[PC MMORPG] ROSE Online - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.353 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:29
DarkShadow schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:13:
kheb het spel gedownload, nu wil ik het installeren, maar voordat ik ook maar een map kan kiezen zegt het spel al dat ik te weinig ruimte heb...
Bedankt voor de bruikbare reacties :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:05
DarkShadow schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:24:
[...]

Wat is het probleem? Het zegt toch dat je te weinig ruimte hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 10:40

Haan

dotnetter

OkkE schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:20:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Lijst met gegevens over jobs, levels enz.. http://rose.azwart.nl
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb het even snel in elkaar gesmeten, dus er kan hier en daar een foutje in zitten. Dan moet je maar even een mailtje sturen, zal ik het zo snel mogelijk proberen op te lossen.'

Even aanmelden met je gegevens, en klaar. :)

Mocht ik nog zin en tijd hebben maak ik dit weekend een scriptje zodat het een plaatje wordt, maar daar heb ik eigenlijk geen zin meer in. Ik ga nu ROSE spelen! :D
Leuk dat er weer zo'n site is! _/-\o_

Mijn enige aanmerking is de indeling. Het is denk ik handiger om op te delen in jobs en dat je in een veld kan invullen welke clan je zit.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Hmm ja zat ik eerst ook over te denken inderdaad... misschien dat ik dat toch maar doe dan. :)

/ Edit

Oke, iedereen staat in 1 lijst.. Maar ik zie dat er ook iets nog niet klopt met de kleuren.. ff fixen. fixed!

[ Voor 44% gewijzigd door OkkE op 12-04-2005 21:59 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-06 22:08

AirX

Tweak Guru

OkkE schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:53:
Hmm ja zat ik eerst ook over te denken inderdaad... misschien dat ik dat toch maar doe dan. :)

/ Edit

Oke, iedereen staat in 1 lijst.. Maar ik zie dat er ook iets nog niet klopt met de kleuren.. ff fixen. fixed!
Ik heb met het invullen een foutje gemaakt :X , AirX airx - 32 Muse - mag je verwijderen |:(

Nog even een vraagje: welke skill van de dealer zorgt nu voor die mercynaries?

[ Voor 10% gewijzigd door AirX op 12-04-2005 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:50
OkkE schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:20:
Lijst met gegevens over jobs, levels enz.. http://rose.azwart.nl
Ik kan niet anders zeggen dan meesterlijk gemaakt.

Voor de rest ingaand op de plaatjes van de Japanse versie. Ik denk niet dat iemand hier serieus gaat spelen op de Japanse servers. Ik zou het namelijk niet doen, omdat ik dan weer een character op moet stellen, de spreektaal Japans is en alles opnieuw zou moeten doen. Daarnaast is mijn Japans niet al te best. Ik ben wel benieuwd hoe de japanse tekens in het engels worden weergegeven.
AirX schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:26:
[...]
Nog even een vraagje: welke skill van de dealer zorgt nu voor die mercynaries?
Het zijn eigenlijk twee verschillende skills

1. Employ Troops
2. Deploy mercenaries (warriors, een van de twee namen)

[ Voor 17% gewijzigd door Cardinal op 12-04-2005 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Voor Desert, FnF en Psychoot sorry dat ik vanmiddag ineens weg was, maar er kwam iemand bij ons het electriciteit veranderen daardoor moest ik ineens me PC uitzetten.

Ik heb me ook aangemeld bij OkkE z'n script handig om zo alles te hebben, misschien nog een idee dat je op clans can filteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

4Real schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:06:
Ik heb me ook aangemeld bij OkkE z'n script handig om zo alles te hebben, misschien nog een idee dat je op clans can filteren?
Done. :) Misschien ook een idee mijn linkje in de volgende startpost te zetten?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-06 09:17

4th

nice okke, zeer nice, ziet er geweldig uit!!!

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Das nice gedaan Okke, wel leuk zo'n tabel waar de lvl's up-to-date instaan, als ze worden bijgehouden tenminste :P

ennuh 4Real, np

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:51
Ziet er masterlijk uit.
maar kan er ook nog in dat je op geen clan kan kiezen. En misschien bij anders de naam in kan vullen.
EN missschien ook nog dat je je zelf kan verwijderen.
Alleen nu voel ik we een ouwe zeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

4Real schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:06:
Voor Desert, FnF en Psychoot sorry dat ik vanmiddag ineens weg was, maar er kwam iemand bij ons het electriciteit veranderen daardoor moest ik ineens me PC uitzetten.

NP, electriciteit is best wel belangrijk :)
Nog bedankt voor je Lion Back Shield _/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
cardinal808 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:47:
Voor de rest ingaand op de plaatjes van de Japanse versie. Ik denk niet dat iemand hier serieus gaat spelen op de Japanse servers. Ik zou het namelijk niet doen, omdat ik dan weer een character op moet stellen, de spreektaal Japans is en alles opnieuw zou moeten doen. Daarnaast is mijn Japans niet al te best. Ik ben wel benieuwd hoe de japanse tekens in het engels worden weergegeven.
daarbij komt ook nog eens als er zo weinig spelers zijn dat er nog bijna geen economie opgebouwd is. Er is weinig geld in omloop, wie koopt jouw special items? waar moet jij goedkope meat vandaan halen. En bij wie moet jij gaan patsen met je sporty frame of desnoods je CG ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 12:44
Ik ben nu een lvl27 bow hawker en het valt me op dat er weinig over dit type gesproken wordt.
is dit type niet zo populair of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Calamor schreef op woensdag 13 april 2005 @ 00:50:
Ziet er masterlijk uit.
maar kan er ook nog in dat je op geen clan kan kiezen. En misschien bij anders de naam in kan vullen.
EN missschien ook nog dat je je zelf kan verwijderen.
Alleen nu voel ik we een ouwe zeur.
• Je kunt al bij clan voor "Geen" kiezen.
• Dat je een andere clan kan invullen, is een idee. Zal kijken wanneer ik dat erin kan bouwen.
Verwijderen is zeker geen slecht idee, komt eraan. Done

Vind het trouwens alleen maar leuk dat mensen er aktief mee bezig zijn, heb ik het iedergeval niet voor niets gemaakt. :) Opmerkingen zijn altijd welkom, of ik er iets mee doe is een 2e. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 13-04-2005 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

DarkShadow schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:24:
[...]

OPRUIMEN... hij zegt dat er geen ruimte is... Dit kan je toch zelf bedenken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38852

thoth schreef op woensdag 13 april 2005 @ 08:54:
Ik ben nu een lvl27 bow hawker en het valt me op dat er weinig over dit type gesproken wordt.
is dit type niet zo populair of zo?
Ik had een lvl65 bow hawker..

bow hawker is niet erg populair, omdat je altijd geldproblemen hebt... pijlen kosten je echt een lading geld.. en om een goede bow te krijgen mag je ook flink sparen of upgraden... Ik kwam ook weinig serieuze bow hawkers tegen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

de lijst van tweakers in rose groeit op de tabel :)

kom steeds meer name tege die ik ingame heb gezien :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Ik ben zelf level 72 Scout (en dus Bow Hawker), maar ben nu met een ander character begonnen voor de afwisseling. Ik vind de kosten van de pijlen op zich nog wel meevallen, zeker op een wat hoger level met wat meer geld merk je het niet echt en wordt het net zoiets als meat of juice kopen.
Ook moet je natuurlijk een beetje geluk hebben met mooie drops, dat zorgt ook voor een gezonde financiele situatie. ;) Ik moet zeggen dat tot level 70 ik prima kon soloen met mn Hawker, ik was zeker niet zwakker dan andere classes en met een goeie dodge kom je een eind, maar na lvl 70 heb ik het gevoel dat het levellen veel langzamer gaat. Bow Hawker wordt dan, in tegenstelling tot Katar, volgens mij meer een party Character, net als een Muse. Op Luna kan ik alleen Slags en Wolfs soloen en dat kost me zoveel meat dat het bijna niet voordelig meer is. Oftewel: als je lekker wilt levellen met een Bow Hawker vanaf level 70 zul je veel moeten partyen. (ook Soldier en Dealer doen dat uiteraard, maar die zijn solo toch wat sterker). Ik ga ook nog wel verder met Scout, mn vogeltje is alweer lvl 5 en is echt tof, maar ik vond het toch wat saai worden op een gegeven moment. Daarom nu alle aandacht voor mijn Offensive Muse. Jij bent nog level 27 dus voor jou moet het nog een groot slachtfestijn zijn met je Hawker, dat was het voor mij wel toen >:)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk dat je met een Bow hawker ver kan komen hoor, afstand bied voordelen, beesten zijn half dood voor ze bij je zijn, op king en zo heb je VEEEL eerder first hits en je kan altijd rennen met je ren skill als het fout gaat, denk dat bow char niet slecht is, maar is gewoon wat minder directe actie je staat denk altij beetje op afstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

En daarom zijn er altijd aardige Soldiers (FlyingDutch bijvoorbeeld ;) ) die een Hawker kunnen helpen bij Quests waar je wat zwaardere monsters moet killen. :)

Ik zag trouwens net nog eens het Rose promo-filmpje, ziet er echt vet uit by the way, maar daar zie ik de Muse vliegen! Ik hoop ontzettend dat in de loop van het spel een Muse zal kunnen fladderen boven de grond, dat zou echt te gaaf zijn :9

O ja, even voor de Muses hier: wat is de beste Union om te joinen voor een Offensive Muse?

en ja, ik lees veel op 7hearts, maar daar spreekt ook iedereen elkaar tegen, dus ik dacht, even nog wat extra info van de kenners hier :)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Het valt me op dat er de laatste tijd veel offensive muses worden gestart. Ik kan niet meer zeggen dat ik er veel plezier aan heb. Nadeel is dat je op een gegeven moment niet meer zonder cure kan :P. Het character is veel leuker dan een Soldier, waarvan ik er nog een van level 54 in de koelkast heb gezet.

Misschien dat ik ooit nog een dealer ga beginnen voor de lol. Mijn eerste character was namelijk ook een Dealer alleen heb ik daar een heleboel fouten mee gemaakt en is allang gedelete. Op het moment ben ik alleen nog veel te druk met mijn Muse. Ik wil namelijk voor het eerst een level 70 bereiken en een second job kunnen aanmeten, maar daar ben ik nog wel een maand mee bezig.
Saryon schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:13:
O ja, even voor de Muses hier: wat is de beste Union om te joinen voor een Offensive Muse?

en ja, ik lees veel op 7hearts, maar daar spreekt ook iedereen elkaar tegen, dus ik dacht, even nog wat extra info van de kenners hier :)
Dat is een goede vraag. Ik ben zelf de arumatic union gejoined, maar het is eigenlijk een bagger union. De unionshop is namelijk praktisch hetzelfde als andere unions. Ik had gehoopt op leuke magic items tegen union points, maar dat valt vies tegen. de meeste items zijn namelijk bagger.

De quests zijn nog erger. Ik ben hiervoor de Rightious Knights gewend en daar kreeg je bij elke kill wel een quest item, maar bij de arumatic heb je een kans dat ie wat dropt. Ik heb op het moment 65 points. De meeste van de doonga's. De rest duurt te lang of je krijgt amper wat.

[ Voor 41% gewijzigd door Cardinal op 13-04-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

denk dat afwisseling na hele tijd met 1 character gespeeld te hebbe juist fijn is, zie het mezelf al doen nadat ik ergens de 2nd job heb gehaald, wil niet zegge dat ik alleen maar met die nieuwe speel maar gewoon om het spel interessant te houde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Gister avond ROSE aangezet, winkeltje open, en gaan slapen... Werd vanochtend wakker en ROSE was nogsteeds online! :) En had ruim 10k verdiend. :*)
Staat nu trouwens ook nog aan, terwijl ik op mn werk zit hier, dus hopelijk vanavond alles verkocht, en veel geld. :Y)

[ Voor 30% gewijzigd door OkkE op 13-04-2005 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

OkkE schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:00:
Gister avond ROSE aangezet, winkeltje open, en gaan slapen... Werd vanochtend wakker en ROSE was nogsteeds online! :) En had ruim 10k verdiend. :*)
Staat nu trouwens ook nog aan, terwijl ik op mn werk zit hier, dus hopelijk vanavond alles verkocht, en veel geld. :Y)
Ja dat ga ik vrijdag doen denk ik, moet namelijk nog wat jewels, crystals, threads etc verkopen.
Ik zet me shop meestal niet tussen alle andere shops maar ergens alleen waar toch veel mensen langslopen, heb je imho meer mensen die ernaar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Ik moet ook nogsteeds een shitload aan prut verkopen, denk dat ik dat vanavond maar eens even ga doen. Net zo als gisteren moest ik eerst nog twee Legend Ranger Chests verkopen en dan vind ik er later nog één. :'(

Maarja vanmiddag/vanavond maar eens ff aanzetten dan komt dat wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

7hearts forum is effe offline... erg iritand als je op je werk it niet kan spelen en ook niet kan forums lezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Anoniem: 123576 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:25:
7hearts forum is effe offline... erg iritand als je op je werk it niet kan spelen en ook niet kan forums lezen....
Hieraan herken je de ware ROSE junk _o_

Ik ben atm bezig met cherry/berry verkopen op luna, omdat niemand anders dat doet. Geeft mij weer de kans om wat geld te verdienen met m'n duur betaalde buy trick >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 123576 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:25:
Als het goed is moet je daar niet eens tijd voor hebben als je werkt :*)
Maarjah ik hang hier ook rond dus O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Psychoot schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:22:
[...]

Ik zet me shop meestal niet tussen alle andere shops maar ergens alleen waar toch veel mensen langslopen, heb je imho meer mensen die ernaar kijken.
Vaak doe ik dat ook, maar gister gewoon in Elveroon Desert gezet, bij de spawn-plek bij het meer, en dat ging toch ook wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
OkkE schreef op woensdag 13 april 2005 @ 09:04:
[...]

• Je kunt al bij clan voor "Geen" kiezen.
• Dat je een andere clan kan invullen, is een idee. Zal kijken wanneer ik dat erin kan bouwen.
Verwijderen is zeker geen slecht idee, komt eraan. Done

Vind het trouwens alleen maar leuk dat mensen er aktief mee bezig zijn, heb ik het iedergeval niet voor niets gemaakt. :) Opmerkingen zijn altijd welkom, of ik er iets mee doe is een 2e. ;)
Ik bedoel dat je alleen de mensen kunt zien die nog niet lid zijn van een clan net als dat je alleen zie van OoT

En ik tel al 11 namen zonder clan met een hele groep muse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Psychoot schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:22:
[...]
Ja dat ga ik vrijdag doen denk ik, moet namelijk nog wat jewels, crystals, threads etc verkopen.
Als het blauwe/witte crystals zijn heb ik wel interesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OkkE schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:00:
Zo leuk om te zien dat voor mensen met low lvl (Fly denk beetje terug) 10K zo veel is :P
Als ik een uurtje speel heb ik met beetje geluk 100K aan drops en essents en zo,
Goede items kost niet meer een paar 100K maar paar MIL.
En als je beetje fruit in koopt ben je zo 100K verder :P
Zijn grote verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Calamor schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:13:
[...]

Ik bedoel dat je alleen de mensen kunt zien die nog niet lid zijn van een clan net als dat je alleen zie van OoT

En ik tel al 11 namen zonder clan met een hele groep muse.
Ah zo.. Hmm ja opzich wel handig. Bij deze gedaan. :)
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:25:
[...]

Zo leuk om te zien dat voor mensen met low lvl (Fly denk beetje terug) 10K zo veel is :P
Als ik een uurtje speel heb ik met beetje geluk 100K aan drops en essents en zo,
Goede items kost niet meer een paar 100K maar paar MIL.
En als je beetje fruit in koopt ben je zo 100K verder :P
Zijn grote verschillen.
Ben nu level 32, en heb in totaal net 100k, dusja dan is 10k erbij wel veel. Maar inderdaad, wel leuk om te zien hoeveel verschil er zit tussen de levels. :) Kan ook niet wachten tot ik level 40~50 ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
OkkE schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:55:
[...]
Ben nu level 32, en heb in totaal net 100k, dusja dan is 10k erbij wel veel. Maar inderdaad, wel leuk om te zien hoeveel verschil er zit tussen de levels. :) Kan ook niet wachten tot ik level 40~50 ben.
Ik denk dat ik in totaal 5 characters heb gehad, waarvan er maar twee serieus waren. Wat mij wel opvlat is dat je op level 30 bij de aqau's moet gaan hunten. Dus in Lake of Anima en niet bij de kings. De drops zijn dan heel erg goed en je verdiend kapitalen aan Leg bones en Back bones.

Dit is ook het moment dat ik het meeste geld aan items bij elkaar sprokkel en dan verkoop ik het nog ook aan een NPC. Laatste keer heb ik na 5 levels zeker 150 items van elk bij elkaar gespaard. Dat levert een lekker kapitaal op.

Daarnaast valt het ook op dat level 50 en hoger bij de meeste characters steeds meer geld gaat kosten. Met mijn soldier kon ik net quite spelen en had meestal een winst van 5000 zuly. Daarnaast gingen er bergen aan Meat en Orange Juice doorheen.

Nu als muse zijnde valt het gelukkig mee. Ik koop om de zoveel tijd 100 OJ en heb daar meestal genoeg aan voor een level of 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:15

lasharor

7 december 2004

iemand meschien nog een avoidance neclase (ofzo iets) te koop.

of wil iemand het voor me kopen op die andere planeet want in junon zijn er echt geen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

cardinal808 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:22:
[...]

Als het blauwe/witte crystals zijn heb ik wel interesse
Kheb een zooitje blauwe, stuk of 4/5 en 2 groene d8 ik.
Met crystals kun je toch jewels maken of niet? Is er ergens een lijstje welke jewels welk effect hebben en met welke crystals ik welke jewels kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
lasharor schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:13:
iemand meschien nog een avoidance neclase (ofzo iets) te koop.

of wil iemand het voor me kopen op die andere planeet want in junon zijn er echt geen.....
Even goed zoeken, ik kom ze meestal wel tegen bij de depository (waar de zooi gedump kan worden als je het wilt bewaren). Ze staan meestal voor rond de 78K in de shops, soms wat minder. Ik heb er zelf ook een en het is echt een goede necklace.
Psychoot schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:21:
[...]
Kheb een zooitje blauwe, stuk of 4/5 en 2 groene d8 ik.
Met crystals kun je toch jewels maken of niet? Is er ergens een lijstje welke jewels welk effect hebben en met welke crystals ik welke jewels kan maken?
Helaas hebben we nog geen Artisan, maar met de rode kan je rode gems maken(strenght, Dexterity) en met de blauwe Intellegence en Concentration. De groene en witte zou ik eerlijk gezegd niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

@Psychoot: Voor hoeveel verkoop jij nou bijv. die groene? Ik kwam namelijk gister een winkeltje tegen en die kocht ze voor 2999, dus heb ik mijne maar gelijk aan hem verkocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

OkkE schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:55:
@Psychoot: Voor hoeveel verkoop jij nou bijv. die groene? Ik kwam namelijk gister een winkeltje tegen en die kocht ze voor 2999, dus heb ik mijne maar gelijk aan hem verkocht. :)
Nou van de prijzen heb ik opzich ook niet zoveel benul van, meestal kijk ik wat rond en pas me prijs daar op aan. Heb veel groene voor rond de 6k aangeboden gezien. Dus dan verpats ik mijne meestal ook rond die prijs of wat lager (5k bijv). Blauwe waren d8 ik 4k waard.

Vanavond na het werk etc maar ff door lvl'en tot 62 zodat ik me Charm wat omhoog kan gooien en hopelijk eens wat goeie drops vind. Met 32 charm (wat ik momenteel heb) kan ik 3 dagen in de cave rammen zonder ook maar iets boeiends tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als iemand red crystals voor me heeft wil ik ze wel overnemen voor 10k :P
kan ze goed gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84254

Anoniem: 123576 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:34:
Als iemand red crystals voor me heeft wil ik ze wel overnemen voor 10k :P
kan ze goed gebruiken
lol ik koop ze altijd voor 19k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Okke mooi werk!! Zo is mooi overzichtelijk dacht ik zo :)

Wou net met Dubst4r clanpuntjes halen. Zul je altijd zien dat ie vastloopt... En nu kom je er haast niet in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:P Hallo maak die low lvl's niet zo marktbewust zo kom ik nooit goedkoop an me spullen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:26
Hmmz... zijn er misschien tips voor de beginnende speler, & tips om op een server te komen.. ze zitten alle drie permanent vol.. *snif* :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
SyS_ErroR schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:50:
Hmmz... zijn er misschien tips voor de beginnende speler, & tips om op een server te komen.. ze zitten alle drie permanent vol.. *snif* :/
tip: das normaal :P

Gewoon blijven proberen. in de TS staat een klein stukje over welke mogelijkheden er zijn voor het inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Anoniem: 133390 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:47:
Okke mooi werk!! Zo is mooi overzichtelijk dacht ik zo :)

Wou net met Dubst4r clanpuntjes halen. Zul je altijd zien dat ie vastloopt... En nu kom je er haast niet in :(
Ik bleef erin maar kon helmaal niets doen behalve chatten in de clanwindow.
ik zat op CE maar kon geen kant op.
Nou kwam ik er net in maar toen gelijk weer een d/c .
volgens mij is er iets mis :?

Ja d'r is iets mis zonet ook al weer een d/c. :(

[ Voor 6% gewijzigd door Meatbag op 13-04-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd dubster heb zelfde probleem hier. ook 2 keer stond ie op full en meteen error. :(

Kon trouwens helemaal niet chatten ook kon wel menu enzo gebruiken. Best vaag nog niet eerde gehad eigenlijk.

Denk als wij willen joinen spawnen we in CA denk dat het daarom elke keer vast loopt hier... zou kunnen?? Ga iig zo ff andere channel ook proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

nou ik heb een proggie om makelijk in die servers te komen. ik upload dat wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

lasharor schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:08:
nou ik heb een proggie om makelijk in die servers te komen. ik upload dat wel een keer.
Laat maar komen zou ik zeggen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
Nou ik kan er egt niet meer inkomen ;( .
Elke keer krijg ik een d/c.
ik wacht wel een tijdje :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139465

lasharor schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:08:
Ik heb ook zo'n progje... "Exceedhelper"
Alleen heb ik de laatste versie moeten bewerken omdat ik hem redelijk traag vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-06 08:28

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Anoniem: 139465 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:38:
[...]

Alleen heb ik de laatste versie moeten bewerken omdat ik hem redelijk traag vond.
Je bent je link vergeten erbij te zetten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136979

Blue zieke gast, je kan niet inloggen maar zag ik het nou goed ben je al lvl 69???? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 16:02

William/Ax3

We are Starstuff

Btw wat doen jullie nou altijd met die bones?? Die Backbones en die Leg bones dus.. Verkopen aan de npc?? DIe winkels geven namelijk niet zo hoge bedragen ervoor.. Heb nu +/- van elk 200 van die dingen...

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Yeah, bijna tijd om naar huis te gaan. Kan ik weer ROSE spelen. Hehe. Verslaafd? Neeeee! 8)7

// Edit

Ja ik verkoop die Bones enz altijd aan NPCs. Alles verkoop ik aan NPCs, tenzij er in winkeltjes meer voor wordt betaald. :)

[ Voor 45% gewijzigd door OkkE op 13-04-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dubst4r schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:33:
Nou ik kan er egt niet meer inkomen ;( .
Elke keer krijg ik een d/c.
ik wacht wel een tijdje :( .
jup Same here ik heb moed ook opgegeven. Kwam er net heel ff in. zag nog net staan: heeej blue van desert maar daarna meteen server disconnected

En ben lvl 65 Desert. 69 lmao da duurt nog wel ff ;-) Maar ik heb ook zon hamer voor je gevonden als je wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 139465 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:38:
[...]

Ja upload dat proggie eens, enigste hit op google gaat hierheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

je ik heb ook exceed helper.effe uploaden danmaar:

http://members.home.nl/tergezen/ExceedHelper v5.exe (effe kopiereren want die v5 hoort er ook nog aan dus (http://members.home.nl/tergezen/ExceedHelper v5.exe) helemaal

de uitleg staat er als je het opstart

[ Voor 36% gewijzigd door lasharor op 13-04-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@blue... ik kreeg al een hartaanval (lvl 69 in 2 dagen :P)
.... maar ik ga een Golden Tower axe kopen, toch bedankt voor het aanbod.

Zullen we dit weekend *nadat ik 70 ben O-) * even naar CA gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
lasharor schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:15:
je ik heb ook exceed helper.effe uploaden danmaar:

http://members.home.nl/tergezen/ExceedHelper v5.exe (effe kopiereren want die v5 hoort er ook nog aan dus (http://members.home.nl/tergezen/ExceedHelper v5.exe) helemaal

de uitleg staat er als je het opstart
Ten eerste ben ik zeer benieuwd of deze je werkelijk helpt of helpt met het stelen van je account gegevens. Ik ben ook benieuwd waar je hem vandaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

lol, net 147852 zuly uitgegeve aan meat a 74 zuly :P

had toch iets van 530K zuly dus investere kon wel ff :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol die exceeded helper is een PIXEL BOT dus die kan niet je gegevens kopieëren... en hij is van gamerzplanet dus wees er maar niet bang voor. :D, ik gebruik hem al heel lang....

Het werkt trouwens zeer goed, doordat hij een bepaald patroon aanhoud dat het beste werkt. :P

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 136979 op 13-04-2005 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Anoniem: 136979 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:15:
@blue... ik kreeg al een hartaanval (lvl 69 in 2 dagen :P)
.... maar ik ga een Golden Tower axe kopen, toch bedankt voor het aanbod.

Zullen we dit weekend *nadat ik 70 ben O-) * even naar CA gaan?
Zullen we voor clan chat de clan chatfunctie van het spel gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Nou heb me dus ook maar eens aangemeld, maar nu wil ik me zip code veranderen en dan kan dat geeneens? zelfs als ik hetzelfde intyp als eerst? (niet dat dat me echte adress is dat hoeven hun helemaal nog niet te hebben) wat is dat voor een naab site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

cardinal808 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:21:
[...]

Ten eerste ben ik zeer benieuwd of deze je werkelijk helpt of helpt met het stelen van je account gegevens. Ik ben ook benieuwd waar je hem vandaan hebt.
Heb hem zelf van Desert gekregen, helemaal geen problemen, maakt niet toegang tot het internet, anders had mn firewall hem wel gespietst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140582

vaag ik kan hem niet downloaden kan iemand hem naar me gmail sturen of is hij daar te groot voor?

email : someonesharp@gmail.com

alvast erg bedankt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 140582 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 18:51:
vaag ik kan hem niet downloaden kan iemand hem naar me gmail sturen of is hij daar te groot voor?

email : someonesharp@gmail.com

alvast erg bedankt !!
Klik dan hier om de Exceedhelper te downloaden.

Bij mij werkt ie volgens mij niet, zodra ik weer terug alt-tab naar ROSE dan gaat de Exceedhelper in de systray weg.
Ik gebruik nog steeds de ram_met_shift_en_muis_op_Casio methode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-03 10:21
goed tooltje, is voor de luie gebruikers onderons (H)

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139030

Nadat ik hem heb geinstalleerd en opstart gaat hij dus die updates downloaden. nadat dat gebeurd is en ik op play rose online druk komt hij met en foutmelding dat hij hem niet kan initialiseren ''toepassingsfout''. Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Net wel weer opnieuw geinstalleerd en toen kon ik hem wel opstarten. Sloot ik hem af en vervolgens wou ik hem weer opstarten en gaf hij weer die fout. Word er een beetje moe van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Nou ik kan geeneens installeren. Die gare installer vind dat er te weinig schijfruimte is. Nou als dat ding 200gb vrije ruimte nog niet genoeg vind weet ik het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

hmz ik zit vast bij de Luna quest, ik moest 20 Doonga Captains claws vinden.
Nou die heb ik dus en ga ik terug naar die Kay en dan krijg ik geen textoptie voor quest, of ligt het aan mij O-)
lol, ik moest dus bij Bith zijn 8)7
Anoniem: 139030 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 20:02:
Nadat ik hem heb geinstalleerd en opstart gaat hij dus die updates downloaden. nadat dat gebeurd is en ik op play rose online druk komt hij met en foutmelding dat hij hem niet kan initialiseren ''toepassingsfout''. Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Net wel weer opnieuw geinstalleerd en toen kon ik hem wel opstarten. Sloot ik hem af en vervolgens wou ik hem weer opstarten en gaf hij weer die fout. Word er een beetje moe van :/
Probeer dit eens...
Staat gewoon op 1e post van elk nieuw deel O-)
Anoniem: 93354 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 20:26:
Nou ik kan geeneens installeren. Die gare installer vind dat er te weinig schijfruimte is. Nou als dat ding 200gb vrije ruimte nog niet genoeg vind weet ik het ook niet meer.
Ik geloof dat vriend van me dat ook had. Kzal hem eens vragen wat ie had gedaan zodat het wel werkte.

* Psychoot gaat verder spelen ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Psychoot op 13-04-2005 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er bij LoT al een artisian? , want naar mijn weten kan dj nog geen gems craften.... en ik zoek iemand die dit wel kan. Nu ik accepteer alleen mensen van LoT, omdat dat onze "broeder" :Y) clan is, dus als jullie al een crafter hebben , kan die dan dit weekend (tegen betaling natuurlijk) even een gem craften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Pff.. aan het levelen in Elveroon Desert op Aqua Guarders.. Maar die droppen echt weinig leuks. ;( Alleen wat Iron en Zuly's. Weet niet, maar ik vind de fun er nu al een beetje af.... :{

//Edit

Desert, in OoT zit nog iemand die het kan: polo1987 :)

[ Voor 24% gewijzigd door OkkE op 13-04-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
lekker... server disconnected!! :( ging net zo lekker in grote party met cardinal en polo!! .. naja ik moest toch bijna stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139030

Probleem is al opgelost. Ik heb een brakke HDD en had per ongeluk op die telkens geinstalled in plaats van de goede. Daardoor vergat hij soms bestanden bij de installatie. Nu werkt hij prima in ieder geval :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
FnF schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:52:
[...]
Er is inderdaad een beetje vertraging, maar daar is nog over heen te komen :)
Moest het spel ook nog vanaf hier opstarten :P
Nou dat kunnen we ook wel weer vergeten want de servers liggen eruit op dit moment, dus dan weet iedereen dat.
cm_sicko schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:12:
lekker... server disconnected!! :( ging net zo lekker in grote party met cardinal en polo!! .. naja ik moest toch bijna stoppen
vertel mij wat. ik zat op 87% van level 59
Anoniem: 136979 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 20:50:
Is er bij LoT al een artisian? , want naar mijn weten kan dj nog geen gems craften.... en ik zoek iemand die dit wel kan. Nu ik accepteer alleen mensen van LoT, omdat dat onze "broeder" :Y) clan is, dus als jullie al een crafter hebben , kan die dan dit weekend (tegen betaling natuurlijk) even een gem craften?
Jij bent het hoogste in de clan dus hoe kan iemand nou level 70 zijn :? :P

[ Voor 59% gewijzigd door Cardinal op 13-04-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-03 10:05
cm_sicko schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:12:
ja, party was wel lekker, maar ja nu maar weer wachten ot het weer werkt, dan kunnen we weer verder :)

Systems Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OkkE schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:00:
Pff.. aan het levelen in Elveroon Desert op Aqua Guarders.. Maar die droppen echt weinig leuks. ;( Alleen wat Iron en Zuly's. Weet niet, maar ik vind de fun er nu al een beetje af.... :{

//Edit

Desert, in OoT zit nog iemand die het kan: polo1987 :)
Damm sorry polo, ik wist niet dat jij dit ook al kon..... (heb je vrijdag tijd... kwijl kwijl) en even een vraagje aan de wat hogere lvls, kun je met lvl 70 al bij de temple rondhangen? (ik hoop het wel :9~ , wil even wat geld verdienen :P )

edit; polo en anderen; de prijzen van refines en gems schieten omhoog, dus je kunt het beste hierin gaan investeren *voor diegene die het nog niet wisten*, daarom wil ik ook graag gems laten maken :*) .... geld...geld

Er is trouwens een bug (voor wie wil rijk worden)... je gaat naar het warehouse.. doet er wat dure zooie in en creeërt lag... *download iets* sleep het dan terug naar je inventory !!!druk snel op f4 en log opnieuw in.., het lukt niet altijd, maar de kans is er dat je item word geduplicieerd >:) .
(ik ga het vrijdag uitproberen, heb het van een vriend...maar klinkt interessant :P )

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 136979 op 13-04-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82384

Lekker zo'n server-'refresh' :D Valt mijn shopje ten minste goed op. Ben ik mijn 12 red crystals kwijt met een lekkere winst. Nu heb ik dus net meer dan 1miljoen Zuly (en kan maar niets vinden wat de moeite is om mijn geld aan uit te geven :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Channel 2 is nog online, ik zag opeens veel mensen uitloggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

* OkkE is opnieuw begonnen. Me andere Muse blijft natuurlijk wel, maar ik ga opnieuw een Muse doen, en dan alle Quests doen, en gelijk al mn Stat Points enzo goed verdelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57209

Wat houdt jullie zolang in deze game?

Ik heb/had een lvl 29 Soldier maar ik vind het echt retesaai worden nu.. Helemaal dankzij het feit dat ik al die uren lang dezelfde liedjes hoor.. Beetje frustrerend.. Ik kan de muziek ook wel uitzetten maar dan is het zo dood.

Oh well.. Game had zeker leuker kunnen zijn met wat meer variatie/mogelijkheden en betere/meer muziek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 08-06 16:25
Tja wat me online houdt.
Toch wel de cart die ik op level 50 kan gaan krijgen. Tzal wel een hoop zuly gaan kosten, maar dan lekker rijden in dat ding. Verder kan je steeds mooiere monsters aan. Elk level kom je weer de meest fantastische beesten tegen. En als je ze eindelijk kan verslaan is dat supermooi.
Verder vind ik het ook leuk om te patsen in de "lagere" werelden. Beetje spelen met je huisdiertjes, liefst zo groot mogelijk en mooie kleding. Een beetje spul weggeven vinden ze ook prachtig.
En last but not least, de clans.
1 Ding die clan area waar je pvp kan spelen is echt schitterend. Allemaal paarse beesten en je kan andere mensen aanvallen. Tschijnt echt leuk te zijn. En ik kan haast niet wachten totdat ik langer dan 5 minuten daar in leven kan blijven. 8)7
Tja die muziek is en blijft kut. Ik ben eraan gewend en hoor het haast niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amafi schreef op woensdag 13 april 2005 @ 22:25:
Tja wat me online houdt.
Toch wel de cart die ik op level 50 kan gaan krijgen. Tzal wel een hoop zuly gaan kosten, maar dan lekker rijden in dat ding. Verder kan je steeds mooiere monsters aan. Elk level kom je weer de meest fantastische beesten tegen. En als je ze eindelijk kan verslaan is dat supermooi.
Verder vind ik het ook leuk om te patsen in de "lagere" werelden. Beetje spelen met je huisdiertjes, liefst zo groot mogelijk en mooie kleding. Een beetje spul weggeven vinden ze ook prachtig.
En last but not least, de clans.
1 Ding die clan area waar je pvp kan spelen is echt schitterend. Allemaal paarse beesten en je kan andere mensen aanvallen. Tschijnt echt leuk te zijn. En ik kan haast niet wachten totdat ik langer dan 5 minuten daar in leven kan blijven. 8)7
Tja die muziek is en blijft kut. Ik ben eraan gewend en hoor het haast niet meer.
Ik ben het volkomen met je eens.... denk er precies hetzelfde over *behalve over dat in Ca overleven :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

ben hier lekker aant spele en valt in 1 keer me spatie, en de letters tusse de shift weg... werke nie meer op me toetsenbord.. erg wazige shit happening hiero!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
ik heb net 4 cps in m'n eentje gehaalt. :)
en tja dat ik niet kon inloggen, de server crash heeft gezorgt dat ik er weer op kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dubst4r schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:11:
ik heb net 4 cps in m'n eentje gehaalt. :)
en tja dat ik niet kon inloggen, de server crash heeft gezorgt dat ik er weer op kan :)
Gefeliciteerd dub :Y) , maar vrijdag ga ik pas naar CA.... dan stromen de puntjes binnen :P
(ps; dit niet elke ker op dit forum vermelden... hij raakt vol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Er is een leuke bug in het speel.
Je moet er wel ff voor oefenen.
als je ff zit en dan ergens klik dan op tap drukt ren je met sprongen voor uit.sneller dan een auto!
De timing is erg belangrijk. Het is me nog 1 keer gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Calamor schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:43:
Er is een leuke bug in het speel.
Je moet er wel ff voor oefenen.
als je ff zit en dan ergens klik dan op tap drukt ren je met sprongen voor uit.sneller dan een auto!
De timing is erg belangrijk. Het is me nog 1 keer gelukt.
:D, die moet anders.... ga zitten terwijl je opstaat druk je op tab en dan snel daarna nog eens tab.. zo werkt ie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Zo, nog net level 10 gehaald met mn nieuwe Char (ayakura). Ben dit keer ook echt alle Quests aan het doen, moet zeggeg; dat maakt het spel wel leuker als alleen domweg levellen. Plus dat je echt veel exp. krijgt. :) Anyway, nu pitten, morgen avond verder. Hehe. Echt verslavend... bah. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Hehe, ik ging ook even met een nieuw char spelen. Ik kreeg opeens onwijs vette drops.. Ik zat net te denken dat ik wel een Leopard skin wou-> voilá. Maar wat blijkt nou? Het was een (3)! En nog appraisal ook :D 2 defence, 15hp. En ik heb ook nog een 6/5 short sword en een (2) sword gevonden >:) Zijn wel leuke items om m'n echte character mee te verkleden als n00b :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

cardinal808 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:14:
[...]

Nou dat kunnen we ook wel weer vergeten want de servers liggen eruit op dit moment, dus dan weet iedereen dat.

[...]

vertel mij wat. ik zat op 87% van level 59

[...]

Jij bent het hoogste in de clan dus hoe kan iemand nou level 70 zijn :? :P
Mooie oude quote :)
Anoniem: 136979 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:19:
[...]

Damm sorry polo, ik wist niet dat jij dit ook al kon..... (heb je vrijdag tijd... kwijl kwijl) en even een vraagje aan de wat hogere lvls, kun je met lvl 70 al bij de temple rondhangen? (ik hoop het wel :9~ , wil even wat geld verdienen :P )

edit; polo en anderen; de prijzen van refines en gems schieten omhoog, dus je kunt het beste hierin gaan investeren *voor diegene die het nog niet wisten*, daarom wil ik ook graag gems laten maken :*) .... geld...geld

Er is trouwens een bug (voor wie wil rijk worden)... je gaat naar het warehouse.. doet er wat dure zooie in en creeërt lag... *download iets* sleep het dan terug naar je inventory !!!druk snel op f4 en log opnieuw in.., het lukt niet altijd, maar de kans is er dat je item word geduplicieerd >:) .
(ik ga het vrijdag uitproberen, heb het van een vriend...maar klinkt interessant :P )
ff een vraagje, waar staat die temple? Ik zie jullie dat jullie het redelijk vaak over die temple hebben :)
4th schreef op woensdag 13 april 2005 @ 22:36:
ben hier lekker aant spele en valt in 1 keer me spatie, en de letters tusse de shift weg... werke nie meer op me toetsenbord.. erg wazige shit happening hiero!!
Ook niet meer met reboot?
Anoniem: 136979 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:37:
[...]

Gefeliciteerd dub :Y) , maar vrijdag ga ik pas naar CA.... dan stromen de puntjes binnen :P
(ps; dit niet elke ker op dit forum vermelden... hij raakt vol)
Das toch ook de bedoeling? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Hamotje schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:31:
[...]

Wat is het probleem? Het zegt toch dat je te weinig ruimte hebt :?
Ja, maar dat zegt hij voordat ik ook maar iets kan aangeven, ik heb genoeg ruimte op andere partities, alleen op c zit ik erg krap... en daar krijg ik echt niets vrij

[ Voor 5% gewijzigd door DarkShadow op 14-04-2005 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 09:08:
[...]

OPRUIMEN... hij zegt dat er geen ruimte is... Dit kan je toch zelf bedenken :/
LEES :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-03 10:21
ey cardinal nog bedankt voor die goeie party gister (H) toch weer 1 leveltje omhoog en heel veel goeie items..

* atm kan ik niet connecten server dead*

[ Voor 18% gewijzigd door blaatpaal op 14-04-2005 08:07 ]

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84254

Anoniem: 82384 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:41:
Lekker zo'n server-'refresh' :D Valt mijn shopje ten minste goed op. Ben ik mijn 12 red crystals kwijt met een lekkere winst. Nu heb ik dus net meer dan 1miljoen Zuly (en kan maar niets vinden wat de moeite is om mijn geld aan uit te geven :D )
jammer, ik had die red crystal wel willen verkopen , ik koop ze meestal voor 16 a 19k
FnF schreef op donderdag 14 april 2005 @ 06:50:
[...]

Mooie oude quote :)

[...]

ff een vraagje, waar staat die temple? Ik zie jullie dat jullie het redelijk vaak over die temple hebben :)

[...]

[...]

Das toch ook de bedoeling? :9
Temple zit in planeet Luna bij het gedeelte crystal plane dacht ik, al je naar de npc gaat en 5 crystal keys verzameld, dan kun je naar het temple gaan.
Daar spawnen om de paar minuten stenen. Als je 10 stenen hebt verzameld krijg je 80k, bij 14 stenen krijg je 80k + 8 CU en 20 stenen krijg je volgens mij.
Het moeilijke is dat je tijdens het killen van stenen mobs(tirwin engeltjes) op je af komt.
Ga daar niet alleen solo'en als level je 78 of lager bent want dan ga je erg snel dood, bij level 85 kun je pas fatsoenlijk naar de temple.
Bij level 91 wordt je gespawnt naar b2, daar krijg je meer geld en pb.

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 14-04-2005 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Anoniem: 82384 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:41:
Iets kopen voor mij en cado geven?
Of je kan een iron kopen voor 300.000 Z bij mij.

[ Voor 12% gewijzigd door Calamor op 14-04-2005 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

FnF schreef op donderdag 14 april 2005 @ 06:50:
[...]

had ik geen zin in, was zon 20 min werke vandaan van lvl50 dus wou ik eerst doen, na een d/c was het weer in orde maar wel erg wazig da alleen deze specifieke toetsen het niet deden en de rest wel :D

(\ z x c v b n m , . / en spatiebalk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

DarkShadow schreef op donderdag 14 april 2005 @ 07:43:
[...]

Ja, maar dat zegt hij voordat ik ook maar iets kan aangeven, ik heb genoeg ruimte op andere partities, alleen op c zit ik erg krap... en daar krijg ik echt niets vrij
De eerste keer dat ik installeerde had ik ook te snel doorgeklikt en kwam ie op C:\ onder Program Files terecht. Maar je kan ook zelf aangeven waar het spel moet installeren, dus ik denk dat je nog een keertje moet proberen en dan goed kijken voor die optie.
Anoniem: 84254 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 08:14:

Het moeilijke is dat je tijdens het killen van stenen mobs(tirwin engeltjes) op je af komt.
Ga daar niet alleen solo'en als level je 78 of lager bent want dan ga je erg snel dood, bij level 85 kun je pas fatsoenlijk naar de temple.
Bij level 91 wordt je gespawnt naar b2, daar krijg je meer geld en pb.
Ik ben daar gister weer geweest, op level 78 of 79 en dan zijn de tirwins al geel en oranje, dus dat ging best goed. Had alleen geen zin om meer dan 10 stenen te doen want die tirwins zijn haast nog irritanter dan slags :/ en ze kunnen je ook slow attack geven en stunnen.

[ Voor 39% gewijzigd door Haan op 14-04-2005 09:38 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.