Toon posts:

[XP] Error bij afsluiten welk programma dan ook...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds 2 dagen krijg ik onderstaande error regelmatig te zien...

Afbeeldingslocatie: http://www.ddjtn.nl/tweakers/error.gif

In dit geval is het Firefox maar het komt ook voor bij IE en de verkenner... Maar ook als ik bijv C&C Generals afsluit. En af en toe krijg ik de melding bij LuComServer.exe (norton liveupdate die blijkbaar op de achtergrond word opgestart/afgesloten).
Sinds weken niets nieuws geinstalleerd. Gecheckt op spyware/virussen... nada...
Verder werkt de pc zonder problemen, behalve dan dit grapje. :(
Overigens is het ook steeds dezelfde melding behalve dat de applicatienaam anders is. Iemand dit al eens meegemaakt?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2005 01:46 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
SP2 al eens opnieuw geinstalleerd? Swapfile verwijderen defragmenteren je harddisk en je geheugen al op errors gecheckt?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 01:58:
SP2 al eens opnieuw geinstalleerd? Swapfile verwijderen defragmenteren je harddisk en je geheugen al op errors gecheckt?
SP2 nog niet geinstalleerdop nieuw. Memtest als gedraaid.Defragementeren als gedaan. Swapfile verwijderen? Mmm heeft dat effect?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En dan even weer toevoegen vannacht kwam ik uit de kroeg :+ , zodat ie in een heel stuk wordt aangemaakt na goed defraggen. Soms rasakt ie soort van corrupted, kan je ook datsoort meldingen krijgen. De hdd zou ik ook ff testen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Kreeg het niet weg... :(
Toen maar wat krachtiger te werk gegaan en een ghost teruggezet van een standaard XP-install met al mijn benodigde applicaties.
En ja hoor geen problemen meer. Hoe en wat het nou is geweest :?
Misschien toch iets van spyware ofzo... heeeeeel vreemd...

Verwijderd

Op mijn werk hadden ze dit probleem tijdens het scannen.
De oplossing was om in mcafee the bufferunderun uit te zetten.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Toevallig ergens NetLimiter op je PC ?? Die veroorzaakte dit bij mij :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-04 12:25
Ik heb het ook al een paar keer gehad. Had vanalles geprobeerd, maar kreeg het niet weg. (Ik draai overigens geen virusscanner of firewall, dus het lag niet mcafee).

Het enige wat bij mij alle keren heeft geholpen was een format C: (vandaar dat hij het wel weer doet na die ghost van je). Als iemand een andere oplossing heeft, hoor ik die graag. Mocht ik het probleem weer krijgen hoef ik niet te formatten :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Topicstarter
nero355 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:38:
Toevallig ergens NetLimiter op je PC ?? Die veroorzaakte dit bij mij :)
Heeeeee das een hele goeie!!! Die deed vorige week al een beetje 'raar'. Daar had ik nog niet aan gedacht. Nu staat de ghostimage er alweer overheen... Kan het helaas niet meer checken...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 15:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Had sinds gister Netlimiter er weer op gezet... En ja de problemen kwamen weer... Opgelost dus!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 00:15:
Had sinds gister Netlimiter er weer op gezet... En ja de problemen kwamen weer... Opgelost dus!
WOEI :) Blij dat het dus toch dat gek proggie was ... ik gebruik hem dus echt nooit meer ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1