ja... die heb ik echt heel lang gespeelt. Dat level in Sydney was zo gaaf. Ging echt super snel overal jumps. :-) Altijd met de mclaren F1 Geraced. Veel splitscreen gedaan. Was ook 1 van de 1ste goed racende splitscreen games... ooo dat verkeer was ook zo tof! Die crashes zagen er ook goed uit. Je had ook die cheat.. wat was dat nou... "traffichour" dacht ik. Dan reed er 5x zoveel verkeer... goede oude tijdleokennis schreef op zondag 24 juli 2005 @ 00:33:
NFS2:SE![]()
Dat was het enige spel wat we bij onze eerste "serieuze" (lees: pentium i.p.v. 486 oid) PC mét videokaart (Diamon AGP 16mb oid) hadden...ik heb denk ik op die baan door oostenrijk of duitsland oid in 2 jaar 20 seconden van mijn record afgesnoept
En die sneeuwbaan van 8 minuten en da nét iets te hard aanrijden zodat je naast de hangbrug viel zodat je recordtijd mislukte etc. etc.
Sweet dreams
Maaruh even over de nieuwe NFS.
Ik heb de Demo voor op de xbox (te downloaden via bittorrent onderandere op piratebay.org). Je kan racen met 2 auto's met beide 2 skins op 1 track met 3 modes ( Racen van a -> b in x aantal tijd / Racen van a -> b met tegenstanders / en Dragrace van a -> . Ben erg tevreden over de gespeelde demo. Snelheid is goed en speelt ook erg lekker. Nitro herlaad zichzelf (wel langzaam) en je hebt een soort van matixstyle knop. Bij het drukken dan word alles vertraagd en kan je heel netjes onder die lastige vrachtwagen heen rijden
De cops zijn ook strak. Rijden spannend met je mee en proberen het je echt lastig te maken. Wat een min-puntje is, is dat de cops (omdat het spannend moet blijven) opeens met 300 kph langs je schuren op hun rem staan en voor je hangen. Niet heel realistisch maar daar aan tegen wel weer leuk voor de spanning.
Zeer groot + punt vind ik dat als je een race finished je nog niet klaar bent. Nadat je bijvoorbeeld 1ste eindigt dien je nog een x aantal minuten niet gepakt te worden. Als je over de finish komt gaat de stad "open". Je hoeft dus geen vaste lijn meer te rijden. Beetje (klein beetje) GTA achtig dus. Helaas is het wel zo dat als je eindelijk 1ste over de finish komt en je word gepakt je de race weer opnieuw moet beginnen...
Verder een goede demo die je echt al wat van de game laat voelen. Toch al meerdere malen uitgespeelt wat ik niet vaak hebt met demo's. Dit ook omdat het heerlijk is om 2 minuten in die stad te raggen met 50 cops achter je aan....
[ Voor 5% gewijzigd door DukeN op 07-10-2005 07:52 ]
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek