"Wat kan ik het beste hieraan upgraden" part 10

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.227 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 16:16
KappeNou schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:04:
[...]

niet echt veel nee. maar als je hoofd doel is om echt goed te kunnen gamen dan zou ik als ik jou was alleen die videokaart nemen en die HD. een grote upgrade kan je altijd nog later doen.
Zeg knul sorry voor deze lame reactie maar hier kan ik niet echt tegen...net zei je nog dat ie beter een nieuw moederbord en cpu kan kopen, toen had ik nog een quote op dat bericht geplaatst en nu zeg jij precies wat ik net zeg...jonge je weet het zelf nog niet eens je gaat gewoon uit van andermans meningen, n00b 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-08 13:59

Turkish

zhé germans

Luukieeee schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:54:
[...]

Zeg knul sorry voor deze lame reactie maar hier kan ik niet echt tegen...net zei je nog dat ie beter een nieuw moederbord en cpu kan kopen, toen had ik nog een quote op dat bericht geplaatst en nu zeg jij precies wat ik net zeg...jonge je weet het zelf nog niet eens je gaat gewoon uit van andermans meningen, n00b 8)7
Reageer daar gewoon niet op, je weet zelf wat je gepost hebt toch ;)

Overigens is dit topic over de 1000 posts en is het tijd voor een nieuw deeltje. Als iemand die wil maken dan plak ik daarna het linkje wel in dit topic :)

Verder in: "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" part 11

[ Voor 6% gewijzigd door Turkish op 12-10-2005 14:19 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Opbouw upgrade-vraag

- Geef een compleet overzicht van je huidige specs (dus GEEN linkje naar een specs pagina of een verwijzing naar je sig).
- Geef aan wat je zoal met je PC doet (Office? Gamen? Leechen? Renderen?)
- Geef aan wat er naar jou mening mis met of mist aan jouw systeem (Traag? Slechte graphics? Verouderd?)
- Geef aan wat je zelf hebt bedacht (AMD of Intel? Extra MEM? Nieuwe videokaart?)
- Geef aan hoeveel je ongeveer wilt uitgeven