Bij gebrek aan een speeltuindraadje in TMF en sociale contacten irl, presenteer ik u:
*cheerleader*TMF Meeting deeltje 5*cheerleader*
een coproductie van Hawks en fee-tje
Voor de nostalgie-mensen onder ons: TMF Meeting versie 4 naar meetingdraadje vier.
Okay, wat is het plan?
Listen very carefully, I will only say this once.
Het plan is... bij elkaar komen, lol hebben, bijkletsen, OSB-en, nog meer lol hebben en bijkletsen, voor de verandering eens niet overgeven, en nog meer lol hebben. Verder had Hawks bedacht dat ie een onmundig schuldgevoel had van vorig jaar,
en hij bood aan het feestcomitée aan om dit jaar de lieve TMF-ertjes wel onderdak te bieden. Meneer Hawks had bedacht dat we zouden kunnen gaan handboogschieten oid vlak bij hem in de buurt, en qua eten kunnen we iets regelen met bijvoorbeeld Chinees, frietjes, barbeknoei of gourmetjes. Qua drinken en dergelijke hebben we nog niet echt wat besproken, dat zal Meneer Hawks zelf even toelichten denk ik. Eventueel zouden er slaapplekken in de buurt geregeld kunnen worden, ook daar moet meneer Hawks zelf maar even nieuws over brengen.
Jezus fee, weet je dan helemaal niks zelf? Moet Hawks alles zelf vertellen?
Ik ben ook maar blont, okay, sorry.
(Ik dacht ik maak maar even een semi-lollige opmerking voordat niemand meer doorleest en iedereen in slaap is gevallen.) Uhm, ik weet dat Hawks in Brabant woont, in Liempde. Ik weet ook dat als het niet al te heet is dan en het een beetje te bereizen is voro mij, ik kwarktaart mee ga nemen.
En.... ik weet dat als Hawks alsnog besluit om ons alweer op straat te zetten, we gewoon naar een of andere stad gaan wat leuks doe, dat kan ook.
En nu gaan we pollen!
Poll: En wanneer gaan we meeten?
• Weekend van 1 en 2 mei
• Weekend van 8 en 9 mei
• Weekend van 15 en 16 mei
• Weekend van 22 en 23 mei
• Weekend van 29 en 30 mei
• Flikker op met je mei, ik wil anders!

Ook een poll maken? Klik hier
Waarom in mei? Omdat ik al een aantal mensjes gesproken heb en die zeiden dan wel tijd te hebben,
.
Uhm... verder heb ik net zoveel meer te melden.
Meld u allen aan!!!1111123
*cheerleader*TMF Meeting deeltje 5*cheerleader*
een coproductie van Hawks en fee-tje
Voor de nostalgie-mensen onder ons: TMF Meeting versie 4 naar meetingdraadje vier.
Okay, wat is het plan?
Listen very carefully, I will only say this once.
Het plan is... bij elkaar komen, lol hebben, bijkletsen, OSB-en, nog meer lol hebben en bijkletsen, voor de verandering eens niet overgeven, en nog meer lol hebben. Verder had Hawks bedacht dat ie een onmundig schuldgevoel had van vorig jaar,
Jezus fee, weet je dan helemaal niks zelf? Moet Hawks alles zelf vertellen?
Ik ben ook maar blont, okay, sorry.
En nu gaan we pollen!
Poll: En wanneer gaan we meeten?
• Weekend van 1 en 2 mei
• Weekend van 8 en 9 mei
• Weekend van 15 en 16 mei
• Weekend van 22 en 23 mei
• Weekend van 29 en 30 mei
• Flikker op met je mei, ik wil anders!
Ook een poll maken? Klik hier
Waarom in mei? Omdat ik al een aantal mensjes gesproken heb en die zeiden dan wel tijd te hebben,
Uhm... verder heb ik net zoveel meer te melden.
Meld u allen aan!!!1111123
[ Voor 3% gewijzigd door feej op 06-02-2004 19:21 ]
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+