Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
- geschikt worden geacht gezien de context verder in die alinea[...] het testlaboratorium waar nieuwe versies van processors uitgebreid worden gecontroleerd alvorens zij geschikt zijn voor de markt.
Verwijderd
Eeuwige strijd tussen enkelvoud en meervoudDe RocketRAID 2220 is gebaseerd op de populaire Marvell 88SX6081 SATA II-controllers, die op bijna alle nieuwe RAID-adapters wordt toegepast.
Bewerking wordt/bewerkingen worden.De RAID-bewerking worden dus door de CPU afgehandeld.
De controller biedt ondersteuning.De controller heeft ondersteuning voor alle SATA II-features, inclusief native command queuing, 3Gbps poortsnelheden en port multiplier-ondersteuning.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 17:24 . Reden: paar [b] tags veranderen :Y) ]
Verwijderd
hoewel het tweede slots slechts vier lanes heeft
Omdat men bij NanoCoolers van mening was dat de traditionele koeltechnieken
onvoeldoende prestaties leveren
uhm, tja, dat moet dus onvoldoende zijn
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
fixtAlex schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 21:08:
nieuws: Nieuw TLD .eu opgenomen in DNS rootservers
Regel 2, extentie.
Moet zijn: extensie
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
@BalusC;Omdat men bij NanoCoolers van mening was dat de traditionele koeltechnieken onvoeldoende prestaties leveren, ging men op zoek naar een nieuwe technologie.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 11:46 . Reden: 8)7 ]
Serieuze monitoren hebben jullie, krijg ik er ook zo een?Een monitor met een frequentie van 100 MHz heeft dus voor het oog maar een refreshrate van 50 MHz, wat erg vermoeiend is voor het oog.
Moet natuurlijk Hz zijn...
nieuws: Energieverbruik AMD Venice-core onderzochtZodoende kan het energieverbruik van andere componenten zoals de videokaart buiten de vergelijking gehouden.
* worden gehouden
[ Voor 3% gewijzigd door Pimmeh op 04-05-2005 14:43 ]
Complimenten voor de chefkok. Het was weer heerlijk.Venice heeft een veel betere overkokbaarheid dan de Winchester-core.
Zullen we nu de Venice-core gaan frituren met klokcycles? dus het tesen van de "overklokbaarheid"
nieuws: Energieverbruik AMD Venice-core onderzocht
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Overclockbaarheidcybersteef schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:52:
[...]
Complimenten voor de chefkok. Het was weer heerlijk.
Zullen we nu de Venice-core gaan frituren met klokcycles? dus het tesen van de "overklokbaarheid"
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
lol mag ook
ff gekeken in nieuwsbericht, hij staat er mooi in NL versie
[ Voor 14% gewijzigd door Ultraman op 04-05-2005 15:22 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
synchroom moet synchroon zijn (overal in de tekst). (de "n" zoals in chronos...)
moet Europeesche zijn (of Europese? hmm... twijfels...)Wanneer Acer deze laptops ook op het Europesche vasteland gaat afzetten is niet bekend.
[edit]
Google levert 139.000 hits op voor Europeesche en 3.230.000 voor Europese. Lijkt me duidelijk.
[ Voor 32% gewijzigd door Bergen op 04-05-2005 16:27 ]
Fixtwildhagen schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:14:
nieuws: Opstartproblemen voor Suns Grid-diensten
ambiteuse moet ambitieuze zijn.
Sinds wanneer is google een woordenboekBergen schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:22:
nieuws: Acer gaat Linux-laptops verkopen
[...]
moet Europeesche zijn (of Europese? hmm... twijfels...)
[edit]
Google levert 139.000 hits op voor Europeesche en 3.230.000 voor Europese. Lijkt me duidelijk.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Google geeft 296,000,000 hits voor "google" en 818,000 voor "woordenboek". Lijkt me duidelijk
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Moet waarschijnlijk bedrijf zijnVolgens het bedrag is deze techniek gebruikt in de chips die de chipgrootmachten hebben gefabriceerd.
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Midden in de één-na-laastste alinea:
Het woordje te ontbreekt voor 'mogelijk'.Het meten van het energieverbruik aan de Vcore-output van de VRM bleek niet mogelijk zijn.
Nee hoor... wat wilde je ervan maken dan?Aham brahmasmi schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 22:15:
Midden in de één-na-laastste alinea:
[...]
Het woordje te ontbreekt voor 'mogelijk'.
Het meten van het energieverbruik aan de Vcore-output van de VRM bleek niet te mogelijk zijn (?!?!?) Dat klopt helemaal niet
- processor(s)CPU RightMark Lite 2005 is in staat om de processo(s) in de computer te testen en de uitkomst te vergelijken met andere systemen.
nieuws: Intel en AMD beschuldigd van patentschending
Bedoeld wordt misschien bedrijf.
Oeps Aquifer, helemaal over het hoofd gezien.
[ Voor 15% gewijzigd door KroontjesPen op 05-05-2005 12:10 ]
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Check 4 posts boven jeKroontjesPen schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 10:33:
Bedoeld wordt misschien bedrijf.
http://www.tweakers.net/nieuws/37202
De maand mei zal gebruikt worden om de laatste bugs in de verschillende stukken software te op te lossen, waarbij met name aankomend weekend een belangrijke rol zal spelen.
Een te teveel.
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Dit moet "te allen tijde" zijn: zie http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/783/kan Google ten alle tijde dit controleren en verwerken.
En ik zou "dit" naar voren halen in de zin:
kan Google dit te allen tijde controleren en verwerken.
Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude
Hij wil het er achter hebben en heeft daar geen ongelijk inZwerver schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 00:44:
[...]
Nee hoor... wat wilde je ervan maken dan?
Het meten van het energieverbruik aan de Vcore-output van de VRM bleek niet te mogelijk zijn (?!?!?) Dat klopt helemaal niet
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
enGoogle sleepte maar liefst drie awards mee: publiek en jury verkozen de zoekmachine als best practice en volgens het publiek bezat deze site ook de beste opzet.
Hier wordt er twee keer een verschillende uitdrukking gebruikt: meeslepen en wegslepen.Dit werd geëvenaard door de BBC, die beide prijzen wegsleepte bij nieuws en muziek.
Meeslepen kan hier sowieso niet gebruikt worden, enkel als je bijvoorbeeld een koffer meesleept (met zich slepen) of een publiek meesleept (enthousiast maken).
Wegslepen kan wél (ergens de overwinning behalen), hoewel in de wacht slepen (pakken, buitmaken, zich toe-eigenen) nóg beter klinkt.
Maar meeslepen kan niet in deze context.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 00:40 ]
- ont- ofVerder werden er extra onkoppelingscondensatoren toegevoegd om signaal- en stroomlijnen op te schonen.
- om- ?
A64 cpu's op socket 940?Op dit moment zijn zowel de Opteron- als de Athlon 64-processor gebaseerd op een socket met 940 pinnen.
Verwijderd
Ik heb géén idee hoe zwaar die awards precies zijn, noch of dit grappig bedoeld is. Heb van de eerste toch maar "in de wacht" gemaakt, en de tweede laten staan.Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 00:39:
nieuws: Categoriewinnaars Webby Awards 2005 bekendgemaakt
(...)
Maar meeslepen kan niet in deze context.
Mjah, daar zijn er niet zoveel van (een enkele AMD Athlon 64 FX is wel voor 940 leverbaar) maar de auteur mag zelf even uitzoeken wat hier aan de hand isJack schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 14:47:
Nieuwe Opteron 1xx-processors voor Socket 939
(...)
A64 cpu's op socket 940?
Rest gefixed.
Of iemand heeft hem gefixt of hij doet bij jou raar. Hier werkt het in Mozilla@Linux. Windows/IE/Opera niet voorhanden op dit moment.Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:37:
In het artikel over de Heliodisplay is de link die voor het woord 'projecteert' gebruikt wordt niet juist. Volgens Opera 8 zit er een '
' tag in. Dat zie ik ook in de source.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
volledige?Systemen als CVS en Subversion dienen om de broncode van een programma te beheren. Het biedt de mogelijkheid om alle aanpassingen aan de broncode terug te zoeken, waardoor het bijvoorbeeld mogelijk is om aanpassingen, die bijvoorbeeld een bug in het programma hebben geïntroduceert, terug te kunnen zoeken en vervolgens te kunnen zien wie deze aanpassing heeft gedaan. De vollgedige geschiedenis van alle bestanden van het KDE-project zijn van CVS- naar Subversion-formaat geconverteerd.
[ Voor 4% gewijzigd door Peter op 07-05-2005 13:10 . Reden: URL naar nieuwsbericht ]
Linus Torvalds dus.CVS wordt door veel open-sourceprojecten al jarenlang gebruikt. Dit systeem heeft echter enkele beperkingen en problemen. Om dit op te lossen is Subversion in het leven geroepen. Subversion lost veel gebreken in CVS op, zoals het verplaatsen en kopiëren van bestanden met behoud van hun geschiedenis, terwijl de interface ervan erg veel lijkt op die van CVS. Overigens gebruikt de Linux-kernel niet CVS of Subversion, maar een gedistribueerd codemanagement systeem wat door Torvald Linus zelf is ontwikkeld
[ Voor 58% gewijzigd door r0b op 07-05-2005 13:58 ]
Een 'r' te weinig, 'verschijnen'.Processors die gebaseerd zijn op het nieuwe type voetje zullen in de eerste helft van 2006 op de markt veschijnen.
Bovendien is het een preview feature, de functionaliteit is er kennelijk nog niet in gegarandeerd volledig functionele vorm:Een andere nieuwe feature is de mogelijkheid om Fortran 95-programma's te compileren.
Also coming will be a preview of technology to compile programs written in Fortran 95,
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
GCC 4 zal dus in staat zijn om automatisch bepaalde bestaande floating point berekeningen om te zetten naar vectorberekeningen, wat gunstig is voor het gebruik van CPU specifieke optimalisaties: Zowel SSE als Altivec units hebben hardware voor vector berekeningen.vectorization
Reorganization of a program so the compiler can utilize vector hardware
Zie: ftp://gcc.gnu.org/pub/gcc/summit/2004/Autovectorization.pdf
[ Voor 9% gewijzigd door JumpStart op 07-05-2005 18:40 ]
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Erh, neeDeze technologie zorgt ervoor dat een floating-pointberekening automatisch wordt omgezet naar een vectorberekening door gebruik te maken van Altimac-optimalisaties.

Autovectorisatie zet waar mogelijk FP berekeningen om naar vectorberekeningen om zo gebruik te kunnen maken van de hardwarematige vector units die onderdeel zijn van processors met SIMD optimalisaties. Denk hierbij onder andere aan SSE/SSE2/SSE3 van Intel, Altivec van IBM en 3DNow van AMD.
De populairiteit wordt alleen maar groter met de komst van Windows 95.
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
ideëen ---> ideeën
(komt meerdere keren in het nieuwsbericht voor)
Pioneer is een merk.. Ze maken o.a. stereoinstallaties enzo.Apple was in die tijd ook een van de pioneers op het gebied van de GUI.
In Nederland hebben we het meer over pioniers
Verstuurd vanaf mijn Computer®
nieuws: Supermicro niet meer 'Intel only'
En dan in de tekst met een kleine "m" schrijven.Supermicro Computer, Inc.
[ Voor 25% gewijzigd door PcDealer op 08-05-2005 08:23 ]
Als er platters gebruikt worden, van 40GB, hoe wil je dan op 60GB uitkomen? 10GB per platter, of 1x 20GB?De plattercapaciteit van 40GB maakt in uitvoeringen met één en twee platters een capaciteit van 40GB, 60GB en 80GB mogelijk.
Das wel een hele leuke typo jaW3ird_N3rd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 23:23:
[...]
Pioneer is een merk.. Ze maken o.a. stereoinstallaties enzo.
In Nederland hebben we het meer over pioniers
Harm lief en snel
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Dit staat zowel in de titel van het nieuwsbericht als in de tabel.
[ Voor 16% gewijzigd door dr snuggles op 08-05-2005 11:02 ]
De titel van de tweede tabel klopt niet. In plaats van "Bedrijf" zou er "OS" o.i.d. moeten staan
Sometimes you need to plan for coincidence
ehh wat is/betekent dubbelcijferig
Ik zou het opvatten als een tiental. Dus altijd 2 cijfers naast elkaar: 10-99.
Het woord bestaat ook niet eens
'patched' (de engelse verleden tijd) moet m.i. zijn: 'patcht' (stam+t voor 3e persoon enkelvoud).Dit programma patched Windows XP op diverse plaatsen...
To question is to grow.
Zijn hoeft niet per se...Zoals wel vaker, heeft het hier en daar zijn echter enkele zaken over het hoofd gezien.
Dit is geen type- of spelfout, dus meld het dan ook niet hier maar in een los topic. Niet verwerkt dus.GJ-tje schreef op zondag 08 mei 2005 @ 09:52:
reviews: Western Digital Scorpio VE review
[...]
Als er platters gebruikt worden, van 40GB, hoe wil je dan op 60GB uitkomen? 10GB per platter, of 1x 20GB?Of worden er dan andere (goedkopere) 30GB platters gebruik?
Anders kan je volgens mij nooit 60GB krijgen...
Heb je goedexecutor schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:38:
nieuws: Intel verwacht dubbelcijferig groeipercentage in 2005
ehh wat is/betekent dubbelcijferig.
Ik zou het opvatten als een tiental. Dus altijd 2 cijfers naast elkaar: 10-99.
[edit]
De rest is wel aangepast.
La maar, de download-link geeft wel de juiste versie aan, en die is ook multilanguage.
[ Voor 46% gewijzigd door niels88 op 08-05-2005 19:52 ]
"Tweecijferig"Harm schreef op zondag 08 mei 2005 @ 12:58:
Heb je een goed en correct Nederlands alternatief?
Als ik de installer van UltraIso start krijg ik de mededeling dat het om 7.56 ME gaat. Als jij wél een winiso met als nieuwste versie 7.55 ME weet te vinden mag je d'r even een linkje van posten.niels88 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 19:09:
Winiso bij de sectie "software update" moet 7.55 ME zijn, en NIET 7.56 ME
Tja ach, dat zou het kunnen zijn.
Maar waar ik meer op doelde is dat het nog steeds geen ruk zegt. Ik had ook eerst niet het originele artikel gelezen. Double-digit is nog steeds een achterlijke term.
Je moet de aandeelhouders toch op een manier tevreden houden he met gare woorden

prositief ---> positief
nieuws: Exploit voor Firefox 1.0.3 verschenen
versie 1.03 ---> versie 1.0.3
[ Voor 39% gewijzigd door 4AMD op 09-05-2005 16:07 ]
Even een e toevoegenOnder andere vanwege deze hoge kloksnelheid doet de processor het erg goed in de verschillende benchmarks.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Everything is awesome!
O+
"visa versa" hoort te zijn --> vice versa
"Hoewel dat pure speculatie is." kan (in dit specifieke geval van einde zin na "hoewel (...)") beter zijn --> "Alhoewel dat pure speculatie is."
...hun nieuwe producten ongenereerd op interoperatibiliteit...
ongenereerd -> ongegeneerd
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Moederbordbouwers leggen op dit moment druk bezig
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Foei, geen linkjeRAILGUNNER schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:26:
In het artikel over de R520 van Ati:
Moederbordbouwers leggen op dit moment druk bezig

Toch ongegeneerd gefixed
Moet de Z-5300 zijn.Voor wie net even wat meer geld wil vrijmaken voor een boxensetje, is de Logitech X-5300 een aanrader. Deze is echter wel bijna driemaal zo duur met € 150,50 .
Zie pricewatch: Logitech Z-5300 (5.1)
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
Moet dit niet zijn 128 Mb DRAM of snap ik het artikeltje niet.
Neem aan dat het vierde moet zijnRARLabs heeft zojuist de vierdse bètarelease van versie 3.50 van zijn archiveringsprogramma WinRAR uitgebracht.
gefelixtaapenootjes schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:56:
meuktracker: WinRAR 3.50 beta 4
Neem aan dat het vierde moet zijn
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
"zouden" moet pas wat verderop in de zin, na "verkrijgbaar"Volgens woordvoerder Ravi Pradhan zullen werkende prototypes volgende maand gedemonstreerd worden op de Computexbeurs in Taipei, waarna in september of oktober zouden de eerste Terra's wereldwijd verkrijgbaar moeten zijn.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verwijderd
zilverenDe zilvere variant
Volgens mij is deze 'de' niet nodig.De abonnee met de gouden variant kan op ieder moment spelen en heeft de toegang tot extra diensten
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
overweg staat dubbelWinRAR kan overweg met de meest gangbare archiveringsformaten overweg,
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
"Bill Gates wist in een interview wel te vertellen dat Microsoft geïnteresseerd is in gesprekken moet open-source bedrijven"
moet ---> met
nieuws: Sun schaft licentierechten aan voor NAS-software
"Analisten voorspellen dat de storagetak van Sun een zware dobber gaat krijgen om de de aankoop ter waarde van 50 miljoen dollar om te kunnen zetten naar concrete inkomsten."
de de ---> de
[ Voor 42% gewijzigd door 4AMD op 11-05-2005 11:23 . Reden: Toevoeging ]
buitenDe rx3715 valt dus uit de boot.
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
Ik zou schrijven:Zoals de naam al doet vermoeden is deze kaart gebaseerd op de Radeon X800 XL GPU van ATI, ondersteunt door 512MB DDR3-geheugen.
- [...] ondersteund door 512MB DDR3-geheugen.
- [...] ondersteunt 512MB DDR3-geheugen.
"of MP3 formaat, de laatste in een bitrate van 256 tot 8 bit."
da's krap. Hier moet vast vast kpbs ipv bit staan...
metdat Microsoft geïnteresseerd is in gesprekken moet open-source bedrijven.
te werkbedrijven zijn die commercieel tewerk willen gaan
[ Voor 24% gewijzigd door jbr op 11-05-2005 11:30 ]
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
Dit is meer een zaak van grammatica/correct Nederlands, het moet geloof ikeind maart uitgebreid overlegd in een New Yorks restaurant en dit op vraag van Microsoft.
zijn.eind maart uitgebreid overlegd in een New Yorks restaurant en dit op verzoek van Microsoft.
Zie Edskes.KeeperoftheKeys schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:30:
nieuws: Topmannen Microsoft en Red Hat delen lunch
[...]
Dit is meer een zaak van grammatica/correct Nederlands, het moet geloof ik
[...]
zijn.
[ Voor 76% gewijzigd door PcDealer op 11-05-2005 19:05 . Reden: zelf ook dubbelop ]
Everything is awesome!
O+
Verwijderd
De letter "i" in "Windows" moet klein zijnEind maart had Microsoft de eerste versies van Service Pack 1 voor WIndows Server 2003 klaargezet, ...
Everything is awesome!
O+
Verwijderd
Eén van de 2 kan weg hier.Hierin heeft het Redmondse softwarebedrijf verandering in gebracht, want sinds gisteren is de Nederlandse taalvariant van SP1 te downloaden vanaf het Downloadcentrum.
meuktracker: Fedora Core 4 test 3
Moeten is wat krom hier, ik zou voor "hoeft te" oid gaan.Voor alledrie de systemen is zowel een cd- als dvd-image beschikbaar die alleen nog maar op een (her)schrijfbare cd of dvd gebrand moeten worden.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 15:20 ]
In deze zin is "de berichten" (=mv) de persoonsvorm, en "zou" (=ev) het werkwoord.De berichten over mogelijke veiligheidsproblemen die ontstonden bij bepaalde websites zou niet de reden zijn voor het stoppen van de distributie van het programma.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dubbelop.Dolby Digital encoding was aanwezig in de nForce 2-chips, die over Soundstorm-geluid beschikten, maar verdween met de lancering van de nForce3-chipset verdween Soundstorm en dus ook Dolby Digital encoding van het toneel.
beide...Zowel Word als Excel bieden bovendien een sterk verbeterde compatibiliteit, hoewel biede programma's...
nieuws: HDA X-Mystique 7.1 Gold beluisterd
1x verdween teveelmaar verdween met de lancering van de nForce3-chipset verdween Soundstorm
[ Voor 32% gewijzigd door Tsunami op 11-05-2005 22:18 ]
aangefixt. bij de tweede moest "moeten" zo ie zo veranderd worden. Veranderd naar hoeft teVerwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:56:
meuktracker: Microsoft Windows Server 2003 SP1
Eén van de 2 kan weg hier.
meuktracker: Fedora Core 4 test 3
Moeten is wat krom hier, ik zou voor "hoeft te" oid gaan.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
hoofdlettertjesSingle-layer DVD+R's worden op 16x gebrand, DVD+RW's op 8x en DVD-RW's ten slotte op 6x. Cd's kunnen
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Dit topic is gesloten.
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten;
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven;
- Opmerkingen over plaatjes, links, advertenties, Pricewatch-koppelingen, etc.;
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.).