Na het maken van de eerste Testcase (die ik pas net heb gepost) ben ik me nog eens extra gaan verdiepen in andere testcases / showcases die lopen op GoT. Foto's betekenen inderdaad meer als er een goede setting is en iets meer vertellen als: "Ohhh wat een mooie vaas."
Achter bij het Jaarbeurs zijn ze al maanden bezig met de constructie van 'Parkhaven'. Het wordt een groot woon -en kantorencomplex aan het water (een klein kanaaltje). Het is er normaal goed afgegrendeld met hekken en werknemers die alles in de gaten houden, behalve op zondag. Ik heb voor het posten van mijn eerste testcase m'n camera weer gepakt en ben het terrein opgegaan om de standaard zondagmiddag van een machine vast te leggen. Op zondag staan machines altijd stil. Opeens zie je allerlei details die je elke dag langsfietsend over het hoofd ziet.
Keywords:
- Machines
- Verlaten
- Vuil
- Details
- Techniek / Mechanica
Camera: Casio QV4000.
Bewerkingen: Enkel van RGB naar Grayscale.
Geschoten op: 10 april 2005.
Foto: 1

Foto: 2

Foto: 3

Foto: 4

Foto: 5

Foto: 6

Foto: 7

Foto: 8

Foto: 9

Foto: 10

Foto: 11

Foto: 12

Reacties, feedback, tips, aanwijzingen, verbeteringen en andere dingen zijn zeer welkom.
Achter bij het Jaarbeurs zijn ze al maanden bezig met de constructie van 'Parkhaven'. Het wordt een groot woon -en kantorencomplex aan het water (een klein kanaaltje). Het is er normaal goed afgegrendeld met hekken en werknemers die alles in de gaten houden, behalve op zondag. Ik heb voor het posten van mijn eerste testcase m'n camera weer gepakt en ben het terrein opgegaan om de standaard zondagmiddag van een machine vast te leggen. Op zondag staan machines altijd stil. Opeens zie je allerlei details die je elke dag langsfietsend over het hoofd ziet.
Keywords:
- Machines
- Verlaten
- Vuil
- Details
- Techniek / Mechanica
Camera: Casio QV4000.
Bewerkingen: Enkel van RGB naar Grayscale.
Geschoten op: 10 april 2005.
Foto: 1

Foto: 2

Foto: 3

Foto: 4

Foto: 5

Foto: 6

Foto: 7

Foto: 8

Foto: 9

Foto: 10

Foto: 11

Foto: 12

Reacties, feedback, tips, aanwijzingen, verbeteringen en andere dingen zijn zeer welkom.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 22:56 . Reden: foto's van server verhuisd ]