Ik heb sinds een week ongeveer een Tagan TG380-UO1. Het installeren enzo ging allemaal prima en ook de eerste keer opstarten ging goed. Alleen toen ik mijn pc de volgende dag weer wilde opstarten begonnen de problemen. Toen ik de pc aan wilde zetten gebeurde er helemaal niks. Dus ik alle mogelijke stekkertjes aangedrukt en gezocht naar andere problemen. Toen heb ik als soort van laatste troef de aan/uit schakelaar aan de achterkant van de voeding even op 0 gezet, gewacht tot de stroom echt van mijn moederbord was en hem toen weer op 1 gezet. Toen startte de pc weer gewoon op.
Elke keer start de pc nu niet op, behalve als ik de truck met de aan/uit schakelaar weer uithaal. Naar mijn idee zit het probleem dus niet bij de voeding of het moederbord en ook niet bij het kabeltje van de startknop naar het moederbord, dat werkt na het uit/aan zetten allemaal naar behoren.
Dus ik weet nu echt niet meer wat er nou mis is...
Wat ik al heb geprobeerd:
- Search gebruikt, maar niks relevants gevonden
- Google ook niks gevonden
- Alle mogelijke stekkertjes aangedrukt
Systemspecs:
AMD Duron 1200 @ 1440
Gigabyte 7dx+
Tagan TG380-UO1
512 Mb RAM
Geforce4 mx-440 se
Windows XP professional SP 2
Elke keer start de pc nu niet op, behalve als ik de truck met de aan/uit schakelaar weer uithaal. Naar mijn idee zit het probleem dus niet bij de voeding of het moederbord en ook niet bij het kabeltje van de startknop naar het moederbord, dat werkt na het uit/aan zetten allemaal naar behoren.
Dus ik weet nu echt niet meer wat er nou mis is...
Wat ik al heb geprobeerd:
- Search gebruikt, maar niks relevants gevonden
- Google ook niks gevonden
- Alle mogelijke stekkertjes aangedrukt
Systemspecs:
AMD Duron 1200 @ 1440
Gigabyte 7dx+
Tagan TG380-UO1
512 Mb RAM
Geforce4 mx-440 se
Windows XP professional SP 2