+ nou niet meteen noobs bashen, die fouten heb jij ook gemaakt :P

ontopic: het kan wel maar die paketten zijn wat duurder...je zult even zelf moeten zoeken
offtopic:
Ik help em toch, ik stuur em zelfs naar het topic waar allemaal mensen zitten met een mda :>
En probeer maar ns een topic van mij te vinden die gesloten is >:)

Verwijderd

Topicstarter
Jammer van het mierenneuken maar toch bedankt voor de tips.

En bij deze geen groet :X :X :X

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

ik zou het niet op sit soort forums proberen als je een tekort aan sociale contacten hebt, ook hier gelden bepaalde regels en omgangsvormen.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heb je zelf al de specificaties van je telefoon opgezocht :? Wat heb je eigenlijk zelf al gedaan?

• ChangeLife4Ever
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 18:33

ChangeLife4Ever

owned by above

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:36:
Hoi lezers en lezeressen,

kan ik met mijn mda van t-mobile in combinatie met een w-lan kaartje internet uit de lucht plukken bij b.v hotspots of in de buurt van een draadloos netwerkje?

M.V.G.,

Rogier. :9

Ik bedoel natuurlijk GRATIS,he ikke is hollander he 8)7 8)7
GRATIS?? betalen die mensen dan niet voor hun internet wat jij wilt aftappen??? TE asociaal voor woorden.

Neem liever een UMTS abbo of zo van Vodafone. Kost wel geld, maar dat is tenminste een eerlijke zaak

remember your end, someone owns us

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

GRATIS?? betalen die mensen dan niet voor hun internet wat jij wilt aftappen??? TE asociaal voor woorden.

Neem liever een UMTS abbo of zo van Vodafone. Kost wel geld, maar dat is tenminste een eerlijke zaak
Precies, zie verder de tips en links die hier zijn gegeven. Deze gaat iig dicht aangezien een topic op deze manier openen niet de bedoeling is in GT.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.