Toon posts:

Chello

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet,

Ik ben Novastar , MGM Bij ragnarok online Europe. Ik be officieel door het bedrijf aangesteld om een oplossing te zoeken voor de hoge ping's die spelers ondervinden bij het spelen van ragnarok. Het betreft hier alleen spelers die gebruik maken van het nederlands internetbedrijf Chello. Ik heb gehoord dat daar veranderingen zijn aangebracht. Nu ben ik opzoek naar een volledige lijst van alle veranderingen die zijn doorgevoerd bij Chello zodat wij onze service hierop kunnen aanpassen (indien mogelijk) en onze Nederlandse gebruikers terug hun speelplezier geven dat ze voorheen hadden.

Alle informatie die nuttig of relevant kan zijn in deze zaak mag opgestuurd worden naar : novastar@ragnarok-europe.com

Ik hoop op jullie medewerking en alvast bedankt.

MGM Novastar

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

Ik heb in al de jaren van m'n online game-carriere nog geen goed woord gehoord over chello+gamen.
Ikzelf woon in belgie en ben abonnee bij telenet, en de meeste chello-gamers die ik ken kwijlen bij het abonnement. Mss valt er gewoon nix aan te doen?

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

HIGHGuY schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:02:
Mss valt er gewoon nix aan te doen?
Denk het ook : Tussenpings van 300 ms @ Chello Aorta Backbones is geen uitzondering !!!

Kunnen jullie weinig aan doen denk ik.

Dit is toen een kennis van mij nog Chello had, weet niet hoe het nu is, maar denk weinig goeds

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

En waarom post je dit hier??
Ik denk dat je beter contact kan opnemen met chello.
Bij chello zullen ze uiteraard weten welke veranderingen er zijn doorgevoerd.

[ Voor 33% gewijzigd door job op 03-04-2005 15:12 ]

• Expecho
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-02 11:27
Je bent officieel aangesteld? Wat kom je dan hier doen? Je kan beter bij Chello navraag doen dacht ik zo.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Lijkt mij vrij duidelijk.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.