Ik open een nieuw topic om de mening van de verschillende tweakers te horen over de plannen van Versatel om vanaf het nieuwe voetbalseizoen (augustus 2005) live het eredivisievoetbal uit te zenden. Ikzelf denk namelijk dat het ze niet gaat lukken om op tijd deze dienst te leveren. Ze willen dit namelijk doen via ADSL2+ en aangezien pas net de eerste verbinding via Quicknet is opgeleverd denk ik niet dat alle wijkkasten op tijd geschikt gemaakt zijn voor ADSL2+.
Daarom zal bij heel veel mensen niet eens de dienst geleverd kunnen worden en zal, naar mijn mening, het op een groot fiasco uitlopen. Wie deelt mijn mening of zijn er tweakers die hier veel positiever over zijn ingestemd dan ik. Ik zou hier graag een discussie over willen...
Hier link naar de plannen van Versatel en hier Roel Pieper over de te lage snelheden van ADSL2+ voor tv-on-demand.
Daarom zal bij heel veel mensen niet eens de dienst geleverd kunnen worden en zal, naar mijn mening, het op een groot fiasco uitlopen. Wie deelt mijn mening of zijn er tweakers die hier veel positiever over zijn ingestemd dan ik. Ik zou hier graag een discussie over willen...
Hier link naar de plannen van Versatel en hier Roel Pieper over de te lage snelheden van ADSL2+ voor tv-on-demand.