Logitech iTouch keyboard laten werken met SetPoint

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb een Logitech Internet Navigator keyboard en een Logitech MX1000 muis. De MX1000 gebruikt Setpoint en de Inet Navigator iTouch als tool. Ik vind het alleen wat overbodig om 2 van die tooltjes te draaien en bovendien vind ik iTouch ook erg brak werken.
Aangezien Setpoint ook een aantal toetsenborden kan aansturen (waaronder de zwarte, draadloze versie van mijn toetsenbord) wilde ik mijn toetsenbord hier ook mee proberen te laten werken. Het lijkt me dat dit gewoon aanpassen van een config filetje oid is zodat Setpoint mijn toetsenbord herkent (op dit moment herkent ie hem helemaal niet).

In de directory "C:\Program Files\Logitech\SetPoint\Devices\Keyboard" staan wel allerlei devices en drivers, maar het is me niet helemaal duidelijk wat ik moet (kan proberen) aan te passen.
Iemand een idee hoe dit te doen?

• Palomar
  • Niet online
^^^kick

Iemand nog een idee? Volgens mij is het niet meer dan een .inf filetje aanpassen van de drivers, maar ik kom er zelf niet helemaal uit.

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-03 09:05
Ik zou hier ook wel mega-geinteresseerd in zijn, heb namelijk exact dezelfde setup (wel MX-900 ipv MX-1000).

Het idee dat het enkel een initje is lijkt mij nog zo mis niet. Vanavond als ik thuis kom eens kijken. Is er hier iemand die wat ervaring heeft met ini-hacking, die mij kan zeggen of ik hier komplete nonsens uitkraam?

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Palomar
  • Niet online
Ik heb al uitgevonden dat je ws. het hardware ID van het toetsenbord moet veranderen in de drivers. Bij de setpoint drivers wordt het Cordless Elite keyboard wel ondersteund, en die is bijna hetzelfde als de inet navigator. Alleen ander kleurtje en draadloos. Ik weet alleen niet goed genoeg hoe drivers precies in elkaar zitten en wat je precies moet veranderen. Als iemand een tip heeft hoe het ongeveer zou moeten dan zou ik ook al een stuk op weg geholpen zijn.

• Palomar
  • Niet online
nog een wanhopige kick..... ;( ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ondanks je verzoek dit topic naar OH te verplaatsen denk ik dat dit beter past in WOS. :) Kun je eens een lijstje laten zien van allerlei devices en drivers? Wat voor data staat daar precies in? En welk OS gaat dit over?

SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke versie van Windows hebben we het hier eigenlijk over?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Palomar
  • Niet online
winxp

maar inmiddels is het al 'opgelost'... Ik heb een ander toetsenbord gekocht (logitech media keyboard) welke wel ondersteund wordt.

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-03 09:07

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Iemand enig ID, ik heb ook liever alles via 1 Drivers, ik zal wellis contact opnemen met logitech, en als ze reageren post ik het hier

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:32
Mijn schoonvader heeft sinds eergisteren ook een MX1000 muis (gekregen voor zijn verjaardag van mijn vriendin en mij) en hij heeft nog een heel uit Logitech draadloos toetsenbord liggen.
Ook ik zou graag deze combo willen laten werken.

Dit is het enige dat ik kan vinden over het synchroniseren van een toetsenbord en de muis:
De volgende informatie is specifiek voor gebruikers van draadloze desktops met de volgende modelnummers. U vindt het modelnummer aan de onderkant van de ontvanger.

C-BC7-Dual
C-BD9-Dual

Als u de muis met de ontvanger kunt synchroniseren maar niet het toetsenbord, of vice versa, volgt u de onderstaande stappen om alle apparaten samen te synchroniseren.

Verwijder de batterijen uit het toetsenbord.
Zorg ervoor dat de muis gesynchroniseerd is. Druk hiertoe op de knop Connect van de ontvanger en vervolgens op de knop Connect van de muis.
Dubbelklik op het iTouch-pictogram in de systray om het iTouch-configuratiescherm te openen.
Klik op de tab Draadloos.
Klik op de Connect-knop in het configuratiescherm. Er verschijnt een dialoogvenster waarin u gevraagd wordt op de Connect-knop te drukken. Voordat u dit doet, moet u de batterijen terugplaatsen.
Wanneer u dit hebt gedaan, drukt u op de knop Connect van het toetsenbord.
Controleer of beide apparaten goed functioneren.
Als dit niet werkt, volgt u de onderstaande stappen:

Verwijder de batterijen uit het toetsenbord en druk ongeveer één minuut toetsen op het toetsenbord herhaaldelijk in (alsof u typt). Dit maakt de condensators leeg.
Druk op de knop Connect van de ontvanger.
Druk op de knop Connect van de muis. N.B.: Mogelijk moet u iets met een kleine punt, zoals een potlood, gebruiken om de knop Connect in te kunnen drukken.
Druk op de knop Connect van de ontvanger.
Plaats de batterijen terug in het toetsenbord.
Druk op de knop Connect van het toetsenbord.
Dit is het enige dat ik kan vinden, maar er wordt niet verteld of ieder toetsenbord hiermee werkt.
Ik zal het vanavond nog wel even uitproberen.
Misschien dat het werkt, overigens heb ik wel iets gelezen op het forum van Logitech dat de ontvanger van de MX1000 muis alleen maar 1 apparaat ondersteund met Fast RF (betekend het dat het dan maar 1 apparaat ondersteund of kan het maar 1 apparaat op Fast RF en 1 apparaat op gewoon RF?).

• Palomar
  • Niet online
@NielsOveres: volgens mij heb jij het over het laten werken van meerdere apparaten op 1 ontvanger. Mijn oorspronkelijke vraag ging over het softwarematig laten werken van een toetsenbord met het programma/driver 'Setpoint'.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:32
Nu ik zo terug lees, had ik dat niet helemaal door.

Ik vroeg me af of het zoiezo wel mogelijk was dat je een toetsenbord tegelijk met de MX1000 op dezelfde ontvanger kon hebben. Erg duidelijk zijn ze er niet over.
Pagina: 1