Toon posts:

hoe zet ik een ftp server op?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben via een maat van me aan een ouwe server gekomen (compaq prosignia 500) nu wil ik hier dus een ftp server van maken alleen mn router werkt ni mee ik krijg da ding ni ingesteld hij laat da gewoon niet toe ik heb een sitecom 10/100mbps xdsl/cable router 4S dus mijn vraag is hoe stel ik die router in??? of kan ik beter die router dertussen uit gooien en die server als router gebruiken... zoja wat voor software en al hek daar voor nodig???

alvast bedankt,

Corné

• 4VAlien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-02 16:07

4VAlien

Intarweb!

kan je router poorten forwarden of niet? Verder vermoed ik dat je startpost niet helemaal conform de FAQ is van dit subforum.

Verwijderd

Topicstarter
da kan die schroothoop dus ni iniedergeval niet naar mijn weten dus ik wil eigenlijk die server als router gaan gebruiken maar welke software hebk daarvoor nodig en hoe stel ik dat in?

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:20

Sosabowski

nerd

Hallo Corne,

Als je windows gebruik kan je kijken naar filezilla server daarmee zet je makkelijk een ftp server op. De instellingen voor de router vind je hier of lees Het Grote Poortmappingsverhaal eens door. Welkom op GoT en succes!

edit:
PC als router? --> FAQ

[ Voor 14% gewijzigd door Sosabowski op 06-04-2005 01:23 ]

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Verwijderd

Topicstarter
met die router van mij valt niet te werken dus ik gooi em ertussenuit denk maar hoe maak ik van die server een router en welke software enzo hebk daar voor nodig?

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:15

mr_petit

opperprutser

in de Software algemeen faq staat een link naar een topic welke beschrijft hoe je met PureFTPd een ftp server opzet.
Verder kan je de search gebruiken om te zoeken welke ftp servers jij handig vindt.

[ Voor 7% gewijzigd door mr_petit op 06-04-2005 01:28 ]

"man is not truly one, but truly two,"

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
hier op GoT is het de bedoeling dat je wat inzet toont voordat je een topic opent. We hebben je hier al meerdere malen op gewezen. Lees Software Algemeen - Beleid, Software Algemeen - FAQ, Registratievoorwaarden en faq en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens heel goed door over wat we hier op het forum van gebruikers verwachten.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.