[MSN] E-mail adressen verwijderen bij inlogscherm.

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Beste mensen,

Sinds kort is mijn computer toegankelijk geworden voor meerdere personen. Die personen melden zich graag aan op MSN, maar vergeten voor het gemak even dat hun e-mail adres door MSN wordt ''opgeslagen''. Dit vind ik in ieder geval erg irritant, omdat het mijn computer is.

Bij internet Explorer had ik altijd de keuze; auto aanvullen aan of uit, maar een dergelijke instelling bestaat zeker niet voor MSN? In dat geval moet ik de adressen maar handmatig verwijderen, weet iemand toevallig hoe ik dit kan doen?

Alvast hartelijk dank voor de reacties :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 22:32
Het verwijderen van mailadressen in msn is al zovaak gevraagd en kan je heus wel vinden met de search of google. Kijk ff in Software Algemeen.

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:49
zoek in het register eens naar 1 van zo'n email adres.

grote kans dat je dan een lijst vind met alle e-mail adressen die in dat pull down menuutje vind.

Verwijderd

Adressen staan iig plaintext in:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail\ mailadres
HKEY_CURRENT_USER\Software\Patchou\MsgPlus2\ mailadres

Ze zullen vast ook nog wel ergens encrypted worden bijgehouden, misschien eens kijken waar MessenPass v1.03 etc hun gegevens vandaan halen middels een reg/file capture?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Zie daar het antwoord op de vraag. En tevens had dit gevonden kunnen worden met de search functie beschikbaar bovenaan voor iedereen.

Lees even de GOT-Faq door ter extra informatie over wat wel / niet de bedoeling is.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.