wie wordt ook moe van deze offtopic gemopper? ik lees steeds vaker mensen die zijn beledigd dat andere mensen hun postjes offtopic of overbodig vinden en dan daarop hun bericht editten en dan hun onvrede laten horen waarop hun post ineens +4 gemodereerd wordt. (toeggegeven, het helpt wel. hehe... )
enkele voorbeelden:
ze zeggen het zelf al maar blijkbaar snappen ze niet wat ze zelf schrijven. mijn reacties zijn wel eens weggemod maar dan voel ik me meer gemotiveerd om de keer daarop een nuttigere post te schrijven.
ik weet dat er regels zijn op de FP en kan er een extra regel erbij komen voor zulke postje of is dat gwoon niet te doen?
enkele voorbeelden:
edit: ja hoor ik maak weer een opmerking over wat ik vind... en word weer weg-gemodereerd
Hoezo overbodig? Ik geef hier mijn mening over dit programma, dat een ander dezelfde mening heeft betekend niet dat mijn mening over een programma opeens overbodig wordt
en zo zijn er nog wel miljoenen reacties.Wat nou overbodig? Ben ik soms de enige die last heeft van lage downloadsnelheden:?
ze zeggen het zelf al maar blijkbaar snappen ze niet wat ze zelf schrijven. mijn reacties zijn wel eens weggemod maar dan voel ik me meer gemotiveerd om de keer daarop een nuttigere post te schrijven.
ik weet dat er regels zijn op de FP en kan er een extra regel erbij komen voor zulke postje of is dat gwoon niet te doen?