[PC] Tactical Operations: Crossfire

Pagina: 1
Acties:
  • 875 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:05

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Topicstarter
[PC] Tactical Operations: Crossfire

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~caspersm/GoT/crossfire/header.png

Geschiedenis van dit Topic

Nog niet van toepassing :P :Y)

Informatie

Tactical Operations: Crossfire, geïnspireerd door Tactical Ops, gebasseerd op de Unrealengine van Epic hebben een groep vrienden besloten om hun favoriete game naar een nieuw level te brengen, de Unreal Tournament 2004 engine.

Geleid door de mensen achter het zeer succesvolle Tactical Ops (TO),Tactical Ops Server Tool (TOST) en gesteund door tal van anderen probeert men met dit spel het uiterste uit de Unrealengine te persen.

De keuze is aan jou, wordt je terrorist of ga je de terroristen bestrijden? Tal van acties komen in dit spel aan bod. Van het redden van gijzelaars tot het opblazen van een dam. Tijdens het spelen van dit spel zul je het allemaal tegenkomen!

Voor de duidelijkheid, om dit spel te kunnen installeren is een installatie vereist van Unreal Tournament 2004.
Systeemeisen

Minimaal:
  • Processor: Pentium III / Athlon 1.2Ghz
  • Werkgeheugen: 256 MB
  • Videokaart: GeForce2
  • Besturingssysteem: Windows 98/ME/2000/XP, Linux, MacOS X
  • Vrije schijfruimte naast de normale UT 2004 installatie: 1,2 GB
Aanbevolen:
  • Processor: Pentium 4 / Athlon XP 2Ghz
  • Werkgeheugen: 512 MB
  • Videokaart: ATI Radeon 9600
  • Besturingssysteem: Windows 98/ME/2000/XP, Linux, MacOS X
  • Vrije schijfruimte naast de normale UT 2004 installatie: 1,2 GB
Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~caspersm/GoT/crossfire/wapen/ak47.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~caspersm/GoT/crossfire/wapen/mp5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~caspersm/GoT/crossfire/map/fac2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~caspersm/GoT/crossfire/map/med1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~caspersm/GoT/crossfire/map/med2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~caspersm/GoT/crossfire/map/caverne1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~caspersm/GoT/crossfire/map/ssb1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~caspersm/GoT/crossfire/map/ssb3.jpg
Links en Aanvullende informatie
Over de releasedate kunnen we kort zijn, die zal zijn wanneer de game "done" © is. Wel is bekend dat het niet meer lang duurt voordat we kennis kunnen maken met dit spel. :)

Als ik binnekort tijd heb zal ik even goede thumbs maken

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Topicstarter
Ik ben zelf als Tactical Ops speler (en ut 2k4 eigenaar :+ ) zééér benieuwd naar dit spel :D

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:50
Hahahahahahaha......er spelen nog 3000 menen ut2k4 waaronder 150 mensen Red Orchestra en 30 a 40 mensen Frag-ops...en dat zijn de twee grootste mods. Ik verwacht hier niet veel van. De ut2k4 modscene is nagenoeg dood.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4VAlien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 09:47

4VAlien

Intarweb!

ik ga dit zeker in de gaten houden, tactical ops vond ik altijd wel een fijne game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Topicstarter
yrew schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:52:
Hahahahahahaha......er spelen nog 3000 menen ut2k4 waaronder 150 mensen Red Orchestra en 30 a 40 mensen Frag-ops...en dat zijn de twee grootste mods. Ik verwacht hier niet veel van. De ut2k4 modscene is nagenoeg dood.
3000? bron?

heb je alle filters wel uitstaan, en zoek je bijv niet alleen maar op DM of AS :+

[ Voor 12% gewijzigd door MisteRMeesteR op 06-04-2005 00:09 ]

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
hij heeft waarschijn zijn bron niet legale ut2k4 gebruikt. waar alle serial check servers uit de serverlijst gegooit worden.
ik hoop van harte dat dit geen grap is. heb wel zin dat er weer nieuw leven in TO word geblazen.
ik speelde TO vanaf 1.5 en daarna tot 3.2 maar ik speel het nu al een 6tal maanden niet meer.
wreeds spel word het dat is zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
the all seeing eye....en dan overdrijf ik nog

Ja sorry hoor...ik ben misschien een zeikerd maar ik volg de mod scene al een jaar lang op de voet. En geloof me maar als ik zeg dat het dood is. Ik hoop van niet want ik speel (de) frag-ops en dat werd vaak als het vervolg van TO gezien...maar dan sterk verbeterd...nag nag spam spam. Maar ja, ik volg het dus al best lang en de playercounts zijn echt heel laag...wel gezellig..maar wel laag.

mods: 248 waarvan 150 RO, 12 FO, 12 SAS
ut2k4:1159

sorry guys...don't wanna spoil your fun at forehand.

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 06-04-2005 00:25 . Reden: Gebruik wel even de edit-knop ]

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Heel fijn dat er meningsverschillen zijn over het aantal spelers. Helaas gaat dit topic daar niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Nee....het mag dan zeker ook niet gaan over de toekomst die TO zal hebben op de ut2k4 engine. Het mag dan ook niet gaan waarom het eigelijk geen wijs besluit is van de makers om voor deze engine te kiezen als inmiddels ook de source engine aanwezig is en de reality engine aardig om de hoek aan kijken is. Dt het misschien slimmer was geweest om te wachten op de ue3? Ok sorry dan. Zal niets meer zeggen.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:01
Aye, komen ze dan wel een beetje laat mee, of ze zijn er al lang mee aan de gang, kan natuurlijk ook. Ik denk ook dat ze een beetje aan het uitmelken zijn geweest, omdat er nu al tig css lookalike wanabee mods voor ut2003/4 zijn (geweest).
Maar ik gun het ze wel. Ik heb jaaaaaren TO gespeeld en rapidwaters was echt me favo map :), hopen dat ie net zo vet is, dan denk ik er nog eens over om Ut2004 uit de kast te halen, stofhappend nu. :)

[ Voor 1% gewijzigd door enira op 06-04-2005 08:50 . Reden: mods dus, ipv mobs. WoW addict ofzo.. ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51957

Ik ben het wel met je eens , de hele UT2004 engine is niet geschikt voot iets als TO de movement van de models is gewoon zo lelijk.
Kijk naat FO en SAS enz het is geen van allen een succes jammer genoeg laat ik dat er wel bij zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:01
clantag, ben ik het niet met je eens, een mod kan net zo goed floppen op de ut200* engine dan bijv op de hl2 engine. Ligt er maar net aan heoveel werk ze erin steken, en physics/movement is echt niet het belangrijkst hoor..

Zie call of duty, zo houterig als het maar kan, dus.... Zie redorchestra, dat is 1 van de voorbeelden hoe het wel kan, als er maar genoeg tijd ingestoken word.
Ik geef deze mod een goeie kans ,vooral omdat het al een bekend iets is: TO van ut1.
maar FO en SAS die hadden geen voorgrond, dus niet bekend.

Toch maar spelen, als ie "ooit" uitkomt ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:04

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Cool! Me loved TO in the old days! Is dit verkrijgbaar als gratis mod of moeten we er voor gaan betalen? In het eerste geval ga ik het zeker proberen, in het 2e geval niet.

[ Voor 25% gewijzigd door Bor op 06-04-2005 08:57 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132622

:)
Ik ben al een tijdje een fanatieke speler van TO. Alleen heeft de 3.50 patch et flnk verneukt imo.
Ik vind de reacties hier van UT2k4 is niet geschikt voor TO echt vaag. Het is ze met TO voor UT ook gemaakt? Ook word TO:C gemaakt door veel oude makers van TO. Het is spel is al zo goed als klaar.
Genoeg mensen zullen overstappen van TO naar TO:C. Vele hebben al aangekondig het spel te gaan kopen voor alleen dit. Frag Ops was gewoon een rip off van TO alleen voor ut2k4 engine.

Ik kan natuurlijk nooit zeggen of dit goed wordt of flopt, maar ze zijn druk bezig oude wapens uit 2.2 etc weer in et spel te doen, net zoals de gamestyle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Topicstarter
Anoniem: 132622 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 10:07:
:)
Ik ben al een tijdje een fanatieke speler van TO. Alleen heeft de 3.50 patch et flnk verneukt imo.
Ik vind de reacties hier van UT2k4 is niet geschikt voor TO echt vaag. Het is ze met TO voor UT ook gemaakt? Ook word TO:C gemaakt door veel oude makers van TO. Het is spel is al zo goed als klaar.
Genoeg mensen zullen overstappen van TO naar TO:C. Vele hebben al aangekondig het spel te gaan kopen voor alleen dit. Frag Ops was gewoon een rip off van TO alleen voor ut2k4 engine.

Ik kan natuurlijk nooit zeggen of dit goed wordt of flopt, maar ze zijn druk bezig oude wapens uit 2.2 etc weer in et spel te doen, net zoals de gamestyle.
Als dat waar is, dat ze het een beetje ala 2.2 willen gaan doen, dan gaat deze mod het wel redelijk doen denk ik hoor. 2.2 blijft gewoon dé TO versie :)

(Saiga met hk33, onoverwinnelijk :P)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Ik ben het met je eens dat het onzin is dat de unreal engine niet geschikt is voor TO, of andersom (wat jij wil). Ik ben het oneens met je dat FO een rip-off is. Ik denk niet dat je het laatst nog gespeeld hebt. Laten we trouwens meteen ophouden met de discussie wat waarvan een ripoff is want dat gaat toch nooit goed.

Mijn stelling, en daar blijf ik bij, is dat de mod scene voor ut2k4 zo goed als dood is. Het geen wat er nu zit is een vaste playerbase...tuurlijk er komen er wat en er gaan er weer. Maar ik verwacht niet dat TO veel spelers naar deze modscene gaat brengen.

edit : Ik mag natuurlijk wel rekening houden met de naam die TO heeft. Dat zal een belangrijke factor zijn in het geheel.

edit2: Iemand al iets gehoord over TO:Source btw ;)

[ Voor 14% gewijzigd door yrew op 06-04-2005 12:11 ]

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Mogen ze gewoon de tactical ops naam blijven gebruiken? want dit is toch van infrogames nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Blijkbaar en ik kan je dus vertellen dat er nog een TO aan zit te komen voor de source engine. En dat die twee teams (TO:C en TO:S) niet met elkaar samenwerkingen. Dus ze brengen twee verschillende games uit die putten uit de zelfde userbase. Mooi man zo'n scheiding :)

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Hmm ziet er goed uit op zich goed uit ik ben na al die jaren nog steeds een fanatieke TO speler. Alleen 1 ding moet je zeker doen geen Rapid Scope of Troop na proberen te maken of iets wat erop gaat lijken maak je eigen mappen.

Gl & Hf :D met het maken hiervan als je testers nodig hebt roep maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132622

De naam mag sowieso wel. Het is niet dezelfde naam als de retail version. Plus dat de makers van de retail game, het huidige TO, hieraan werken.
TO Source wordt idd ook gedaan door iemand, maarja, niet door het oude TO team.
Ik blijf erbij dat door een nieuwe engine, 2,2 gamestyle, nieuwe maps het spel gewoon een nieuw leven wordt ingeblazen, waardoor het uiteindelijk toch wel een succes wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Nu online
ik snap niet wat jullie allemaal willen met je 2.2 gamestyle dit spel werkt op een nieuwe engine andere technieken andere maps je kan never nooit niet een feeling geven van oud spel aan een nieuw het voelt altijd anders aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
chinatown is een andere map? Die speel ik pas een jaar en niet in TO.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom Tactical Ops niet op de engine van UT2004 zou kunnen draaien, immers, Tactical Ops zelf is gebaseerd op de UT'99-engine! Dus ik voorzie geen problemen dan... B)

Bovendien is er ook al een ander team bezig met het overzetten van TO1 naar de UT2004-versie (ik weet alleen niet of het hier om hetzelfde team gaat wat nu bezig is met TO: Crossfire :X ), en dat lukt tot nu toe redelijk goed, kijk hier maar eens: http://www.teamdeltamod.com/ ... Vind ik persoonlijk genoeg bewijs om te zien dat deze (soort) Mod niet dood is, maar alive and kicking! :Y)

PS: Ik kijk er nú al naar uit! Het ziet er strak uit, en onderhand begin ik namelijk de verouderde graphics van TO toch wel een héél klein beetje zat te worden :'( (niet dat dat iets afdoet aan de gameplay hoor :D )

*Hè, link dood? :? Raar... Krijgen jullie ook geen beeld als je op de link klikt?*

[ Voor 7% gewijzigd door Jejking op 06-04-2005 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132008

zwart beeld :P

Maar ik heb geen zin om UT2004 ook nog te gaan kopen, keb wel Half Life2 gekocht maar vind ik zonde van mn geld... Nu ook nog UT2K4 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84021

Hopelijk wordt het wat leuks en geen flop :)

De screenshots zien er wel mooi uit, maar ik tweak toch altijd alles naar low :P Dus ook maar hopen dat het gewoon goed speelbaar is.
Die mislukte mods zagen wel redelijk leuk uit enzo maar het speelde gewoon niet fijn. Zoals SAS. Na 1 uurtje heb je er al geen zin meer in, en TO dat speel je gewoon jaren, soms zelfs teveel :P

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 84021 op 07-04-2005 03:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 22:50

r0b

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 06 april 2005 @ 08:55:
Cool! Me loved TO in the old days! Is dit verkrijgbaar als gratis mod of moeten we er voor gaan betalen? In het eerste geval ga ik het zeker proberen, in het 2e geval niet.
Gratis mod.
Ze zijn er al een tijdje mee bezig als het goed is.
Het domain was in ieder geval op 14 Oktober 2003 geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82446

Ik snap niet dat al die TO fans die UT2K4 bezitten niet even een kijkje nemen nemen bij Frag Ops, terwijl jullie wachten op TO:C. Er is net een nieuwe versie uit, 2.16 en het is net zo'n spel. Het heeft zelfs een paar vette extra's zoals Action Points, traits(een soort classes) en weapon attachments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Ze waren er ook al langer mee bezig en zowel RO als FO waren bang dat ze afgelopen herfst al zouden komen. Eerlijk is eerlijk TO heeft gewoon een behoorlijke naam en ik denk dat het ze heel wat meer spelers op had geleverd als ze een halfjaartje eerder zouden komen. Denk dat het nu redelijk stabiel is wat playercount betreft dus nu maakt het niet veel meer uit. Ik ben zelf best benieuwd, heb nooit TO gespeeld maar ik merkte in FO dat oud TO spelers toch echt wel snel asskickte. Ben benieuwd of dat andersom ook zo is

2: WC Eend niet vloeken naast een dode paus joh, dat is niet netjes ;). Je vergeet overigens rollende granaten en deployable buildings en Vehicles maar dat is alleen in WAR mode.

Onder welke naam speel je FO eigelijk?

^^ fo= frag-ops, TO=tactical-ops, RO= Red Orchestra

[ Voor 8% gewijzigd door yrew op 07-04-2005 08:09 ]

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82446

Ik ben |L4M0r!

Ik was een fanatiek SF aanhanger op de UT99 engine, vond dat spel veel beter dan TO. Moet zeggen dat ik het jammer vind dat de MODS op de UT2004 engine aan het doodbloeden zijn. Iedereen en zijn moeder is aan het CS:S-en en je doet er niets aan. Conespread, jakkes.

Ik verwacht ook weinig van TO:C, maar je weet het nooit. Laten we het het voordeel van de twijfel geven. Ik ga het in ieder geval een eerlijke kans geven. Jullie ook?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 82446 op 08-04-2005 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156172

Ze zijn er al bijna 3 jaar mee bezig. Ik ben actief in de tacops community, en ik weet dat sowieso de helft van de actieve mensen ongeveer wel over zal stappen. Dit betekent een man of 500 a 1000. Dat is zat om mee te beginnen. Als het spel tof is wordt het vanzelf een succes.

TO:source is ook in de maak maar waarschijnlijk duurt dat nog wel een jaartje zo niet langer. Crossfire is eigenlijk onofficieel de opvolger, en dat zullen ze merken aan het aantal tacops spelers dat ze zullen aantrekken. Ik maak me dan ook absoluut geen zorgen over dat er weinig UT2k4 modders zouden zijn. Op een goede avond speelt er nog steeds 2000+ man tacops, en iedereen die ik spreek wil eigenlijk verder naar crossfire.

Fragops is niet wat tacops spelers zoeken alleen, dit mist die originele arcade actie en speed van tacops. Crossfire wordt juist gemaakt door de mensen die diezelfde originele verslavende gameplay willen voortzetten, en aan de verhalen van de betatesters te horen schijnt dat aardig te lukken :)

edit: er wordt gepraat over een release nog dit jaar.. wie weet :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 156172 op 16-11-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 16:48

Scraper

ErikJ

Anoniem: 156172 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:28:

edit: er wordt gepraat over een release nog dit jaar.. wie weet :)
Quote van http://www.to-crossfire.net
Even in - or just because of - so wonderful times like the christmas time, rumors are always there. And in this case, we would have loved to make this particular rumor come true: the release of our first Public Beta on the 6th birthday of SWAT/TacticalOps.
Helaas nog niks bekend dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Scraper op 03-01-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Met een beetje geluk is deze eind van de maand te koop.

Zie nieuws:

Anniversary Present
Written by MadOnion
Saturday, 01 April 2006
One year has passed and it is April 1st once again, thus a prime opportunity for us to make a new announcement.
To stop speculation, this is not an april fool's joke; this is just as serious as last year's notice.

This year's April 1st revelation is the releasedate for Public Beta 1:

We will release TO: Crossfire on April 28th 2006.

Bron: http://www.to-crossfire.n...on=com_frontpage&Itemid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Topicstarter
hmm ziet er goed uit :) Lekker weer Famas en Steyr Aug :)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 16:48

Scraper

ErikJ

Versteegrob schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:26:
Met een beetje geluk is deze eind van de maand te koop.
Het is een mod voor UT2004, je hoeft er niks voor te kopen, je moet alleen ut2004 geinstaleerd hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Nu online
Jaja mensen het is dan zover aankomende vrijdag zal de client vrijgegeven worden welke nu al te downloaden is en dan kan het fraggen beginnen :p. hieronder alvast wat download linkjes en nog wat screenshots.

Client:
http://www.windowskiste.n...fire_Beta1_prerelease.rar
http://www.mf-gaming.de/v2/download.php?fileID=30
http://www.sf-to.de/downl...fire_Beta1_prerelease.rar

Server:
http://62.75.134.170/server/tocserver_beta1_b2008.zip

Hier nog wat ingame screenshots :)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tgupics/010406_shot7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tgupics/051224shot06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tgupics/051224shot10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Dit lijkt mij een aardige reden om UT2k4 weer onder het stof vandaan te halen :)

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

:) deze houdt ik dus ook al een tijdje in de gaten, ik kan me de dagen van TO nog wel voor de geest halen, rapidwaters wa de favoriet natuurlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Nu online
ik maak die dagen nog dagelijks mee zowat :p zelfs voor 2.2 zijn nog servers te vinden

[ Voor 33% gewijzigd door Vipertje op 26-04-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar kun je een beetje goedkoop UT2004 krijgen?

Ik heb zelf gezocht en heb wel 10 nederlandse webshops gevonden, maar daar is die of uitverkocht of 40 euro en hoger...

Ik zou namelijk graag donderdag met !|ZdG|! weer willen beginnen, maar heb UT2004 nog niet :P

De screenshots zien wel leuk uit, hopelijk is de gameplay lekker, en geen cheats.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 84021 op 26-04-2006 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Laatst online: 14:17
Anoniem: 84021 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:26:
Waar kun je een beetje goedkoop UT2004 krijgen?

Ik heb zelf gezocht en heb wel 10 nederlandse webshops gevonden, maar daar is die of uitverkocht of 40 euro en hoger...

Ik zou namelijk graag donderdag met !|ZdG|! weer willen beginnen, maar heb UT2004 nog niet :P

De screenshots zien wel leuk uit, hopelijk is de gameplay lekker, en geen cheats.
Omg zdg :P
MisterMeester is ook al zo'n bekende.
Maar ik ben ook wel opzoek naar UT2004. Dit is wat ik heb gevonden: 10 pond incl. verzendkosten.
http://play.com/Games/PC/...unreal+2004&searchtype=PC

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Althalus schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:34:
[...]

Maar ik ben ook wel opzoek naar UT2004. Dit is wat ik heb gevonden: 10 pond incl. verzendkosten.
Haha :P

Thanks voor die shop, alleen dat is betalen met creditcard... en die heb ik niet :( De prijs is wel ideaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-07 21:00
Damn, de tijd van ZdG, -V- etc, dat waren echt mooie tijden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Hoi UT2k4 install met 6 cd's. :{ Naja ben benieuwd hoe ze het er vanaf hebben gebracht.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:+ Ik zag tijdje geleden UT2004 nog ergens liggen, ik meende bij de intertoys ofzo voor 8 euro ofzo. Ik heb het spel sinds de release al, ooit redelijk fanatiek geweest met spelen maar helaas door het uitblijven van echt fijne mods is het spel compleet verstoft in de kast. Maar ik heb de client binnen dus vrijdag avond wordt het spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Nu online
Althalus schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:34:
[...]

Dit is inderdaad 1 van de goedkoopste, hoop mensen hebben hem hier vandaan. valt me een beetje tegen van de nederlandse internet winkels bol durft er nog iets van 40 euro voor te vragen wat natuurlijk ronduit belachelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Topicstarter
Zwaar de Gekste ken ik ook nog wel idd :P

Athalus? ik ben bekend :P? Ik ben volgens mij weleens een Athalus tegengekomen maar of jij dat bent :P? Speelde je nog onder andere namen?

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

martijnf schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:16:
Jaja mensen het is dan zover aankomende vrijdag zal de client vrijgegeven worden welke nu al te downloaden is en dan kan het fraggen beginnen :p. hieronder alvast wat download linkjes en nog wat screenshots.

Client:
http://www.windowskiste.n...fire_Beta1_prerelease.rar
http://www.mf-gaming.de/v2/download.php?fileID=30
http://www.sf-to.de/downl...fire_Beta1_prerelease.rar

Server:
http://62.75.134.170/server/tocserver_beta1_b2008.zip

Hier nog wat ingame screenshots :)
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Hmm... wapens beetje vage kijk hoek maar ik ga nu zeker weten UT2K4 kopen !!
Nooit de oude gespeeld verder, maar wel CS 1.6 en heb een excuus nodig voor mezelf om UT2K4 te gaan zoeken dus "Now is the time" :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Laatst online: 14:17
MisteRMeesteR schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:45:
Zwaar de Gekste ken ik ook nog wel idd :P

Athalus? ik ben bekend :P? Ik ben volgens mij weleens een Athalus tegengekomen maar of jij dat bent :P? Speelde je nog onder andere namen?
Volgens mij speelde ik toen onder haarbal of dieselpower
Maar eigenlijk zie je veel meer bekenden in dit topic: [rml][ PC] Tactical Ops - Discussie[/rml]

[ Voor 16% gewijzigd door Zeus op 27-04-2006 12:09 ]

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Topicstarter
Althalus schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:07:
[...]

Volgens mij speelde ik toen onder haarbal of dieselpower
Maar eigenlijk zie je veel meer bekenden in dit topic: [rml][ PC] Tactical Ops - Discussie[/rml]
Yeap, dan ben ik je weleens tegengekomen ;)

Dat topic had ik ook al ontdekt zoals je kan lezen aan mijn vele reacties :X

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Gebruiken ze nou dezelfde Global Ban List als in de normale TO versie?

Ze hebben mij (Kira') gebannend (kan op de meeste servers nog wel spelen btw), omdat ik zo dom was om ook eens een radartje te gebruiken -_-

Voor mensen die me geile demo ervan willen zien, tjek TO forum xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Nu online
Wrack schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:10:
Gebruiken ze nou dezelfde Global Ban List als in de normale TO versie?

Ze hebben mij (Kira') gebannend (kan op de meeste servers nog wel spelen btw), omdat ik zo dom was om ook eens een radartje te gebruiken -_-

Voor mensen die me geile demo ervan willen zien, tjek TO forum xD
in dat geval mag ik hopen dat ze hem gebruike,. maar ik reken er niet op eigenlijk. wel is er een nieuwe/bestaand systeem, welke cd-keys banned als je cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:) Even gespeeld gister avond, ik vind voor dat het nog een beta is prima geslaagt, het speeld echt net zo fijn als het eerste deel. Lekker snelle actie, niet moeilijk doen van sneaken en kruipen in het donker, nee lekker als een rambo door het level rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138606

Ik(MasterRemy) als veteraan in TO :P heb Crossfire ook gespeeld en het speelt wel lekker en voelt als vanouds, al mis ik wel de standaard maps : Trooper/Rapid/Scope/Blister mja dat went wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-07 15:29
ben ook erg benieuwd naar deze release heb alleen nog geen ut2k4 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Topicstarter
Heb het vanavond even gespeeld, je kunt echt goed merken dat de 'crew' van TO ook hieraan heet meegewerkt. Echt veel gelijkenissen, zoals scoreboard, geluiden, omgevingen. Het speelt wel lekker moet ik zeggen.

Ik vindt het tot nu toe een leuk spel, lekker weer eens met Steyr Aug rondlopen ;)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-07 22:03
Het is zeker een leuk spel, vooral een groot pluspunt vind ik dat er zoveel behouden is van het originele TO gevoel (scoreboard, stats, manier wapens kopen e.d.), dat houdt de drempel lekker laag. Hier en daar nog wat bugs, maar ben ervan overtuigd dat dat allemaal goed gaat komen. Kan het spel iig iedereen aanraden :)

Verder hebben we op dit moment samen met ZdG 2 publics draaien, waarvan de 2e bedoelt wordt voor custom maps (mocht iemand die dus hebben, laat het weten, kunnen we ze uittesten :) ):

80.84.250.33:7777 [NL] Clanhost.nl - ZwaardeGekste #1
80.84.250.33:8888 [NL] Clanhost.nl - ZwaardeGekste #2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb een key kunnen krijgen, en het spel een paar dagen een beetje gespeeld.

Is een leuk spel, wel even wennen natuurlijk want het is toch heel anders dan TO. Soms is het een beetje houterig/stroef maar in het algemeen is het wel leuk om te doen. We hebben als !|ZdG|! ook al een paar friendly warretjes gedaan die wel goed en leuk gingen.

Kom ook eens een kijkje nemen op de public servers:
[NL] Clanhost.nl - ZwaardeGekste #1 (80.84.250.33:7777)
[NL] Clanhost.nl - ZwaardeGekste #2 (80.84.250.33:8888)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hoe bevalt dit spel nu? Is het nog druk op de servers? Ga het nu downloaden dus ben beniewd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Nou alles geinstalleerd doet het spel het niet, weet iemand waarom? Heb UT2004 geinstalleerd + de patch 3369. Verder TAC Open Beta patch 1.1 of moet ik de oude installeren?? Ik krijg deze error:

Run Error!

Program: D:UT2004\System\UT2004.exe

This application had requested the Runtime to terminate it in an unusual way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Al opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Wat is de oplossing dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 14:37
Vooraal een erge tegenvaller vind ik de gamespeed. Vind deze een stuk slomer dan good ol' TO :(

Ik hou het voorlopig nog bij TO 3.5 :) Speel ook alleen maar op Jolt :D Goed beleid daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die gamespeed is sinds vrijdag verhoogd in de nieuwe patch. Schijnt nu ongeveer net zo snel als in TO te gaan.

Jammer dat de Jolt server een beetje lag tegenwoordig en dat alle TO publics vol met cheaters zitten. En meestal wordt ik dan juist gebanned vanwege score of omdat ik andere een cheater noem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140923

Als oud TO speler ff geprobeerd, de bots zijn echt te achterlijk voor woorden maar daar gaat het natuurlijk niet om. Op 1600x1200 met alles aan ziet het er best nice uit. Stom is alleen dat m'n wapen hidden is omdat ik dat ook in ut2k4 heb, en ik kan het niet bij options aanzetten -_- moet je dus helemaal ut2k4 opstarten om te veranderen. Verder... ik zie geen servers! ik heb legale ut2k4 en de mod heb ik van de crossfire website gehaald. UT is versie 3369. Wat doe ik verkeerd?

EDIT: Sorry, oplossing was gewoon op hun forum te vinden. Ik heb nog wel het probleem dat ik zodra ik een server in wil hij gaat proberen alles van de server te halen, dus de hele mod. Ik heb dit al gepost op hun forum.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 140923 op 14-06-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je je filters in UT2004 uitgezet?

En hidden weapon kun je ook in de toc ini aanpassen (volgens mijn de toc user ini, handness=2.0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee, handness = 1.000000, maar dat werkte niet. Bij de beta doet hij het nu wel goed. Maargoed serverfilters.ini (ofzo) had ik verwijderd en dat werkte wel. Alleen zoals ik in m'n vorige post zei, probeert hij alle files die de mod heeft te downloaden, zelfs standaard maps e.d.

EDIT: Sorry, ook dit is reeds opgelost.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 140923 op 15-06-2006 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Vet spel maar veel te weinig spelers. Net waren er maar 10 spelers online dat is natuurlijk niks aan. Het is trouwens wel moeilijk hoor, ik ben altijd zo dood en iemand doden is dan weer heel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ja ik zie de wapens ook al niet, echt vet stom dus even handness naar 1.000000 aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Maar ik kan handness niet vinden? En ik heb nu ook versie 1.0 Crossfire in mijn map UT2004 en ook versie 1.1 maar in map 1.1 zitten bijna geen bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1) Er zit rechtsboven je bericht een Edit knop
2) Er zijn een stuk meer dan 10 players online, waarschijnlijk heb je filters aan ofzo
3) Je moet na de 1.0 de hotfix doen, dan meot je de bestanden uit de 1.1 map in DEZELFDE map als de 1.0 map doen, anders ben je nog niet geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPointman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 16:13

XPointman

ja, of niet

ik blijf dit een coole game vinden, het speelt erg lekker, je raakt in ieder geval meer als in TO, waar je nog wel eens problemen had met het daadwerkelijk aankomen van je kogels(netcode probleem geloof ik).

Dat er nu wat weinig mensen aan het spelen zijn vind ik niet zo raar, het spel zit midden in een open beta-test sessie en er zijn veel mensen die liever even wachten tot de 1.2 versie uit komt.

als we even een vergelijking trekken; Swat 1.0 was ook nog niet populair
En zat retevol met bugs, pas met versie 1.6 werd de game een beetje populair en met versie 2.0 gingen er ECHT veel mensen spelen, pas bij versie 3 werd het spel ook in de winkels verkocht en dus vind ik het niet echt gek wat er nu allemaal gebeurd.

Belangrijk lijkt me wel dat er een goede cheatvrije community ontstaat, waar ook veel clanwars gespeeld worden. Momenteel is het zo dat er ongeveer 85 wars per maand plaatsvinden en dat vind ik eigenlijk al heel wat, tis immer pas een maandje of wat uit.

Ik denk dat er naarmate de tijd verstrijkt steeds meer mensen zullen komen die dit spel actief gaan spelen en zie het nog wel gebeuren dat het erg populair wordt(wellicht zelfs populairder dan TO) zeker als je ziet hoe snel en goed de ontwikkelaars lusiterend naar wat het publiek wil en vraagt, heeft het zeker wel toekomst. Uiteindelijk zal er wel een goed speelbaar verslavend spel staan, dat is er immers nu al.

Voor iedereen die ut2k4 toch in zijn kast heeft liggen zou ik zeggen: downloaden en installeren. Het is de moeite waard om te proberen.

Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
Hi,

Hier ook ff een reactie van een TO oldskooler!

Op zeer korte termijn zal versie 1.2 gereleased worden. Hierin zullen de meeste bugs zijn opgelost en gaan ze verder naar BETA 2.0.
Ook zullen er naar verwachting steeds meer mensen overstappen naar TO:C....nu blijven sommige nog weg vanwege een paar irritanten bugs, b.v. cornerbug ;)

Ik moet zeggen dat ik TO:C een waardige opvolger vindt voor TO/AoT 8)

Greetz Pedro a.k.a. NightFly

TO clans: *Milked*, [EFL], [D-X] and `MTF!

[ Voor 16% gewijzigd door Pedr0 op 04-07-2006 10:10 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Tering jij bent goed! Echt een vet spel. Speel het ook vaak, heet Nemo. Wat af en toe wel kut is dat jij een dik geweer hebt en dan komt er iemand met zon kut pistol, 1 schot in het hoofd en je bent dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
LOL...dat heet nou skill.

Gisteren nog iemand gedood met me knife...me DE bullets waren op en mijn tegenstander had nog 3 clips in zijn DE. Tijdens het reloaden...huppah! Knifed lmao :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127642

Nightfly noob aan je werk!

Greetz Pooli`MTF! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
lol......lo Pooli :D

Volgens mij zit zo'n beetje elke gamer op tweakers.net....

Move.Think.Frag!

[ Voor 20% gewijzigd door Pedr0 op 04-07-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Beta 1.2 Release announcement

--------------------------------------------------------------------------------

Well, I thought I would let people know here before we get the newspost up..

Beta 1.2 is now ready to roll, we have got everything done that we can and will be releasing on Monday 10/7/06.

Those who have taken part in the open beta testing will already be familiar with how the game feels and plays as well as having played the new Salsa, which makes it's return as an official map in 1.2

However we have a little suprise for you as we are including not one map in 1.2 but three Babynuke's OBJ-Dagger and Zero.BE's OBJ-Bushido will be included. Both maps feature high quality visuals, great gameplay with loads of z-axis fighting and we think they will be firm favourites real soon.

As ever the release party kicks off in IRC monday evening and we look forward to seeing you there

--------
Bron: TO:C Forums :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPointman

XPointman

ja, of niet

Vanavond...

Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPointman

XPointman

ja, of niet

He bah, het is uitgesteld.

de makers van de mod hebben wat problemen ondervonden bij het creeeren van de installers. de release is dus enkele dagen uitgesteld.

hopelijk kunnen we later deze week WEL deze game downloaden en spelen.

worden wat slapeloze nachtjes dan komend weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162490

Hopen dat het een goede patch is

Pool en Nightfly ga es werken! Grt Dodo

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 162490 op 11-07-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Lmao, Dodolamer....jij ook al hier.

Er zijn indeed wat problemen met de installer, de patch zelf is al klaar. TO:C 1.2 wordt waarschijnlijk gereleased in van deze dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-07 22:03
1.2 is uit op www.to-crossfire.net :)

ZdG pubs meteen maar geupdate (80.84.250.33:7777 en 80.84.250.33:8888), zodat er ook servers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Spelen mensen dit spel al? Gister is patch 1.6 uitgekomen en het speelt toch wel erg fijn. Er waren ook veel nederlanders dus join ismensne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:04

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik zou het op zich wel willen testen (TO Assault on Terror staat hier ook op de plank) maar ik heb geen UT2004 en ben het zeker ook niet van plan aan te gaan schaffen hiervoor. Ik denk dat daarom dit spel / mod aan veel mensen voorbij zal gaan.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er was inderdaad even een dipje qua aantal spelers, maar zo te zien zit het aantal spelers nu gelukkig weer in een stijgende lijn.
Ik hoop dat deze lijn ook blijft stijgen en steeds sneller zal spelen. We zitten nu bij versie 1.6 en het spel is echt een fijn spel geworden.

Er worden nu ook tamelijk veel GSL wars gespeeld.

Dus bij deze, (koop) en installeer UT2004 en zet er TOC (1.6) op. Het is de moeite waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Relax dat je ook komt joinen alleen ik heb nu een probleem. Ik heb hier UT2004 liggen maar heb de code verkeerd opgeschreven waardoor ik het niet meer kan installeren, echt kut. Moet even kijken wat ik nu doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
1.7 Patch is released!

Het is zeker de moeite waard mensen
Bekijk hier de nieuwe TRAILER, http://to-crossfire.planetaclix.pt/TOCTrailer.avi

The Tactical Operations: Crossfire team are extremely proud to present the latest stage in the evolution of our game, the 1.7 patch. As you can see from the change log we posted yesterday, there has been a lot of tough and systematic work done to get TO:Crossfire polished in key ways. We believe that this is the finest version of TO:Crossfire that we have made, and we sincerely hope that our great community enjoys it too.

As well as consolidating and refining what has been achieved so far, this patch release also offers an element of technical showcase. In particular, Ssswing's great new map, Deluge. Advanced techniques were deployed to push the limits of what can be achieved with the UT2K4 engine. There is a lot to enjoy with this patch release, and also much to look forward to in the future, with the 2.0 patch being the next milestone.

As a bonus gift to celebrate the release of 1.7, LoneWolfen, our superb 2D artist produced three versions of a 1280x1024 wallpaper.

Afbeeldingslocatie: http://www.to-crossfire.net/images/stories/Crossfire/tocwallpaper1280ver1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.to-crossfire.net/images/stories/Crossfire/tocwallpaper1280ver2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.to-crossfire.net/images/stories/Crossfire/tocwallpaper1280ver3.jpg

We hope you have a great time playing this patch, see you on the servers!

http://www.exp.de/download.php?id=12434

ftp://mirror1.to-crossfire.net/client/TOCrossfire_beta1.7_update.zip

ftp://toc.de-mirror.org/client/TOCrossfire_beta1.7_update.zip

md5:693354bc64f07363de42f6e1a6696e69

Greets ::DMI::NightFly (ingame)

[ Voor 6% gewijzigd door Pedr0 op 08-05-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-07 22:21

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ok, ik krijg vanmiddag UT2K4 op de post binnen, ga dan direct ff TO proberen! :D

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-07 22:21

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Demon Hunter schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:56:
Ok, ik krijg vanmiddag UT2K4 op de post binnen, ga dan direct ff TO proberen! :D
Ok, gekocht, gespeeld, verloren :P Maar tis wel een ontzettend tof spel! ^^

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217100

Enig idee waar Unreal Tournament 2004 voor een redelijk bedrag nog te bestellen is in de DVD uitvoering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-07 09:45

PcManiaxx

ondertitel duh

LOL, dit kan echt alleen mij gebeuren! Zodra ik 1.6 + 1.7 geinstalleerd heb geeft UT aan dat ik een invalid cd-key heb :? En dit terwijl ik het spel origineel heb (Unreal Anthology). Laatste patch van UT 3369 is ook geinstalleerd.

De install geeft aan dat ik het spel opnieuw moet installeren wil ik het kunnen spelen.
Het gekke is dat ik hiervoor helemaal geen problemen mee had. Maar nadat ik TO had geinstalleerd gaf de install die melding.

Edit; na herinstallatie werkt alles weer. Nu word ik alleen krankjorum van al die downloads die je moet binnenhalen wil je eindelijk gaan spelen. Heb nog helemaal niks van het spel gezien behvale dat je allerlei maps en plugins moet downloaden. Begint lekker :/

[ Voor 22% gewijzigd door PcManiaxx op 25-07-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Probleem, ik krijg bij de server query 0 servers? Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Firewall uitschakelen verhelpt het probleem niet...

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:07
Vette kick!

Heb hem gisteren voor het eerst gespeeld. Hiervoor was ik een actieve TO'er met versienummers 1.8/2.2/3.19 en uiteindelijk de retail TO:AoT 3.4.
De oude speel ik nu een aantal dagen weer, en de nostalgie gehalte is ernorm! Valt me op hoe goed ik er nog vanaf kom.

Nu heb ik gelukkig een originele ut2004 en direct Crossfire gedownload en erop gezet. Deze game is qua gameplay echt behoorlijk anders. Terwijl ik bij TO:AoT een kill/death ratio heb van 3:1, heb ik bij Crossfire een ratio van 1:10.... Heb er een klein uurtje mee gespeeld, maar ben daarna toch redelijke rennend naar AoT terug gegaan.

1.8 wil ik nog wel gaan proberen, maar moet toch zeggen dat het echt anders is geworden.
Is dit trouwens van dezelfde makers?

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-07 23:09
flop ik zei al 3 jaar geleden maak nu een upgrade met ut 2004 !!! beetje jammer ik speel nog steeds TO maar niet TOC.
Pagina: 1