Enkelen weten al wel dat ik er al weer even over aan het denken ben. Echter door de grote drukte is het er nog niet van gekomen om een echt topic aan te maken.
Bij deze dus de vraag, hebben jullie weer zin in een meeting bij mij thuis?
Gezien het de vorige keer super gezellig was en zeer lekker draaide, wilde ik er weinig aan veranderen. Ook omdat er nieuwe mensen aangewaaid zijn waarvoor het allemaal nieuw is denk ik dat dat voor iedereen weer een mooie dag zal worden.
Vorige meeting was smiddags koffie, daarna handboogschieten, vervolgens een BBQ met daarna naborrelen. enkelen zijn blijven slapen wat ook een zeer gezellig ontbijt opleverde
.
Topics van toen:
Het info draadje van toen
Het draadje met discussie over de meeting
De aftertalk en pics
Als jullie nog andere ideeen hebben ofzo, dan hoor ik het ook graag. Dan zullen we er een super gezellige TMF meet 6 van maken
Owja, de datum wordt zaterdag 28 mei 2005
En voor degene die het niet weten: Plaats = Liempde
Dit topic is dus voor ideeen en gewoon wat gezever. Ik zal een officieel topic openen met de definitieve gegevens als de tijd ervoor rijp is
Toch hier maar even vast een lijstje met mensen die komen:
Bij deze dus de vraag, hebben jullie weer zin in een meeting bij mij thuis?
Gezien het de vorige keer super gezellig was en zeer lekker draaide, wilde ik er weinig aan veranderen. Ook omdat er nieuwe mensen aangewaaid zijn waarvoor het allemaal nieuw is denk ik dat dat voor iedereen weer een mooie dag zal worden.
Vorige meeting was smiddags koffie, daarna handboogschieten, vervolgens een BBQ met daarna naborrelen. enkelen zijn blijven slapen wat ook een zeer gezellig ontbijt opleverde
Topics van toen:
Het info draadje van toen
Het draadje met discussie over de meeting
De aftertalk en pics
Als jullie nog andere ideeen hebben ofzo, dan hoor ik het ook graag. Dan zullen we er een super gezellige TMF meet 6 van maken
Owja, de datum wordt zaterdag 28 mei 2005
En voor degene die het niet weten: Plaats = Liempde
Dit topic is dus voor ideeen en gewoon wat gezever. Ik zal een officieel topic openen met de definitieve gegevens als de tijd ervoor rijp is
Toch hier maar even vast een lijstje met mensen die komen:
- [1] Hawks [br] [2] Pin-Guin [br] [3] Atlas (onder voorbehoud)[br] [4] Longbeard[br] [5] Robin Vreuls (=> slaapt)[br] [6] Botoo[br] [7] Rennegade (mits niet verjaardagviert)[br] [8] Harm[br] [9] Alex de groot[br]
- [1] Kex (vind mountenbaiken belangrijker :+) [br] [2] Remy [br] [3] Superdeboer[br] [4] G33rt [br] [5] Uhmmm [br] [6] Zomertje[br] [7] Cliffie[br] [8] Sonja[br] [9] Mightyraven[br] [10] Teckna[br]
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 15:28 ]