Ik heb een asus K8ne-deluxe moederbord, maar na dat ik de pc wou rebooten aangezien ie mijn USB muis en de externe usb drive die ik er in deed niet herkende. krijg ik geen beeld na het opstarten,
Ik heb al gezocht in de search maar kan er niet echt iets duidelijks vinden door de vele verschillende ASUS k8nxx-xx mobo's. ook van Google en de Asus site vindt ik niet de oplossing
Specs
asus K8NE-DELUXE
AMD athlon 64 3200+(754 socket)
Thermalthake purepower 560w power supply
1 gb of memory
Club 3d ATI Radeon 9800 pro
160gb sata + 120 gb sata
80gb IDE harddisk
creative soundblaster live platinum 5.1
De fans gaan gewoon draaien zover ik het kan horen/zien en een groen lampje brandt op het moederbord(weet niet wat precies aangeeft).
Ik heb geprobeerd zo kaal mogelijk op te starten met enkel geheugen en videokaart maar dit heeft geen geluk.
Kan het aan de CPU of het geheugen liggen.
Ik hoor nl. helemaal geen piepjes zodat die me wat zouden kunnen vertellen
Iemand op het werk vertelde mij net dat het kan zijn dat er een aantal condensatoren op het mobo soms overhitten en als je pc dan loskoppelt van het stroom dit kan helpen(20 min uitgestaan maar hielp niet, mischien nog iets langer wachten).
Ik heb nog niet geprobeerd me bios te resetten zou dit kunnen helpen?
Als het aan een bepaald hardware kan liggen dan hoor ik het graag zodat ik nog wat spullen van het werk kan lenen zodat ik het vanavond kan testen.
Als er nog meer informatie nodig is laat het me AUB weten en ik zal het posten waar mogelijk
Bij voorbaat dank.
Ik heb al gezocht in de search maar kan er niet echt iets duidelijks vinden door de vele verschillende ASUS k8nxx-xx mobo's. ook van Google en de Asus site vindt ik niet de oplossing
Specs
asus K8NE-DELUXE
AMD athlon 64 3200+(754 socket)
Thermalthake purepower 560w power supply
1 gb of memory
Club 3d ATI Radeon 9800 pro
160gb sata + 120 gb sata
80gb IDE harddisk
creative soundblaster live platinum 5.1
De fans gaan gewoon draaien zover ik het kan horen/zien en een groen lampje brandt op het moederbord(weet niet wat precies aangeeft).
Ik heb geprobeerd zo kaal mogelijk op te starten met enkel geheugen en videokaart maar dit heeft geen geluk.
Kan het aan de CPU of het geheugen liggen.
Ik hoor nl. helemaal geen piepjes zodat die me wat zouden kunnen vertellen
Iemand op het werk vertelde mij net dat het kan zijn dat er een aantal condensatoren op het mobo soms overhitten en als je pc dan loskoppelt van het stroom dit kan helpen(20 min uitgestaan maar hielp niet, mischien nog iets langer wachten).
Ik heb nog niet geprobeerd me bios te resetten zou dit kunnen helpen?
Als het aan een bepaald hardware kan liggen dan hoor ik het graag zodat ik nog wat spullen van het werk kan lenen zodat ik het vanavond kan testen.
Als er nog meer informatie nodig is laat het me AUB weten en ik zal het posten waar mogelijk
Bij voorbaat dank.
www.bigclan.co.uk