Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Icons are overrated
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Wat er staat weet ik ook niet. Je kan je natuurlijk afvragen of dat zo interessant is, aangezien ze SMS-jes niet voor jou bedoeld waren.
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Ik kan alleen nergens online een vertaal site vinden hiervoor...
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Ze zijn wel voor mij bedoeld want ik heb ze ontvangen, of zouden ze het naar een verkeerd nummer gestuurd hebbenVunzz schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:25:
Da's Turks.
Wat er staat weet ik ook niet. Je kan je natuurlijk afvragen of dat zo interessant is, aangezien ze SMS-jes niet voor jou bedoeld waren.
Maar misschien is het wel belangrijke info over een terrorische aanslag
(no offence tegen turken)
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ja, ik heb zelfs een turkse oom (in breda)! Maar ik woon hier in Gelderland op het "platteland" volgens mij is hier geen turk binnen 5kmasing schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:32:
Kom eens achter die PC vandaan, loop de deur uit
en kijk eens rond op straat. Iedere Turk kan Turks, dus een vertaling is zo in orde.
edit: Ik heb ook wat turken in de klas, maar die zijn op dit moment niet op MSN anders had ik het mooi kunnen vragen.
[ Voor 15% gewijzigd door Speedfight op 25-03-2005 17:40 ]
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
kan toch best zijn dat de persoon een nummer verkeerd heeft ingevoerd in zijn telefoon?
ik weet dat als je bij mijn telefoonnummer het laatste getal veranderd, je ene Chantal krijgt...
dus zoiets kan heel makkelijk gebeuren, en die smsjes zijn natuurlijk niet voor jou bedoeld (...) want ze zijn in het Turks en dat kan jij niet. Dus om ze nou hier te posten....
Je zou diegene even kunnen bellen of via internet gratis smsje sturen dat ie een verkeerd nummer heeft.
(smscity.nl en sms.ac)
[ Voor 5% gewijzigd door Jazco2nd op 25-03-2005 17:52 ]
Ok ik edit het bericht wel even voor de privacy, en zal zelf wel verder onderzoek plegen.Jazco2nd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:52:
uhm.... is dit forum wel hiervoor bedoeld?
kan toch best zijn dat de persoon een nummer verkeerd heeft ingevoerd in zijn telefoon?
ik weet dat als je bij mijn telefoonnummer het laatste getal veranderd, je ene Chantal krijgt...
dus zoiets kan heel makkelijk gebeuren, en die smsjes zijn natuurlijk niet voor jou bedoeld (...) want ze zijn in het Turks en dat kan jij niet. Dus om ze nou hier te posten....
Je zou diegene even kunnen bellen of via internet gratis smsje sturen dat ie een verkeerd nummer heeft.
(smscity.nl en sms.ac)
Bedankt voor al jullie reacties!
Topic is dus nu een beetje nutteloos geworden, van mij mag er dus een slotje op...
[ Voor 6% gewijzigd door Speedfight op 25-03-2005 18:06 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Turkse jongen uit mij msn zegt dat het hier op neer komt:
Dit is een 30 jarige jongen die verkering had met een meisje, en nu heeft die jonge een meisje gevonden met wie hij wil trouwen. die jonge houd nog van die meisje, maar stuurt toch een sms om te zeggen dat hij gaat trouwen.
Dit topic is gesloten.
![]()