Ik zoek me rot op internet naar een bewijs (test - entry in de manual) dat de thomson Speedtouch 510 maar voor 4 pc's tegelijk router kan spelen ...
Als alle waardes dus op default staan in die router, dan deelt de DHCP adressen uit in een lease van 10.0.0.39 tot 10.0.0.42, en neemt ie zelf het 10.0.0.138 als IP adres. Als deze 4 adressen ingenomen zijn door PC's, en er komt een vijfde PC bij de DHCP server in deze modem/router aankloppen, dan krijgt die netjes een IP adres (10.0.0.43) maar deze 5de pc krijgt geen internet. Waarom weet ik ook niet, maar ik weet wel dat het zo is, omdat ik het zelf uitgetest heb thuis.
Maar ik zoek dus een "bewijs" om dit te bewijzen
Weet er iemand toevallig waar ik zoiets zou kunnen vinden? Google geeft me alleen maar resultaten waar ik die modem kan kopen, en in de manual die ik op de fabrikant website vind staat er ook niets in ...
Als alle waardes dus op default staan in die router, dan deelt de DHCP adressen uit in een lease van 10.0.0.39 tot 10.0.0.42, en neemt ie zelf het 10.0.0.138 als IP adres. Als deze 4 adressen ingenomen zijn door PC's, en er komt een vijfde PC bij de DHCP server in deze modem/router aankloppen, dan krijgt die netjes een IP adres (10.0.0.43) maar deze 5de pc krijgt geen internet. Waarom weet ik ook niet, maar ik weet wel dat het zo is, omdat ik het zelf uitgetest heb thuis.
Maar ik zoek dus een "bewijs" om dit te bewijzen
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)