Toon posts:

Iemand Via 4-in-1 4.28 geprobeerd!

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

waren we al niet net op 4.27?? gaat hard zo. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Tis niet meer te volgen ja, volgens mij weer een of andere beta maar wat er anders is?? Kweet het niet, wie wel en zijn ze betrouwbaar :?

Verwijderd

Wie niet waagt die is niet l33t zeg ik altijd maar ik download ze wel effe en test ze maareh vraag niet wanneer want ik heb casema |:( en die pagina laadt al niet zo snel :Z

[ edit ] 0.3 kb/sec is niet echt heeeel hard ofzo [/edit ]

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:20

me1299

$ondertitel

Zijn dat nu nog BETA drivers?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Neem aan van wel want 2 dagen geleden is 4.27 uit en die zijn ook beta :)

• me1299

me1299

$ondertitel

Grrrrrrrrrr.. Errug lollig hufter. Die site was zo traag als dikke stront in een zeer strenge winter.

Ik trok niet meer dan 200Bytes. En dan is GVD die kut zip file corrupt.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• me1299

me1299

$ondertitel

Maar waar haal ik 4.27 vandaan?

Verwijderd

Heb net 4.28 installed geen gekut of whatsoever maar ik kon effe geen q3 benchmark doen want patched net q3a en die doet nu vaag met demo's afspelen [ Ik post wel weer als ik dat aan de gang heb en of er performance upgrade is ]

-------------
mjah had je message nog niet gelezen van corrupt :-) ik kan ze wel effe melen ?

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Hier.

PC Specs

Verwijderd

ik heb em net geinstalled en nog geen foutmeldingen ga nu ff me 3dbenchmark draaien kijken of ie hoger is....
je hoor et van mij *D

Verwijderd

deze drivers zijn beduidend beter als de 4.25....mijn 3dbenchmark is omhoog gegaan...van 6400 naar 6800 :7 ...dus ik zou zeggen installen die hap B-)

Verwijderd

Op dinsdag 09 januari 2001 19:07 schreef WiNKy het volgende:
Wie niet waagt die is niet l33t zeg ik altijd maar ik download ze wel effe en test ze maareh vraag niet wanneer want ik heb casema |:( en die pagina laadt al niet zo snel :Z

[ edit ] 0.3 kb/sec is niet echt heeeel hard ofzo [/edit ]
Ik heb ook Casema maar euh gaat met 3.5 kb/sec, zit ik zeker in Casema's Turbo Zone |:(|:(

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 22:07

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Dan zul je wel uit de proxy aan het downen zijn. Hier met chello gaat het met 1 KB/s. Normaal haal ik >20 KB/s. Die site is gewoon ruk traag.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• TumbleCow
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

ok, mijn goede daad voor vandaag: :D
ik heb em ff Hier gemirrored..

mijn @home webspees zou een stukje sneller moeten zijn dan zo'n vage japanse site, zeker voor @home gebruikers.. :)

• me1299

me1299

$ondertitel

Bij die jappanse site was toch echt die zip file corrupt, kijken of deze beter gaat.

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 17:34

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
Je kan ze ook hier:
http://www.viahardware.com/download/
halen. Ziet er iets "officieler" uit :)

Enne ik heb ze geprobeerd => nogal een verslechtering op mijn systeem. In 3DMark2000 een daling van de framerate met een stuk of 10 fps! En het erge is ... ik krijg het niet meer teruggedraait ook :(
4-in-1 4.27 was voor mij veel beter maar helaas ik krijg deze niet meer terug

• TumbleCow
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

hehe, erg nuttig, 2 mirrors op dezelfde
server :)
nouja, voor het geval dat jullie mijn webspace over de 1gig grens heenkrijgen :P
Pagina: 1