RM-rf: mogelijkheid schept verwachting. Als je in het algemeen een antwoord krijgt, en dan opeens niet, zul je zien dat je weer tig topics in LA, SeM en mailtjes krijgt met de vraag waarom er geen feedback is gegeven. Bovendien moeten moderatoren dan gaan opletten of er bij een TR feedback moet?
Als er een manier zou zijn om dit iets te laten zijn waar gebruikers maar in enkele gevallen gebruik van gaan maken, is het toepasbaar. Maar persoonlijk kan ik niet zo een manier bedenken.
Al die ophef over de TR's snap ik zoiezo niet. Je ziet iets, roept dat het niet klopt, klaar. Het is niet aan de gebruikers om dan besluiten te nemen.
Het enige nut dat ik zie is als iets je echt aan het hart gaat, je zou moeten kunnen controleren / volgen wat er mee gebeurt, omdat je als andere actie ondernomen wordt, je graag een topic in LA / SeM wil openen. Maar open dan zoiezo een topic in SeM. Nadeel daaraan is dat het nogal ontmoedigt wordt, misschien dat daar wat mee gedaan kan worden...
Het enige wat ik dan nog nuttig zou vinden is dus de optie om je ge-TR-de topics te volgen, aangezien het lijkt me voor moderators teveel moeite is om consequent te doen, zie eerste alinea.
@ de voorgestelde feature: het is dus de bedoeling om bij een user die veel TR'd en kennenlijk een bedankje verwacht, of een afblaffing nodig heeft omdat het niet nuttig zal zijn, automatisch een PM te versturen?
Lijkt me nogal onhandig, aangezien je niet vantevoren weet of het daadwerkelijk een nuttige TR is... Of moet dan toch worden gekeken of dat in dat geval nodig is? Lijkt me nuttiger om de user dan in één keer aan te spreken...
DM!