Hoe Soldier Of Fortune 2 server online krijgen?*

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hovingtim
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-06-2023
Beste GoT,

Na verwant spelen van Sof 2 en enigzins een beetje kunnen knallen wil ik een eigen server maken. Maar ik krijg hem NIET online. Heb alles geprobeerd. Draai gewoon sof 2 runner stel alles goed in maar ik kom denk ik niet door mn router. Ik het een speedtouch 510 modem en een Tornado 242 router. Gewoon een netwerk kabeltje naar de router. Maar als ik de server start zie ik hem niet online. Nergens niet in het lan en niet in de internet. Ik heb al een boel geprobeerd maar krijg het niet voorelkaar. Zijn er misschien mensen met hetzelde probleem. Verder heb ik gewoon sof 2 gold ORGINEEL:P en gebruik gewoon sof runner ervoor. Kortom hij zou het toch moeten doen toch???

Grtz Wicked

Save Water Drink Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06 12:08
>> SPV :)

[rml][ Sof2] Hoe server opzetten achter router?[/rml] en [rml][ SoF2] Clan-server hosten lukt niet[/rml] al eens doorgelezen?

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 03-04-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hovingtim
Had al gezocht met de zoek functie maar was niet op deze resultaten gekomen

Idd bedankt

Save Water Drink Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hovingtim
Kan aan mij liggen maar hier staat niet de antwoorden op mijn vragen op. De poorten voor sof 2 zijn 20100 tm 20200 en nog een paar porten maar ook als ik die open zet op mn router krijg ik het niet voor elkaar

Save Water Drink Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

:X Je hebt 2 Routers aan elkaar geknoopt .... niet echt slim he ..... 2 keer poortforwarden dus !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hovingtim
In mijn speedtouch zit geen router TOCH!!!??? heb maar 1 ingang en 1 uitgang op da ding zitten kortom naar mijn mening geen router.

Save Water Drink Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

hovingtim schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:42:
In mijn speedtouch zit geen router TOCH!!!??? heb maar 1 ingang en 1 uitgang op da ding zitten kortom naar mijn mening geen router.
Hihi ...... die van mij ziet er hetzelfde uit maar is toch een Router hoor ;) Zet hem in Bridge/DHCP_Spoof of gebruik je andere Router alleen als doorgeef luik.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hovingtim
Even wat onderzoek gedaan en kwam erachter dat er van mijn modem 2 versies zijn allebij onder de type speedtouch 510. De nieuwe uitvoering heeft 4 utp uitgangen de oude versie DIE IK HEB heeft 1 utp uitgang die rechtstreeks naar mijn router gaat. Nu heb ik al een hele zooi poorten open gegooid maar hij komt nogsteeds niet online. Hij blijft hangen als ik de server start op: resolve information from master.ravensoft.com. Please wait. Daarna gaat hij hellaas niet meer door. Iemand bekend met dit probleem

GRZZ WICKED

Save Water Drink Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

hovingtim schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:04:
Even wat onderzoek gedaan en kwam erachter dat er van mijn modem 2 versies zijn allebij onder de type speedtouch 510. De nieuwe uitvoering heeft 4 utp uitgangen de oude versie DIE IK HEB heeft 1 utp uitgang die rechtstreeks naar mijn router gaat. Nu heb ik al een hele zooi poorten open gegooid maar hij komt nogsteeds niet online. Hij blijft hangen als ik de server start op: resolve information from master.ravensoft.com. Please wait. Daarna gaat hij hellaas niet meer door. Iemand bekend met dit probleem

GRZZ WICKED
Speedtouch 510 ... tja... mij is het nooit gelukt daar een gat doorheen te slaan. Poort forwarding op die dingen wil niet altijd even lekker werken!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hovingtim
Jah en mij lukt het hellaas ook niet en om dat ding de prullenbak in te kaaien is ook zo zonde (graag zouk op dit moment de moker van kopspijkers pakken en daar mee een paar honderd keer op die K*T modem willen slaan 8)7 8)7 Niet dat het helpt maar het lucht wel op:)) maar in iedergeval iemand ervaringen met poortforwardingen op die speedtouch?. Zelfs als ik het test op www.canyouseeme.org en de desbetreffende port van sof 2 invul ziet hij me nog niet. Ik heb dusj problemen met een speedtouch 510 en een tornado 242 router. GRRR IK WORDT HIER ZIEK VAN :(

Grtzz Wicked neem Algemene gedragsregels (Netiquette) #reageren even door m.b.t. groeten onder je post :)

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 05-04-2005 15:53 ]

Save Water Drink Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hovingtim
Modbreak:Meneer is de leukste thuis zeker :? :{

[ Voor 162% gewijzigd door Crash op 05-04-2005 16:01 ]

Save Water Drink Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:14

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Kijk hier eens ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Nyarlathotep op 05-04-2005 16:08 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

nero355 schreef op zondag 03 april 2005 @ 23:38:
Hihi ...... die van mij ziet er hetzelfde uit maar is toch een Router hoor ;) Zet hem in Bridge/DHCP_Spoof of gebruik je andere Router alleen als doorgeef luik.
Als je nou gewoon bovenstaand uitvoert ben je zo klaar binnen een half uurtje ofzo ... heb je überhaupt zelf iets geprobeerd in de tussentijd ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hovingtim
even een overzicht van wat ik allemaal heb geprobeert.
ik heb www.portforward.com gebruikt ja. daar staat me router ook op.
ik heb www.canyouseeme.org geprobeerd om te kijken of me poorten te zien zijn.

me poorten zijn net al jullie voorstellen ingesteld. vanaf me modem naar me router en vanaf me routen naar me pc. bij de speedtouch moet je dat doen doormiddel van de NAT, en bij me router via het menu Forward rules. Dit heb ik gedaan NET zoals het wordt beschreven in de site's die jullie voorstellen en of de manieren die jullie voorstellen. Ik heb ook in de firewall van me modem speciale rules aangemaakt om UDP en TCP van een bepaalde nr's door telaten. Mijn persoonlijke firewall staat uit op me PC. Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen want jullie zeggen allemaal dat het zo makkelijk is. Nu ben ik niet dom maar ik heb alles gedaan zoals het zou moeten maar het werkt niet.

Save Water Drink Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hovingtim
nero355 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 16:08:
[...]

Als je nou gewoon bovenstaand uitvoert ben je zo klaar binnen een half uurtje ofzo ... heb je überhaupt zelf iets geprobeerd in de tussentijd ??
het boven staande heb ik al geprobeert en ja ik zit hier wel wat te doen ja, ik ga eerst zelf proberen voordat ik mijn problemen naar een forum breng. maar na een maand zoeken en klooien en nog niet werkend krijgen kan je er wel eens de P in krijgen. Wie weet hoe ik het moet doen, ZONDER Bridge/DHCP_Spoof te gebruiken. Want dat moet toch kunnen volgens jullie.

Save Water Drink Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

hovingtim schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 16:52:
het boven staande heb ik al geprobeert en ja ik zit hier wel wat te doen ja, ik ga eerst zelf proberen voordat ik mijn problemen naar een forum breng. maar na een maand zoeken en klooien en nog niet werkend krijgen kan je er wel eens de P in krijgen. Wie weet hoe ik het moet doen, ZONDER Bridge/DHCP_Spoof te gebruiken. Want dat moet toch kunnen volgens jullie.
Tja je kan je andere Router in de DMZ van de 510 plaatsen. Dan wordt alles naar je andere Router gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hovingtim
En waar zit deze dan als ik vragen mag (de DMZ van de 510) want ik kan hem niet vinden.
bedankt alvast voor de moeite

Save Water Drink Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Speciaal voor jou :

Afbeeldingslocatie: http://roodkapje.spymac.net/GoT/dmz510.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hovingtim
Ja sorry dat wist ik al dat je ook je default server kon instellen die stond dus al goed. Die staat nu ingesteld naar de router toe. Router staat ingesteld zodat ie de goeie poorten naar mijn ps stuurd. Dus theoretisch zou die dus moeten werken maar dat doet ie dus niet. Ook heb ik de DMZ van me router naar me PC gezet.

Save Water Drink Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Gebruik je dynamisch of een statisch ip?

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Heeft je Tornado ook een DMZ ?? Kan je daarmee niet even testen ?? Dan kan je dingen uitsluiten en weet je waar je de fout moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hovingtim
Nee sorry geen resultaat, ik moet en zal dit aan de praat krijgen.

Save Water Drink Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hovingtim
Nu heb ik een beetje resultaat nu heb in connection refused ipv connection timed out bij canyouseeme.org de DHCP Stond aan zonder dat ie was ingesteld. Ik denk bij eerdere pogingen gedaan. Nog steeds geen resultaat met de server

Zou je voortaan het edit-knopje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif willen gebruiken als je kort na je vorige post nog wat toe te voegen hebt? :)

[ Voor 32% gewijzigd door Crash op 05-04-2005 23:11 ]

Save Water Drink Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hovingtim
Ik weet dat het niet de bedoeling is de mob-breakers tegen te spreken maar ik vindt het nogal, nutteloos (lees zonde van de tijd van de modarators) als ik 1x zoiets doet. Maar goed, resultaat is nu nog steeds niks en ik heb geen idee meer hoe ik het kan oplossen.

Save Water Drink Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hovingtim
Ja sorry maar ik weet nog steeds niet wat ik fout doe ik heb alles gedaan wat jullie me hebben geadviseerd. En volgens jullie is het allemaal zo makkelijk maar het lukt met gewoon niet. Ik heb alles gedaan zoals jullie dat wouden. Heeft er echt niemand een idee.

Save Water Drink Beer

Pagina: 1