[Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.621 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:22

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

leokennis schreef op zondag 24 juli 2005 @ 00:33:
NFS2:SE O+
Dat was het enige spel wat we bij onze eerste "serieuze" (lees: pentium i.p.v. 486 oid) PC mét videokaart (Diamon AGP 16mb oid :P ) hadden...ik heb denk ik op die baan door oostenrijk of duitsland oid in 2 jaar 20 seconden van mijn record afgesnoept :P En die sneeuwbaan van 8 minuten en da nét iets te hard aanrijden zodat je naast de hangbrug viel zodat je recordtijd mislukte etc. etc.

Sweet dreams :)
ja... die heb ik echt heel lang gespeelt. Dat level in Sydney was zo gaaf. Ging echt super snel overal jumps. :-) Altijd met de mclaren F1 Geraced. Veel splitscreen gedaan. Was ook 1 van de 1ste goed racende splitscreen games... ooo dat verkeer was ook zo tof! Die crashes zagen er ook goed uit. Je had ook die cheat.. wat was dat nou... "traffichour" dacht ik. Dan reed er 5x zoveel verkeer... goede oude tijd :)

Maaruh even over de nieuwe NFS.
Ik heb de Demo voor op de xbox (te downloaden via bittorrent onderandere op piratebay.org). Je kan racen met 2 auto's met beide 2 skins op 1 track met 3 modes ( Racen van a -> b in x aantal tijd / Racen van a -> b met tegenstanders / en Dragrace van a -> . Ben erg tevreden over de gespeelde demo. Snelheid is goed en speelt ook erg lekker. Nitro herlaad zichzelf (wel langzaam) en je hebt een soort van matixstyle knop. Bij het drukken dan word alles vertraagd en kan je heel netjes onder die lastige vrachtwagen heen rijden :+ Erg goed gedaan.

De cops zijn ook strak. Rijden spannend met je mee en proberen het je echt lastig te maken. Wat een min-puntje is, is dat de cops (omdat het spannend moet blijven) opeens met 300 kph langs je schuren op hun rem staan en voor je hangen. Niet heel realistisch maar daar aan tegen wel weer leuk voor de spanning.

Zeer groot + punt vind ik dat als je een race finished je nog niet klaar bent. Nadat je bijvoorbeeld 1ste eindigt dien je nog een x aantal minuten niet gepakt te worden. Als je over de finish komt gaat de stad "open". Je hoeft dus geen vaste lijn meer te rijden. Beetje (klein beetje) GTA achtig dus. Helaas is het wel zo dat als je eindelijk 1ste over de finish komt en je word gepakt je de race weer opnieuw moet beginnen... :'(

Verder een goede demo die je echt al wat van de game laat voelen. Toch al meerdere malen uitgespeelt wat ik niet vaak hebt met demo's. Dit ook omdat het heerlijk is om 2 minuten in die stad te raggen met 50 cops achter je aan.... _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door DukeN op 07-10-2005 07:52 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

dus als ik t goed begrijp, totaal onrealistische catch-up van de politie! Geen schade model, en ook nog eens verliezen terwijl je al gewonnen had. Ik weet niet of ik hier zo blij mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Anoniem: 98389 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 10:07:
dus als ik t goed begrijp, totaal onrealistische catch-up van de politie! Geen schade model, en ook nog eens verliezen terwijl je al gewonnen had. Ik weet niet of ik hier zo blij mee ben.
Dat gezeur over een schademodel hier. Iedereen weet toch intussen allang de reden van deze afwezigheid.... :|

Catch-up van de politie is idd wel een beetje jammer. Als ze zoiets doen als in HPS2, dan hoeft dat van mij ook niet.

Dat verliezen nadat je 1ste over de finish bent gegaan, vind ik wel vet. Je hebt dan dus niet gewonnen als je als 1ste over de finish bent, maar als je daarna ook nog eens de politie afschudt. Wel zo realistisch!

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122648

na da vink niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Anoniem: 98389 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 10:07:
Niet helemaal, de catch-up van de politie is inderdaad onrealistisch. Maar daarom is het wel spannender maar ook onrealistische... tja ik weet het ook niet helemaal. Zelf ben ik ook meer van het realisme. Het is gewoon vaag dat als je op full speed rijd een cop 2x zo hard langs je komt en opeens voor je hangt. Dat blijft een beetje bizar spelen. Maar dit gebeurt alleen na de race. Onder de race rij je ze eruit. Wat wel het geval is dat als ze voor je hangen het verdomd lastig is en spannend is om los te komen / weg te komen. En dat maakt het juist weer spannend.

Dus nogmaals... ik ben er ook nog niet uit. Realisme in de game is juist dat als je de finish haalt en je had een aantal cops achter je aan je niet gelijk klaar bent. Nadat je de finsh haalt moet je nog voor een aantal minuten "ontsnappen" .Met het ontsnappen is het de bedoelen om bijvoorbeeld 1 min niet gepakt te worden door de cops. Wat dus weer onrealistisch is is dat als je op 58 sec zit van de min en alle cops staan op je heen en je staat vast je alsnog bent "ontsnapt" omdat de cops jou voor 10 sec vast moeten houden. Maar ach.. niks kan perfect.

Daaraantegen is er een schademodel :-)..... nou.... tja..... de Autos waarmee je kan racen hebben lakschade en lichte zichtbare schade. Hoewel ik nog geen bumper of iets dergelijks los heb zitten hangen. De schademodel van de cop cars zijn wel goed. Die kunnen total los. Alles kan daarbij stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heyyyyyyyy das wel goed nieuws. Lekker cop cars kapot beuken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 23:43

TommyGun

Stik er maar in!

Idd dat catch-up is best wel jammer maar de posten van DukeN maakt een hoop goed :)

Ziet er leuk uit. Ben benieuwd of het iets word en of het Hot Pursuit kan overtreffen qua gameplay.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Anoniem: 98389 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:07:
heyyyyyyyy das wel goed nieuws. Lekker cop cars kapot beuken!
Dat is dus weer goed nieuws, uiteindelijk draait de game hierom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-06 11:19
Ik heb 2 ingame filmpjes gemaakt:

Filmpje #1 met Mazda RX8 37mb (xvid & mp3 gecodeerd)
Filmpje #2 met BMW 35mb (xvid & mp3 gecodeerd)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:47
Iemand anders al de demo op de xbox gespeeld?

Ik heb hem hier. Ik heb het idee dat de wagen niet helemaal lekker over de weg gaat, beetje hoekerig enzo. En het weggedrag is ook heel anders dan in andere games, maar of dat een bug of bewuste keuze is weet ik niet.

Het ziet er wel zeer cool uit, en het Hot Pursuit gevoel komt weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
418O2 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:53:

Ik heb hem hier. Ik heb het idee dat de wagen niet helemaal lekker over de weg gaat, beetje hoekerig enzo. En het weggedrag is ook heel anders dan in andere games, maar of dat een bug of bewuste keuze is weet ik niet.

Joah, ik ben hem zegmaar nu aan het spelen. Ik dacht dat optie 2 & 3 gelocked waren vanwege dat het een demo is, maar die kan je dus spelen als je 1 & 2 hebt gehaald. Onderdeel 2 is met 3 tegenstanders, onderdeel 3 is met tegenstanders maar dan met je versnellingen, en dat je kan switchen van baan door 1x naar rechts of 1x naar links te klikken, hetzelfde als nfsu & nfsu2 dus.

Ik vind de gameplay behoorlijk goed, eigelijk kan geen enkel xbox spel me boeien maar deze vind ik wel heel vet.. dus ik wacht met smart op de complete pc versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ja dat zeepkisten gevoel heb ik ook. Maar doormiddel van de bumper view verdwijnt dit bij mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:33

het weggedrag is even wennen maar daarna vind ik hem beter als de vorige versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Sluuut schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:46:

Die filmpjes zijn echt vet ! :)
Maar er schijnt dus ook level 2 en 3 te zijn met meerdere auto's.
Heb je daar ook filmpjes van?

En de xbox heeft toch ook een analoge besturing? waarom is die auto dan zo aan het zwabberen ?
En heb je toevallig ook een filmpje vanaf de bumpercam?

En hoe lang kan je in die soort matrix style rijden?
Blijft je nos zichzelf nu de hele tijd opnieuw opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06 14:35
Sluuut schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:46:

Even het rx8 filmpje gekeken...
Geluid klopt wel ( * Vandread is ervarings deskundige IRL >:) ) al valt de 9k rpm redline wel tegen want dat is in het echt ook al zo (9500 geloof ik trouwens)

Allen die bodyrole bij gassen bij de start :? Dat ziet er echt wazig uit.
Die politie heeft ook NOS zeker.... 120mph en ze halen je in... riiight :+
In canada heel toevallig precies dezelfde auto als de PD in de VS als huur bak gehad (Ford Crown Victoria ofzo) ... ook al ligt er een v8 in... recht vooruit is prima zolang je maar hard de bocht om wil :P

Dat slingeren komt natuurlijk door gewoon vol gas blijven geven en overstuur ;)
Komt denk ik ook door controler... maar echt vreemd is het niet.

[ Voor 25% gewijzigd door Vandread op 11-10-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

eh? demo? nu al? dat is toch hoogst illegaal? :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

95% van alle discussies gaat over een game die men illegaal heeft, ik zie t probleem dus niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Inderdaad, maar toch ... dit is uitzonderlijk illegaal, omdat de "echte" versie, of zelfs de echte demo nog nergens te bespeuren is ;)

En ook temeer omdat ik hem nog niet heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-06 10:38
lol..ik wacht lekker op de pc demo :P...echt man..niet zo janken over politie en schademodel..GEWOON TUNEN EN RACEN :D (tenminste..als ik echt realistisch wil racen koop ik wel DTM ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Anoniem: 47458 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:42:
[...]

Die filmpjes zijn echt vet ! :)
Maar er schijnt dus ook level 2 en 3 te zijn met meerdere auto's.
Heb je daar ook filmpjes van?

En de xbox heeft toch ook een analoge besturing? waarom is die auto dan zo aan het zwabberen ?
En heb je toevallig ook een filmpje vanaf de bumpercam?

En hoe lang kan je in die soort matrix style rijden?
Blijft je nos zichzelf nu de hele tijd opnieuw opladen?
Wow dude anders stel je ff wat vragen :P

Ik heb geen filmpjes van mode 2 en 3, ook niet vanaf de bumpercam. Zal ff kijken of ik die vanavond kan maken.

Auto is zo aan het zwabberen omdat ik nog niet 100% goed kan rijden :D
Die matrix style kan je ongeveer 10 seconden gebruiken denk ik, je ziet de timer verschijnen en die gaat ook op..
Vandread schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:18:
[...]
Die politie heeft ook NOS zeker.... 120mph en ze halen je in... riiight :+
Dat viel mij inderdaad ook op, beetje nep.. Heb je zo'n getunede auto die vet hard kan.. word je doodleuk ingehaald door de politie als een gek. Ietsjes realistischer had wel gemogen van mij.

Je kan je auto trouwens wel tunen tot op zekere hoogte, je kan bodykits en colors en rims kiezen.. en paintjobs voor op de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

sluut, is dat op je Xbox, of PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-06 21:52

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ik heb alleen het bmw filmpje gezien, maare ik vind het er wel vet uitzien (qua graphics dan)

Ik vond de underground serie echt 3x niets, ik heb t maar een paar keer gespeeld (underground 1) en vond het zo arcade aanvoelen, ik had echt t gevoel alsof de computer aan het rijden was in plaats van mijzelf :/

Is dat nu nog steeds zo? Wel grappig dat de nitro er nu wel inzit, maar die politie die je zo bijhaalt is natuurlijk geen gezicht :P , aan de andere kant; het wordt nu wel een uitdaging om de politie af te schudden en dat is iets wat bij hot pursuit 1 & 2 echt te makkelijk voor woorden was.

En wat een A2 racer flashback met die flitspaal geweldig zeg :D

En miss heb ik het gemist maar is er een lijst met de auto's die in het spel zitten (tuning hoeft van mij absoluut niet geef mij maar een lekkere lambo of ferrari :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Er zijn tot nu toe 21 modellen bekend volgens www.nfsunlimited.net
  • Aston Martin DB9
  • Audi TT 3.2 V6
  • BMW M3 GTR
  • Chevrolet Corvette C6R
  • Fiat Punto
  • Ford Mustang GT
  • General Motors Cadillac CTS
  • General Motors Cobalt SS
  • Lamborghini Gallardo
  • Lotus Elise
  • Mazda RX8
  • Mercedes-Benz SL 55 AMG
  • Mercedes-Benz SLR McLaren
  • Mitsubishi Lancer EVO VIII
  • 2006 Mitsubishi Eclipse GT
  • Porsche 911 GT2
  • Porsche 911 Turbo S
  • Porsche Cayman S
  • Porsche Carrera GT
  • Subaru Impreza WRX STi
  • Toyota Supra
Nog niet bevestigd, maar wel gezien op screenshots:
[list]
• '67 Chevrolet Camaro
• Dodge Viper SRT-10
• Ford GT
• Lamborghini Murcielago
• Lexus IS300
• Mercedes-Benz CLK 500
• Mercedes-Benz SL 600
• Volkswagen Golf V

[ Voor 26% gewijzigd door Muse op 13-10-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Fiat... nou dan zit er vast wel ook een Ferrari in.
Nieuwe punto ziet er inderdaad wel Masarati uit ^^
* Vandread blijft hopen op de gillende Ferrari v8

De Bugatti Veyron zou ook wel leuk zijn, Bugatti is toch van VW en ik zie ook de Golf staan (pruthok :+)

[ Voor 31% gewijzigd door Vandread op 12-10-2005 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Komt er nog een verschil in de uk en us? of komt er nu maar 1 versie uit.
Ik vind het jammergenoeg wel erg fake dat je met je zwaar opgefokte wagen nog steeds achterblijft op de politie! :S

@Sluuut ja sorry voor de vragen hoor, ik ben enthousiast.
Maar ik wacht vol verwachting op je nieuwe filmpjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Pendaco schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:54:
Ik heb alleen het bmw filmpje gezien, maare ik vind het er wel vet uitzien (qua graphics dan)

Ik vond de underground serie echt 3x niets, ik heb t maar een paar keer gespeeld (underground 1) en vond het zo arcade aanvoelen, ik had echt t gevoel alsof de computer aan het rijden was in plaats van mijzelf :/

Is dat nu nog steeds zo? Wel grappig dat de nitro er nu wel inzit, maar die politie die je zo bijhaalt is natuurlijk geen gezicht :P , aan de andere kant; het wordt nu wel een uitdaging om de politie af te schudden en dat is iets wat bij hot pursuit 1 & 2 echt te makkelijk voor woorden was.

En wat een A2 racer flashback met die flitspaal geweldig zeg :D

En miss heb ik het gemist maar is er een lijst met de auto's die in het spel zitten (tuning hoeft van mij absoluut niet geef mij maar een lekkere lambo of ferrari :P )
Arcade gehalte is nog steeds hoog, maar minder als bij underground, vind ik. Hierbij ga je sneller slippen/de bocht uit.. Je moet de auto meer onder controle houden.
Aston Martin DB9
Vet man, die auto is echt zo enorm dik.

Ik hoop ook dat ze er Ferrari's in gaan doen maar ik ben bang van niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Sluuut schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:49:
Vet man, die auto is echt zo enorm dik.
Ik hoop ook dat ze er Ferrari's in gaan doen maar ik ben bang van niet...
Waarom niet? Lamborghini en Porsche zitten er ook al in. Ferrari zat ook al in veel andere delen van NFS. Ferrari zelf balanceert op het randje van failliesement, dus wat extra geld zou ook niet weg zijn. ;)
Alhoewel ik niet weet of Ferrari daar wat van ziet. Ik weet dat de rechten voor modelauto's van Ferrari bij Mattel liggen, maar hoe dat zit met het gebruik van Ferrari in games zou ik echt niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122793

Muse schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:04:
[...]

Waarom niet? Lamborghini en Porsche zitten er ook al in. Ferrari zat ook al in veel andere delen van NFS. Ferrari zelf balanceert op het randje van failliesement, dus wat extra geld zou ook niet weg zijn. ;)
Alhoewel ik niet weet of Ferrari daar wat van ziet. Ik weet dat de rechten voor modelauto's van Ferrari bij Mattel liggen, maar hoe dat zit met het gebruik van Ferrari in games zou ik echt niet weten.
Lijkt me niet dat ze de speelgoed-auto als voorbeeld gebruiken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Muse schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:04:
[...]
Ferrari zelf balanceert op het randje van failliesement, dus wat extra geld zou ook niet weg zijn. ;)
Zal ook wel meevallen:
As of 2004, FIAT owns 56% of Ferrari, Mediobanca owns 15%, Commerzbank owns 10%, Lehman Brothers owns 7%, and Enzo's son Piero Ferrari owns 10%.
Met zulke investeerders (met name banken zijn fijn ;) en de fiat group is verschrikkelijk groot)

[ Voor 6% gewijzigd door Vandread op 12-10-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een enzo erin zou wel leuk lijken en een f430 om tegen de gallardo te racen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Vandread schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:24:
[...]

Zal ook wel meevallen:
As of 2004, FIAT owns 56% of Ferrari, Mediobanca owns 15%, Commerzbank owns 10%, Lehman Brothers owns 7%, and Enzo's son Piero Ferrari owns 10%.
Met zulke investeerders (met name banken zijn fijn ;) en de fiat group is verschrikkelijk groot)
Ehmm, met FIAT gaat het ook niet zo heel erg goed. ;)
Tijdje terug heeft Ferrari ook een heleboel materiaal van historische waarde geveild om geld binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Formule1 kost een paar knaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 13:29

JC

- minimalistic -

Is er al iets bekend over multiplayer mogelijkheden? Bv. een speelt de cop en drie racen, dat lijkt echt gaaf :)

Of in ieder geval iets van LAN/System Link (Xbox).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
JC schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:25:
Is er al iets bekend over multiplayer mogelijkheden? Bv. een speelt de cop en drie racen, dat lijkt echt gaaf :)

Of in ieder geval iets van LAN/System Link (Xbox).
Heb wel zoiets in de pcgameplay gelezen ja (correct me if i'm wrong :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@sluuut lukt het met de nieuwe filmpjes ?
er staan trouwens weer nieuwe filmpjes op www.needforspeed.com zeker de moeite waard om te bekijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Anoniem: 47458 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:25:
@sluuut lukt het met de nieuwe filmpjes ?
er staan trouwens weer nieuwe filmpjes op www.needforspeed.com zeker de moeite waard om te bekijken! :)
Nog geen tijd & zin gehad.. Moet ook m'n xbox dan aan m'n pc aansluiten, wat een stuk of 10 kabels omleggen betekend.. Maar ik zal vanavond eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Ben benieuwd naar deze game op PC, al een paar filmpjes zitten kijken en lijkt mij zeker de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Muse schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:59:
[...]
Ehmm, met FIAT gaat het ook niet zo heel erg goed. ;)
Tijdje terug heeft Ferrari ook een heleboel materiaal van historische waarde geveild om geld binnen te krijgen.
Voorlopig heeft Fiat dit jaar 1 miljard verdient aan de mislukte cooperatie met GM ^^
En zo'n veiling is een druppel op de gloeiende plaat, is meer promotie/marketing vrees ik ;)
Volgens mij waren ook niet alle auto's van Ferrari zelf en meer dan de helft werd niet verkocht, enkele modellen zijn zelfs al op een aantal veilingen aangeboden zonder resultaat.
Tot zover offtopic.... hehe

Aan de lijst hierboven kan je ook de Mercedes-Benz CLK 500 toevoegen aangezien die ook op de NFS MW site staat :) Als ze daar nou eens de CLK DTM AMG van maken :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 13-10-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Vandread schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:32:
[...]
Aan de lijst hierboven kan je ook de Mercedes-Benz CLK 500 toevoegen aangezien die ook op de NFS MW site staat :) Als ze daar nou eens de CLK DTM AMG van maken :9~
Waar heb jij die gevonden?

edit:
Ik heb de geruchten gevonden, alleen het bewuste filmpje/screenshot niet, dus ik zet 'm in de "waarschijnlijk" lijst.

[ Voor 20% gewijzigd door Muse op 13-10-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mmm kan men hier is wat screens posten, ik kom namelijk zelf nu niet op game sites aangezien mn werk dat heeft geblokkeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Muse schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:03:
[...]

Waar heb jij die gevonden?

edit:
Ik heb de geruchten gevonden, alleen het bewuste filmpje/screenshot niet, dus ik zet 'm in de "waarschijnlijk" lijst.
http://www.eagames.com/of...edes-Benz+CLK+500&imgID=0
Dat gepimpte is trouwens wel :r op die merc....

[ Voor 6% gewijzigd door Vandread op 13-10-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Ah, die is dus ook al bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Nieuw filmpje gemaakt met een gele Porsche Very Happy

En nu ook niet de eerste lap maar de laatste modus, dat je tegen 3 andere moet racen.

http://rapidshare.de/files/6322871/porsche_black.avi.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-01-2024
Hier stond onzin

[ Voor 97% gewijzigd door daniel_ev op 15-10-2005 21:12 ]

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Porsche Unleashed was best aardig, maar ik heb het niet zo op Porsche en dan ben je dus al gauw de sjaak. Daarnet nog even Need for Speed : Hot Pursuit 2 geinstalleerd en gespeeld. Daarvan zijn de graphics ook al goed genoeg imo, alleen van de auto's niet, maar van de tracks wel.
Alleen de besturing zuigt aan alle kanten. Je rijd om een politie auto heen maar die raak je dan toch.

Eerlijk gezegd vind ik de besturing uit Need for Speed Underground nog het beste/relaxte rijden.

Deze, Most Wanted, heeft ook een best aardige besturing vind ik, zo tussen Underground en Underground 2 in. Maar ik heb alleen nog de Xbox versie gespeeld, misschien is het voor de PC wel compleet anders. Most Wanted is in ieder geval goed speelbaar, na 1 track heb je de besturing al aardig onder de knie.

Edit: Waarom stond er onzin? :/

[ Voor 3% gewijzigd door Sluuut op 15-10-2005 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.seriouswheels.com/pics-2004/2004-Mitsubishi-Eclipse-Concept-E-Open-Doors-1024x768.jpg

deze zit er dus is, nu al mijn favoriet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Anoniem: 98389 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:55:
[afbeelding]deze zit er dus is, nu al mijn favoriet!!!
Voorwielaandrijving :X ...zwaar :Z ... kan nog niet echt boeien (en het prototype model is veel gepimpter dan het productie model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Sluuut schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:50:

En nu ook niet de eerste lap maar de laatste modus, dat je tegen 3 andere moet racen.

Lekkere chaos met zoveel cops achter je aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:25
Sluuut schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:15:

Deze, Most Wanted, heeft ook een best aardige besturing vind ik, zo tussen Underground en Underground 2 in. Maar ik heb alleen nog de Xbox versie gespeeld, misschien is het voor de PC wel compleet anders. Most Wanted is in ieder geval goed speelbaar, na 1 track heb je de besturing al aardig onder de knie.
Jij was ook op de EA-party gisteravond? ;) Ik heb de PS2 versie daar geprobeerd, maar die besturing was gewoon verrot..

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
ik heb em ook gespeeld op EA World (op de 360), maar ik vond toch 1 ding wel erg overbodig, namelijk die slowmotion feature die erin zat. Opzich wel handig wanneer je in singleplayer een goede bocht wilt maken maar in multiplayer is die feature gewoon compleet waardeloos, en multiplayer is uiteindelijk ook wel een beetje wat je wilt denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sluuut schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:50:

Wel vet filmpje met erg veel cops, deze racemode is de drag mode uit NSF: Underground 1 en 2, iig zelfde besturing; handmatig schakelen en met links en rechts van baan wisselen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97742

Ik heb een klein stukje gespeeld zien worden op 100% tuning afgelopen weekend..zag er wel goed uit

Ik ben benieuwd naar de combinatie van underground en hot pursuit..eindelijk eens het gevoel hebben dat je iets écht illegaals doet (streetracen, duh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben er idd ook even mee bezig geweest bij de 100% tuning dag...

Het is nu echt afstellen naar de dag totdat de demo uitkomt :D (voor de pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 15-06 10:01
4 November zou een shop in nijmegen de PC game hebben. Ik denk dat ik em gewoon meteen ga kopen :P

100 auto's klinkt erg goed :P Kben ook benieuwd naar de nieuwe stad. En ik hoop dat alle oude opties er ook nog in zitten als drag drift en dat soort dingen.

Ik ben ook benieuwd of je ferraries wat kan opleuken. Porsche heeft volgens mij ook opties als met en zonder turbo of twin turbo. Igg ik ben erg benieuwd.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129557

Hoi,

Ik wil dus binnekort NFSU Most Wanted gaan kopen. Maar ik heb zo'n idee dat mijn pc het niet trekt.
Mischien weten jullie meer.

Specs:
CPU: AMD 2400+
Ram: 256 mb (komt 512 in)
GP: Geforce FX5200 128 Mb

Is het hier mee te draaien? zoja, op welke settings, low/mid/high of welke nieuwe videokaart heb ik nodig. Ik had gelezen op GoT dat een Geforce 2 het zou draaien maar daar geloof ik dus niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:29

R-B

Blokkert

Anoniem: 129557 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:22:
Hoi,

Ik wil dus binnekort NFSU Most Wanted gaan kopen. Maar ik heb zo'n idee dat mijn pc het niet trekt.

Specs:

Is het hier mee te draaien? zoja, op welke settings, low/mid/high of welke nieuwe videokaart heb ik nodig. Ik had gelezen op GoT dat een Geforce 2 het zou draaien maar daar geloof ik dus niks van.
je kan het mss wel op een gf 2 draaien maar op 640 oid met laagste settings..

je cpu is nog wel te doen denk ik. maar idd je ram moet sowieso naar 512 of 1024.

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:27

Entity

9000rpm

Hoi,

Specs:

Het spel is nog niet uit (duurt nog een maand), dus echt iets zinnigs is hier nog niet over te zeggen denk ik, maar qua CPU en geheugen (als er 512 in zit) zou het wel moeten kunnen denk ik. Qua videokaart weet ik niet hoe de FX5200 het doet, ik ben niet zo op de hoogte van de verhoudingen bij NVidia. Maar je moet gewoon nog even afwachten, zodra het spel uit is, zal vast wel iemand hier meer duidelijkheid over kunnen verschaffen.

O ja, het is NFS: Most Wanted, niet NFSU Most Wanted (het is namelijk geen deel van de Underground reeks...) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129557

Roger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Hoi,

Specs:

Denk niet dat het met die FX5200 lekker gaat draaien. Hoe speelde NFSU 2? Heb dat spel bij iemand best lekker zien draaien. Zijn specs:

CPU: AMD 1800+
Ram: 256 mb
GP: Radeon 9600 XT 256 Mb

Denk wanneer je die FX kaart vervangt door een 9600 XT of iets anders zoals een 9700 PRO of een TI 4600 je het spel kunt spelen. Kijk eens naar tweedehands AGP kaarten. Méér geheugen is natuurlijk wel beter maar hoeft volgens mij geen must te zijn.

Hier is een review van "oude" videokaarten, jouw FX 5200 staat er ook tussen:

VGA Buyer's Guide 07/2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Het mooie is dat mijn vorige kaart, een Ti4200 64MB bijna 2x zo snel is als een FX5200, go figure. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Ophidian schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:33:
[...]

Jij was ook op de EA-party gisteravond? ;) Ik heb de PS2 versie daar geprobeerd, maar die besturing was gewoon verrot..
Uhh nee daar ben ik niet geweest...

Ik kom net terug van een week vakantie en had hoop dat hij uit zou zijn, maar helaas, moet het met CoD2 doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Misschien iets voor in de startpost?

The official car list
info van www.nfsunlimited.net

ModelScreenshot
Aston Martin DB9Screenshot
Audi A4 3.2 FSI quattroScreenshot
Audi TT 3.2 quattroScreenshot
Audi A3 3.2 quattroScreenshot
BMW M3 GTRScreenshot
Chevrolet Corvette C6Screenshot
Chevrolet Corvette C6RScreenshot
Dodge Viper SRT-10Screenshot
Fiat PuntoScreenshot
Ford GTScreenshot
Ford Mustang GTScreenshot
General Motors Cadillac CTSScreenshot
General Motors Cobalt SSScreenshot
Lamborghini MurcielagoScreenshot
Lamborghini GallardoScreenshot
Lexus IS300Screenshot
Lotus EliseScreenshot
Mazda RX-7Screenshot
Mazda RX8Screenshot
Mercedes-Benz CLK 500Screenshot
Mercedes-Benz SL500Screenshot
Mercedes-Benz SL65 AMGScreenshot
Mercedes-Benz SLR McLarenScreenshot
Mitsubishi Lancer EVO VIIIScreenshot
Mitsubishi Eclipse GT (2006)Screenshot
Pontiac GTOScreenshot
Porsche 911 Carrera SScreenshot
Porsche 911 GT2Screenshot
Porsche 911 Turbo SScreenshot
Porsche Cayman SScreenshot
Porsche Carrera GTScreenshot
Renault Clio V6Screenshot
Subaru Impreza WRX STiScreenshot
Toyota SupraScreenshot
Vauxhall Monaro VXRScreenshot
Volkswagen Golf VScreenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ziet er netjes uit !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Thanks, alleen jammer dat de topicstarter hier al een tijdje niet meer heeft gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
Als iemand een mooie startpost wilt maken, (heb zelf vrij weinig tijd namelijk) en die naar mij emailt op

phant0m(AT)phant0m(dot)nl

dan pas ik de startpost hier aan

muse -> ik was bijna eerder met mijn reactie ;) maar aangezien alles niet meer zo snel gaat op dit moment, heb vannacht gewerkt en ga zo slapen, want moet vannacht weer

[ Voor 34% gewijzigd door Hexyl op 31-10-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

Overdreven veel glans op die auto's imo :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Ze zijn gewoon speciaal voor deze game in de was gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Phant0m schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:05:
Als iemand een mooie startpost wilt maken, (heb zelf vrij weinig tijd namelijk) en die naar mij emailt op

phant0m(AT)phant0m(dot)nl

dan pas ik de startpost hier aan

muse -> ik was bijna eerder met mijn reactie ;) maar aangezien alles niet meer zo snel gaat op dit moment, heb vannacht gewerkt en ga zo slapen, want moet vannacht weer
Hehe, geeft niet. Mooi dat je toch weer aanwezig bent. Ik ben geen held in het maken van mooie startposts, maar ik kan een poging wagen natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Porsche 911 GT2 nice! *droomauto*
*hoopt toch wel op iets als een ferrari of een andere exoot er nog bij iets als de Maserati MC12 of de Enzo
Iets mafs als een Ariel Atom zou wel leuk als bonus zijn. Waarom:
http://www.autocar.co.uk/popups/video.asp?ar=215770
Daarom ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Volgens mij is de huidige carlist definitief. Dus geen Ferrari's helaas. :/

Phant0m: Ik heb je gemaild met een complete startpost. Iemand anders had het vast mooier kunnen doen, maar ik heb m'n best gedaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Vandread schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:23:
Porsche 911 GT2 nice! *droomauto*
*hoopt toch wel op iets als een ferrari of een andere exoot er nog bij iets als de Maserati MC12 of de Enzo
Iets mafs als een Ariel Atom zou wel leuk als bonus zijn. Waarom:
http://www.autocar.co.uk/popups/video.asp?ar=215770
Daarom ^^
hehe zo'n atom is idd vet, herinner me het hoofd van jeremy clarkson in dat ding nog wel ja :D

Ben benieuwd hoe de DB9 rijd zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Dit schijnt het front te worden voor NFS:MW

Afbeeldingslocatie: http://needforspeed.sk/pictures/novinky/jakkub131_big.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan echt niet wachten, denk dat dit echt weer een hele vette game wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Lotus Elise Screenshot

Screenshot van de murcielage staat als screenshot Galardo op de EA site 8)7 noobs :+

Lamborghini Murcielago Screenshot

edit: nog een:
Mitsubishi Lancer EVO VIII Screenshot

[ Voor 19% gewijzigd door Vandread op 31-10-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Vandread schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:13:
Lotus Elise Screenshot

Screenshot van de murcielage staat als screenshot Galardo op de EA site 8)7 noobs :+

Lamborghini Murcielago Screenshot
Mooi! Ik had nog wel nog wat andere shots van alle auto's, maar dat waren foto's van een beeldscherm en dat zag er dus überbrak uit. :)

Deze screenshots kan Phant0m dan gelijk verwerken in de nieuwe startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149328

Muse schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:52:
Dit schijnt het front te worden voor NFS:MW

[afbeelding]
Mooi frontje,wil ik ook in mijn kast hebben staan :*) . Maare hoe groot is het spel eigenlijk, ik zie hierboven PC CD ROM staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja das wel beetje raar, alhoewel underground was ook op 2 cd-roms!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123806

Ik had 'm gespeeld op EA World, was wel vet, alleen de graphics vielen me dik tegen. (was op ps2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Anoniem: 149328 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:35:
[...]

Mooi frontje,wil ik ook in mijn kast hebben staan :*) . Maare hoe groot is het spel eigenlijk, ik zie hierboven PC CD ROM staan.
Als het goed is krijgt Europa alleen de DVD-versie. De VS schijnt een CD-versie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
FF iets wat ik net las op gamer.nl:

EA heeft de inhoud bekend gemaakt van de Need for Speed: Most Wanted demo, die later deze week zal verschijnen. In de demo staan je twee parcours, een sprint en een speedtrap, te wachten en drie speelbare auto's. Je mag onder andere achter het stuur kruipen van een getunede Mustang, een Cayman S en een getunede Cayman S. Je tegenstanders zullen daarnaast ook nog gebruik maken van de IS300, GTO, Golf GTI en Viper.

Er staan drie uitdagingen op het programma, namelijk de Pursuit Length Challenge, Tollbooth Challenge en de Roadblock Dodge Challenge. Verder zullen er vier liedjes van de soundtrack in de demo zijn opgenomen. Later deze week kom je alles over Need for Speed: Most Wanted te weten in onze featureweek.

Dus dat word wel ff je syteempje testen deze week ;)...hoop dat dat beter gaat als bij cod 2 daar liep hij namelijk niet helemaal super :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 21:26
Smokey! schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:47:

EA heeft de inhoud bekend gemaakt van de Need for Speed: Most Wanted demo, die later deze week zal verschijnen. In de demo staan je twee parcours, een sprint en een speedtrap, te wachten en drie speelbare auto's. Je mag onder andere achter het stuur kruipen van een getunede Mustang, een Cayman S en een getunede Cayman S. Je tegenstanders zullen daarnaast ook nog gebruik maken van de IS300, GTO, Golf GTI en Viper.

Er staan drie uitdagingen op het programma, namelijk de Pursuit Length Challenge, Tollbooth Challenge en de Roadblock Dodge Challenge. Verder zullen er vier liedjes van de soundtrack in de demo zijn opgenomen. Later deze week kom je alles over Need for Speed: Most Wanted te weten in onze featureweek.

Dus dat word wel ff je syteempje testen deze week ;)...hoop dat dat beter gaat als bij cod 2 daar liep hij namelijk niet helemaal super :(
Ik had vanmiddag ff een demo'tje gedownload van de ps2 versie. En die liep nou niet echt soepel :(
Ik ben normaalgesproken de pcversie gewend, maar dit was echt om van te huilen. En het was geen beta ofzo, want de demo is pas sinds deze week uit op de ps2. Maar het ging echt stotterend :| Alsof ik het spel met een geforce 2 mx aan het spelen was. 15 fps max schat mijn getrainde oog. Ik mag hopen dat het in de final beter is. Niet dat ik ooit de ps2 versie speel, maar toch.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
Thx Muse, zie De vernieuwde startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die car list zal nu wel definitief zijn maar er staat dan ineens een Fiat Punto tussen :? :X Hij zal best leuk te tunen zijn maar tussen al die andere auto's waarvan de helft toch echt super cars zijn staat er ineens een Fiat tussen, die Golf staat er natuurlijk alleen tussen omdat het een tuners auto bij uitstek is maar verder hoort hij er ook niet echt bij tussen de Mercs, BMW's en Porsches enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 128025 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 08:08:
Die car list zal nu wel definitief zijn maar er staat dan ineens een Fiat Punto tussen :? :X Hij zal best leuk te tunen zijn maar tussen al die andere auto's waarvan de helft toch echt super cars zijn staat er ineens een Fiat tussen, die Golf staat er natuurlijk alleen tussen omdat het een tuners auto bij uitstek is maar verder hoort hij er ook niet echt bij tussen de Mercs, BMW's en Porsches enz..
Waarschijnlijk is de Punto in de zuidelijkere landen de tunersauto bij uitstek.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.nfsunlimited.net/media/nfsmw/screenshots/80.jpg
Als we dit veel terug gaan zien, dan lijkt het me echt een game worden om naar uit te zien. Eindelijk weer eens een NFS die lijkt op de oude titels (* Phyxion heeft de hele NFS verzameling in zijn bezit :)) Eindelijk weer eens politie, en zoals hierboven te zien is, weer eens buiten de steden rijden, en hopelijk zijn er dan ook weer afsnijroutes, en leuke heuvels waar je over heen kan racen :9 Hopelijk wordt dit keer het merendeel buiten de stad geraced, we hebben nu wel weer genoeg steden gezien de afgelopen titels ;) Ook weer eens een groot aanbod aan auto's, wat ik de vorige delen ook wel wat gemist heb, de wegen zien er weer wat meer uit als wegen, ja, als het zo wordt als het screenshot hierboven, dan denk ik dat dit echt een geweldige game wordt :9
Smokey! schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:47:

Reken maar dat er weer een een of andere patch online wordt gezet dat je ook met de IS300, GTO, Golf GTI en Viper kan gaan racen, ik weet nog wel toen Need For Speed Underground 2 Demo uitkwam, daar waren ook al trainers e.d. voor uitgekomen :P Hopelijk wordt de demo een beetje snel uitgebracht, maar volgens EA zou het tussen 1 november en 15 november zijn, het was namelijk early november, en niet de 16e, wat half november is :*)

[ Voor 47% gewijzigd door Phyxion op 01-11-2005 09:02 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij wordt hopelijk erg bruut, iig genoeg auto's om je een paar weken mee te vermaken! :) EN die screens van buiten te steden :9~ gelukkig komt ie deze maand uit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dit spel gaat er zoooo mooi uitzien :9 hmmm
Ben blij dat ze een beetje terug "classic" gaan 8)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ravenger schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:40:
ik heb em ook gespeeld op EA World (op de 360), maar ik vond toch 1 ding wel erg overbodig, namelijk die slowmotion feature die erin zat. Opzich wel handig wanneer je in singleplayer een goede bocht wilt maken maar in multiplayer is die feature gewoon compleet waardeloos, en multiplayer is uiteindelijk ook wel een beetje wat je wilt denk ik :)
Wat kan je ons vertellen over de graphics op de X360? Is het gewoon een port van de Xbox (of een andere console)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Er zijn weer wat nieuwe screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.nfsplanet.de/images/nfsmw/screens/ingame/0201.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nfsplanet.de/images/nfsmw/screens/ingame/0202.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nfsplanet.de/images/nfsmw/screens/ingame/0203.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nfsplanet.de/images/nfsmw/screens/ingame/0204.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nfsplanet.de/images/nfsmw/screens/ingame/0205.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nfsplanet.de/images/nfsmw/screens/ingame/0206.jpg

En op dit screenshot is mooi de meter te bekijken van busted of niet busted :)
Afbeeldingslocatie: http://www.nfsplanet.de/images/nfsmw/screens/ingame/0199.jpg

Vooral die screenshots van buiten de stad zien er erg vet uit, echt blij dat ze dat weer eens doen in plaats van al dat Underground :)
En de opdrachten zien er ook erg leuk uit _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die Gallardo en BMW zien er echt vet uit en dat buiten de steden racen (eindelijk ook weer terug) ziet er ook zeer veelbelovend uit. _/-\o_
Nou nog mijn nieuwe PC en meteen Most Wanted erop!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50145

Ik ben ook blij te zien op de screenshots dat je ook weer overdag kunt racen.
's Nachts is ook leuk, maar ging me nu wel een beetje vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-06 21:52

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

zoo die screens zien er goed uit :9

Zoals ik kan zien nu zelfs ook een stukje snelweg, het lijkt qua uitgestrektheid wel wat op gta san andreas, maar dan zonder t lopen/schieten en met veel betere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

screens zien er echt lekker uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Pendaco schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:13:
zoo die screens zien er goed uit :9

Zoals ik kan zien nu zelfs ook een stukje snelweg, het lijkt qua uitgestrektheid wel wat op gta san andreas, maar dan zonder t lopen/schieten en met veel betere graphics.
Jep, en weer met de oude vertrouwde groene borden :) Ik hoop echt dat ze snel de demo uitbrengen, ik kijk er erg naar uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-06 00:55

RMB

Nee, geen right mouse button!

ik hoop dat er mensen langs de weg lopen, dat maakt de sfeer net dat beetje beter (miste ik bij NFSU2)

Zullen de tuning mogelijkheden net zo groot zijn als in NFSU? of compacter?

[ Voor 28% gewijzigd door RMB op 01-11-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-05 16:05
*huil* zit de Mazda MX-5 er niet meer in? Net nu er een nieuwe is? Mijn lievelings NFSU auto! Ik heb 1 en 2 om moeilijkst uitgespeeld met die bak... word ff wennen aan die 'grote' auto's ;)

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

RMB schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:57:
ik hoop dat er mensen langs de weg lopen, dat maakt de sfeer net dat beetje beter (miste ik bij NFSU2)

Zullen de tuning mogelijkheden net zo groot zijn als in NFSU? of compacter?
NFS zal nooit mensen langs de weg hebben lopen, dat past er gewoon niet in...
Tuning mogelijkheden hangt beetje af van de editie die je koopt, door het 10-jarig! NFS jubileum wordt er ook een Black Edition uitgebracht. Deze heeft extra's beschikbaar :)
Features:

2 Exclusive Vehicles — Get behind the wheel of a ’67 Camaro, the only American classic in Need for Speed Most Wanted, and a specially-tuned BMW M3 GTR street machine right out of the box in Quick Race and Online modes.

8 Custom Rides — Eight specially-tuned rides with hand-selected body kits, spoilers, rims, roof scoops, and more are unlocked and available for you to redline in Quick Race and Online modes. Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL6500, AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S and Corvette C6.R.

Exclusive Pursuit Challenge — Hone your cop evasion skills in this intense Pursuit Challenge that features waves of supercharged SUV cops and the most aggressive police tactics.

Three Exclusive Races — Ignite the streets in three races created specifically for the Black Edition, unlocked and available to drive right from the start.

Exclusive and Unlocked Vinyls — Personalize your ride faster than everyone else with dozens of unlocked vinyls as well as specifically-created Black Edition only designs.

Bonus DVD — Get under the hood of Need for Speed Most Wanted. Check out impressive vehicle showcases and exclusive car art gallery, or view ten Need for Speed Most Wanted movies, including a behind-the-scenes look at the creation of the stunning in-game cinematics with Josie Maran. A must-have for all Need for Speed fans over the last ten years.
MeMoRy schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:40:
*huil* zit de Mazda MX-5 er niet meer in? Net nu er een nieuwe is? Mijn lievelings NFSU auto! Ik heb 1 en 2 om moeilijkst uitgespeeld met die bak... word ff wennen aan die 'grote' auto's ;)
Nee, nu zitten er alleen de RX-7 en de RX-8 in. Ik vind het ook wel jammer, want de MX-5 was toch altijd één van mijn favoriete auto's, ik reed eigenlijk altijd nog in de MX-5, terwijl de RX-7 er ook was, de handling van MX-5 is gewoon stukken beter, trok sneller op, mooiere bochten. Maar de RX-7 volledig getuned ging ook wel, maar ongetuned was het echt helemaal niks... Maar wie weet, misschien dat de RX-8 ons allemaal gaat verbazen _O_

Weet iemand misschien het verschil in prijs tussen de Black Edition en de Standard Edition? Als het namelijk een paar euro verschil is, dan neem ik gewoon de Black Edition _O_

[ Voor 9% gewijzigd door Phyxion op 02-11-2005 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdDog
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Voor de pc komt alleen de Black Edition uit, voor de X-box en PS2 komen de gewone versie en de Black Edition uit. Prijs is nog niet bekend, maar zal denk al te veel verschillen € 10, - meer ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een getunde 911 GT2 brrrrrrrr
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.