DVDgeluid kopieren mag hier niet worden besproken?

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

• SnoW
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 21:08
Gohan wil in een ander bericht weten hoe hij digitaal het geluid van zijn dvd op minidisc kan zetten. Moderator Jag gooit er een slotje op.

Kan iemand me uitleggen waarom?

Als ik een cd in de winkel koop en ik wil 'm op minidisc zetten zodat ik 'm via m'n minidisc-walkman kan beluisteren, wordt dat hier dan ook als ilegaal beschouwd? Vreemde gang van zaken.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:21

Jag

Ik dacht al dat hier discussie over zou komen, en terecht. Maar kijk even in die draad, staat iets over ICQ enzo.

Jag

• Jag

Jag

Heb je ICQ? Zo ja, dan gaat deze dicht, het forum hoeft niet vervuild te worden met dit soort discussies.

Jag

• SnoW
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 21:08
Die ICQ-opmerking is er iets later bijgezet en die las ik pas nadat ik bovenstaand bericht had gepost.

Ik vind het een goede zaak dat illegale zaken van GoT worden geweerd, maar af en toe wordt er iets te paronoia gereageerd op bepaalde posts.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Waarom nou weer geheimzinnig? Als je je beslissing wilt motiveren doe dat dan hier, dan weet de rest ook hoe laat het is. Als je je beslissing niet in het openbaar kunt motiveren zou ik er nog maar eens goed over nadenken...

Zoef

• Jag

Jag

Doe het via ICQ of via Lieve adjes, maar niet hier. Er staat trouwens al een draad op LA. Deze gaat dicht.

Jag
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.