[Testcase] Ducati's

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds niet zo lang beschik ik over een redelijke digitale camera. Ik ben ermee de stad (Utrecht) in gegaan om foto's te maken van enkele skateboard-spots. Echter langs 't Neude rijdend zag ik een grote groep Ducati motoren staan. Fuck the freelance opdracht. Ik ben de motoren gaan fotograferen :)

Camera: Casio QV4000.
Bewerkingen: Enkel brightness en contrast.
Geschoten op: 10 april 2005.

Foto: 1
Afbeeldingslocatie: http://img107.exs.cx/img107/2580/18wh.jpg

Foto: 2
Afbeeldingslocatie: http://img107.exs.cx/img107/8556/22ps.jpg

Foto: 3
Afbeeldingslocatie: http://img197.exs.cx/img197/1241/35zr.jpg

Foto: 4
Afbeeldingslocatie: http://img197.exs.cx/img197/600/43iz.jpg

Foto: 5
Afbeeldingslocatie: http://img197.exs.cx/img197/6636/50eq.jpg

Foto: 6
Afbeeldingslocatie: http://img197.exs.cx/img197/5328/67gc.jpg

Foto: 7
Afbeeldingslocatie: http://img197.exs.cx/img197/3564/79mh.jpg

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden. Dit is de eerste keer dat ik een Testcase post. Tevens is het de eerste keer dat ik uberhaupt creatief en artistiek probeer te zijn met een camera. Altijd al willen doen maar nu eindelijk echt ermee begonnen.

Wat de kleuren betreft. Ik heb express weinig gedaan de kleuren zelf. Ik heb ze echter wel veller gemaakt middels brightness en contrast. In mijn ogen past dat bij exclusieve motoren zoals Ducati.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 22:35 . Reden: foto's van server verhuisd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 16:25
mn.. Eerlijk gezegt vind ik ze niet zo bijzonder..Over de kwaliteit valt niks te zeggen.. maar het zijn verders wel leuke foto's maar tis niet van Woowww.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

van foto's enz weet ik niks. maar ik houd van ducati's :D. leuk onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thesilence07 schreef op zondag 10 april 2005 @ 20:32:
mn.. Eerlijk gezegt vind ik ze niet zo bijzonder..Over de kwaliteit valt niks te zeggen.. maar het zijn verders wel leuke foto's maar tis niet van Woowww.. :)
Daar was ik al bang voor. Voor mezelf is het erg leuk. Wow, mooie kwaliteit foto's, wow +/- 40 Ducati's om me heen en het gestoei met de camera. Maar het blijven motoren op een plein. Niet echt een bijzondere setting inderdaad.

Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 16:46
Het was pas echt wijs geweest als je achterop een motor was geklomen als bijrijder met je camera, en fotos gemaakt had op de snelweg ofzo :). Dan heb je wel iets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Nice shots! Leuke compositie en het blijven lekkere motors! :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Icey schreef op zondag 10 april 2005 @ 20:41:
Het was pas echt wijs geweest als je achterop een motor was geklomen als bijrijder met je camera, en fotos gemaakt had op de snelweg ofzo :). Dan heb je wel iets bijzonders.
Hmmm... achter als bijrijder op een Ducati met een leren pak aan en een helm proberend foto's te schieten @ 150km/h. Ehhhh :) ik denk dat het snel anders zou lopen. De artsen zouden foto's van mij moeten gaan maken om te kijken of ik nog te fixen ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Laatst online: 17-09 16:46
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 20:58:
[...]

Hmmm... achter als bijrijder op een Ducati met een leren pak aan en een helm proberend foto's te schieten @ 150km/h. Ehhhh :) ik denk dat het snel anders zou lopen. De artsen zouden foto's van mij moeten gaan maken om te kijken of ik nog te fixen ben :P
Jij rijd 150km/u, de andere motor ook = onderlinge verschil van 0km/u. En als bijrijder hoef je geen stunts uit te halen, enkel te richten en af te drukken zegmaar. In theorie dan, in practijk is het moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES! mooie pics!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Djons, ja zijn mooie pics, maar wat moet je anders zeggen als klasgenoot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
mooie foto's maar miscshien moest je de laatste foto uit een hogere stand nemen zodat je meer ducatie logo's kon zien :) , nu staat er volgens mij 1 *llaatste * er half op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Icey schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:32:
[...]

Jij rijd 150km/u, de andere motor ook = onderlinge verschil van 0km/u. En als bijrijder hoef je geen stunts uit te halen, enkel te richten en af te drukken zegmaar. In theorie dan, in practijk is het moeilijker.
Jij rijdt 150 km/u, de wind niet = onderling verschil van ca 150 km/u ;) En da's best veul wind :) Komt bij dat je je camera waarschijnlijk niet door je vizier krijgt, en dat je hem met 150 km/u ook niet echt stil kunt houden door de trillingen en wind, dus dan mag je hopen op een eh... very lucky shot? :P

Edit: ja, ik weet dat je als bijrijder behoorlijk uit de wind zit, maar je arm uitsteken om op je display een foto te schieten is niet echt ideaal onder die omstandigheden, dat bedoel ik te zeggen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Elwood Blues op 10-04-2005 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 15:13
Ik vind ze goed. Vooral Foto 2 springt eruit, daar zit voor mij namelijk het meeste in... Hetgene wat een Duc een Duc maakt: Gouden enkelzijdig opgehangen vijfspaaks velg met dikke slof, de heerlijk dubbele seatpipes inclusief bijbehorend geluid en de MF-sticker op de kentekenplaat ;)

Serieus, prima plaat. Denk dat ik ook de contrasten zo zou hebben aangepast. :)
Prima staaltje werk. Denk dat een hoop mensen het foto's maken in de regen een beetje onderschatten. Ik vind dat het goed is gelukt! d:)b

Nogmaals, #2 springt er voor mij uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Willem op 10-04-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet heel bijzonder en vooral veeeeeeeeeeeeel te rood! Het rood heb je overdone!
Ik ben het met je eens dat de kleuren van ducati tot hun recht moeten komen, maar hier heb je gewoon dikke burn-outs! ;) :p. Het lijdt te veel af. Alleen bij de laatste is het ok.

Verder zie ik wel wat je probeert te doen, alleen werkt het net niet. Maar ja, wat wil je na de eerste keer....
Lekker bezig blijven, Keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:24:
Niet heel bijzonder en vooral veeeeeeeeeeeeel te rood! Het rood heb je overdone!
Ik ben het met je eens dat de kleuren van ducati tot hun recht moeten komen, maar hier heb je gewoon dikke burn-outs! ;) :p. Het lijdt te veel af. Alleen bij de laatste is het ok.

Verder zie ik wel wat je probeert te doen, alleen werkt het net niet. Maar ja, wat wil je na de eerste keer....
Lekker bezig blijven, Keep up the good work!
Sorry hoor maar 75% van de Ducati's is rood. Als jij van rode appels foto's maakt verwacht ik toch ook niet dat er veel groen in zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 15:13
Ben ik niet met je eens :) Een Duc kan niet rood genoeg zijn,... vind het niet storend... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinger666 schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:46:
[...]

Sorry hoor maar 75% van de Ducati's is rood. Als jij van rode appels foto's maakt verwacht ik toch ook niet dat er veel groen in zit :?
Ik bedoel natuurlijk de levels die zijn aangepast........
Niet de hoeveelheid rood, maar de intensiteit!
Het rood ziet er vaak onnatuurlijk fel uit vind ik!
Maja, lama....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle reacties tot zover. Ik heb het gevoel dat ik 't aardig heb gedaan zo voor de eerst keer. Inmiddels heb ik al een tweede Testcase online gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het rood springt er inderdaad redelijk tot behoorlijk eruit. Ik had ook een aantal andere modellen Ducati's. Echter het wit werd zo fel en oogverblindend dat ik ze maar achterwege heb gelaten.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2005 23:34 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Zijn de foto's niet een beetje overbelicht? Ze komen op mij zo fel over....kan aan mij liggen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:29:
[...]

Ik bedoel natuurlijk de levels die zijn aangepast........
Maja, lama....
Nu snap ik wat je bedoelt. Je bedoelt de kleurintensiteit van het rood door de bewerking. Na ik stoor me er niet aan, ferrari/ducati rood is mooi voor de liefhebbers, ik begrijp je argument ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De pics doen het niet bij mij, jammer ben meestal wel een beetje geïnteresseerd in Ducati

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pin0 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 08:58:
De pics doen het niet bij mij, jammer ben meestal wel een beetje geïnteresseerd in Ducati
Bij mij opeens ook niet... argh... de server zal denk ik zijn datalimiet hebben behaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:57:
Bij mij opeens ook niet... argh... de server zal denk ik zijn datalimiet hebben behaald :(
Kan je misschien de foto's misschien ergens anders hosten?

Ben namelijk best wel benieuwd naar je foto's...
Misschien dat je je foto's op http://www.imageshack.ws/ kan hosten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GJ-tje schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 10:21:
[...]
Kan je misschien de foto's misschien ergens anders hosten?

Ben namelijk best wel benieuwd naar je foto's...
Misschien dat je je foto's op http://www.imageshack.ws/ kan hosten? :?
Bedankt voor de tip. Ik zal vanavond er eens thuis naar kijken of anders snel op een andere ftp gooien.
Pagina: 1