[Word] Document niet meer terug te vinden*

Pagina: 1
Acties:

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-08 22:09
Beste tweakers,

Mijn vriendin is een word document kwijt. Het was een project voor school. Ze werkt veel met de computer en ze weet zeker dat ze hem heeft opgeslagen. Sindsdien is er niet veel met de computer gebeurd. Ze heeft het document het laatst bijgewerkt afgelopen zaterdag.

Ik heb de zoekoptie geprobeerd in windows en verschillende combinaties geprobeerd maar ik kan het echt niet vinden. De word history gaat niet verder dan 4 bestanden. Als die meer zou kunnen onthouden zou ik er mischien achter kunnen komen waar en of het bestand ergens staat.

Kan iemand mij helpen ?

Alvast bedankt

Verwijderd

kunnen wij wel weten waar het staat dan :+

Zoek gewoon op *.doc en als je niets kan vinden zal hij wel zijn weggegooid, dan moet je even een undelete-proggie erbij halen en ik hoop voor je dat hij dan nog niet is overschreven met andere data.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 16:24 ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hoe heb je gezocht? Zoeken op *.doc en sorteren op datum moet toch wel uitkomst bieden. Als je niks vindt, is hij er gewoon niet meer. Helaas pindakaas.

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 06:33

Tux

Al gezocht op *.doc op de harde schij(f/ven)?

^^ spuit 11 :+

[ Voor 17% gewijzigd door Tux op 29-03-2005 16:24 ]

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Als je naar START>DOCUMENTS gaat, staat ie daar dan tussen?

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Zoeken op *.doc??

edit:

Great minds think alike.. :)

[ Voor 60% gewijzigd door Marlibica op 29-03-2005 16:25 ]

Sign here against sigs

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 10:01
zoeken op alle .doc's ?

evt. met filter erop van laatste week?

//edit: spuit 6 :+

[ Voor 20% gewijzigd door Fried op 29-03-2005 16:24 ]

Verwijderd

Onlangs geopend?
Mijn Documenten goed doorzoeken?
Alle .doc documenten zoeken, dan allemaal een voor een openen (misschien heeft zij het onder een andere naam opgeslagen)
Data-recovery programma?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Even een titelfix. :)

Verder ben ik met bovenstaande replies. :)

Signature

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
In de c:\Documents and Settings\USERNAME\Local Settings\temp staat mischien nog wel een tmp bestand die de inhoud heeft van het word bestand. *"Local Settings is normaal hidden"
Zoeken naar doc bestanden, en dan uitpluizen. Of bestanden zoeken die het laatst zijn bijgewerkt.

Je hebt ook op deze manier gezocht? *stukjetitelvandocument*.doc / txt / *

Beter laat dan nooit. / Spuit 8 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door -Skyhawk- op 29-03-2005 16:28 . Reden: kleine fix ]

• michielvz
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:23:
kunnen wij wel weten waar het staat dan :+
Dude, je kan toch helpen om het te vinden. Mischien weet iemand een manier om meer info te krijgen over de laatst door office geopende bestanden ofzo. Of mischien heeft iemand een andere tip. Probeer alsjeblieft niet grappig te zijn.

Dank u !!

• michielvz
-Skyhawk- schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:25:
In de temp staat mischien nog wel een tmp bestand die de inhoud heeft van het word bestand.
Zoeken naar doc bestanden, en dan uitpluizen. Of bestanden zoeken die het laatst zijn bijgewerkt.

Ja heb ik gedaan.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36
http://www.pcinspector.de/file_recovery/uk/welcome.htm
Dat lijkt mij ook een handige optie ;)

Verwijderd

Als de *.doc search faalt, zou ik een algemene search doen met behulp van het "Containing text" veld (geen idee hoe het vertaald is in NL) en hierin iets te plaatsen waarvan je zeker bent dat het zich in het document bevindt. Het kan altijd dat je vriendin per ongeluk een andere extensie heeft gegeven, dus dan gaat een *.doc search niets opleveren. Hiermee weet je zeker of het al dan niet op de HD aanwezig is, maar het gaat natuurlijk wel een tijdje duren om zo je HD te doorzoeken.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Probeer anders de desktop search tool van google. Die indexeert alle bestanden en zoek vervolgens. Werk misschien beter dan de windows zoeker. http://desktop.google.com

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Trouwens, als je zoekt met de standaard zoekfunctie van windows, zoekt ie standaard niet in verborgen mappen. Dat is een optie die je daaronder kunt aanvinken.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

-Skyhawk- schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:25:
In de c:\Documents and Settings\USERNAME\Local Settings\temp staat mischien nog wel een tmp bestand die de inhoud heeft van het word bestand. *"Local Settings is normaal hidden"

Beter laat dan nooit. / Spuit 8 8)7
Je kan btw ook c:\documents and settings\USERNAME\recent of c:\documents and settings\USERNAME\onlangs geopend proberen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Anders... hier je geluk zoeken

Sign here against sigs

• michielvz
axis schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:33:
Trouwens, als je zoekt met de standaard zoekfunctie van windows, zoekt ie standaard niet in verborgen mappen. Dat is een optie die je daaronder kunt aanvinken.
Door deze tip heb ik het gevonden. Hij was nog ergens in een temp map als verborgen bestand. Dank iedereen voor de hulp !!!! Ook namens mijn vriendin !!!!!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
michielvz schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 17:03:
[...]
Door deze tip heb ik het gevonden. Hij was nog ergens in een temp map als verborgen bestand. Dank iedereen voor de hulp !!!! Ook namens mijn vriendin !!!!!
Glad we could be of assistance ;)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Pagina: 1