Toon posts:

"Wat nou "overbodig"? :( ik vind zus en zo!!!"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wie wordt ook moe van deze offtopic gemopper? ik lees steeds vaker mensen die zijn beledigd dat andere mensen hun postjes offtopic of overbodig vinden en dan daarop hun bericht editten en dan hun onvrede laten horen waarop hun post ineens +4 gemodereerd wordt. (toeggegeven, het helpt wel. hehe... )

enkele voorbeelden:
edit: ja hoor ik maak weer een opmerking over wat ik vind... en word weer weg-gemodereerd
Hoezo overbodig? Ik geef hier mijn mening over dit programma, dat een ander dezelfde mening heeft betekend niet dat mijn mening over een programma opeens overbodig wordt
Wat nou overbodig? Ben ik soms de enige die last heeft van lage downloadsnelheden:?
en zo zijn er nog wel miljoenen reacties.

ze zeggen het zelf al maar blijkbaar snappen ze niet wat ze zelf schrijven. mijn reacties zijn wel eens weggemod maar dan voel ik me meer gemotiveerd om de keer daarop een nuttigere post te schrijven.

ik weet dat er regels zijn op de FP en kan er een extra regel erbij komen voor zulke postje of is dat gwoon niet te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:18

JHS

Splitting the thaum.

Zie Tweakers.net Moddereter Forum >> TMF FAQ >> TMF FAQ #12a

Oftewel, dat is al niet de bedoeling en heeft, naar mijn ervaring, zoiezo al een lagere eindscore tot gevolg :) .

[ Voor 5% gewijzigd door JHS op 09-04-2005 13:14 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 12:12
Aan de andere kant kan ik heel goed begrijpen waarom mensen hun post editen na onterechte moderaties.

Je kan het wel steeds opnieuw hier melden, maar dat heeft weinig zin. (ok je moderatie wordt aangepast). Maar de mensen die zo slecht modereren bereik je er niet mee.

Tenminste ik kan me echt niet voorstellen dat jullie bij iedere onterechte mod een berichtje naar de persoon in kwestie sturen? Dat lijkt me alleen maar als het de spuigaten uit loopt? Of niet?

Terwijl die figuren die slecht modereren wel die thread lezen, en dus de reacties wel zien. (of het enig effect heeft is weer wat anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Nee klopt. Er wordt een bericht gestuurd als iemand het echt te bont maakt. Het systeem blijft bedoelt om grotendeels zelfregulerend te zijn. Mensen die echt structureel naast de pot pissen vallen op of worden via topics in TMF opgemerkt. Deze krijgen vaak wel een mailtje of een nootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

mjtdevries schreef op zondag 10 april 2005 @ 13:43:
Je kan het wel steeds opnieuw hier melden, maar dat heeft weinig zin. (ok je moderatie wordt aangepast). Maar de mensen die zo slecht modereren bereik je er niet mee.
Naast wat KeX zegt: we hebben daar ook een mooie modbreak voor, waarin mensen wordt gemaand in TMF te klagen ipv op de Frontpage. Maar guess what, dat levert dan weer zulke topics op :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mjtdevries schreef op zondag 10 april 2005 @ 13:43:
Aan de andere kant kan ik heel goed begrijpen waarom mensen hun post editen na onterechte moderaties.
ik niet, zie als voorbeeldje de 3 postjes die ik aanhaalde.
edit: ja hoor ik maak weer een opmerking over wat ik vind... en word weer weg-gemodereerd
nou leer er dan wat van, plaats die opmerkingen nie meer... 8)7
Hoezo overbodig? Ik geef hier mijn mening over dit programma, dat een ander dezelfde mening heeft betekend niet dat mijn mening over een programma opeens overbodig wordt
en dus gaan we maar allemaal herhalen? is het dan nuttig of juist overbodig?
Wat nou overbodig? Ben ik soms de enige die last heeft van lage downloadsnelheden:?
downloadsnelheden zijn niet boeiend, dus overbodig.

maar ff serieus, ik heb geen begrip voor dat geklaag. ik geloof niet dat echt interessante postjes worden weggemod al beweren sommige mensen dat...
JHS schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 13:14:
Oftewel, dat is al niet de bedoeling en heeft, naar mijn ervaring, zoiezo al een lagere eindscore tot gevolg :) .
nou, als ze idd zinken in punten dan zie ik ze niet meer, het punt is dat ze weer omhoog gemodereerd worden +3 of +4 zie ik regelmatig. maar goed, van mij mag de topic op slot want er blijkt al een regel voor te gelden....

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 01:56:
nou, als ze idd zinken in punten dan zie ik ze niet meer, het punt is dat ze weer omhoog gemodereerd worden +3 of +4 zie ik regelmatig. maar goed, van mij mag de topic op slot want er blijkt al een regel voor te gelden....
Uiteraard is het zo dat als iemand zulk nutteloos gemopper laat horen onder een overigens goede en onterecht omlaag gemodde post, hij hoger zal scoren; niet elke nutteloze zin is meteen verboden :) Maar regels zijn nutteloos als ze niet goed worden toegepast, dus als je concrete voorbeelden van overgewaardeerde posts hebt horen we het graag.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1