Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
[ edit ] 0.3 kb/sec is niet echt heeeel hard ofzo [/edit ]
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Ik trok niet meer dan 200Bytes. En dan is GVD die kut zip file corrupt.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
-------------
mjah had je message nog niet gelezen van corrupt :-) ik kan ze wel effe melen ?
Verwijderd
je hoor et van mij
Verwijderd
Ik heb ook Casema maar euh gaat met 3.5 kb/sec, zit ik zeker in Casema's Turbo Zone |:(Op dinsdag 09 januari 2001 19:07 schreef WiNKy het volgende:
Wie niet waagt die is niet l33t zeg ik altijd maar ik download ze wel effe en test ze maareh vraag niet wanneer want ik heb casemaen die pagina laadt al niet zo snel
![]()
[ edit ] 0.3 kb/sec is niet echt heeeel hard ofzo [/edit ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
ik heb em ff Hier gemirrored..
mijn @home webspees zou een stukje sneller moeten zijn dan zo'n vage japanse site, zeker voor @home gebruikers..
http://www.viahardware.com/download/
halen. Ziet er iets "officieler" uit
Enne ik heb ze geprobeerd => nogal een verslechtering op mijn systeem. In 3DMark2000 een daling van de framerate met een stuk of 10 fps! En het erge is ... ik krijg het niet meer teruggedraait ook
4-in-1 4.27 was voor mij veel beter maar helaas ik krijg deze niet meer terug
server
nouja, voor het geval dat jullie mijn webspace over de 1gig grens heenkrijgen