|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Hmm wazig ik ook niet... sterker nog, als ik in een willekeurig crewtopic probeer kan het bij iedereen behalve Longbeard, dus tis ook niet consequent op welk crewlid het betreft
Volgens mij komt het van de te lange titel die ze hebben.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
't Hoofd-ikoontje ernaast heeft ook geen title-attribuut (wanneer ie voor 't laatst is geweest enzo)
Het is iig consequent in alle topics waarin Longbeard en Crash gereageerd hebben... ik heb wel een vermoeden, even proberen.
Heel raar 
ik kan hem volgens mij wel bookmarken
ik zie dit in mijn bookmarks:
Crash in "[mohaa] dedicated server"
en als ik er op klik werkt het gewoon
ie 6.0
win xp
silver - silver
ik kan hem volgens mij wel bookmarken
ik zie dit in mijn bookmarks:
Crash in "[mohaa] dedicated server"
en als ik er op klik werkt het gewoon
ie 6.0
win xp
silver - silver
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Yup dat was mijn vermoeden ook en is bij deze bevestigdP_de_B schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:35:
Volgens mij komt het van de te lange titel die ze hebben.
outerspace: lijkt een probleem van de GoT-template te zijn
Nou, dan is het makkelijk, gewoon wat functies schrappencurry684 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:37:
[...]
Yup dat was mijn vermoeden ook en is bij deze bevestigd
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Woei \o/ , dan zijn mijn reacties ook niet meer te bookmarkencurry684 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:37:
[...]
Yup dat was mijn vermoeden ook en is bij deze bevestigd
Kan je wel NP/CSS als titel geven hoorHarm schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:13:
[...]
Woei \o/ , dan zijn mijn reacties ook niet meer te bookmarken.
Die titels worden ook steeds langer
(en leveren in de oude templates daarmee dus ws ook weer layoutvern**king op(!))
Enfin, ik zal eens kijken of ik daar een mooie oplossing voor kan verzinnen in de CSS; ik begrijp dat SS Coördinator niet of verkeerd begrepen zal worden
Enfin, ik zal eens kijken of ik daar een mooie oplossing voor kan verzinnen in de CSS; ik begrijp dat SS Coördinator niet of verkeerd begrepen zal worden
Intentionally left blank
Ik heb nog een soortgelijk geval gevonden doordat dit Topic omhoog werd gekickt : [rml][ php] mail BCC[/rml] Een nickname die TE lang is 
/EDIT :
/EDIT :
Heel stiekem dacht ik dat al, maar heb ik niet gepostcurry684 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:35:
Usernames zijn tegenwoordig restricted op 15 karakters, en ik heb de naam van die user even aangepast zodat ie daar ook binnen valt
[ Voor 50% gewijzigd door nero355 op 28-04-2005 16:52 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Usernames zijn tegenwoordig restricted op 15 karakters, en ik heb de naam van die user even aangepast zodat ie daar ook binnen valtnero355 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:28:
Ik heb nog een soortgelijk geval gevonden doordat dit Topic omhoog werd gekickt : [rml][ php] mail BCC[/rml] Een nickname die TE lang is
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()