Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vorderingen UMTS bij Orange Nederand

Pagina: 1
Acties:

• MDVej
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10 11:40
Gisteren was ik in sommelsdijk, vlak bij middelharnis. Kijk ik op mijn nokia 6630, heb ik ineens een 3G (umts) verbinding. Na een paar seconden was het weer weg en kreeg ik weer verbinding via het gsm netwerk, maar weer een tijdje daarna had ik weer een 3G verbinding. Helaas kreeg ik niet de kans om met dit netwerk te bellen.

Ik heb al druk lopen zoeken, maar ik vraag me nog steeds een aantal dingen af:
- heeft orange al UMTS masten staan?
- zo ja, waar kan ik zien waar?
- zijn er meer mensen die ervaring hebben met orange en umts?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik vind daar met [google=umts orange nederland] meer dan voldoende informatie over. Watvoor zoektermen heb je gebruikt?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• MDVej
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10 11:40
Er wordt nergens vermeld dat orange al UMTS masten heeft staan die actief zijn.

Verwijderd

Ze zullen wel aan het testen zijn, neem ik aan. Bij T-Mobile zijn/waren er mensen met hetzelfde probleem. Ze hadden wel 3G dekking en de telefoon sprong daar ook op over maar ze konden er vervolgens geen gebruik van maken.

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-11 16:31
Maar even een zeer oud topic nieuw leven inblazen:

Orange heeft inmiddels werkende UMTS, maar:

Als je Orange UMTS wilt, moet je sowieso in het nieuwe tariefplan zitten. (Dus 20/30/40 euro e.d, niet de oude tarieven van 22,50/32,50/42,50).
Dit nieuwe tariefplan kan je pas over laten zetten 3 maanden voor het einde van het contract.

Als je dus UMTS wilt zoals ik (32,50) dan moet ik wachten tot 26 januari...
Helaas kan het niet anders, net gebeld met Orange. Zij vinden het zelf ook krom dat oude contractvormen geen UMTS kunnen krijgen. (Is een managementbeslissing en puur administratief. Het heeft geen enkele technische beperking).

Wie heeft dit inmiddels en wat zijn de ervaringen?

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
tipje: [GPRS] Orange World, de laatste pagina (ongeveer) gaat ook over UMTS en een paar mensen hebben het dus al.
Pagina: 1