Bedankt voor de bruikbare reactiesDarkShadow schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:13:
kheb het spel gedownload, nu wil ik het installeren, maar voordat ik ook maar een map kan kiezen zegt het spel al dat ik te weinig ruimte heb...

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bedankt voor de bruikbare reactiesDarkShadow schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:13:
kheb het spel gedownload, nu wil ik het installeren, maar voordat ik ook maar een map kan kiezen zegt het spel al dat ik te weinig ruimte heb...
Leuk dat er weer zo'n site is!OkkE schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:20:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Lijst met gegevens over jobs, levels enz.. http://rose.azwart.nl
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Heb het even snel in elkaar gesmeten, dus er kan hier en daar een foutje in zitten. Dan moet je maar even een mailtje sturen, zal ik het zo snel mogelijk proberen op te lossen.'
Even aanmelden met je gegevens, en klaar.
Mocht ik nog zin en tijd hebben maak ik dit weekend een scriptje zodat het een plaatje wordt, maar daar heb ik eigenlijk geen zin meer in. Ik ga nu ROSE spelen!
Kater? Eerst water, de rest komt later
[ Voor 44% gewijzigd door OkkE op 12-04-2005 21:59 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik heb met het invullen een foutje gemaaktOkkE schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:53:
Hmm ja zat ik eerst ook over te denken inderdaad... misschien dat ik dat toch maar doe dan.
/ Edit
Oke, iedereen staat in 1 lijst.. Maar ik zie dat er ook iets nog niet klopt met de kleuren.. ff fixen. fixed!
[ Voor 10% gewijzigd door AirX op 12-04-2005 22:37 ]
Ik kan niet anders zeggen dan meesterlijk gemaakt.OkkE schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:20:
Lijst met gegevens over jobs, levels enz.. http://rose.azwart.nl
Het zijn eigenlijk twee verschillende skillsAirX schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:26:
[...]
Nog even een vraagje: welke skill van de dealer zorgt nu voor die mercynaries?
[ Voor 17% gewijzigd door Cardinal op 12-04-2005 22:49 ]
Done.4Real schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:06:
Ik heb me ook aangemeld bij OkkE z'n script handig om zo alles te hebben, misschien nog een idee dat je op clans can filteren?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
NP, electriciteit is best wel belangrijk4Real schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:06:
Voor Desert, FnF en Psychoot sorry dat ik vanmiddag ineens weg was, maar er kwam iemand bij ons het electriciteit veranderen daardoor moest ik ineens me PC uitzetten.
Ik heb me ook aangemeld bij OkkE z'n script handig om zo alles te hebben, misschien nog een idee dat je op clans can filteren?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
daarbij komt ook nog eens als er zo weinig spelers zijn dat er nog bijna geen economie opgebouwd is. Er is weinig geld in omloop, wie koopt jouw special items? waar moet jij goedkope meat vandaan halen. En bij wie moet jij gaan patsen met je sporty frame of desnoods je CGcardinal808 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:47:
Voor de rest ingaand op de plaatjes van de Japanse versie. Ik denk niet dat iemand hier serieus gaat spelen op de Japanse servers. Ik zou het namelijk niet doen, omdat ik dan weer een character op moet stellen, de spreektaal Japans is en alles opnieuw zou moeten doen. Daarnaast is mijn Japans niet al te best. Ik ben wel benieuwd hoe de japanse tekens in het engels worden weergegeven.
• Je kunt al bij clan voor "Geen" kiezen.Calamor schreef op woensdag 13 april 2005 @ 00:50:
Ziet er masterlijk uit.
maar kan er ook nog in dat je op geen clan kan kiezen. En misschien bij anders de naam in kan vullen.
EN missschien ook nog dat je je zelf kan verwijderen.
Alleen nu voel ik we een ouwe zeur.
[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 13-04-2005 09:27 ]
Anoniem: 38852
Ik had een lvl65 bow hawker..thoth schreef op woensdag 13 april 2005 @ 08:54:
Ik ben nu een lvl27 bow hawker en het valt me op dat er weinig over dit type gesproken wordt.
is dit type niet zo populair of zo?
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Deliriant isti Romani.
Anoniem: 123576
Deliriant isti Romani.
Dat is een goede vraag. Ik ben zelf de arumatic union gejoined, maar het is eigenlijk een bagger union. De unionshop is namelijk praktisch hetzelfde als andere unions. Ik had gehoopt op leuke magic items tegen union points, maar dat valt vies tegen. de meeste items zijn namelijk bagger.Saryon schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:13:
O ja, even voor de Muses hier: wat is de beste Union om te joinen voor een Offensive Muse?
en ja, ik lees veel op 7hearts, maar daar spreekt ook iedereen elkaar tegen, dus ik dacht, even nog wat extra info van de kenners hier
[ Voor 41% gewijzigd door Cardinal op 13-04-2005 10:26 ]
[ Voor 30% gewijzigd door OkkE op 13-04-2005 11:01 ]
Ja dat ga ik vrijdag doen denk ik, moet namelijk nog wat jewels, crystals, threads etc verkopen.OkkE schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:00:
Gister avond ROSE aangezet, winkeltje open, en gaan slapen... Werd vanochtend wakker en ROSE was nogsteeds online!En had ruim 10k verdiend.
Staat nu trouwens ook nog aan, terwijl ik op mn werk zit hier, dus hopelijk vanavond alles verkocht, en veel geld.
Hieraan herken je de ware ROSE junkAnoniem: 123576 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:25:
7hearts forum is effe offline... erg iritand als je op je werk it niet kan spelen en ook niet kan forums lezen....
Als het goed is moet je daar niet eens tijd voor hebben als je werktAnoniem: 123576 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:25:
7hearts forum is effe offline... erg iritand als je op je werk it niet kan spelen en ook niet kan forums lezen....
Vaak doe ik dat ook, maar gister gewoon in Elveroon Desert gezet, bij de spawn-plek bij het meer, en dat ging toch ook wel lekker.Psychoot schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:22:
[...]
Ik zet me shop meestal niet tussen alle andere shops maar ergens alleen waar toch veel mensen langslopen, heb je imho meer mensen die ernaar kijken.
Ik bedoel dat je alleen de mensen kunt zien die nog niet lid zijn van een clan net als dat je alleen zie van OoTOkkE schreef op woensdag 13 april 2005 @ 09:04:
[...]
• Je kunt al bij clan voor "Geen" kiezen.
• Dat je een andere clan kan invullen, is een idee. Zal kijken wanneer ik dat erin kan bouwen.
• Verwijderen is zeker geen slecht idee, komt eraan. Done
Vind het trouwens alleen maar leuk dat mensen er aktief mee bezig zijn, heb ik het iedergeval niet voor niets gemaakt.Opmerkingen zijn altijd welkom, of ik er iets mee doe is een 2e.
Als het blauwe/witte crystals zijn heb ik wel interessePsychoot schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:22:
[...]
Ja dat ga ik vrijdag doen denk ik, moet namelijk nog wat jewels, crystals, threads etc verkopen.
Ik zet me shop meestal niet tussen alle andere shops maar ergens alleen waar toch veel mensen langslopen, heb je imho meer mensen die ernaar kijken.
Zo leuk om te zien dat voor mensen met low lvl (Fly denk beetje terug) 10K zo veel isOkkE schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:00:
Gister avond ROSE aangezet, winkeltje open, en gaan slapen... Werd vanochtend wakker en ROSE was nogsteeds online!En had ruim 10k verdiend.
Staat nu trouwens ook nog aan, terwijl ik op mn werk zit hier, dus hopelijk vanavond alles verkocht, en veel geld.
Ah zo.. Hmm ja opzich wel handig. Bij deze gedaan.Calamor schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:13:
[...]
Ik bedoel dat je alleen de mensen kunt zien die nog niet lid zijn van een clan net als dat je alleen zie van OoT
En ik tel al 11 namen zonder clan met een hele groep muse.
Ben nu level 32, en heb in totaal net 100k, dusja dan is 10k erbij wel veel. Maar inderdaad, wel leuk om te zien hoeveel verschil er zit tussen de levels.Anoniem: 123576 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:25:
[...]
Zo leuk om te zien dat voor mensen met low lvl (Fly denk beetje terug) 10K zo veel is
Als ik een uurtje speel heb ik met beetje geluk 100K aan drops en essents en zo,
Goede items kost niet meer een paar 100K maar paar MIL.
En als je beetje fruit in koopt ben je zo 100K verder
Zijn grote verschillen.
Ik denk dat ik in totaal 5 characters heb gehad, waarvan er maar twee serieus waren. Wat mij wel opvlat is dat je op level 30 bij de aqau's moet gaan hunten. Dus in Lake of Anima en niet bij de kings. De drops zijn dan heel erg goed en je verdiend kapitalen aan Leg bones en Back bones.OkkE schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:55:
[...]
Ben nu level 32, en heb in totaal net 100k, dusja dan is 10k erbij wel veel. Maar inderdaad, wel leuk om te zien hoeveel verschil er zit tussen de levels.Kan ook niet wachten tot ik level 40~50 ben.
Kheb een zooitje blauwe, stuk of 4/5 en 2 groene d8 ik.cardinal808 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:22:
[...]
Als het blauwe/witte crystals zijn heb ik wel interesse
Even goed zoeken, ik kom ze meestal wel tegen bij de depository (waar de zooi gedump kan worden als je het wilt bewaren). Ze staan meestal voor rond de 78K in de shops, soms wat minder. Ik heb er zelf ook een en het is echt een goede necklace.lasharor schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:13:
iemand meschien nog een avoidance neclase (ofzo iets) te koop.
of wil iemand het voor me kopen op die andere planeet want in junon zijn er echt geen.....
Helaas hebben we nog geen Artisan, maar met de rode kan je rode gems maken(strenght, Dexterity) en met de blauwe Intellegence en Concentration. De groene en witte zou ik eerlijk gezegd niet weten.Psychoot schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:21:
[...]
Kheb een zooitje blauwe, stuk of 4/5 en 2 groene d8 ik.
Met crystals kun je toch jewels maken of niet? Is er ergens een lijstje welke jewels welk effect hebben en met welke crystals ik welke jewels kan maken?
Nou van de prijzen heb ik opzich ook niet zoveel benul van, meestal kijk ik wat rond en pas me prijs daar op aan. Heb veel groene voor rond de 6k aangeboden gezien. Dus dan verpats ik mijne meestal ook rond die prijs of wat lager (5k bijv). Blauwe waren d8 ik 4k waard.OkkE schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:55:
@Psychoot: Voor hoeveel verkoop jij nou bijv. die groene? Ik kwam namelijk gister een winkeltje tegen en die kocht ze voor 2999, dus heb ik mijne maar gelijk aan hem verkocht.
Anoniem: 84254
lol ik koop ze altijd voor 19kAnoniem: 123576 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:34:
Als iemand red crystals voor me heeft wil ik ze wel overnemen voor 10k
kan ze goed gebruiken
Anoniem: 133390
tip: das normaalSyS_ErroR schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:50:
Hmmz... zijn er misschien tips voor de beginnende speler, & tips om op een server te komen.. ze zitten alle drie permanent vol.. *snif*
Ik bleef erin maar kon helmaal niets doen behalve chatten in de clanwindow.Anoniem: 133390 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:47:
Okke mooi werk!! Zo is mooi overzichtelijk dacht ik zo
Wou net met Dubst4r clanpuntjes halen. Zul je altijd zien dat ie vastloopt... En nu kom je er haast niet in
[ Voor 6% gewijzigd door Meatbag op 13-04-2005 15:57 ]
Laat maar komen zou ik zeggenlasharor schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:08:
nou ik heb een proggie om makelijk in die servers te komen. ik upload dat wel een keer.
Anoniem: 139465
Ik heb ook zo'n progje... "Exceedhelper"lasharor schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:08:
nou ik heb een proggie om makelijk in die servers te komen. ik upload dat wel een keer.
Je bent je link vergeten erbij te zettenAnoniem: 139465 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:38:
[...]
Ik heb ook zo'n progje... "Exceedhelper"
Alleen heb ik de laatste versie moeten bewerken omdat ik hem redelijk traag vond.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
[ Voor 45% gewijzigd door OkkE op 13-04-2005 16:58 ]
jup Same here ik heb moed ook opgegeven. Kwam er net heel ff in. zag nog net staan: heeej blue van desert maar daarna meteen server disconnectedDubst4r schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:33:
Nou ik kan er egt niet meer inkomen.
Elke keer krijg ik een d/c.
ik wacht wel een tijdje.
Ja upload dat proggie eens, enigste hit op google gaat hierheenAnoniem: 139465 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:38:
[...]
Ik heb ook zo'n progje... "Exceedhelper"
Alleen heb ik de laatste versie moeten bewerken omdat ik hem redelijk traag vond.
[ Voor 36% gewijzigd door lasharor op 13-04-2005 17:17 ]
Anoniem: 136979
Ten eerste ben ik zeer benieuwd of deze je werkelijk helpt of helpt met het stelen van je account gegevens. Ik ben ook benieuwd waar je hem vandaan hebt.lasharor schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:15:
je ik heb ook exceed helper.effe uploaden danmaar:
http://members.home.nl/tergezen/ExceedHelper v5.exe (effe kopiereren want die v5 hoort er ook nog aan dus (http://members.home.nl/tergezen/ExceedHelper v5.exe) helemaal
de uitleg staat er als je het opstart
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 136979 op 13-04-2005 17:38 ]
Zullen we voor clan chat de clan chatfunctie van het spel gebruiken?Anoniem: 136979 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:15:
@blue... ik kreeg al een hartaanval (lvl 69 in 2 dagen)
.... maar ik ga een Golden Tower axe kopen, toch bedankt voor het aanbod.
Zullen we dit weekend *nadat ik 70 ben* even naar CA gaan?
Anoniem: 93354
Heb hem zelf van Desert gekregen, helemaal geen problemen, maakt niet toegang tot het internet, anders had mn firewall hem wel gespietstcardinal808 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:21:
[...]
Ten eerste ben ik zeer benieuwd of deze je werkelijk helpt of helpt met het stelen van je account gegevens. Ik ben ook benieuwd waar je hem vandaan hebt.
Anoniem: 140582
Klik dan hier om de Exceedhelper te downloaden.Anoniem: 140582 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 18:51:
vaag ik kan hem niet downloaden kan iemand hem naar me gmail sturen of is hij daar te groot voor?
email : someonesharp@gmail.com
alvast erg bedankt !!
(--=) Peace For Everybody (=--)
Anoniem: 139030
Anoniem: 93354
Probeer dit eens...Anoniem: 139030 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 20:02:
Nadat ik hem heb geinstalleerd en opstart gaat hij dus die updates downloaden. nadat dat gebeurd is en ik op play rose online druk komt hij met en foutmelding dat hij hem niet kan initialiseren ''toepassingsfout''. Iemand een idee waar het aan kan liggen?
Net wel weer opnieuw geinstalleerd en toen kon ik hem wel opstarten. Sloot ik hem af en vervolgens wou ik hem weer opstarten en gaf hij weer die fout. Word er een beetje moe van
Ik geloof dat vriend van me dat ook had. Kzal hem eens vragen wat ie had gedaan zodat het wel werkte.Anoniem: 93354 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 20:26:
Nou ik kan geeneens installeren. Die gare installer vind dat er te weinig schijfruimte is. Nou als dat ding 200gb vrije ruimte nog niet genoeg vind weet ik het ook niet meer.
[ Voor 94% gewijzigd door Psychoot op 13-04-2005 20:38 ]
[ Voor 24% gewijzigd door OkkE op 13-04-2005 21:08 ]
Anoniem: 139030
Nou dat kunnen we ook wel weer vergeten want de servers liggen eruit op dit moment, dus dan weet iedereen dat.FnF schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:52:
[...]
Er is inderdaad een beetje vertraging, maar daar is nog over heen te komen
Moest het spel ook nog vanaf hier opstarten
vertel mij wat. ik zat op 87% van level 59cm_sicko schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:12:
lekker... server disconnected!!ging net zo lekker in grote party met cardinal en polo!! .. naja ik moest toch bijna stoppen
Jij bent het hoogste in de clan dus hoe kan iemand nou level 70 zijnAnoniem: 136979 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 20:50:
Is er bij LoT al een artisian? , want naar mijn weten kan dj nog geen gems craften.... en ik zoek iemand die dit wel kan. Nu ik accepteer alleen mensen van LoT, omdat dat onze "broeder"clan is, dus als jullie al een crafter hebben , kan die dan dit weekend (tegen betaling natuurlijk) even een gem craften?
[ Voor 59% gewijzigd door Cardinal op 13-04-2005 21:16 ]
ja, party was wel lekker, maar ja nu maar weer wachten ot het weer werkt, dan kunnen we weer verdercm_sicko schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:12:
lekker... server disconnected!!ging net zo lekker in grote party met cardinal en polo!! .. naja ik moest toch bijna stoppen
Damm sorry polo, ik wist niet dat jij dit ook al kon..... (heb je vrijdag tijd... kwijl kwijl) en even een vraagje aan de wat hogere lvls, kun je met lvl 70 al bij de temple rondhangen? (ik hoop het welOkkE schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:00:
Pff.. aan het levelen in Elveroon Desert op Aqua Guarders.. Maar die droppen echt weinig leuks.Alleen wat Iron en Zuly's. Weet niet, maar ik vind de fun er nu al een beetje af....
//Edit
Desert, in OoT zit nog iemand die het kan: polo1987
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 136979 op 13-04-2005 21:25 ]
Anoniem: 82384
Anoniem: 57209
Ik ben het volkomen met je eens.... denk er precies hetzelfde over *behalve over dat in Ca overlevenAmafi schreef op woensdag 13 april 2005 @ 22:25:
Tja wat me online houdt.
Toch wel de cart die ik op level 50 kan gaan krijgen. Tzal wel een hoop zuly gaan kosten, maar dan lekker rijden in dat ding. Verder kan je steeds mooiere monsters aan. Elk level kom je weer de meest fantastische beesten tegen. En als je ze eindelijk kan verslaan is dat supermooi.
Verder vind ik het ook leuk om te patsen in de "lagere" werelden. Beetje spelen met je huisdiertjes, liefst zo groot mogelijk en mooie kleding. Een beetje spul weggeven vinden ze ook prachtig.
En last but not least, de clans.
1 Ding die clan area waar je pvp kan spelen is echt schitterend. Allemaal paarse beesten en je kan andere mensen aanvallen. Tschijnt echt leuk te zijn. En ik kan haast niet wachten totdat ik langer dan 5 minuten daar in leven kan blijven.![]()
Tja die muziek is en blijft kut. Ik ben eraan gewend en hoor het haast niet meer.
Gefeliciteerd dubDubst4r schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:11:
ik heb net 4 cps in m'n eentje gehaalt.
en tja dat ik niet kon inloggen, de server crash heeft gezorgt dat ik er weer op kan
Calamor schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:43:
Er is een leuke bug in het speel.
Je moet er wel ff voor oefenen.
als je ff zit en dan ergens klik dan op tap drukt ren je met sprongen voor uit.sneller dan een auto!
De timing is erg belangrijk. Het is me nog 1 keer gelukt.
Mooie oude quotecardinal808 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:14:
[...]
Nou dat kunnen we ook wel weer vergeten want de servers liggen eruit op dit moment, dus dan weet iedereen dat.
[...]
vertel mij wat. ik zat op 87% van level 59
[...]
Jij bent het hoogste in de clan dus hoe kan iemand nou level 70 zijn![]()
ff een vraagje, waar staat die temple? Ik zie jullie dat jullie het redelijk vaak over die temple hebbenAnoniem: 136979 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:19:
[...]
Damm sorry polo, ik wist niet dat jij dit ook al kon..... (heb je vrijdag tijd... kwijl kwijl) en even een vraagje aan de wat hogere lvls, kun je met lvl 70 al bij de temple rondhangen? (ik hoop het wel, wil even wat geld verdienen
)
edit; polo en anderen; de prijzen van refines en gems schieten omhoog, dus je kunt het beste hierin gaan investeren *voor diegene die het nog niet wisten*, daarom wil ik ook graag gems laten maken.... geld...geld
Er is trouwens een bug (voor wie wil rijk worden)... je gaat naar het warehouse.. doet er wat dure zooie in en creeërt lag... *download iets* sleep het dan terug naar je inventory !!!druk snel op f4 en log opnieuw in.., het lukt niet altijd, maar de kans is er dat je item word geduplicieerd.
(ik ga het vrijdag uitproberen, heb het van een vriend...maar klinkt interessant)
Ook niet meer met reboot?4th schreef op woensdag 13 april 2005 @ 22:36:
ben hier lekker aant spele en valt in 1 keer me spatie, en de letters tusse de shift weg... werke nie meer op me toetsenbord.. erg wazige shit happening hiero!!
Das toch ook de bedoeling?Anoniem: 136979 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:37:
[...]
Gefeliciteerd dub, maar vrijdag ga ik pas naar CA.... dan stromen de puntjes binnen
![]()
(ps; dit niet elke ker op dit forum vermelden... hij raakt vol)
Ja, maar dat zegt hij voordat ik ook maar iets kan aangeven, ik heb genoeg ruimte op andere partities, alleen op c zit ik erg krap... en daar krijg ik echt niets vrijHamotje schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:31:
[...]
Wat is het probleem? Het zegt toch dat je te weinig ruimte hebt
[ Voor 5% gewijzigd door DarkShadow op 14-04-2005 07:44 ]
LEESAnoniem: 123576 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 09:08:
[...]
OPRUIMEN... hij zegt dat er geen ruimte is... Dit kan je toch zelf bedenken
[ Voor 18% gewijzigd door blaatpaal op 14-04-2005 08:07 ]
(--=) Peace For Everybody (=--)
Anoniem: 84254
jammer, ik had die red crystal wel willen verkopen , ik koop ze meestal voor 16 a 19kAnoniem: 82384 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:41:
Lekker zo'n server-'refresh'Valt mijn shopje ten minste goed op. Ben ik mijn 12 red crystals kwijt met een lekkere winst. Nu heb ik dus net meer dan 1miljoen Zuly (en kan maar niets vinden wat de moeite is om mijn geld aan uit te geven
)
Temple zit in planeet Luna bij het gedeelte crystal plane dacht ik, al je naar de npc gaat en 5 crystal keys verzameld, dan kun je naar het temple gaan.FnF schreef op donderdag 14 april 2005 @ 06:50:
[...]
Mooie oude quote
[...]
ff een vraagje, waar staat die temple? Ik zie jullie dat jullie het redelijk vaak over die temple hebben![]()
[...]
Ook niet meer met reboot?
[...]
Das toch ook de bedoeling?
[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 14-04-2005 08:48 ]
Iets kopen voor mij en cado geven?Anoniem: 82384 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:41:
Lekker zo'n server-'refresh'Valt mijn shopje ten minste goed op. Ben ik mijn 12 red crystals kwijt met een lekkere winst. Nu heb ik dus net meer dan 1miljoen Zuly (en kan maar niets vinden wat de moeite is om mijn geld aan uit te geven
)
[ Voor 12% gewijzigd door Calamor op 14-04-2005 08:34 ]
had ik geen zin in, was zon 20 min werke vandaan van lvl50 dus wou ik eerst doen, na een d/c was het weer in orde maar wel erg wazig da alleen deze specifieke toetsen het niet deden en de rest wel
De eerste keer dat ik installeerde had ik ook te snel doorgeklikt en kwam ie op C:\ onder Program Files terecht. Maar je kan ook zelf aangeven waar het spel moet installeren, dus ik denk dat je nog een keertje moet proberen en dan goed kijken voor die optie.DarkShadow schreef op donderdag 14 april 2005 @ 07:43:
[...]
Ja, maar dat zegt hij voordat ik ook maar iets kan aangeven, ik heb genoeg ruimte op andere partities, alleen op c zit ik erg krap... en daar krijg ik echt niets vrij
Ik ben daar gister weer geweest, op level 78 of 79 en dan zijn de tirwins al geel en oranje, dus dat ging best goed. Had alleen geen zin om meer dan 10 stenen te doen want die tirwins zijn haast nog irritanter dan slagsAnoniem: 84254 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 08:14:
Het moeilijke is dat je tijdens het killen van stenen mobs(tirwin engeltjes) op je af komt.
Ga daar niet alleen solo'en als level je 78 of lager bent want dan ga je erg snel dood, bij level 85 kun je pas fatsoenlijk naar de temple.
Bij level 91 wordt je gespawnt naar b2, daar krijg je meer geld en pb.
[ Voor 39% gewijzigd door Haan op 14-04-2005 09:38 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq