Zou dus mooi zijn als iemand hier een ISO van kan maken en dat wij deze dan allemaal kunnen downloaden
. Ik heb hiervoor wel een webserver beschikbaar
.
Verwijderd
Ik heb mijn Acer nu ook binnen, maar kan voor geen meter die keyboard of muis aan de praat krijgen. Hoe is het jullie gelukt. Ik heb al heel vaak op verschillende momenten (bv opstarten etc) het kleine knopje links boven op de pc ingedrukt, maar zonder success.
Verwijderd
Gelukt...bedankt voor de hulp/Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:01:
[...]
Je verwijderd de bovenkant d.m.v. van 2 schroeven die je aan de binnenkant losdraait.
Het front kun je verwijderen door de twee zwarte clips aan de zijkant open te buigen, je verwacht nu dat die zelfde clips ook aan de andere kant zullen zitten. Dit is echter niet het geval, er zitten verende clips in de voorkant en die kun je niet zien. Je kunt het front nu recht naar voren trekken.
Daarna kun je na het losmaken van de kabels het frame met daarin de DVD-drive en diskdrive naar voren trekken en wordt de harddisk bereikbaar (het is alweer enkele weken geleden, dus ik weet het niet exact meer).
Succes!
Verwijderd
Laten booten van CD-rom, System CD erin en daar van op laten starten en dan volgen de instructies vanzelf.PaPi36 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:56:
[...]
Jajaja dames en heren.... Na vele malen bellen en een klachtenfax zenden heb ik dan eindelijk een set CD's binnen gekregen. Zelfs 2 sets want zaken coordineren daar bij ACER is ze vreemd. Nadeel is ook dat het simpelweg drie CD's zijn zonder enige begeleidende text en zonder opschrift.
Het is me dus een raadsel wat ik in welke volgorde moet doen. Aangezien ik op vakantie ga zal ik hier maar ff mee wachten en hopelijk kan iemand me vertellen hoe je de recovery uitvoert. Zal uiteraard een bericht naar ACER sturen hiervoor en I will keep you all posted.
Oh ja op de 2e set staat wel wat geschreven nl:
- RC500 WXP home NL
- RC500 Media
- RC500 System (alleen hier kan ik wat van maken maar ik kan niet ontcijferen welke bestanden voor de afstandbediening zijn ed)
Ondertussen ook een antwoord gehad van de helpdesk en die meld hetzelfde....Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:02:
[...]
Laten booten van CD-rom, System CD erin en daar van op laten starten en dan volgen de instructies vanzelf.
Na de vakantie ga ik dat direct eens uitvoeren.
Thanx
PS Kan ik trouwens mn oude 512 geheugen (ddr333 PC2700) erin zetten.... of is de meegeleverde 256 ddr400 verstandiger om erin te laten. Ze beide erin zetten zal vast niet gaan maar als t kan hoor ik dat graag???
Inmiddels had je wel kopietjes kunnen maken en die doen toekomen bij de persoon die een webserver heeft ? Waar woon je, desnoods kom ik ze zelf wel ophalen want er zijn een aantal mensen die hier op wachtenPaPi36 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 12:48:
[...]
Ondertussen ook een antwoord gehad van de helpdesk en die meld hetzelfde....
Na de vakantie ga ik dat direct eens uitvoeren.
Thanx
PS Kan ik trouwens mn oude 512 geheugen (ddr333 PC2700) erin zetten.... of is de meegeleverde 256 ddr400 verstandiger om erin te laten. Ze beide erin zetten zal vast niet gaan maar als t kan hoor ik dat graag???
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Jou snap ik ook niet, die informatie had ik al losgelaten in dit topic, MET FOTO's notabeneVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:08:
Kun je mij vertellen op welke wijze je de HDD hebt vervangen, ik kom niet verder dan het verwijderen van de zijkant!! Bij Acer wil men geen technische info geven..vage lui.

Hi Guys,
Dooie boel hier.....
Heeft er nou al iemand die recovery CD's beschikbaar gesteld of is het ieder voor zich en Allalalah voor ons allen? Kom op lui, wees eens sociaal!
Volgende week worden er weer heel wat PC'tjes uitgeleverd waaronder de mijne
Dan zal er ook wel weer wat leven in het forum komen.
Nog een paar nachies slapen (hoop ik).
Dooie boel hier.....
Heeft er nou al iemand die recovery CD's beschikbaar gesteld of is het ieder voor zich en Allalalah voor ons allen? Kom op lui, wees eens sociaal!
Volgende week worden er weer heel wat PC'tjes uitgeleverd waaronder de mijne
Dan zal er ook wel weer wat leven in het forum komen.
Nog een paar nachies slapen (hoop ik).
Verwijderd
Hé hé het is week 21.... deze week krijg ik mijn computer!!!! Maar ik heb nog niets gehoord of geen reactie...
Ik ben dus benieuwd of er mensen zijn die hun computer al hebben, die hem ook in week 21 zouden krijgen.
Ik ben zo benieuwd!!
En hopen dat ze wat geleerd hebben....?
Ik ben dus benieuwd of er mensen zijn die hun computer al hebben, die hem ook in week 21 zouden krijgen.
Ik ben zo benieuwd!!
En hopen dat ze wat geleerd hebben....?
Mij benieuwen of er uberhaupt nog iemand is die zo'n cd wil fikken of what dan ook
Hmmm, week 21 is gekomen en weer gegaan maar nog niets ontvangen...
Als ze morgen afleveren zijn ze strikt nog op tijd.
Wanneer o wanneer komt 'ie nou?
Nou ja, de grootstre pret is vaak de voorpret zullen we maar zeggen. Bij Sanoma willen ze blijkbaar mijn voorpret nog wat verlengen. Aardig hoor...
Nou ja, de grootstre pret is vaak de voorpret zullen we maar zeggen. Bij Sanoma willen ze blijkbaar mijn voorpret nog wat verlengen. Aardig hoor...
Troost je, vandaag (!!!) heb ik eindelijk antwoord gehad op mijn e-mail aan acer customers service, die ik pas verstuurd had op half April ....ZhuBaJie schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 20:30:
Hmmm, week 21 is gekomen en weer gegaan maar nog niets ontvangen...

Dus ik doe ook mee aan die verlengde shit

Anyway, het enige wat ze doen is vragen of het probleem er nog is, en of het zich zelf inmiddels heeft opgelost

Kan ik zeker weer 6 tot 8 weken gaan zitten wachten ??
Verwijderd
Iemand daar kan zich toch ook vergist hebben? Je had misschien ook wel kunnen bellen... mensen maken ook fouten... 
Je moet niet anderhalve maand wachten, en vervolgens klagen dat je het oh zo erg vindt.. De telefoon bestaat nog steeds

Je moet niet anderhalve maand wachten, en vervolgens klagen dat je het oh zo erg vindt.. De telefoon bestaat nog steeds
Heb al een paar keer gebeld, zoals ook in dit topic te lezen valt ...Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 15:20:
Iemand daar kan zich toch ook vergist hebben? Je had misschien ook wel kunnen bellen... mensen maken ook fouten...

Potverdikkie wrm zie ik dit topic voor het eerst, anders was ik ook abonnee geworden voor dat pc'tje
Verwijderd
Week 22 nog steeds geen acer computer gezien!!!!!!
Gebeld naar panorama en hij dus in Week 23 uitgeleverd.... Dus nog even wachten, maar hij komt!
Het zal mij benieuwen!
Gebeld naar panorama en hij dus in Week 23 uitgeleverd.... Dus nog even wachten, maar hij komt!
Het zal mij benieuwen!
Ondertussen weer terug van vakantie. Weet niet wie er geinteresseerd is in die CD's maar ik ga deze week in het weekend de pc eens installeren. Hoe je ISO's ergens neer moet zetten is me echter onbekend dus dat gaat niet echt lukken. Maar als iemand in de buurt v Den Haag woont dan kan die persoon ze best ff lenen en die ISO's ergens plaatsen.
Hmmm, ik zal eens een balletje opgooien , ff rondvragenPaPi36 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:32:
Ondertussen weer terug van vakantie. Weet niet wie er geinteresseerd is in die CD's maar ik ga deze week in het weekend de pc eens installeren. Hoe je ISO's ergens neer moet zetten is me echter onbekend dus dat gaat niet echt lukken. Maar als iemand in de buurt v Den Haag woont dan kan die persoon ze best ff lenen en die ISO's ergens plaatsen.
Ik ben wel geinterresserd in de cd's, maar woon te ver bij Den Haag vandaan.PaPi36 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:32:
Niemand die ze ff op een newsserver kan gooien?
Verwijderd
Mmm... Het is nu donderdag, toch maar weer gebeld waar de Acer computer blijft!!
Nou... ze zijn vandaag binnen gekomen en ze worden einde van de week of begin volgende week uitgeleverd!! Het zal me benieuwen, het is al bijna week 24!
Nou... ze zijn vandaag binnen gekomen en ze worden einde van de week of begin volgende week uitgeleverd!! Het zal me benieuwen, het is al bijna week 24!
Ik heb nog ff zitten rommelen met mijn acer, en wat me opvalt is dat de afstandsbediening
blijft werken nadat ik de computer heb uitgezet. Ik kan dan nog gewoon schakelen tussen de verschillende modi, op het display. Werkt dit nu hardwarematig, of snap ik er gewoon niks van?
blijft werken nadat ik de computer heb uitgezet. Ik kan dan nog gewoon schakelen tussen de verschillende modi, op het display. Werkt dit nu hardwarematig, of snap ik er gewoon niks van?
Ik heb hem nog steeds niet binnen (snik) maar wat je constateert lijkt me logisch.CRaZee schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:57:
Ik heb nog ff zitten rommelen met mijn acer, en wat me opvalt is dat de afstandsbediening
Je moet immers de CD en de TV apart kunnen aanschakelen. Deze functionaliteit zit deels in hardware, deels in firmware (software in hardware bijv. het BIOS).
De software heeft daar niets mee van doen.
Ik hoop dat ik hem volgende week nou eindelijk krijg.
[ Voor 7% gewijzigd door ZhuBaJie op 11-06-2005 17:51 ]
http://www.megaupload.com , desnoods zet je ze in RAR blokken van 150MB neer ofzo ?PaPi36 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:32:
Ik heb een aantal pogingen ondernomen om het ding aan de praat te krijgen onder MCE maar volgens mij biedt MCE geen ondersteuning voor deze kaart en kunnen we het dus vergeten....CRaZee schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:04:
Heeft iemand hier de tv kaart aan de gang in windows MCE?
dus kijken en opnemen in MCE.
da's jammer.Tije schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 01:38:
[...]
Ik heb een aantal pogingen ondernomen om het ding aan de praat te krijgen onder MCE maar volgens mij biedt MCE geen ondersteuning voor deze kaart en kunnen we het dus vergeten....
Ik ben nu wat aan 't klooien met media portal.
Ziet er hetzelfde uit als MCE, is alleen gratis.
Alleen moet je wat meer moeite doen om de instellingen goed te krijgen.
Nou, woensdag voorbij en nog niks!
Heeft iemand het telefoonnummer van die eikels voor me?
Ik ben het wachten onderhand zat.
........
Donderdag ondertussen en nog niets. Ja, die fucking Panorama, die is er wel!
Als ze de PC's vorige week donderdag binnen hebben gekregen dan nemen ze wel hun tijd voor het versturen.
Grrrr.
Heeft iemand het telefoonnummer van die eikels voor me?
Ik ben het wachten onderhand zat.
........
Donderdag ondertussen en nog niets. Ja, die fucking Panorama, die is er wel!
Als ze de PC's vorige week donderdag binnen hebben gekregen dan nemen ze wel hun tijd voor het versturen.
Grrrr.

[ Voor 48% gewijzigd door ZhuBaJie op 16-06-2005 17:40 ]
Verwijderd
Ik heb ook nog geen computer ontvangen. De panorama had ik binnen twee weken. Het geld is allang binnen.
Dus gisteren maar ff gebeld. Zonder mijn gegevens verder door te geven gaf de telefoniste mij direct door dat ze inderdaad druk bezig waren met het uitleveren van de computers.
Men verwachtte dat ik deze week of volgende week de pc zou krijgen. Ik ben van plan mijn automatische incasso te tourneren indien ik de computer dan nog niet heb.
Bellen kun je naar tel 0900-2357266.

Ook maar gebeld naar dat betaalnummer en daar kreeg ik na wat reklame en wat wachttijd te horen dat de verwachtte leveringsdatum 21 juni is.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:48:
Ik heb ook nog geen computer ontvangen. De panorama had ik binnen twee weken. Het geld is allang binnen.Dus gisteren maar ff gebeld. Zonder mijn gegevens verder door te geven gaf de telefoniste mij direct door dat ze inderdaad druk bezig waren met het uitleveren van de computers.
Men verwachtte dat ik deze week of volgende week de pc zou krijgen. Ik ben van plan mijn automatische incasso te tourneren indien ik de computer dan nog niet heb.
Het pakpapier of de plakband was zeker op

In al die tijd is die PC al weer bijna verouderd.
Nou ja, er zit niets anders op dan maar weer te gaan zitten wachten.
Verwijderd
Pfff...heb 'm binnen. En ook ik zat eerst behoorlijk te klooien met 't toetsenbord en de muis. Maar heb inmiddels het probleem gefixt. Dit ging als volgt:Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:02:
Ik heb mijn Acer nu ook binnen, maar kan voor geen meter die keyboard of muis aan de praat krijgen. Hoe is het jullie gelukt. Ik heb al heel vaak op verschillende momenten (bv opstarten etc) het kleine knopje links boven op de pc ingedrukt, maar zonder success.
*Met normaal toetsenbord en muis (dus nog die ouderwetse met snoertjes) de finetuning van XP doorlopen.
*De ouderwetse zooi afkoppelen en opnieuw rebooten.
*Op 't doorzichtige knopje linksboven op de achterkant van de pc kast drukken
*Als het goed is verschijnt er nu een menuutje dat zegt dat je binnen ettelijke seconden op een knopje onderop de muis of het toetsenbord moet drukken.
*En als je erg goed zoekt dan zit er zowel onder op het toetsenbord als op de muis een minuscuul knopje. Deze knopjes dus paar seconden indrukken en taataataataaaaa......
Wellicht ten overvloede, maar het moge duidelijk zijn dat die ontvanger voor muis en toetsenbord dus inderdaad zit verstopt in de kast. Dus extra ontvanger is niet nodig.
Maarja, rest mij nog wel een vraagje. Ik krijg die ontzettende $%&^& FM Radio niet aan de praat; oftewel ik krijg geen geluid (en ja antenne zit er in). Heb al even zitten googlen en heb 't idee dat ik een of andere audio capture mis. Maarja, krijg deze er met geen mogelijkheid bij geinstalleerd. De TV optie heb ik nog niet geprobeerd. Videocamera al wel en deze deed het met beeld en geluid. Als het dan aan die audio capture zou liggen vind ik het wel vreemd dat ik bij de videocamera wel geluid had.
Raraaa wat is er aan de hand????
Zou iemand misschien de eerder besproken cd'tjes van acer ergens kunnen uploaden.
Altijd handig om erbij te hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door CRaZee op 23-06-2005 22:14 ]
Er zijn denk ik te weinig lezers van dit forum topic.CRaZee schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:20:
Zou iemand misschien de eerder besproken cd'tjes van acer ergens kunnen uploaden.
Er is blijkbaar nog slechts één iemand over die ze wel beschikbaar wil stellen maar dan moet iemand ze gaan kopieren.
Ik zie het donker in.
Ik geloof trouwens zowaar dat de postboer vandaag geprobeerd heeft de PC af te leveren.
Morgen zal ik het weten.
Eindelijk.
Ja he is bar en boos gesteld binnen de tweaker bewegingZhuBaJie schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 17:45:
[...]
Er zijn denk ik te weinig lezers van dit forum topic.
Er is blijkbaar nog slechts één iemand over die ze wel beschikbaar wil stellen maar dan moet iemand ze gaan kopieren.
Ik zie het donker in.
Ik geloof trouwens zowaar dat de postboer vandaag geprobeerd heeft de PC af te leveren.
Morgen zal ik het weten.
Eindelijk.
Zowaar, ik heb em binnen!
En met een 80GB HD i.p.v. 60GB.
Mooooi keyboard en 't muisje is ook elegant.
Hardwarematig alles perfect verzorgd maar nog geen A4tje over hoe te installeren.
Anyway, alles gelijk aan de praat (ook keyboard en muis na een paar keer proberen).
Alles ingericht en een beetje rondgeneusd.
Toen een driver backup en een Ghost image op D: gezet en daarna veiliggesteld (laat nou de russen maar komen)
Op dit moment ben ik bezig op een Engelstalige XP Pro erop te zetten.
Als alles straks goed draait maak ik weer een Ghost image en dan stop ik er volgende week een gieg geheugen in.
Ik houd jullie op de hoogte van m'n bevindingen.
Hardwarematig alles perfect verzorgd maar nog geen A4tje over hoe te installeren.
Anyway, alles gelijk aan de praat (ook keyboard en muis na een paar keer proberen).
Toen een driver backup en een Ghost image op D: gezet en daarna veiliggesteld (laat nou de russen maar komen)
Als alles straks goed draait maak ik weer een Ghost image en dan stop ik er volgende week een gieg geheugen in.
ZhuBaJie schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:12:
Zowaar, ik heb em binnen!
Toen een driver backup en een Ghost image op D: gezet en daarna veiliggesteld (laat nou de russen maar komen)![]()
TOP man, blij dat jij hem nu ook EINdelijk eens binnen hebt !
Zou ook eens tijd worden
Anyway, ben benieuwd of je er de juiste drivers voor kunt maken , zou heleMAAL geweldig zijn !!!!
Wel, de afstandsbediening doet het lijkt me.BYM schreef op zondag 26 juni 2005 @ 00:20:
[...]
TOP man, blij dat jij hem nu ook EINdelijk eens binnen hebt !
Zou ook eens tijd worden
Anyway, ben benieuwd of je er de juiste drivers voor kunt maken , zou heleMAAL geweldig zijn !!!!
Ik heb er geen TV kabel op aangesloten maar ik ga vanavond eens proberen of ik een DVDtje en een muziek CD offline kan spelen.
Na installeren werden alle drivers herkend door de gedownloade drivers van de ACER site die ik op m'n schijf had staan en omdat ik die driver backup heb gemaakt. Alleen de USB Hub ging niet goed. Na installatie van XP SP2 haalde XP deze echter netjes van het Internet.
Als je vervolgens de software die ACER op z'n site aanbiedt installeert zou het goed moeten gaan.
Mijn monitor heeft overigens geen DVI aansluiting maar daar kan ik goed mee leven.
Dit is overigens m'n eerste systeem dat betrouwbaar en razendsnel met sleepmode werkt.
Voor diegenen die drivers missen omdat ze direkt XP-Home eraf gemieterd en niet genoeg hebben aan de door Acer geleverde drivers hebben wil ik de drivers wel op m'n site zetten. Laat maar horen of hier liefhebbers voor zijn en welke drivers je wilt hebben.
Ondanks dat ik hier al twee PC's een Tablet PC en een server had ben ik toch erg blij met dit elegante systeempje. Weer eens wat anders dan die grote bakbeesten!
=====[ een paar uur later ]=====
De op de Acer site te halen software voor de LeadTek kaart (LeadTek WinFast PVR 3.0 en FM 5 2.36) en de twee zogenaamde updates van de Acer MediaConsole (A3.5 E Mode 1.2.7 (Update) en A3.5 MediaConsole 1.2.1 (Update)) geïnstalleerd en mijn afstandbediening werkt, muziek spelen werkt, DVD spelen loopt niet lekker want de drive heeft het te moeilijk met mijn schijfjes, radio loopt vast (ik had mogelijk eerst moeten rebooten) en TV kan ik niet controleren zonder kabel.
Een raar systeem hoor zoals Acer dit in elkaar heeft gesleuteld... traag, ongemakkelijk... ik zal dit niet snel gebruiken. Het maakt gewoon gebruik van je Windows software, niet vanuit de firmware ofzo. De PC moet dus ook gewoon geboot zijn.
Anyway; do as I did and it works!
[ Voor 23% gewijzigd door ZhuBaJie op 26-06-2005 18:56 ]
Verwijderd
Ik heb een probleem want ik krijg mijn speakers niet aan de praat, doordat er geen DVI aansluiting op zit!!
Wie kan mij helpen???
Nu keek ik ook naar de monitor en zie ik dat ik een Al1511s heb in plaats van een Al1521ms!!
Wie heeft de zelfde monitor en kent dit probleem?
Wie kan mij helpen???
Nu keek ik ook naar de monitor en zie ik dat ik een Al1511s heb in plaats van een Al1521ms!!
Ik heb dezelfde monitor maar wat heeft DVI met speakeraansluitingen te maken????Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:59:
Ik heb een probleem want ik krijg mijn speakers niet aan de praat, doordat er geen DVI aansluiting op zit!!
Wie kan mij helpen???
Steek het bijgeleverde kabeltje in de groene speaker aansluiting in je PC en steek de andere kant in je speaker set.
Je monitor bevat geen speakers.
Verwijderd
Wat jij zegt heb ik ook gedaan, maar er komt geen geluid bij mij uit!!!! Ik dacht dat aan de monitor lag!!!!! Maar jij kan me dus niet helpen.....ZhuBaJie schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:24:
[...]
Ik heb dezelfde monitor maar wat heeft DVI met speakeraansluitingen te maken????
Steek het bijgeleverde kabeltje in de groene speaker aansluiting in je PC en steek de andere kant in je speaker set.
Je monitor bevat geen speakers.
Nou, ik snap niet wat een monitor ermee te maken heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 02:09:
[...]
Wat jij zegt heb ik ook gedaan, maar er komt geen geluid bij mij uit!!!! Ik dacht dat aan de monitor lag!!!!! Maar jij kan me dus niet helpen.....
Het enige wat ik met de monitor gedaan heb is de spanning doorlussen.
Doet het lampje op je speakerset het wel?
Ik moest overigens wel zowel het volume op de speakerset opdraaien als het volume via het toetsenbord hoger zetten.
De aansluiting achterin de PC (groene aansluiting) maakt bij mij trouwens wat slecht contact.
dat hoort meer in http://www.tweakers.net/aanbod thuis denk ik
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ohohoh na enige tijd de PC geinstalleerd te hebben met SP2 en firewall norton en de hele rataplan ben ik verre van tevreden over het ding.
- Bij overschakelen naar andere features via afstandbediening of draaiknop loopt ie vast
- Bij opstarten van PC slaat ie af en toe weer uit
- Sd kaartlezer doet t niet(andere kan ik niet proberen want heb de kaartjes niet)
- Bij opstarten hoor ik het geluid onderbreken en kraken...nwe drivers helpen niet
Al met al veel te veel kleine vervelende dingetjes. Ben dan ook behoorlijk jaloers op allen waarbij het wel goed werkt.............
- Bij overschakelen naar andere features via afstandbediening of draaiknop loopt ie vast
- Bij opstarten van PC slaat ie af en toe weer uit
- Sd kaartlezer doet t niet(andere kan ik niet proberen want heb de kaartjes niet)
- Bij opstarten hoor ik het geluid onderbreken en kraken...nwe drivers helpen niet
Al met al veel te veel kleine vervelende dingetjes. Ben dan ook behoorlijk jaloers op allen waarbij het wel goed werkt.............
AUB kan iemand PLEASE die CD's ff op internet zetten ik ben voor kennissen bezig met die computer en het is echt huilen... Ik moet dus Windows opnieuw installeren, maar wil wel al die extra dingen hebben, dus heb waarschijnlijk die CD's nodig... Zou iemand dus zo vriendelijk willen zijn ze EINDELIJK op internet te zetten?
Verwijderd
En die kennssen zijn zeker zo slim geweest om de mogelijkheid om ze zelf te branden weg te klikken?
Je kan ze in principe nog branden als de PC het doet, naar keus op een paar CD's of DVD. Programma waar je dat kan doen heet Acer eRecovery en valt even uit m'n hoofd onder de Acer eManager.
En anders bel je morgen naar Acer helpdesk en vraag je die cd's aan.
Je kan ze in principe nog branden als de PC het doet, naar keus op een paar CD's of DVD. Programma waar je dat kan doen heet Acer eRecovery en valt even uit m'n hoofd onder de Acer eManager.
En anders bel je morgen naar Acer helpdesk en vraag je die cd's aan.
OK bedankt! Zal even kijken of dat er nog opzit, zal vast wel want zijzelf doen niets met die computer. Ik heb zelf altijd de voorkeur voor CD's, vooral als het om 2,4x branders gaat