Sinds niet zo lang beschik ik over een redelijke digitale camera. Ik ben ermee de stad (Utrecht) in gegaan om foto's te maken van enkele skateboard-spots. Echter langs 't Neude rijdend zag ik een grote groep Ducati motoren staan. Fuck the freelance opdracht. Ik ben de motoren gaan fotograferen 
Camera: Casio QV4000.
Bewerkingen: Enkel brightness en contrast.
Geschoten op: 10 april 2005.
Foto: 1

Foto: 2

Foto: 3

Foto: 4

Foto: 5

Foto: 6

Foto: 7

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden. Dit is de eerste keer dat ik een Testcase post. Tevens is het de eerste keer dat ik uberhaupt creatief en artistiek probeer te zijn met een camera. Altijd al willen doen maar nu eindelijk echt ermee begonnen.
Wat de kleuren betreft. Ik heb express weinig gedaan de kleuren zelf. Ik heb ze echter wel veller gemaakt middels brightness en contrast. In mijn ogen past dat bij exclusieve motoren zoals Ducati.
Camera: Casio QV4000.
Bewerkingen: Enkel brightness en contrast.
Geschoten op: 10 april 2005.
Foto: 1

Foto: 2

Foto: 3

Foto: 4

Foto: 5

Foto: 6

Foto: 7

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden. Dit is de eerste keer dat ik een Testcase post. Tevens is het de eerste keer dat ik uberhaupt creatief en artistiek probeer te zijn met een camera. Altijd al willen doen maar nu eindelijk echt ermee begonnen.
Wat de kleuren betreft. Ik heb express weinig gedaan de kleuren zelf. Ik heb ze echter wel veller gemaakt middels brightness en contrast. In mijn ogen past dat bij exclusieve motoren zoals Ducati.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 22:35 . Reden: foto's van server verhuisd ]