Toon posts:

logitch x-530 of creative 5500 digital

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
oke ik zou dus tussen deze twee moeten kiezen

creative 5500 digital ( 99 € )

linkje
logitech x-530 ( 69 € )

linkje

welke zouden jullie kiezen?
Er staat wel een creative soundblaster live! extern voor want moet aan men laptop komen.

logitech heeft geen digitale ingang, maar geeft dit een hoorbaar verschil??

• micebec
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-01 14:49
De Creative 5500 heeft een externe decoder, en ik moet zeggen dat het geluid goed is. Ik gebruik deze set voor in mijn slaapkamer. Die andere speakerset ken ik niet en volgens mij heeft het geen decoder. Wel heb ik voor in de woonkamer een Logitech THX 5500 set en ik moet zeggen dat ik daar zeer tevreden mee ben.

Daarnaast hangt het er ook vanaf wat je met die set wilt gaan doen. Als je veel DVD's gaat kijken met je laptop, zou ik ik toch kiezen voor een setje met een externe decoder.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:18
Kijk even in dit topic voor PC speaker vragen:
[rml]Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [ Deel II][/rml]

Ga na welke aansluitingen je nodig hebt (interne decoder bijvoorbeeld, of meerdere ingangen, etc), kijk naar hoeveel speakers je nodig denkt te hebben (5.1 tot 7.1 voor films, maar voor enkel muziek kun je eerder naar een 2.1 setje kijken, etc), en helemaal mooi is als je de setjes nog ergens kunt beluisteren in een winkel ofzo dan neem je degene die het beste klinkt. Maar voor verdere vragen mocht je er niet uitkomen, kijk even in bovenstaand topic en stel eventuele vragen daar.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.