Toon posts:

hoe maak ik een router?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik wil dus van een computer een router maken hoe doe ik dat en welke software heb ik daar voor nodig?

groeten,

Corné

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-07 06:59

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Heb je al gezocht? Lijkt me dat google hier de ideale antwoordmachine voor is.

Permanent wintericon!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Staat in de Faq

Hoe deel ik Internet ?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
In je vorige topic zijn al meer dan genoeg tips gegeven. Ik raad je aan om alles eerst zorgvuldig door te lezen voordat je zomaar uit het niets nieuwe topics begint te openen :)

Oh, en voor een goeie carriere hier op GoT is het eigenlijk wel van belang dat je zo veel mogelijk informatie geeft. Zo bestaan er namelijk nog andere OS-sen behalve Windows zoals Linux en wij kunnen niet raden welk OS je wilt gaan gebruiken ;)

Verwijderd

Topicstarter
windows 2000 pro

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 20:37

Sosabowski

nerd

The Dolf en ik hebben je allebij al verwezen naar de FAQ. Wat gaat er fout? Welke gedeelte snap je niet? Of bij welke stap krijg je welke foutmelding. Nogmaals iets meer informatie anders kunnen wij er ook niks mee.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Da's fijn :)

Natuurlijk heb je allang op de link geklikt die The Dolf je gaf en daar staat zo'n mooi schema-tje

Afbeeldingslocatie: http://faq.tweakers.net/nt/overzicht.gif

Dat schema kun je volgen en uiteindelijk kun je dan op dat Windows-logo klikken en krijg je als het goed is meer dan genoeg informatie om een router te kunnen fixen...

[ Voor 18% gewijzigd door Osiris op 06-04-2005 01:40 ]

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:27

Aapje

Opel-beun
Rechtermuis knop op je internet verbinding, na eigenschappen, na geavanceert, delen van het internet aanvinken, wizzard volgen \o/
Tijd google en een biertje :)

Nog een wijze tip: Open alleen een topic zodra je echt geen raad meer weet, een router bouwen is bijna dagelijks brood voor sommige en daar zijn al miljoenen vragen overgesteld dus de search vind genoeg voorje

[ Voor 40% gewijzigd door Aapje op 06-04-2005 01:42 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Laten we maar even in hoe zet ik een ftp server op? verder gaan. Lees ook Software Algemeen - Beleid eens door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.