[PC MMORPG] ROSE Online - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.487 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

cardinal808 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 00:29:
Zal dan maar eens een lijst maken die meer up-to-date is he ?

GOT Naam
Rose Naam
LVL
First Job
Second Job
DesertRaven
DesertRaven
66
Soldier
Champion
Bluepanther
BluepantherNL
61
Soldier
Champion
Dubst4r
Dubst4r
60
Dealer
Bourgeois
Cardinal808
Cardinale
56
Muse
Magician
Psychoot
Psychoot
57
Soldier
Knight
Polo1987
Polo1987
57
Dealer
Artisan
4Real
Pakspul
52
Muse
Cleric
FnF
FnF
47
Soldier
?
Elvi
Elvi
41
Muse
Magician
cm_sicko
SickoNL
45
Dealer
Bourgeois
Dutch_Hane
HAantje
46
Hawker
Raider
Calamor
Qweto
43
Muse
Cleric
Amafi
Amafi
42
Hawker
Raider
DJrDJ666
DJrDJ666
44
Dealer
Artisan
4th
four4th
43
Soldier
Champion
ik update meteen nadat mense zegge dat ze nieuw lvl hebbe gehaald, wordt dus per dag 3x overgekeke en updated waar nodig :P

@Polygon: het gaat opt moment alleen over de huidige members, niet de toekomstige ;)

GOT Naam
Rose Naam
LVL
First Job
Second Job
DesertRaven
DesertRaven
66
Soldier
Champion
Bluepanther
BluepantherNL
65
Soldier
Champion
Dubst4r
Dubst4r
60
Dealer
Bourgeois
Cardinal808
Cardinale
58
Muse
Magician
Psychoot
Psychoot
60
Soldier
Knight
Polo1987
Polo1987
59
Dealer
Artisan
4Real
Pakspul
54
Muse
Cleric
FnF
FnF
51
Soldier
?
Elvi
Elvi
45
Muse
Magician
cm_sicko
SickoNL
50
Dealer
Bourgeois
Dutch_Hane
HAantje
50
Hawker
Raider
Calamor
Qweto
44
Muse
Cleric
Amafi
Amafi
46
Hawker
Raider
DJrDJ666
DJrDJ666
51
Dealer
Artisan
4th
four4th
48
Soldier
Champion

edit:
cardinal808 schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:36:
* 4th is inmiddels level 58 en polo1987 is inmiddels level 59

Daarnaast is Psychoot ook level 59, geloof ik.
En Desertraven is geen level 66 meer.
bijgewerkt

@fnf, nog naar 7hearts gekeke? welke job ga je pakke?

[ Voor 11% gewijzigd door 4th op 12-04-2005 17:17 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 23:57
* Cardinal is inmiddels level 58 en polo1987 is inmiddels level 59

[ Voor 39% gewijzigd door Cardinal op 11-04-2005 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

cardinal808 schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:36:
* Psychoot is inmiddels level 58 en polo1987 is inmiddels level 59

Klopt :)
Hopelijk vanavond naar lvl60, na het herexamen dan op school :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

ben net met het updaten van de tabel alle posts langsgeweest die sinds het maken van vorige update gepost zijn, heb alle veranderingen die hierop stonden doorgevoerd dus als je hier niets post komt er geen update :P

[ Voor 8% gewijzigd door 4th op 11-04-2005 09:47 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
4th schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:47:
ben net met het updaten van de tabel alle posts langsgeweest die sinds het maken van vorige update gepost zijn, heb alle veranderingen die hierop stonden doorgevoerd dus als je hier niets post komt er geen update :P
Te bedenken dat veel mensen een paar weken geleden voor het oprichten van de clan op level 3x zaten, moet ik zeggen dat het erg lekker gaat. Door de clan komen er meer party's voor die lekker gaan, voor al de party's met Dub en Psy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

de party van het afgelopen weekend met 3/4 van de onderste 5 in de tabel (en silvertears) ging ook lekker, moeten we zeker vaker doen. en ja, tegenwoordig zit iedereen in de caves dus kome we elkaar ook vaak tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Is er anders hier geen PHP genie die even een website in elkaar zet waar we zelf ons level op kunnen veranderen en dat de output dan een PNG plaatje is. :?

* 4Real is trouwens lvl 53 :+

[ Voor 10% gewijzigd door 4Real op 11-04-2005 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm zat gister niet echt actief te spelen :P Was half aanwezig en zat alleen maar op kingkongs te wachten. Wel weer stuk of 8 gesoloed :) Weinig boeiends wat ze droppen helaas.

Inmiddels al wel lvl 65. Hoop dat de rest snel bij komt. Is leuk voor de party's :) Denk dat ik me kop vandaag nog wel ff laat zien ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 12:34
kwam gisteren fnf, haantje en nog iemand al tegen in de caves, lekker aan het hakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo nu lvl 85.5 :p
Voor vrijdag hoop ik 88 te zijn maar erg hard zal het niet gaan elke dag werke en laat thuis, dan schiet het niet echt op.
Ga denk wel weer effe rond hakken in gave B3, nu geven die beesten nog wat exp en omdat essents met de dag duurder woord maar dikke voorraad inslaan :p. Over een paar lvl's zijn ze zo simpel dat ze geen drop meer zullen geven dus nu maar lekker doen. Heb trouwens veel geld uit gegeven de laatste dagen, heb me lvl 88 (4) armor gekocht een lvl 104(5) gekocht :p kan je niet vroeg genoeg hebben. normaal vragen mensen voor een lvl 104(5) armor met deze dodge en def 800K !!!! deze koste maar 350, daar zal ik hem zelf nooit voor kunnen rifinen dus maar alvast gekocht. Heb een Lizard BS (5) gekocht opdat die VEEL meer def heeft als me devil wings en ik als champ het toch van def moet hebben. En als het nog niet genoeg was ook nog een ruby +11 gekocht :p (zoek er nog 1) dus ben wel een beetje door me geld heen, ga nu me devilwings (5) maar verkopen dus als iemand graag wilt kopen geef maar een gil :p.

Groeten Fly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:59:
hmm zat gister niet echt actief te spelen :P Was half aanwezig en zat alleen maar op kingkongs te wachten. Wel weer stuk of 8 gesoloed :) Weinig boeiends wat ze droppen helaas.
De meeste van de KingKong drops zijn inderdaad waardeloos af en toe dropt hij ook equipment, maar die is meestal ook bedroevend slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:05

Haan

dotnetter

William/Ax3 schreef op maandag 11 april 2005 @ 00:12:
Zo ff char erbij gemaakt :P Een dealer om mijn soldier mooi wat te kunnen ondersteunen met wat money. Ga nu eerst is ff die buy trick max halen.. Heb ook die warrior summon spel ff gepakt. ;)
Ik wil je niet ontmoedigen, maar buy trick max lukt je niet voor level 80 :P want het kost gewoon ontzettend veel skillpoints :'(
Sowieso kan je maar tot level 7 tot je level 70+ bent (hoger is Bourgeois only) en daar heb je eigenlijk niks aan, want je doet het waarschijnlijk om goedkoop meat e.d. te kunnen kopen. Op level 7 krijg je meat voor 77z en er zijn nu al vaak shops die voor 74 verkopen..

Ikzelf heb nu buy trick op level 8 en de requirements voor level 9 zijn niet misselijk..
• Economy Research level 14
• 94 skillpoints :X

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Haan schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:39:
[...]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar buy trick max lukt je niet voor level 80 :P want het kost gewoon ontzettend veel skillpoints :'(
Sowieso kan je maar tot level 7 tot je level 70+ bent (hoger is Bourgeois only) en daar heb je eigenlijk niks aan, want je doet het waarschijnlijk om goedkoop meat e.d. te kunnen kopen. Op level 7 krijg je meat voor 77z en er zijn nu al vaak shops die voor 74 verkopen..

Ikzelf heb nu buy trick op level 8 en de requirements voor level 9 zijn niet misselijk..
• Economy Research level 14
• 94 skillpoints :X
Wat wel kan natuurlijk is zo snel mogelijk gather lvl 5 halen en alle drops verkopen en het geld doorsluizen naar je soldier. Maar om een beetje geld daarop te verdienen moet je eenvrij hoog level hebben, om de "moeilijkere" beesten aan te kunnen. En mooie spullen craften voor je soldier moet je level zelf ongeveer even hoog of hoger dan je soldier zijn volgens mij. Dus dan kan je beter maar gewoon dealer worden en je soldier weer en beetje vergeten...
Elke klasse heeft zo zijn eigen voordelen, als je al die voordelen wil hebben zal je 8 characters moeten beginnen vrees ik en die allemaal spelen en op het zelfde level houden. Succes daarmee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd beetje onzin tenzij je gewoon echt teveel tijd overhebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Ach Nouja in ieder geval bedankt voor de tips. Ga de dealer wel naar lvl 50 toe werken denk ik en dan zie ik wel weer verder.

Met 2 chars spelen is best wel lollig eigenlijk zo ;)

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkoe
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:29
party met 7 van je eigen characterzs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:57
Over het tabel.
Als het elke keer terug komt vind ik het forum vervuiling. Weet niet of er meer mensen het vinden?
Zelf ben ik wel bezig met php ( wel ff in de koelkast door toetsen).
En heb een server. Alleen laat de router niet meer porten door :( wat heel erg is voor DC++ en me ftp server.

En zoals er in de opings staat wordt er niet elke keer gezeg als er een server down is.

P.S. ik ben al voor de clan al lvl 44.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
maxkoe schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:23:
party met 7 van je eigen characterzs :P
Ik wou een party met 2 keer mij maar. Ik wis niet van dat je max 7 lvl verschil moch zijn.
Had graag snel laten lvl. Ik was lvl 30 en hij lvl 10. Is best lasig om 2 te gelijk te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat max 7 level verschil blijft niet zo hoor, woord war ruimer als je hoger woord. Ik kon gewoon met ginkel party maken toen hij 14 levels hoger was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Calamor schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:26:
Over het tabel.
Als het elke keer terug komt vind ik het forum vervuiling. Weet niet of er meer mensen het vinden?
is ook niet de bedoeling dat die elke keer wordt gepost, eerst deed ik dit iets van 1x per 10 pagina's maar zoals ik al eerder zei is een tabel op site waarin me dmv php script even zelf updates kunnen doen veel beter is, LoT had ook zoiets al maar was offline ofzo, script zou natuurlijk niet anders moeten zijn dus zouden we misschien die kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
4th schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:45:
[...]
is ook niet de bedoeling dat die elke keer wordt gepost, eerst deed ik dit iets van 1x per 10 pagina's maar zoals ik al eerder zei is een tabel op site waarin me dmv php script even zelf updates kunnen doen veel beter is, LoT had ook zoiets al maar was offline ofzo, script zou natuurlijk niet anders moeten zijn dus zouden we misschien die kunnen gebruiken
Ik weet niet of er iemand bezig is met het schrijven van de scripts, maar ik zou het eventueel kunnen hosten. Het is wel op amateur gebied, maar dan brengt het ook geen kosten met zich mee.

Ik heb voor de grap een *.tk domein geregistreerd aangezien we toch non-profit :p zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

voor allebei de clans of alleen de onze?

is misschien ook idee, om gewoon allebei bij elkaar te doen, de lijsten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG zie ik dit goed... Beetje art van de nieuwe planeten !!!
Dit ziet er dope uit gek.. kijk die vette monsters!
Afbeeldingslocatie: http://img.roseonline.co.kr/images/event/el001_050408.gif
Afbeeldingslocatie: http://img.roseonline.co.kr/images/event/el002_050408.gif
Afbeeldingslocatie: http://img.roseonline.co.kr/images/event/el003_050408.gif
Afbeeldingslocatie: http://img.roseonline.co.kr/images/event/el004_050408.gif
Afbeeldingslocatie: http://img.roseonline.co.kr/images/event/el005_050408.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

MOOI!!!

enig idee wanneer ze int spel kome?

lees btw net da vanavond van 9 tot half 11 server offline is :(

[ Voor 50% gewijzigd door 4th op 11-04-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik kan het ook hosten, heb een eigen .nl-domein, met genoeg webspace, php +gd en mysql. Ik heb alleen geen tijd om zelf het script te maken op dit moment. Misschien eind van de week.. dus als er voor die tijd nog niets is, dan kan ik het maken. :)

Over dat artwork, ziet er erg netjes uit! Jammer dat m'n chinees/japans/koreaans zo slecht is. ;) Iemand die kan vertellen wat er staat? :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 11-04-2005 14:45 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de korea site staan teminste ook de luna monsters, dus voor de wat low levels, dit staat jullie te wachten
http://www.roseonline.co....Monster_Level.asp?nType=5

Oook leuk lijstje van ALLE bosses in de 2 planeten
http://www.roseonline.co.kr/Guide/monster/Monster_Boss.asp

Of alle uniqe items :p en alle andere items nu wel compleet inplaats van bij de irose site
http://www.roseonline.co....e.asp?itemtype=5&ntype=13
http://www.roseonline.co.kr/Guide/iteminfo/?itemtype=1

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
ziet er goed uit!! ik kan niet wachten tot ik zover ben :D

update: Elvi lvl 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

4th schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:34:
[...]

ik update meteen nadat mense zegge dat ze nieuw lvl hebbe gehaald, wordt dus per dag 3x overgekeke en updated waar nodig :P

@Polygon: het gaat opt moment alleen over de huidige members, niet de toekomstige ;)

GOT Naam
Rose Naam
LVL
First Job
Second Job
DesertRaven
DesertRaven
66
Soldier
Champion
Bluepanther
BluepantherNL
65
Soldier
Champion
Dubst4r
Dubst4r
60
Dealer
Bourgeois
Cardinal808
Cardinale
58
Muse
Magician
Psychoot
Psychoot
59
Soldier
Knight
Polo1987
Polo1987
59
Dealer
Artisan
4Real
Pakspul
54
Muse
Cleric
FnF
FnF
50
Soldier
?
Elvi
Elvi
45
Muse
Magician
cm_sicko
SickoNL
50
Dealer
Bourgeois
Dutch_Hane
HAantje
50
Hawker
Raider
Calamor
Qweto
44
Muse
Cleric
Amafi
Amafi
46
Hawker
Raider
DJrDJ666
DJrDJ666
50
Dealer
Artisan
4th
four4th
46
Soldier
Champion

edit:
[...]

bijgewerkt

@fnf, nog naar 7hearts gekeke? welke job ga je pakke?
lol, heb hier inmiddels 2x om hulp gevraagt met het beslissen, en iedere keer leest iedereen er over heen :'( Zal direct wel weer even een geupdate versie neergooien, hopelijk dat iemand dan ff raad kan geven _/-\o_ Heb 7heats nog niet door gelezen, zo ongelovelijke trage site...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Voor de mensen die kunnen hosten: ik heb even terug gezocht wie de vorige keer die site had, dat was The Will : [rml]The Will in "[ PC Anime MMORPG] R.O.S.E (De nieuwe pri..."[/rml]. Misschien een idee om hem te mailen of ie de files van die site nog heeft, dat zou een hoop werk schelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Haan op 11-04-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

FnF schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:13:
[...]

lol, heb hier inmiddels 2x om hulp gevraagt met het beslissen, en iedere keer leest iedereen er over heen :'( Zal direct wel weer even een geupdate versie neergooien, hopelijk dat iemand dan ff raad kan geven _/-\o_ Heb 7heats nog niet door gelezen, zo ongelovelijke trage site...
je kan daar beter kijke, wij hebbe hier alles van die site gehaald... jammer da die traag is maar daar had ik ook last van

directe links:
champion build guide
soldier build check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:13:
[...]

Ik heb die zooi op 7hearts gelezen en ben het niet echt met die gozer eens...
Enigste tip die ik je kan geven, neem eerst de pasive skills vol die maken je sterk.
die moeten echt vol, verder is het gewoon wat je licht, wat je een fijne skill vind.
Zo vind ik champ hit helemaal geen fijne skill, maar de meeste andere mensen wel.
Beetje champ hit kost 80!!!mp, doe ik liefer een triple atack en een blood atack, kost zamen even veel MP maar doet zamen meer damage en krijg er nog hp bij ook.
Ook spin atack vind ik heerlijk, hij kraak het af,...
Dus is en blijft wat perzoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:58:
[...]

Ik heb die zooi op 7hearts gelezen en ben het niet echt met die gozer eens...
Enigste tip die ik je kan geven, neem eerst de pasive skills vol die maken je sterk.
die moeten echt vol, verder is het gewoon wat je licht, wat je een fijne skill vind.
Zo vind ik champ hit helemaal geen fijne skill, maar de meeste andere mensen wel.
Beetje champ hit kost 80!!!mp, doe ik liefer een triple atack en een blood atack, kost zamen even veel MP maar doet zamen meer damage en krijg er nog hp bij ook.
Ook spin atack vind ik heerlijk, hij kraak het af,...
Dus is en blijft wat perzoonlijk
Ik krijg het flauwe vermoeden dat die guides uit de tijd komen dat je zonder problemen kon inloggen en zonder problemen een Guardian Tree kon hunten, kennelijk zijn de tijden veranderd :P
Spin Attack/Wind Storm is namelijk naar mijn idee een van de betere skills om op de massive gebieden rond de Aqua's, Guardians en Crawfi's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Klote zooi, heb ik eens een keertje de tijd om een half uurtje door de week te spelen.
Kan ik niet inloggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo nu gaat het lekker, ben nu bijna lvl 70 en dan ga ik denk ik toch voor champ.... *met een beetje knight trekjes :P * ..... ik hoop wel dat na lvl 70 het lvlen wat sneller gaat, want het gaat nu even veel te traag :X . Nu alleen nog even 200k op zien te hoesten en dan ben ik champ in no time *ik ga maar ff lvlen in cave, dan heb ik dat geld zo*. Dit weekend zullen we het even over de deputy moeten hebben, want dit is best belangrijk (vooral met de tijden dat we naar CA gaan). Mijn suggestie is dit vooraal in de weekenden te doen.... omdat ik dan het mees online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hmm .. nu heb ik een Wooden Launcher, maar ik kan nergen een npc vinden die cannon balls verkoopt.. :?
Oh, en waarom kan ik de Ghost-quest niet doen in Zant, ook al is het avond?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat ik voor de cart quest in de goblin cave moet doen? Ik moet mijn scrolls verstoppen via de coalmine goblin worker. Betekent dit dat ik de goblin workers moet killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 21:24:
Weet iemand wat ik voor de cart quest in de goblin cave moet doen? Ik moet mijn scrolls verstoppen via de coalmine goblin worker. Betekent dit dat ik de goblin workers moet killen?
Dat heb je goed gezien en geef het niet te snel op, deze quest duurt heel lang.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
OkkE schreef op maandag 11 april 2005 @ 20:48:
Hmm .. nu heb ik een Wooden Launcher, maar ik kan nergen een npc vinden die cannon balls verkoopt.. :?
Die Ghost-quest kon ik ook niet doen, ik had precies hetzelfde probleem :( . Heb nog gepost met plaatje enzo maar niemand wist het. Waarschijnlijk te hoog level, of heb je hem een keer opgegeven. Anders zou ik het ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Zo was net ff iemand die wat kodo's uitdeelde omdat die stopte in elveroon Dessert. Sta ik daar me me Dealer lvl 25 nu krijg ik gewoon een ring met hitting rate 21 en low essense, low ether, essence en nog wat andere goodies.

DANK U DANK U :P >:)

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genietuh ik kom er net achter dat Hantheman een groot Morrowind fan is/was :P....... echt een super spel, kan bijna niet w8en tot de nieuwe uitkomt.
Ik zoek trouwens een leuk wapen voor lvl 65 - 69 voor mij,ik heb echt een nieuw wapen nodig.... dus svp reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik vond het zonde om Zant scrolls enzo te kopen, maar achteraf had ik het beter wel kunnen doen, wat een eind lopen steeds.. pfff. :Z

Edit

Haha, dacht ik reken is uit hoelang ik nog bezig ben voor ik level 32 ben... Komt uit op ongeveer nog 120 Porky's killen.. :/

[ Voor 35% gewijzigd door OkkE op 11-04-2005 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Laatst online: 14-09 12:34
OkkE schreef op maandag 11 april 2005 @ 20:48:
cannon balls verkoopt sperro de inventor in zant, staat naast de north entrance geloof ik. en die ghost quest kun je pas doen als het wordt geshout door die gast waar je de quest haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 21:44:
Genietuh ik kom er net achter dat Hantheman een groot Morrowind fan is/was :P....... echt een super spel, kan bijna niet w8en tot de nieuwe uitkomt.
Ik zoek trouwens een leuk wapen voor lvl 65 - 69 voor mij,ik heb echt een nieuw wapen nodig.... dus svp reageren.
Hehe, ja daar heb ik ook flink wat uurtjes in zitten. Kan nu helaas niet meer spelen omdat de cd te erg beschadigt is :'( Dan maar Rose doen :p
Ik vermaak me nog steeds wel goed in B2 trouwens, levelen gaat wel wat minder snel daar, maar ik heb in een uur of 4 tijd toch een dikke 800k binnen gehaald, zit ik gelukkig weer dik boven de miljoen zuly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ik morgen ook nog even online kan komen, ik ben dan best vroeg terug... dus mischien wel een paar uurtjes *ff wat geld verdienen in b2 :P* en ik kan het niet vaak genoeg blijven zeggen> ik zoek een zeer goed wapen *soldier* voor iemand van lvl 65-70 .....

edit; lachuh dat er toch nog zo veel morrowind fans zijn.... ik kan niet w8en tot de nieuwe komt... die graps,kwijk.,..... kwijl :9~

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zo, weer 2 lvls omhoog vandaag, ging lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat je normaal kwijt bent voor een cart. Hij kost 160 up en als je hem bij mildrun koopt ben ik rond de 330k kwijt. Nou ben ik even aan het rondneuzen bij de dealer shops en vroeg me af wat men daar normaal aan kwijt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 11:12
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:34:
OMG zie ik dit goed... Beetje art van de nieuwe planeten !!!
Dit ziet er dope uit gek.. kijk die vette monsters!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Whooaaa, dat moet planet Eldeon zijn. Ik krijg ineens weer zin in ROSE nu ik dit artwork zie :P

Afbeeldingslocatie: http://www.roseon.jp/index/top_center_event_pic.jpg

Zou dit betekenen wanneer die planeet erbij komt???

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 11-04-2005 23:46 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Haan schreef op maandag 11 april 2005 @ 22:39:
[...]

Hehe, ja daar heb ik ook flink wat uurtjes in zitten. Kan nu helaas niet meer spelen omdat de cd te erg beschadigt is :'( Dan maar Rose doen :p
Ik vermaak me nog steeds wel goed in B2 trouwens, levelen gaat wel wat minder snel daar, maar ik heb in een uur of 4 tijd toch een dikke 800k binnen gehaald, zit ik gelukkig weer dik boven de miljoen zuly.
omg in 4u 800k in de cave? Ik heb daar zowat hele middag gezeten en niet zoveel binnengehaald :/
Bij mij dropt er niet zoveel terwijl ze toch rood zijn, maar 2 essences gevonden :|

Kheb wel ge'lvl'ed naar 60 en me Legend Orc Axe (2) gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik ben level 78 en alleen de goblin leaders en die magicians zijn nog geel.. Maar zelfs van blauwe goblin servers krijg ik soms nog essence hoor.
Ik denk dat gather skill ook wel handje meehelpt ;) Low essence gaat meestal per 3 en essence en low ether meestal per 2 tegelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Haan schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 00:47:
Ik ben level 78 en alleen de goblin leaders en die magicians zijn nog geel.. Maar zelfs van blauwe goblin servers krijg ik soms nog essence hoor.
Ik denk dat gather skill ook wel handje meehelpt ;) Low essence gaat meestal per 3 en essence en low ether meestal per 2 tegelijk :)
Share met the CLAN die spullen!! >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Met alle GoT-ers mag ook, heb namelijk essence nodig om te refinen ;)
Maar denk dat dat niet zal gebeuren :s

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister B3 tijd geweest...
Op zig leuk daar maar de exp is niet echt om naar huis te schrijven, en in de grote zaal bij de master goblin was zo veel lag.... Dus ik dood.
Heel iritand heb je nog 800HP en ben je in 1 keer dood, of ram je 8 keer op een live saver op ze edoet hij niks,,, ARG
Maar ja dus maar verder op luna.
@desertraven, Ben bang dat hoe hoger je komt hoe langer een lvl duurt, dus sneller lvllen na lvl 70 kan je wel beetje vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oww ik had juist begrepen dat tot lvl 73 shit was, maar als je dan naar Luna kon... het een stuk sneller ging... :9~ .... kan bijna niet w8en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je lvl 88 bent en een beetje yeti's kan soloén dan schiet het wel een beetje op ja, 2700exp
per kill maar echt makkelijk zijn ze niet en als je 1.5 mil exp moet moet je er aardig wat killen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Zo, ben maar eens even met een nieuwe Character begonnen. Mijn lvl 72 scout staat voorlopig even op wat minder aandacht, het begon een beetje te vervelen ;) Maar nu heb ik een offensive muse gekozen en die heb ik gister in een dag tijd naar lvl 23 gekregen, en dan alleen 's ochtends en 's avonds gespeeld :) De rest van de dag lekker buiten geweest, wat een weertje zeg!

Ik wil bij deze ook nog maar eens Ispierings en Makje bedanken! Ondanks dat ik offensive ben heb ik veel gehad aan de Guide van Ispierings en aan de toevoegingen van Makje daarop. _/-\o_

Tot slot is het echt te irritant dat als mensen zien dat je een Muse bent ze meteen: Heal pls! gaan schreeuwen, wat denken ze nou? Het kost mij MP, ik zit niet eens in een party :? Hele discussie gister gehad met een Nederlandse jongen die ik niet op commando wou healen. Eikel...

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Tja soms is het dan jammer en zou je eigenlijk willen dat je pvp even hem kon aanvallen om hem de mond te snoeren. Hoewel ik zelf niet eens een muse ben, kan ik me echt ergeren aan mensen die dingen gaan eisen van andere spelers. Tuurlijk help ik wel eens als iemand help roept.
Maar die irritante ventjes die naar een muse stappen en heal zeggen hebben een pak op de broek nodig. Als je zo graag geheald wil worden wordt je zelf maar muse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik ben Muse, en soms heal ik mensen wel eens als ze het vragen.. Hierdoor ben ik ook al een aantal keer uitgenodigd voor de party waar die persoon in zat, en toch aardig kunnen levelen.. enigste wat ik hoefde te doen was m'n party healen. :D

Maar soms zijn ze wel irritant ja, die mensen die eisen. Soms vind ik mensen die gelijk "No KS!" beginnen te roepen ook wel irritant. Tuurlijk is KS niet netjes, maar zeker in drukke gebieden is het soms echt lastig te zien. Mja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vriend van mij zij altijd als ze dat vroegen "PAY ME"
Echt wel dat ze dan altijd meteen weer verder liepen :P
Werkte goed. Gister met jaii nog even staan lvllen wand hij was bijna lvl up.
Uit eindelijk kreeg hij het item wat dropte en bleek een 7/7 mighty helm en omdat ik bijna 88 ben wil ik die wel hebben maar geloof dat hij hem liefer verkoopt dan ze clan maat er mee te helpen maar we zullen wel zien, hoe dan ook al ik hem wil zal ik vlink moeten dokken :/ beetje jammer.
Laatste keer dat ik een goed item (bow) had mocht dacht vinze hem hebben tegen ap (gaf wel fooi hoor).
Gister beetje ruzie gemaakt met vinze geloof ik. Sry voor dat was beetje pissig.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Saryon schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 10:04:
Tot slot is het echt te irritant dat als mensen zien dat je een Muse bent ze meteen: Heal pls! gaan schreeuwen, wat denken ze nou? Het kost mij MP, ik zit niet eens in een party :? Hele discussie gister gehad met een Nederlandse jongen die ik niet op commando wou healen. Eikel...
Welkom in het leven van een Attack Muse. HEAL...HEAL...HEAL, crap i dead, why didnt you HEAL. ehhh Attack Muse, sit on your ars morron... :P

Meeste mensen beginnen het te snappen als ze minimaal 1x dood zijn gegaan, meestal ben ik zo coolant om de meeste mensen wel te healen als ze echt bijna dood gaan, maar schreeuwlelijken laat ik lekker dood gaan. Hangt er ook vanaf of die persoon in de clan zit of niet, die krijgen namelijk voorrang.

Als ik je wat tips mag geven. Neem 1 bolt. bij voorkeur Mana bolt, maar Ice bolt gebruik ik amper. Vanaf level 30 geen skill points meer uitgeven. Op level 40 heb je meer dan 150 SP en die kan je dan gebruiken om Phantom Sword te upgraden. Je bent aan het einde van level 30 niet bepaald sterk, maar vanaf level 40 ben je opeens onwijs sterk.

Voor de rest heb ik een paar support skills waar ik nooit spijt van heb gehad, maar je moet zelf beslissen wat je er mee doet. Ik heb namelijk Bonfire en Increase HP. Beide maak ik veel gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@desert... Aanbod staat nog steeds :P Je mag hem zolang lenen. maar je moet zelf weten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Ik heb al beide Bolts ;) maar ik ben er superblij mee! Ik kan achter elkaar spells afvuren omdat mana sneller oplaadt dan ice :) Ik denk niet dat ik voor de zwaarden ga, ik steek het denk ik in andere dingen, kunnen we straks is vergelijken. Ik ben nu sowieso eerst mn passives aan het levellen, Arm Mastery:5 Spell Mastery:5 Meditation:4. En als actives heb ik: Ice Bolt, Mana Bolt en Cure. Allemaal nog op lvl 1 maar das voorlopig genoeg. Ik ben nu lvl23 en vecht nu alweer lekker tegen Aqua's. Blessing Body heb ik al gekocht en dat is de laatste skill die ik voorlopig ga nemen (volgend level). Maar bedankt voor de tips, verdere tips zijn uiteraard altijd welkom :Y)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Als ik gedeeltjes lees van Soldier guides heeft bijna niemand veel "dex".
Ik heb ergens in de 80 dex.... :s Vind dodge toch wel handig... Hopelijk niet al te verneukt nu, maar nu alles bij strength bij pompen en dan hopen dat me Knight (als eenmaal lvl70 ben) het goed uithoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
OkkE schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 10:22:
Maar soms zijn ze wel irritant ja, die mensen die eisen. Soms vind ik mensen die gelijk "No KS!" beginnen te roepen ook wel irritant. Tuurlijk is KS niet netjes, maar zeker in drukke gebieden is het soms echt lastig te zien. Mja...
JA dat is irritant. En aangezien er best veel mensen zijn dit gelijk "No KS" gaan roepen, doe ik daar vrolijk aan mee. :P
En als gevolg zie sommige mensen dan chagerijnen. Dan had je het liefst gewild dat heel ROSE een person VS person spel was :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja het ks verhaal.. Kijk zit je in druk gebied en als iedereen in rond loopt te hakken dan vind ik ks er bij horen hoor ook al doe ik het nooit. Ik hou er niet van maar het is een MMORPG en daar kunnen mensen gewoon alles aanvallen als je dat niks vind ga dan singel player spelen, MAAR als jij een uber moeilijk monster aan het killen bent en onweis je best doet en er een paar ventje komen je exp jatten en geen damage jatten is dat wel behoorlijk lame ja..
Ik denk dus dat het erg uit maakt hoe de situatie is. Soms hoort het er gewoon bij en zoms is het rond uit lame, en ook dan zal ik schreeuwen NO KS :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik heb helaas een aantal Skills die ik niet meer wil, maarja ben al level 31... dus resetten kan niet meer. Nouja, misschien dat ik nog eens opnieuw begin met een nieuwe char, maar denk gewoon verder zoals het nu gaat. En binnenkort komt mijn World of Warcraft binnen, dus dan zal ik mijn aandacht toch moeten verdelen tussen de 2, wordt lastig.

// Edit

Het KS-verhaal nog eventjes. Persoonlijk vind ik het er bij horen, en vind het ook echt niet erg als andere mee helpen met mij. De exp. wordt dacht ik toch gedeeld adhv het aantal demage dat je hebt gedaan. Maar goed, dit kan een hele discussie worden, zit denk ik niemand op te wachten. :)

[ Voor 31% gewijzigd door OkkE op 12-04-2005 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
OkkE schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 11:38:
Ik heb helaas een aantal Skills die ik niet meer wil, maarja ben al level 31... dus resetten kan niet meer. Nouja, misschien dat ik nog eens opnieuw begin met een nieuwe char, maar denk gewoon verder zoals het nu gaat. En binnenkort komt mijn World of Warcraft binnen, dus dan zal ik mijn aandacht toch moeten verdelen tussen de 2, wordt lastig.
Ja idd. Lastige keuze.
Ik wil eind van de maand Guild Wars gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
OkkE schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 11:38:
// Edit
Het KS-verhaal nog eventjes. Persoonlijk vind ik het er bij horen, en vind het ook echt niet erg als andere mee helpen met mij. De exp. wordt dacht ik toch gedeeld adhv het aantal demage dat je hebt gedaan. Maar goed, dit kan een hele discussie worden, zit denk ik niemand op te wachten. :)
Dat de exp gedeeld wordt hoeft het probleem niet te zijn. Het gaat er meer om dat ik de damage oploop die het beest uitdeelt en die ander dus kostenloze exp krijgt. Daar draait voornamelijk dat KS gebeuren om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ja snap ik. Nou ben ik Muse, dus ik kan de demage die ik oploop healen, waardoor ik het minder erg vind. En daarbij is het monster sneller dood, dus kan die mij in totaal minder demage doen. Vandaar dat ik het persoonlijk niet zo erg vind. Maar iedereen denkt er anders over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 10:52:
Als ik gedeeltjes lees van Soldier guides heeft bijna niemand veel "dex".
Ik heb ergens in de 80 dex.... :s Vind dodge toch wel handig... Hopelijk niet al te verneukt nu, maar nu alles bij strength bij pompen en dan hopen dat me Knight (als eenmaal lvl70 ben) het goed uithoud.
Dat is idd veel dex. ben benieuwd hoeveel Str je dan hebt. Heb wel beetje dex overigens maar zoveel nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Ik sta met mijn muse vaak genoeg in Adventure Planes om beginners te healen/buffen... vrij komisch. Soms om hulp gaan schreeuwen, beetje n00bs pesten mag toch wel? :P

Ben gister weer overnieuw begonnen en in 1 uurtje level 11 en als job weer hawker. (Leuke drops krijg je trouwens als je op level 1 al 70charm bij elkaar heb).

Heb ook Porn2Kill overgekocht, omdat de clanleider eens wat anders wilde. Helaas zijn een heel aantal mensen samen met hem opgestapt.

BowHawker lvl50 / SupportMuse lvl51 / KatarHawker lvl11
Ag je moet je maar vervelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Hoe kan ik mijn active / passive skills omhoog krijgen... Ik heb op google en 7hearts gezocht maar kon het niet vinden. Ik heb waarschijnlijk op het verkeerde zitten zoeken. Iemand die mij een antwoord kan geven...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op maandag 11 april 2005 @ 23:44:
[...]

Whooaaa, dat moet planet Eldeon zijn. Ik krijg ineens weer zin in ROSE nu ik dit artwork zie :P

[afbeelding]

Zou dit betekenen wanneer die planeet erbij komt???
Helaas voor je, ze kondigen het aan, staat geen datum tussen, zoveel kan ik nog wel lezen ;)
Als er ooit iemand Japans vertaald moet hebben moet je me het even vragen, hoofdzaken kan ik er wel uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Kickasz schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:33:
Hoe kan ik mijn active / passive skills omhoog krijgen... Ik heb op google en 7hearts gezocht maar kon het niet vinden. Ik heb waarschijnlijk op het verkeerde zitten zoeken. Iemand die mij een antwoord kan geven...?
Je kunt je skills zo verbeteren.
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/Pictures/skillsuitleg.gif
Dit geld voor zowel active als passive skills.
Ik hoop dat het zo duidelijk is. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 12-04-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
ah thx. Als ik het goed begrijp krijg ik het aantal skill points wanneer ik een level omhoog ga of zie ik dat verkeerd.

Ik had van iemand anders al begrepen dat je meer skills kan kopen in Zant ergens. Vanavond even zoeken of ik kan vinden wie er wordt bedoeld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Kickasz schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:54:
ah thx. Als ik het goed begrijp krijg ik het aantal skill points wanneer ik een level omhoog ga of zie ik dat verkeerd.

Ik had van iemand anders al begrepen dat je meer skills kan kopen in Zant ergens. Vanavond even zoeken of ik kan vinden wie er wordt bedoeld :).
Skilpoints krijg je door te levellen idd.
skills kun je kopen in zant.
Voor een soldier en hawker kun je leonard (ridder in het midden van zant) terecht,
voor een dealer kun je bij de storehouse terecht dacht ik
en voor muse bij trithei de arumic seller terecht.
Of je koopt je skills bij de major in Junon Polis.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 12-04-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
* 4Real is helemaal alleen in ROSE :'(

Niemand van de OoT clan aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
4Real schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:58:
* 4Real is helemaal alleen in ROSE :'(

Niemand van de OoT clan aanwezig?
Sommige mensen hebben een baan, sociaal leven en een vriendin. Dan kan je gewoon niet 24/7 in Rose zitten :P :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
^^ wat hij zei ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 13:09:
[...]

Sommige mensen hebben een baan, sociaal leven en een vriendin. Dan kan je gewoon niet 24/7 in Rose zitten :P :X
en sommigen hebben school/stage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind wel beetje zielig hoor ;)

Helaas geen verlof hier te krijgen op werk hehe. Anders was ik wel ff langsgewipt. We moeten je omhoog zien te krijgen :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werk valt ROSE ook al niet onder biezonder verlof :/
Jammer. he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

In dat opzicht is thuiswerken zoals ik vorige week deed best een uitkomst. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

yep, zit me op stage te vervele, basisschool... maja, der zijn soms leuke stagaires in de buurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik zit hier te stressen tot het 14.30 is en ik naar het CBR kan voor mijn 2e rij-examen. :/

// Edit

Thnx.. Zal het nodig hebben. :X

[ Voor 32% gewijzigd door OkkE op 12-04-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

veel succes!

edit:
lukt makkelijk, nie druk make

[ Voor 66% gewijzigd door 4th op 12-04-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:13:
[...]

Dat is idd veel dex. ben benieuwd hoeveel Str je dan hebt. Heb wel beetje dex overigens maar zoveel nog niet.
Ja in het begin heb ik aardig wat dex bijgevuld omdat ik d8 dat defense wel eens handig kon zijn. Iedereen zoekt wel items met hoge dodge rate maar als je je dex omhoog doet (waardoor je dodge rate omhoog gaat) is het opeens schijnbaar niet goed :P Maarjah ik ga nu alles bij strength gooien en hopen dat me char niet al teveel verneukt is, mocht dat zo zijn. Zal toch wel ergens goed voor zijn hoop ik :)
Me strength is trouwens nu 126 en me dex 79.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht zo van ik heb wel genoeg geidled laatste paar dagen, dus heb vanmorgen ff lvl 104 gedaan.

Afbeeldingslocatie: http://img169.echo.cx/img169/4797/iruja7ui.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja de combinatie kan leuk zijn als we bijvoorbeeld partyen. Jij tank om alles op te vangen 2 chamions/hawkers attacksupport en muse voor je heal/buffs. Ideaal toch ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09
kheb het spel gedownload, nu wil ik het installeren, maar voordat ik ook maar een map kan kiezen zegt het spel al dat ik te weinig ruimte heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:50

AirX

Tweak Guru

Even een vraagje in het algemeen en eigenlijk toch specifiek voor de dealers hier 8)7 :
Mijn vraag "Loont het om een artisan te worden (dus craft only Dealer)? Of is er geen toekomst voor zo'n character/is het te moeilijk om na te streven.
Mijn tweede vraag dan ook: "Zijn de spullen die een highlevel artisan kan maken zo cool/goed dat iedereen ze wil hebben?"
Mijn derde vraag (ben toch bezig): "Zijn de meeste spullen die een dealer maakt niet te krijgen via de NPC's?"

Ik hoop dat jullie mijn vragen zo volledig willen beantwoorden en hier niet overheen lezen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AirX schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:23:
Even een vraagje in het algemeen en eigenlijk toch specifiek voor de dealers hier 8)7 :
Mijn vraag "Loont het om een artisan te worden (dus craft only Dealer)? Of is er geen toekomst voor zo'n character/is het te moeilijk om na te streven.
Mijn tweede vraag dan ook: "Zijn de spullen die een highlevel artisan kan maken zo cool/goed dat iedereen ze wil hebben?"
Mijn derde vraag (ben toch bezig): "Zijn de meeste spullen die een dealer maakt niet te krijgen via de NPC's?"

Ik hoop dat jullie mijn vragen zo volledig willen beantwoorden en hier niet overheen lezen B)
Craft only dealer loont niet, want je krijgt maar 1k xp per craft ofzo.
Meeste items zijn niet via de npc verkrijgbaar, sommige wel.
Zelfs voor een high lvl artisian kan het wel eens zo zijn dat je mindere ertussen hebt, tis echt ee n kwestie van geluk.
Het is wel zo dat hogere lvl artisians meer kans hebben op betere stats enzo, afhankelijk van con/sen.
Nu ben ik geen dealer maar ik laat wel rond de klok haast spul craften, en dit zijn zo mijn ervaringen en die van een lvl 120 artisian ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:50

AirX

Tweak Guru

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:26:
[...]

Craft only dealer loont niet, want je krijgt maar 1k xp per craft ofzo.
Meeste items zijn niet via de npc verkrijgbaar, sommige wel.
Zelfs voor een high lvl artisian kan het wel eens zo zijn dat je mindere ertussen hebt, tis echt ee n kwestie van geluk.
Het is wel zo dat hogere lvl artisians meer kans hebben op betere stats enzo, afhankelijk van con/sen.
Nu ben ik geen dealer maar ik laat wel rond de klok haast spul craften, en dit zijn zo mijn ervaringen en die van een lvl 120 artisian ;)
Hm, dan moet ik maar verder gaan met mijn Support Muse :'( , ik wilde zo graag één van de beste crafters worden O-), aan het hof van de Clan ofzo B) (Speciale Clan crafter is toch een goed idee? Een dealer die zich volledig toelegd op het craften van high level zooi voor de Clan tegen kostprijs. Ik zou deze job graag op mij willen nemen :). Zouden jullie mij dan echter op sommige momenten wat willen supporten zodat ik wat sneller level? :P) < Dit is dus een vraag aan de Clan leden ;)

Nog een laaste opmerking: Jammer dat je Items steeds kunt laten repairen, het zou veeeel beter zijn voor de dealers als spullen gewoon een keer stuk gingen. Je ziet het nu al bij de farywings: Iedereen heeft ze en er is bijna een overschot, omdat ze nooit stuk gaan :( )

[ Voor 32% gewijzigd door AirX op 12-04-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Laatst online: 12-09 22:29
AirX schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:29:
[...]
Nog een laaste opmerking: Jammer dat je Items steeds kunt laten repairen, het zou veeeel beter zijn voor de dealers als spullen gewoon een keer stuk gingen. Je ziet het nu al bij de farywings: Iedereen heeft ze en er is bijna een overschot, omdat ze nooit stuk gaan :( )
lijkt me niet zo'n goed idee.. worm wings kosten veel geld en die zouden dan kapot gaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
[...]
Hm, dan moet ik maar verder gaan met mijn Support Muse :'( , ik wilde zo graag één van de beste crafters worden O-), aan het hof van de Clan ofzo B) (Speciale Clan crafter is toch een goed idee? Een dealer die zich volledig toelegd op het craften van high level zooi voor de Clan tegen kostprijs. Ik zou deze job graag op mij willen nemen :). Zouden jullie mij dan echter op sommige momenten wat willen supporten zodat ik wat sneller level? :P) < Dit is dus een vraag aan de Clan leden ;)
De vraag is voor welke clan. Voor de Tweakers Clan is polo1987 nu de hoogste Dealer die ook later Artisan wil worden. Hij heeft nu alle passive skills op zijn max en ook zijn warriors kunnen niet meer hoger. Hij gaat de volgende levels nieuwe craft skills aanleren en als hij artisan wordt kunnen we helemaal lachen.

Wat ik weet heeft hij niet veel extra stats kunnen craften, maar dat is gek genoeg ook niet zijn voornamelijke bezigheid, aangezien polo1987 en ik een hele hoge shit load aan items aan het verzamelen zijn. Hij zelf heeft geen tijd/zin om vaak op GoT te posten, maar ik zal wel laten weten als het zover is.
[...]
Er is een lange tijd een gigantische vraag geweest aan fairy wings, maar op een gegeven moment was de markt verzadigd. Er zijn nog genoeg items waar een grote vraag naar is zoals hogere klasse wings en andere zooi. Je moet nu simpelweg een hoger level zijn om interresant te kunnen zijn voor de markt

[ Voor 23% gewijzigd door Cardinal op 12-04-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:56:
[...]

Er zijn nog genoeg items waar een grote vraag naar is zoals hogere klasse wings en andere zooi. Je moet nu simpelweg een hoger level zijn om interresant te kunnen zijn voor de markt
Zo zal het altijd blijven, helaas of niet.
Ik denk van niet want dan kunnen lagere lvl's ook makkelijker statted stuff kopen en de stuff die ze willen tegen mooie prijzen die betaalbaar zijn ;)

Masks bijv, zijn forever en nu heel goed te betalen, ken eigenlijk geen een mask die je niet voor 300k of minder kan aankomen, met welke stats dan ook, en die prijzen zakken nog wel verder...

En ik heb dragon wings ook zien zakken van een 20 mil naar 6 mil nu ;)
Dus craft only is gewoon niet interessant, zal het ook zeker nooit worden denk ik zo, maar dat kan puur mijn miskijk zijn op de markt, maar denk het haast niet.

Als je op moment lekker wilt verdienen als artisian koop crystals en maak gems, er is een ware gem oorlog aan de gang, voor zolang dat nog is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 11:05

Talon

Booooom !

Er is nog steeds vraag naar fairy wings .... maar dan moet je in de buurt van Zant blijven ...
Alle low-level spelers die dan langs komen vinden het ontzettend gaaf....
Maar zodra ze Junon hebben gezien is het oog gericht op de devilwings en zo ...
Had ik zelf ook ...
Het moment dat ik de Jaguar outfit voor LVL 104 had gezien was ik verkocht en konden die cricker chest dingen me gestolen worden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ben op dit moment bezig met een php-scriptje voor de tabel. Om te beginnen voor alleen OoT, maar later zal ik ook LoT er in opnemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik heb iets leuks ontdekt.
de japanse versie van Rose in het engels.
check zo rustig in zant(en het is nog druk hoor).
Afbeeldingslocatie: http://img232.echo.cx/img232/7839/jrose8bf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img116.echo.cx/img116/8296/jrose28sq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img116.echo.cx/img116/8555/jrose32xj.jpg
voor meer info zie: http://www.7hearts.net/forums/index.php?showtopic=25322

Edit: nog ff de servers laten zien, allemaal easy behalve de eerste :o
Afbeeldingslocatie: http://img91.echo.cx/img91/5197/serverjrose9he.th.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Meatbag op 12-04-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Weten jullie mischien welke stats ik nog omhoog moet gooien? Ja ik weet het, het staat ook op 7hearts. Zelfs een sticky over maar iedereen loopt elkaar tegen te spreken. Ik wil later dus Raider worden.
Afbeeldingslocatie: http://tweakzone.nl/f/g/26171FP3ckYKx.jpg

Hehe wel grappig, super rustig >:) . Ga er toch niet aan beginnen, moet je weer helemaal opnieuw je char maken

[ Voor 19% gewijzigd door Rooster op 12-04-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Lijst met gegevens over jobs, levels enz.. http://rose.azwart.nl
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb het even snel in elkaar gesmeten, dus er kan hier en daar een foutje in zitten. Dan moet je maar even een mailtje sturen, zal ik het zo snel mogelijk proberen op te lossen.'

Even aanmelden met je gegevens, en klaar. :)

Mocht ik nog zin en tijd hebben maak ik dit weekend een scriptje zodat het een plaatje wordt, maar daar heb ik eigenlijk geen zin meer in. Ik ga nu ROSE spelen! :D

[ Voor 15% gewijzigd door OkkE op 12-04-2005 20:22 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.