Toon posts:

Welk ADSL abo Den Bosch?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoewel @home we weinig problemen geeft zou ik graag overstappen naar ADSL 8mbit. Nu ben ik wat aan vergelijken, maar zie ik ondertussen door de bomen het bos niet meer... Kan iemand me advies geven?

Mijn 'eisenpakket':

- 8mbit download
- geen datalimiet
- goede ping om zo af en toe eens te gamen
- een goede nieuwsserver voor de downloads (heb nu een payserver, dus wil graag een goede retentie en veeeeel groepen bij het ADSL abo)
- abonnement zonder kpn lijn en zonder bel mogelijkheid (doe alles via gsm)
- leuke uploadsnelheid

Op dit moment heb ik geen kpn telefoonlijn of isdn liggen. Wel in de meterkast een verbinding.

Ik hoop wat goede tips te krijgen! Alvast bedankt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 10:47 ]

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
poeh, je hebt wel flink wat eisen. maar je kunt toch gewoon alle adsl aanbieders in je regio af gaan en zo de beste uitkiezen? lijkt me niet zo moeilijk..

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
en wat je zeker nodig heb is een vaste telefoonaansluiting

[ Voor 19% gewijzigd door Da.Rock op 27-03-2005 10:56 ]

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Da.Rock schreef op zondag 27 maart 2005 @ 10:56:
en wat je zeker nodig heb is een vaste telefoonaansluiting
Er zijn ISP's die het al aanbiede, aanleg van DSL zonder dat je een abonnement nodig hebt bij KPN voor telefonie. In de thread van TweakDSL *new and/or improved* deel 11 werd hier ook over gesproken.

Usenet/Newsservers zijn altijd een extra dienst die niet onder het diensten pakket valt officieel. Een week uit de lucht of slecht functioneren kan je melden natuurlijk maar is niet een vereiste/verplichting voor de ISP.

Verder is dit een behoorlijk basic vraag. Goed zoeken, lees de threads van verschillende grote ISP's hier even. Bel ze en controlleer bereikbaarheid en/of mailbeantwoord tijden. Bekijk eventueele extra kosten zoals telefonische helpdesk kosten per minuut etc etc. Als je dan bijna een keuze hebt (nog enkele op je lijstje) ga je opzoek naar gebruikers ervaringen hier of elders. Stel overige vragen waar je twijfel over hebt of wat je niet beantwoord krijgt van de ISP zelf desnoods (mits nog niet gesteld) in de desbetreffende thread.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.