Ik ben nu al ongeveer 4 maanden aan het Sourcen, en het liep eigenlijk allemaal lekker op 1024x768 @ Low of 800x600 @ Medium. Ongeveer 60fps, in gevechten ongeveer 50fps, niets aan de hand dus.
De laatste tijd loopt het allemaal wat minder, lees: langzaam. Ik haal standaard 40fps, niet meer. En in gevechten dropt dit naar 5~15fps. In een clanmatch is dit echt niet te doen, en ik wil dat dit ook zo snel mogelijk opgelost word. Nu heb ik gekeken of ik spyware had, maar nee, dat was het niet. Ook geen virussen, zegt NAV2005 (legaal
). Daarna maar ff gekeken bij taakbeheer, maar geen een programma gebruikte echt veel geheugen. De CPU was ook niet in gebruik door andere programma's... Na een tijdje toch maar nieuwste videokaart drivers geinstalleerd, maar dat mocht ook niet baten. Moederbord drivers zijn er niet, en XP opnieuw installeren doe ik niet, want dit is 2 weken geleden nog gedaan. Wat kan ik nu nog doen om Source lekker te laten lopen??
PS: Ik heb ook al configs geprobeerd, mocht ook niet helpen.
PSS: Ja, ik heb een legale versie van Source!
De laatste tijd loopt het allemaal wat minder, lees: langzaam. Ik haal standaard 40fps, niet meer. En in gevechten dropt dit naar 5~15fps. In een clanmatch is dit echt niet te doen, en ik wil dat dit ook zo snel mogelijk opgelost word. Nu heb ik gekeken of ik spyware had, maar nee, dat was het niet. Ook geen virussen, zegt NAV2005 (legaal
PS: Ik heb ook al configs geprobeerd, mocht ook niet helpen.
PSS: Ja, ik heb een legale versie van Source!