Wel duidelijk te zien dat je de polo's hebt ingekleurdbolke schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:55:
Soms heb je wat tijd over.
Een van mijn eerste "Me myself & i" creaties/
.
Mijn cam maakt elke 10 sec een foto. Zo snel kan ik me niet omkleden en mijn haar doen.Eijkb schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 17:02:
[...]
Wel duidelijk te zien dat je de polo's hebt ingekleurdHet idee van andere kleren aantrekken (ander kapsel e.d.) blijft staan en geeft denk ik inderdaad een leuker effect (Alhoewel alle foto's zoizo al geinig zijn hoor!)
Verwijderd

Mijn zusje was zo aardig even voor me op de trampoline te springen
Deze is wel leuk speels.Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:15:
Nog maar eentje dan, omdat ik het leuk vind om te doen:
[afbeelding]
Mijn zusje was zo aardig even voor me op de trampoline te springen.
Wat heeft het je gekost? Je zusje doet dat vast niet gratis.
Verwijderd
Gaan we dan tegenwoordig overal geld voor vragen?bolke schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:40:
[...]
Deze is wel leuk speels.
Net zoals: Mevrouw, wilt u er een tasje bij? "Ja graag" Dat is dan 25 cent extra AUB.
Ja wtf waarom zou je dat niet gratis doenVerwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:13:
[...]
Gaan we dan tegenwoordig overal geld voor vragen?
Net zoals: Mevrouw, wilt u er een tasje bij? "Ja graag" Dat is dan 25 cent extra AUB.

Verwijderd
geen centbolke schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:40:
[...]
Deze is wel leuk speels.
(ze is vast niet zo zakelijk aangelegd als ik
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 22:32 ]
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:15:
Nog maar eentje dan, omdat ik het leuk vind om te doen:
[afbeelding]
Mijn zusje was zo aardig even voor me op de trampoline te springen.
Je hebt van de trampoline apart een foto genomen? Bij het springen deukt 't anders in...
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Verwijderd
Nope, ik heb de foto genomen zodra mijn zusje in de lucht was, dus dan had ik daar geen last vanMotrax schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:41:
[...]
Geniaal.
Je hebt van de trampoline apart een foto genomen? Bij het springen deukt 't anders in...

Ik ben rustig begonnen, binnenkort eens wat moeilijkers proberen.
Verwijderd
TE veel mannen, op 1 foto zie ik dat je ook al uit de kast komt,..duzz komop schaam je niet!The_Surfer schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 17:34:
Hier is ooit eens een geweldig topic in de HK over geweest
Verveling + digicam + PhotoShop =
Voor als je geen HK rechten hebt, paar geweldige foto's uit dat topic:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
+ de foto's uit deze open dir: http://members.lycos.nl/rgulien/kloon/

Ik had hier ergens gelezen dat iemand het leuk zou vinden als iemand een keer wat tijd nam om andere kleren aan te doen. Dus dat is wat ik heb gedaan
Ik heb alleen het contrast en de helderheid iets aangepast in photoshop en de foto's natuurlijk over elkaar geplakt en de randjes zachtjes gegumt.

@Good Falla, jammer dat je niet meer ziet dat het drie dezelfde personen zijn
Verwijderd

Ik zou alleen zo 1,2,3 niet weten hoe ik de flits op een mooie manier uit het raam zou moeten krijgen.
Foto is trouwens gemaakt met een oude Olympus C-370 Zoom, bij gebrek aan beter.
je moet je haar doen!!!!
en zo is het voorspeld!
Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!
Volgende keer nog 1 extra foto maken en dan zonder flits? En van die foto het raam gebruiken.Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 16:00:
Ik zou alleen zo 1,2,3 niet weten hoe ik de flits op een mooie manier uit het raam zou moeten krijgen.
Foto is trouwens gemaakt met een oude Olympus C-370 Zoom, bij gebrek aan beter.
This footer is intentionally left blank

Hier nog een oudje van mij uit 2003 (die anderen vond ik al in post no twee van deze thread terug
Samen tv kijken, ook met andere kleding
[ Voor 19% gewijzigd door Schonhose op 01-09-2006 13:20 ]
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
Zelfs de hond werkte mee

grotere velgen, verlaagd, verlengd bij de deuren, verlengd bij de motorkap, bumpers iets groter
[ Voor 15% gewijzigd door antonboonstra op 02-09-2006 13:55 ]
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
effe mijn pagina ge update:
http://home.wanadoo.nl/knaft25/multiplicity/
Vinnut zelf best goed gelukt zo ...
kga binnenkort ongeveer 15x mezelf in mijn woonkamer fotograferen, met elke keer andere kleding aan .. ( mijn buren zullen wel denken als ze me bezig zien .. hahaha .. ) ...
tjek mijn pagina nu nog een keer ... ik heb hem net ge update .... dan zie je hoe ik het gedaan hebGhannes schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 14:26:
hoe heb je dat gedaan met je zelf die sigaret aansteken?
Het is allemaal best makkelijk, zolang je maar goed nadenkt vantevoren ... En dan kun je echt alle kanten op !!!Ghannes schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:03:
zoiets moest 't wel zijn, leuk gedaan imho
Daarom wil ik ook die pic maken met iets van 15x erop staan !! dat je me zeg maar een biertje ziet inschenken, ergens anders in n hoek een vuurtje geef, en verder overal op de foto druk in gesprek ben met mezelf ... Dat gaat nog best een moeilijke worden ... maar ik ga ervoor !!! dus tjek die pagina gewoon regelmatig ... ik ga er nog een hoop maken ... ook voor vrienden ... Dus de pagina gaat nog veeeel voller worden !! En ik zal er af en toe ook van die " how its done " fotos bij voegen ...
Veel vrienden hebben gekeken vanavond, en ikzelf heb regelmatig gerefreshed om de update te tjekken ... dus er was een overload aan ' bezoekers' zeg maar ...
Anyway ... ik ga opzeker nog veel meer shit doen met dit, het is gewoon zo leuk om te doen ! Maybee ga ik er wel een leuk site van bouwen als ik strax echt veel foto's heb ... en misschien ga ik dan ook wel een pagina toevoegen met pics van andere mensen hier ... Maar dat horen jullie nog wel ....