Toon posts:

Php script te zien in browser ipv de pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik naar www.spelpunt.nl ga krijg ik het script te zien ipv de pagina. Alles geprobeert, cookies verwijderd, andere browser geïnstalleerd, windows update en instellingen veranderd van explorer maar niets helpt, krijg de pagina niet in beeld. (eerste pagina heb ik bovenin het script en onderin de pagina, bij het aanklikken van een spel krijg ik een popup om in te loggen wat alleen uit script bestaat)
Wie kent dit probleem en belangrijker nog, heeft er een oplossing voor?
BvD _/-\o_

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Pagina zie ik wel maar dan click ik op dat pool spel en krijg ik dit :
Notice: Undefined variable: number in /usr/home/jgp/www/gamepoint/neo/lib/classes/guest/class.guest.php on line 46

Notice: Undefined variable: number in /usr/home/jgp/www/gamepoint/neo/lib/classes/guest/class.guest.php on line 46

Denk dat ze een beetje problemen hebben ofzo...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

PHP of een (clientside) javascript? Als PHP is het "gewoon"een serverside probleem en valt er aan jouw kant niets te doen.

edit:

Oeh, je bent nieuw. Welkom op GoT :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 27-03-2005 14:36 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Heb java geupdate op de pc, heeft niet geholpen. Op een andere pc geen problemen. Krijg onderstaand gebeuren op de monitor te zien, bovenin beeld.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
HTTP/1.1 200 OK Date: Mon, 28 Mar 2005 13:36:11 GMT Server: Apache
X-Powered-By: PHP/4.3.9 X-Accelerated-By: PHPA/1.3.3r2
Expires: Thu, 19 Nov 1981 08:52:00 GMT
Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0
Pragma: no-cache Set-Cookie: cook_partnerId=1; path=/; domain=.gamepoint.net 
Set-Cookie: cook_partnerId=1; path=/~jgp/; domain=.gamepoint.net
Set-Cookie: cook_partnerId=1; path=/; domain=.spelpunt.nl
Set-Cookie: cook_partnerId=1; path=/; domain=.gamepoint.nl

[...]

Connection: close Content-Type: text/html

Daar hoort eigenlijk een banner te verschijnen. Hieronder volgt de pagina waarbij je een spel kan kiezen wat hetzelfde resultaat geeft, soortgelijke tekst en verder niets. Inloggen in het forum daar geeft geen problemen. :?

[ Voor 85% gewijzigd door Spider.007 op 29-03-2005 10:33 ]

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:57
Flutsite, die gasten hebben altijd problemen. Ze zijn nogal newbie in PHP, je moet ff op het forum zeggen dat je dat krijgt :)