hey mensen
Ik heb thuis een wireless lan liggen (heeft mn pa neergezet).
En nu was het altijd zo dat af en toe de connectie heel ff wegviel (ongeveer 2 seconden ofzo).
Het was iig net genoeg om ervoor te zorgen dat sommige downloads worden afgebroken
.
Anyways,
Het was altijd rond etenstijd (of het maken ervan) en laatst was ik gaan denken of het toeval was.
En ja hoor het was zo ver...
Maar op het eerste gezicht leek het dat het mn moeder of mn zus was. Want die hebben namelijk hoortoestellen en bij die van mn zus is het zo dat ie een fm frequentie uitzend ofzo maar ik wist het nog niet zeker.
Tot vandaag
Ik was even zo'n tussendoording aan het opwarmen want ik moet zo werken
En wat merk ik?
Ik zet de magnetron aan en hij valt dus de hele tijd weg. Ik hoor piepjes van dat ie klaar is en het is over??
Ik zal nog wel ff kijken of het zo is maar ik heb niet veel tijd ik moet namelijk zo gaan
Ook zal ik nog wel ff schematische tekening ofzo maken van hoe het eruit ziet.
Is er iets aan te doen? Ik kan wel een deur dichtdoen maar volgens mij helpt dat niet tegen de straling ofzoiets?
Is het wel zeker de magnetron (is het theoretisch mogelijk?)?
Zo ja, krijg ik nu een nobelprijs
?
Grtz DJMantri
Ik heb thuis een wireless lan liggen (heeft mn pa neergezet).
En nu was het altijd zo dat af en toe de connectie heel ff wegviel (ongeveer 2 seconden ofzo).
Het was iig net genoeg om ervoor te zorgen dat sommige downloads worden afgebroken
Anyways,
Het was altijd rond etenstijd (of het maken ervan) en laatst was ik gaan denken of het toeval was.
En ja hoor het was zo ver...
Maar op het eerste gezicht leek het dat het mn moeder of mn zus was. Want die hebben namelijk hoortoestellen en bij die van mn zus is het zo dat ie een fm frequentie uitzend ofzo maar ik wist het nog niet zeker.
Tot vandaag
Ik was even zo'n tussendoording aan het opwarmen want ik moet zo werken
En wat merk ik?
Ik zet de magnetron aan en hij valt dus de hele tijd weg. Ik hoor piepjes van dat ie klaar is en het is over??
Ik zal nog wel ff kijken of het zo is maar ik heb niet veel tijd ik moet namelijk zo gaan
Ook zal ik nog wel ff schematische tekening ofzo maken van hoe het eruit ziet.
Is er iets aan te doen? Ik kan wel een deur dichtdoen maar volgens mij helpt dat niet tegen de straling ofzoiets?
Is het wel zeker de magnetron (is het theoretisch mogelijk?)?
Zo ja, krijg ik nu een nobelprijs
Grtz DJMantri