if broken it is, fix it you should
Verwijderd
Kan je niet gewoon PunkBuster oid op de Server draaien ??
/EDIT : Beetje sloom
[ Voor 11% gewijzigd door nero355 op 31-03-2005 16:19 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Kan wel, maar ik wil eerst ff zekerheid hebben.nero355 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:17:
WoWHoe kinderachtig kan je zijn zeg ... pff !!!
Kan je niet gewoon PunkBuster oid op de Server draaien ??
/EDIT : Beetje sloom
Het belangrijkste zijn er cheats, en welke. Ik vind het wel leuke diegene er mee te confonteren
Gewoon punkbuster draaien, en pure mode on enzo, dat is zon beetje het enige wat je er tegen kan doen.
[ Voor 34% gewijzigd door Bizzarro op 31-03-2005 16:25 ]
Het is een huisgenoot? Sorry hoor als je dan gaat cheaten en ook nog eens liegen ofzo, is toch behoorlijk triest...elgringo schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:23:
[...]
Kan wel, maar ik wil eerst ff zekerheid hebben.
Het belangrijkste zijn er cheats, en welke. Ik vind het wel leuke diegene er mee te confonteren
Installeer gewoon punkbuster, DAN heb je je zekerheid. Btw cheaters met cheaten 'terugpakken' vind ik echt het lameste wat je kunt doen. Installeer dus gewoon Punkbuster, zodat NIEMAND kan cheaten.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
doe maar niet
Dit is GEEN spam om mensen aan het cheaten te helpen
Slechts een manier om te LEREN over wat je kan verwachten van cheaters
Ik houd deze forums gewoon bij omdat ik wil weten hoe ik cheaters kan herkennen (voor americas army dan), dat vind ik niet meer dan logisch omdat ik het spel erg veel speel
Je hebt 2 soorten cheaters: opzichtige cheaters, waarvan het overduidelijk is, en verborgen cheaters, die er alles aan doen om ongemerkt te blijven, en juist die laatste soort is het ergst.
[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 31-03-2005 17:08 ]
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Zet gewoon PB er op en enable (indien mogelijk) de master ban list.....Dan komt hij ook nergens anders meer een server op met zijn cd-key.....
Verwijderd
ff ontopic :
draai punkbuster gewoon dat werkt echt man
Verwijderd
Precies wat ik wilde zeggen...Tommilio schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:41:
Waarom loop je niet op het moment van cheaten zijn kamer binnen
* titelfix + verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen
[ Voor 9% gewijzigd door Fuelke op 31-03-2005 17:01 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dat er niet gecheat wordt?
Dat je zekerheid hebt dat hij cheat?
Dat laatste bereik je volgens mij niet door zelf cheats te gaan gebruiken, en dat eerste al helemaal niet. Daarom gewoon punkbuster installeren.
Omdat TSsen vaak meer luisteren naar dingen die vaak herhaald worden. Maak maar eens een intelligent opmerking op een forum als tweakzone en geen hond die erop reageerd / ingaat omdat iedereen toch maar wat in het rond aan het spammen is.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:32:
waarom moeten 4 mensen zeggen dat ie punkbuster moet draaien, 1 x lijkt me meer dan voldoende.
ff ontopic :
draai punkbuster gewoon dat werkt echt man
BV. iemand opent een topic over een PC die steeds uitvalt. Reacties:
Koop een nieuwe voeding
Koop een nieuwe voeding
Koop een nieuwe voeding
Check je voltages
Koop een nieuwe voeding
En TS koopt een nieuwe voeding en zijn probleem is nog steeds niet opgelost.Koop een nieuwe voeding
Dus
Ontopic:
Als je gewoon een paar min met hem specate merk je snel genoeg of het een cheater is. Als hij bijna alleen maar headshots maakt en steeds naar muren/bergen kijkt is het gelijk duidelijk. Met een 'tegencheat' komen is helemaal lauw als je niet zeker weet of hij nou cheat of niet.
tvw
Verwijderd
wat bedoel je nou? als de TS een nieuwe voeding koopt dat z`n hisgenoot dan niet meer cheat ?iets schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 17:03:
[...]
Omdat TSsen vaak meer luisteren naar dingen die vaak herhaald worden. Maak maar eens een intelligent opmerking op een forum als tweakzone en geen hond die erop reageerd / ingaat omdat iedereen toch maar wat in het rond aan het spammen is.
BV. iemand opent een topic over een PC die steeds uitvalt. Reacties:
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
En TS koopt een nieuwe voeding en zijn probleem is nog steeds niet opgelost.
Dus.
Ontopic:
Als je gewoon een paar min met hem specate merk je snel genoeg of het een cheater is. Als hij bijna alleen maar headshots maakt en steeds naar muren/bergen kijkt is het gelijk duidelijk. Met een 'tegencheat' komen is helemaal lauw als je niet zeker weet of hij nou cheat of niet.
Verwijderd
hou op hoor.iets schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 20:10:
Nee.
Als de TS de voeding van de 'cheater' jat dan cheat ie wel ff niet meer.
dan komt die gozer hier naar toe:
Ik heb een pc en hij start sinds vanmiddag niet meer op. gisteravond heb ik gewoon nog Battlefield gespeeld maar ik kom vanmiddag terug van school en nu doet ie niks meer![]()
wie kan mij helpen Pleazzzzzzz
maarja, er zijn al 2 goede oplossingen aangeboden dus ik zie geen reden om dit topic nog open te houden imho
En dat bepaal jij
Blijf gewoon weg uit dit topic als je verder niets zinnigs hebt toe te voegen
[ Voor 22% gewijzigd door Crash op 31-03-2005 21:57 ]
Aimbotjes zijn er dus niet... Dat is echt een van de grootste fabels. Iedereen heeft het over "aimbots" maar volgens mij heeft nog nooit iemand er een gezien voor BF of BF-Vietnam. Wallhacks zijn er daarintegen in overvloed.Er zijn zeker cheats voor BF:V, aimbotjes, wallhacks, the usual eigenlijk...
Het beste bewijs wat je kunt verzamelen verkrijg je door in spectate mode de user te volgen en een demo / film op te nemen. Anders ontkent hij het nog achteraf en is het jouw woord tegen de zijne.
Natuurlijk kan het ook gewoon zo zijn dat hij gewoon echt veel beter is dan jou.
[ Voor 73% gewijzigd door Bor op 31-03-2005 21:09 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dat ik hem op heterdraad betrap.Blaatschaap11 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 17:02:
Wat is je uiteindelijke doel?
Dat er niet gecheat wordt?
Dat je zekerheid hebt dat hij cheat?
Dat laatste bereik je volgens mij niet door zelf cheats te gaan gebruiken, en dat eerste al helemaal niet. Daarom gewoon punkbuster installeren.
Dat hij eens niet wint door te cheaten maar voor de verandering eens iemand anders.
En waarom zijn links naar online cheating dat zo 'illegaal' ?
Demootje opnemen is idd prima, ga es ff proberen. PB is namelijk het ommogelijk maken en ik wil hem dus betrappen, iemand betrappen doe je niet met PBBor_de_Wollef schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 21:04:
Punkbuster is ook niet waterdicht hoor. Ik zie af en toe ook cheats op punkbuster enabled servers. Dat komt door het feit dat PB net als een virusscanner werkt. Het houdt een boel in de gaten maar voor sommige cheats moet het wel de "signature" kennen. Die onbekende cheats schijn je te kunnen submitten bij het Punkbuster team zodat ze in volgende versies wel weer herkend zullen worden.
[...]
Aimbotjes zijn er dus niet... Dat is echt een van de grootste fabels. Iedereen heeft het over "aimbots" maar volgens mij heeft nog nooit iemand er een gezien voor BF of BF-Vietnam. Wallhacks zijn er daarintegen in overvloed.
Het beste bewijs wat je kunt verzamelen verkrijg je door in spectate mode de user te volgen en een demo / film op te nemen. Anders ontkent hij het nog achteraf en is het jouw woord tegen de zijne.
Natuurlijk kan het ook gewoon zo zijn dat hij gewoon echt veel beter is dan jou.
Omdat het niet de bedoeling is de online games nog meer te verpesten door linkjes naar cheats overal neer te gaan zetten zodat iedereen ze kan vinden en gebruiken. Bovendien vind ik de kans al behoorlijk groot dat jij ze gaat gebruiken bijvoorbeeld. Cheaters zijn losers die niet genoeg skills hebben om zelf gewoon te winnen.elgringo schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 08:30:
[...]
En waarom zijn links naar online cheating dat zo 'illegaal' ?
Filmpje heb ik wel, maar laat ik niet zien. Ik gun hem toch nog wel een beetje anoniemiteit
Ik kan wat vertellen over CS (shooters blijven shooters, ookal er is de graphics zoveel mooier of er zijn zoveel features bijgestoken. de basis blijft.). Ik beoordelen spelers op 2 punten: de skill-level van een speler en "is-dat-mogelijk?-gehalte". Hoe hoger de skill-level, hoe minder cheating-verdenking en hoe meer "hoe is dat mogelijk? wtf?", hoe meer cheating-verdenking.
Skill-level beoordelen op:
- looptechniek
- mapkennis
- schiettechniek
- tactics
- soundskill (weten waar de vijand zit zonder naar muren te kijken)
- werken met granaten
- ontwijktechnieken
- blindlooptechniek in geflashde toestand
- ...
Hoe is dat mogelijk? wtf?:
- als iemand 5 headshots uitdeelt, dan moet die dat niet een 2de keer doen
- onzinnig hoge loopsnelheid (speedhacker)
- iemand die perfect weet waar de vijand zit, zelfs de beste campers ziet hij staan
- ...
Als er een oen rondloopt die teveel headshots uitdeelt, dan leg ik de volgende ronde een granaat onder z'n poten en gedaan met spelen. Cheaters kan je door goede tactics/skills op hun bek laten gaan.
busted ! Als hij dat nog eens doet, dan zijn netwerkkabel doorknippen. Minstens 5 bakken bier vragen voordat je een nieuwe RJ-45-stekkertje erop zet.Ja hij was aan het cheaten, ik had een cam in zijn kam geboekt. Hij zei dat ie het voor de gein deed. Hem een preek gegeven en volgens mij doet ie het niet meer.
[ Voor 16% gewijzigd door rapture op 03-04-2005 21:35 ]
Ja, dat moet jij eens doen in BF-Vietnam. Dan ben jij de tker namelijk. Online cheaters "betrappen" is vrijwel onmogelijk omdat je de andere mensen op de server toch geen bewijs kunt laten zien tenzij je iedereen persoonlijk kent.Als er een oen rondloopt die teveel headshots uitdeelt, dan leg ik de volgende ronde een granaat onder z'n poten en gedaan met spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 03-04-2005 21:34 ]
Ik doe dat als een vijandelijke cheater naar ons komt, ff een nade om de hoek smijten en gedaan. Als er een cheater in ons team zit, dan wordt het meestal getkt door iemand anders van het team.Bor_de_Wollef schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:34:
Ja, dat moet jij eens doen in BF-Vietnam. Dan ben jij de tker namelijk. Online cheaters "betrappen" is vrijwel onmogelijk omdat je de andere mensen op de server toch geen bewijs kunt laten zien tenzij je iedereen persoonlijk kent.
Verwijderd
Suc6
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:44:
Als je nog eens aan het gamen bent met elkaar, wissel dan eens van PC. Jij op zijn PC, hij op de jouwe. Als jij dan in een keer alleen maar headshots maakt e.d. weet je genoeg. Als hij je nog steeds afmaakt, dan ben je een noob![]()
Suc6
Ondertussen de anti-cheating-crew optrommelen.
http://www.fileplanet.com...ter-Strike-Cheater-BUSTED!
[ Voor 15% gewijzigd door rapture op 03-04-2005 21:51 ]
Yep, ik zie dat vaak gebeuren met als resultaat dat de tkers van de server geschopt worden en de cheater leuk verder speelt.rapture schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:37:
[...]
Ik doe dat als een vijandelijke cheater naar ons komt, ff een nade om de hoek smijten en gedaan. Als er een cheater in ons team zit, dan wordt het meestal getkt door iemand anders van het team.
Mirror : http://www.ikhaatfileplanet.comrapture schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:48:
ideaal voor op lans
Ondertussen de anti-cheating-crew optrommelen.
http://www.fileplanet.com...ter-Strike-Cheater-BUSTED!
Aan de eene kant DE PERFECTE STRAF voor cheaters
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Als ze gewoon de cheater eraf voten of laten kicken door een admin, dan moeten we niet moeilijk doen?Bor_de_Wollef schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:20:
Yep, ik zie dat vaak gebeuren met als resultaat dat de tkers van de server geschopt worden en de cheater leuk verder speelt.
Op een Belgische lan hebben ze een cheater met plakband op tafel vastgeplakt, zodat iedereen de cheater kan bestuderen. Ik ga iets origineels moeten verzinnen voor mijn lannetjes.Aan de eene kant DE PERFECTE STRAF voor cheatersAan de andere kant : Een vriend van mij kan wel $2000 gebruiken voor een nieuwe PC
[ Voor 35% gewijzigd door rapture op 03-04-2005 22:44 ]
;-) toch denk ik dat punkbusteren beter is ... anders ben je zo een "vriend" kwijt en heb je grote problemen op je dak.nero355 schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:39:
[...]
Mirror : http://www.ikhaatfileplanet.com
Aan de eene kant DE PERFECTE STRAF voor cheatersAan de andere kant : Een vriend van mij kan wel $2000 gebruiken voor een nieuwe PC
maar inderdaad lekker filmpje!
There is no place like ::1
hier zie ook een accuracy ding op, maar ik merk amper verschil (met sniper of pistool), wat doet deze cheat?
elgringo schreef op zondag 03 april 2005 @ 23:13:
Ik heb dus zijn cheat proggie ook gevonden (bfv multihack), en natuurlijk ff testen
Die maakt je l*l 2x zo klein, stop er maar snel mee...hier zie ook een accuracy ding op, maar ik merk amper verschil (met sniper of pistool), wat doet deze cheat?
Ik bedoel niet dat ik hetzelfde met een vriend ga doen, maar dat hij gewoon geld tekort komt voor een nieuwe PCswampy schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:47:
;-) toch denk ik dat punkbusteren beter is ... anders ben je zo een "vriend" kwijt en heb je grote problemen op je dak.
maar inderdaad lekker filmpje!
phYzar schreef op zondag 03 april 2005 @ 23:33:
Die maakt je l*l 2x zo klein, stop er maar snel mee...
[ Voor 21% gewijzigd door nero355 op 03-04-2005 23:36 ]
elke dipschit die google gebruikt kan ze vinden...Stronkie schreef op maandag 04 april 2005 @ 01:53:
ach een gewone smoes om achter cheat proggies te komen... Sluit dit gewoon , is onzin en speel gewoon eerlijk
Plus het feit dat die cheaten niet erg is als iedereen het doet. Het zijn gewoon aanpassingen van de regels (zoals ook met kolonisten, risk en monopoly gedaan wordt). Moeten ze echter wel alleemaal "cheaten"
Ik dat geval met in een koning en jij een slaaf..... Kom ga eens werken l*l!phYzar schreef op zondag 03 april 2005 @ 23:33:
[...]
![]()
[...]
Die maakt je l*l 2x zo klein, stop er maar snel mee...
En nu ff sderieus antwoordt graag.
Dit topic is gesloten.
![]()