[PC] Soldier of Fortune.... wie speelt het nog?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Topicstarter
Hey,

Ik was me laatst een beetje aant vervelen toen ik mijn Soldier of Fortune cdtje tegen kwam... Even getwijfeld en hem toen nog maar eens op de pc gezet... Even gespeeld en toen kwam ik erachter dat het ook via internet kan :D

Vroeger organiseerde nog wel eens kleine lannetjes en speelde we dit spel best veel.

Zijn er nog mensen die dit spelen?

[ps: ik heb het over SOF 1!]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:00

Exterazzo

Qeasy

lol af en toe als ik niks te doen heb, speel ik Sof1 en dan het eerste level op de moeilijkste stand. Gewoon lekker afreageren met de shotgun :D

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nog regelmatig vooral lachen om weer es op een lan te spelen, binnen no time is de server meestal vol, iedereen wil weer even nostalgisch fraggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 09:32
SOF1 is een lange tijd terug. Nooit online gespeeld ook.

Maar SOF2 heb ik nog niet zo heel lang geleden nog een tijdje gespeeld, alleen moet je af en toe zoeken naar een leuke server. Het erge vind ik wel dat er zelfs speciale aimbot servers zijn! Servers zonder PB die speciaal voor aimbotters zijn.. echt het toppunt.

Maar rotte appels heb je overal en het blijft toch über om met zo'n shotgun door die gangetjes te knallen.. :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het op moment niet meer, maar ik kan me nog wel herinneren hoeveel lol ik hier eerder altijd mee had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herriner me nog wel toen SoF1 net uitgebracht was. Tot in de late uurtjes gespeeld. Geweldig hoe die muren, buizen en wapens 'glimden'. Zo'n mooi 3d effect had dat. Wat een kaart die eerste Geforce 256 :+

Anyway, ik had het laatst ook weer eens geinstalleerd (1 dus). Beetje gekloot, maar dat is weer voorbij nu. Sowieso minder tijd voor al die onzin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb SoF1 toevallig een week of 3 geleden weer eens uitgespeelt. En dat zegt wat want het is met SiN de enige shooter die ik echt gaaf vond :D.
SoF is heerlijk, gewoon lekker knallen, lekkere wapens en het kan zich imho nog steeds meten met huidige shooters (qua gameplay maar ook qua graphics, ja dat klinkt raar maar denk er maar eens over na).

Ik baalde er een beetje van dat er bijna geen servers meer waren om te spelen. Ik heb vroeger heel vaak 1 bepaalde mode gespeelt (ben de naam kwijt maar iedereen begon met een rocketlauncher en na elke kill degradeerde je wapen, de eerste met een knife kill won :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Frigo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10 09:00
Ik speel SoF nog wel maar moet zeggen dat het dan met name SoF2 is. De hoeveelheid servers is daar wat groter en die versie vind ik net wat soepeler en leuker spelen.

Offline heeft mij zowel SoF1 als SoF2 nooit echt weten te boeien.

[ Voor 18% gewijzigd door El_Frigo op 05-04-2005 19:01 ]

Asus P4PE, Intel Pentium IV 2.66 Ghz., Corsair DDR 512MB PC3200, ATI Radeon 9700Pro 128Mb, Hauppauge WinTV PVR 350, Creative Soundblaster Live!, Tekram 390U3W, Plextor PX-40TSi, PX-W1210TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Vond het altijd een geweldig spel. :D Lekker afreageren op vage ventjes. Lekkere levels, best mooie graphics voor die tijd.

Mooi spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

IceStorm schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 18:56:Ik baalde er een beetje van dat er bijna geen servers meer waren om te spelen. Ik heb vroeger heel vaak 1 bepaalde mode gespeelt (ben de naam kwijt maar iedereen begon met een rocketlauncher en na elke kill degradeerde je wapen, de eerste met een knife kill won :)).
CooL : Zouden meer spellen moeten hebben :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

nero355 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:26:CooL : Zouden meer spellen moeten hebben :)
Mee eens, ik vond het echt geweldig. Zeker omdat SoF imho echt lekker mp-maps had. Daarnaast was het gewoon een leuke mode om mee te spelen op een drukke server, iedereen kreeg iig wel wat kills (en voor n00bs was het dus ook best leuk om te doen). Soms waren er echt 10 man met knife aan het rondrennen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Topicstarter
IceStorm schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:37:
[...]

Mee eens, ik vond het echt geweldig. Zeker omdat SoF imho echt lekker mp-maps had. Daarnaast was het gewoon een leuke mode om mee te spelen op een drukke server, iedereen kreeg iig wel wat kills (en voor n00bs was het dus ook best leuk om te doen). Soms waren er echt 10 man met knife aan het rondrennen :P.
Zeker vet ik zal zometeen eens een servertje opzetten kunnen we morgen ff spelen :D (voor de geinteresseerde dan)

Weet iemand welke poorten ik moet forwarden?

[ Voor 5% gewijzigd door Jay-v op 05-04-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:53
Hmmmm knives en SoF. :D Heb hele spel eens uit gespeelt met alleen knives. :D (Tja sommige delen natuurlijk niet, baas enz. ;) maar gewone levels wel.:)
Kon op dat trein level echt mannetjes vanaf andere treinstel dood gooien. :D (Toen demo wat veel gespeelt. :+ :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Topicstarter
Albinoraptor schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:10:
[...]

Hmmmm knives en SoF. :D Heb hele spel eens uit gespeelt met alleen knives. :D (Tja sommige delen natuurlijk niet, baas enz. ;) maar gewone levels wel.:)
Kon op dat trein level echt mannetjes vanaf andere treinstel dood gooien. :D (Toen demo wat veel gespeelt. :+ :P)
Idd erg vermakelijk altijd.... Die mode dat je van rocket laucher naar knife gaat heet Arsenal trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

spydoggie schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:36:
Idd erg vermakelijk altijd.... Die mode dat je van rocket laucher naar knife gaat heet Arsenal trouwens ;)
Klopt, weer een probleem de wereld uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaaaa, Ik heb em er laatst ook weer eens opgezet. Blijft toch erg leuk om met je shotgun en je Silver Talon door de levels te rennen, opzoek naar zoveel mogelijk headshots :)

Zal eens kijken of ik met mijn verbinding ook nog leuk mee kan doen op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:27
Idd, SOF was echt geweldig... Ik kreeg hem eind 1999 bij mijn eerste GeForce kaart :D Daarnaast was het mijn eerste 1st person shooter die ik (op Wolfenstein3D en Doom na :p) gespeeld heb... Echt sentiment aan dat spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Topicstarter
SERVER 195.241.163.240

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, SOF was echt geweldig... Ik kreeg hem eind 1999 bij mijn eerste GeForce kaart
ja he zelfde bij mij gewoon geweldig hoe die ledenmaten van die mannetje vliegen _/-\o_ Was mijn eerst shooter na duke nukem 3d ;). Dat SoF vond ik echt zo droog spel, deel 2 vond ik persoonlijk een beetje tegenvallen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Sorry voor de nutteloosheid... maar damn wat is Arsenal weer gaaf :D Er is een NL server die Arsenal heeft en daar heb ik net weer heerlijk lopen knallen.
Pagina: 1