Geert
Verwijderd
Drivers al opnieuw geinstalleerd? Kabeltjes etc gecontroleerd? Werken boxen wel op andere pc?
En welk OS heb je?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 11:51 ]
heb de drivers opnieuw geinstaleerd
en kabels gecheckt
achterspeakertjes gecheckt
voorspeackertjes
en natuurlijk de koptelfoon
maar blijft nog steeds door gaan dat gekraak
Geert
maare als ik een dvd afspeel ook
en cd ook
mp3
wav
en windows geluidenschema ook
etc.
en er is nog een probleem want op die pc zit geen internet.
Ik heb wel zo'n stick maar ik denk niet dat windows update daarmee werkt
[ Voor 40% gewijzigd door Geert de Graaf op 17-04-2005 12:02 ]
Geert
Staat bij Settings -> Sounds en audiodevices alles wel goed, dus de juiste kaart geselecteerd.
In de bios evt gecheckt (als er toch nog iets geluid uit komt zal dat wel goed staan maar okay).
Andere prg's die al gebruik maken van je geluidskaart en daar door de boel vertragen.
Atari 4 ff'r 😊
maar er komt wel een soort geluid uit maar wat voor ik neem zo wel effe wat op
Geert
Enkele algemene informatie mbt tot topics;
Algemene FAQ
Deze al doorgenomen?;
AV FAQ
En het lijkt me dat deze topic thuis hoort in WOS -> AV.
Maar om op je probleem terug te komen, lijkt het erop dat er 1 of andere EQ aanstaat - zou zeggen controleer deze instellingen eens. Echter het kan ook zo zijn dat er een IRQ conflict is mbt tot je geluidskaart.
IRQ;
start - uitvoeren - msinfo32
en dan is er groep met IRQ indelingen, hierbij kijken als de geluidskaart een eigen IRQ heeft.
juist, controleer hier ook voor de aardigheid even als de geluids accl. wel op "Best" staat.BOnus schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:03:
Staat bij Settings -> Sounds en audiodevices alles wel goed, dus de juiste kaart geselecteerd.
Accl. heeft er eigenlijk niks mee te maken, maar wellicht wel
Mocht de geluidskaart al op "best" staan, dan zou ik die instelling op het laagst zetten - om te kijken als het probleem dan weg is.
[ Voor 29% gewijzigd door rlkz op 17-04-2005 12:14 ]
I browse with Vivaldi
Geert
Trouwens niet 2x achter elkaar posten, daarvoor kun je de editknop gebruiken.
juist, controleer hier ook voor de aardigheid even als de geluids accl. wel op "Best" staat.
ik heb alle standen geprobeerd moet je horen wat er uit komt
http://www.deltionsoft.com/wepssite2/mijnpc.mp3
ik heb mijn koptelfoon gebropbeerd
mijn radio en mijn normale speakers
en luister zelf maar dit is het resultaat dit is opgenomen op de pc zelf
[ Voor 42% gewijzigd door Geert de Graaf op 17-04-2005 13:32 ]
Geert
[ Voor 3% gewijzigd door Geert de Graaf op 17-04-2005 13:49 ]
Geert
Verwijderd
Ik meen dat er een kleine fan op zit die nog wel eens naar de knoppen gaat..
Geert
Dit topic ga ik sluiten
Ik mis in je topic allerlei basis zaken die wel verplicht zijn in een topic op GoT - die verplichte zaken kan je op je gemak eens doorlezen in de diverse forum FAQ's - maar ik pak de belangrijkste zaken er even uit:
- Een goed omschrijvende topic titel die het OS bevat. Let hierbij ook op de regels zoals we die in de Windows Operating Systems Policy stellen.
- Een helder en duidelijk overzicht van wat je zelf al geprobeerd, en zelf al gedaan hebt om dit probleem op te lossen. Waar heb je op gezocht, en wat heb je gevonden? Wat lukt er niet aan die gevonden oplossingen?
- Een helder en duidelijk overzicht van wat je probleem is.
Omdat dit allemaal niet te vinden is in je topic - ga ik dit topic sluiten. Open gerust een nieuw topic wat wel aan bovenstaande eisen voldoet. Ovrigens wil ik je ook nog even vragen dat als je zelf de laatste reactie hebt geplaatst, dat je dan je laatste bericht eventjes bewerkt in plaats van een nieuwe reactie te typen
Dit topic is gesloten.
![]()