BYM schreef op zondag 26 juni 2005 @ 00:20:
[...]
TOP man, blij dat jij hem nu ook EINdelijk eens binnen hebt !
Zou ook eens tijd worden
Anyway, ben benieuwd of je er de juiste drivers voor kunt maken , zou heleMAAL geweldig zijn !!!!
Wel, de afstandsbediening doet het lijkt me.
Ik heb er geen TV kabel op aangesloten maar ik ga vanavond eens proberen of ik een DVDtje en een muziek CD offline kan spelen.
Na installeren werden alle drivers herkend door de gedownloade drivers van de ACER site die ik op m'n schijf had staan en omdat ik die driver backup heb gemaakt. Alleen de USB Hub ging niet goed. Na installatie van XP SP2 haalde XP deze echter netjes van het Internet.
Als je vervolgens de software die ACER op z'n site aanbiedt installeert zou het goed moeten gaan.
Mijn monitor heeft overigens geen DVI aansluiting maar daar kan ik goed mee leven.
Dit is overigens m'n eerste systeem dat betrouwbaar en razendsnel met sleepmode werkt.
Voor diegenen die drivers missen omdat ze direkt XP-Home eraf gemieterd en niet genoeg hebben aan de door Acer geleverde drivers hebben wil ik de drivers wel op m'n site zetten. Laat maar horen of hier liefhebbers voor zijn en welke drivers je wilt hebben.
Ondanks dat ik hier al twee PC's een Tablet PC en een server had ben ik toch erg blij met dit elegante systeempje. Weer eens wat anders dan die grote bakbeesten!
=====[ een paar uur later ]=====
De op de Acer site te halen software voor de LeadTek kaart (LeadTek WinFast PVR 3.0 en FM 5 2.36) en de twee zogenaamde updates van de Acer MediaConsole (A3.5 E Mode 1.2.7 (Update) en A3.5 MediaConsole 1.2.1 (Update)) geïnstalleerd en mijn afstandbediening werkt, muziek spelen werkt, DVD spelen loopt niet lekker want de drive heeft het te moeilijk met mijn schijfjes, radio loopt vast (ik had mogelijk eerst moeten rebooten) en TV kan ik niet controleren zonder kabel.
Een raar systeem hoor zoals Acer dit in elkaar heeft gesleuteld... traag, ongemakkelijk... ik zal dit niet snel gebruiken. Het maakt gewoon gebruik van je Windows software, niet vanuit de firmware ofzo. De PC moet dus ook gewoon geboot zijn.
Anyway; do as I did and it works!
[
Voor 23% gewijzigd door
ZhuBaJie op 26-06-2005 18:56
]