[Nvidia] Verschil in drivers / problemen installeren drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-05 08:49
Geachte mede tweakers, ik zal eerst even mijn pc posten :)

ATX-Kast (:D)
Enlight 420Watt Voeding (dual fan)
Asus A7n8x-x Mobo (nforce2) (was elitegroup k7vta3v5)
AMD Athlon xp2400+
768PC2100 DDR MDT
2x 80GB WDC 7200RPM
Asus N6600GT 128MB @ Agp 8x @ Fastwrite
AudigyLS :D

Dat is het wel zo'n beetje.

anyway:

ik heb altijd een ati-kaart gehad, dus miss even een heel domme vraag, als je van ati de nieuwste drivers wilde downloade je die, dubbelklikte, restarte en het was klaar. Niks deinstalleren etc. etc. alles werkte gewoon.

Kan dit bij Nvidia ook gewoon (miss heel domme vraag) maar ik hoor telkens dingen van driver deinstalleren 2x Restart, nieuwe installeren.

Ik heb ook nadat ik het op die manier heb gedaan veel problemen gehad met drivers installeren. Zoals dat de pc uber traag ging booten etc.

Ik heb op dit moment 66.14 Asus Driver deze zat op de cdrom, en ik wil eigenlijk updaten naar de nieuwste (71.89) (niet beta btw) maar wil geen problemen krijgen (had een kapot moederbord, en daarna een nieuwe en toen maakte SP2 alles weer kapot etc. etc.) ben dus een beetje schigtig, want opzich werkt de pc nu wel goed, (alleen in CoD als je zeg maar inzoomt naar je gun dan stottert je gun.. :S)

Is er ook veel verschil tussen de 66.14 driver en 71.89, ik haal btw op dit moment 6980-3dmark2003 punten (wil graag over de psychologische grens van 7000 :D

Alvast heel erg bedankt, en als ik iets doms heb gezegt (gebeurt vaker) plz zeg het dan, kan ik nog wat van leren

~ Mijn prog blog!

Verwijderd

Ik heb ook een 6600GT en volgens mij kun je gewoon de drivers van Nvidia op je hdd opslaan en openen-installeren-rebooten-klaar hoor ;) is bij mij althans altijd nog goed gegaan in de 5 jaar dat ik Nvidia heb (niet alleen de 6600GT dus ;))

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:56:
Ik heb ook een 6600GT en volgens mij kun je gewoon de drivers van Nvidia op je hdd opslaan en openen-installeren-rebooten-klaar hoor ;) is bij mij althans altijd nog goed gegaan in de 5 jaar dat ik Nvidia heb (niet alleen de 6600GT dus ;))
Precies! Ik heb kaarten van beide gehad en je kan gewoon alles eroverheen gooien. Hetzelfde geldt voor Chipset Drivers enz... nooit problemen gehad :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• roy-t
Hmz :) ok thanks. want ik heb er erg veel problemen mee gehad, maar dat zal dan ook wel met het mobo te maken hebben gehat.. (aansluiting agp->kaart)

ik ga morgen dan maar is van die 66.14 naar 71.89 (zal best wel wat schelen :D)

O btw. als ik stel (ben er goed in) alles verknal werkt op dit soort momenten windows systeem herstel wel?? (bij drivers terugzetten?)

[ Voor 24% gewijzigd door roy-t op 18-04-2005 18:18 ]

~ Mijn prog blog!

Verwijderd

Ja, als je naar veilige modus gaat dan gebruikt ie in ieder geval niet de drivers van Nvidia, maar de gewone on-board drivers (daarom ook nooit een game o.i.d. in veilige modus draaien :P) dus in principe werkt je pc dan nog gewoon (tenzij je hem echt zwaar megahard verklooid, maar dat heeft dan weer niet met je drivers voor je videokaart te maken ;) )

• roy-t
Ok, bedankt, ik zal het maar even doen dan :)

Modje, adje, ik denk dat we hier wel klaar zijn.

EDIT:

Woei!!! het ging gewoon in 1x goed :D

[ Voor 21% gewijzigd door roy-t op 19-04-2005 08:09 ]

~ Mijn prog blog!

Pagina: 1