+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Verwijderd
ja, de grotere snelheid op zich, is geen enkel probleem. Het latje zal op 100Mhz blijven werken ook al is het geschikt voor een hogere frequentie.
Je moet wél rekening houden met de ondersteunde grootte van de chips op het latje.
Je moet wél rekening houden met de ondersteunde grootte van de chips op het latje.
Hmm.. ik weet dat er maximaal 512mb bij kan maar dat chipgrootte ook nog relevant is wist ik niet. Wordt dus even googlen of heb jij die info onder handbereik?
Geen probleem, bij mijn iBook, die het nu weer wonderwel doet, zit er alweer een lange tijd een infineon PC133 512 MB balkje in, let wel op, zodat je passend geheugen koopt.
Pff, zal jij blij zijn zeg! Mag ik je vragen, draai je OS9 of OSX?begintmeta schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:02:
Geen probleem, bij mijn iBook, die het nu weer wonderwel doet, zit er alweer een lange tijd een infineon PC133 512 MB balkje in, let wel op, zodat je passend geheugen koopt.
Sneller geheugen is nooit een probleem. Ik weet zeker dat je dit ook zelf wel had kunnen vinden, dus deze gaat op slot
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()