[Firefox] Neppe tabbladen vallen weg?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-04 15:02
Hoi

ik heb de website http://www.dangerouswebsites.net waar het overgaat moet je daar maar lezen (mag hier ook denk ik niet) :P maar mijn probleem is dat ik 3 neppe tabbladen heb aan de rechterbovenkant heb zien er goed en leuk uit, maar als ik ze met mozilla Firefox laad dan blijven die tabbladen weg, en wordt de text daardoor onleesbaar die op de tabs staan.

(btw. ik gebruik Mambo CMS http://www.mamboserver.com)

Iemand een ideetje?

want voor de rest doet deze CMS / site prima ze werk.

~ Mijn prog blog!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:18
Wat heb je zelf al geprobeerd dan?

Motor onderhoud bijhouden

• roy-t
ik heb het hele stylesheet geprobeerd aan te passen, maar ik weet zelf niet heel veel van PHP etc..

ik zal hier wel ff het stylesheet posten zoals die op dit moment is
(btw. het was er ook al voor mijn modificaties)

Edit:

Hier stond heel veel CSS code die alleen maar iritant was, want je moet uber veel scrollen

[ Voor 112% gewijzigd door roy-t op 23-03-2005 08:10 ]

~ Mijn prog blog!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-05 10:52
Je zou code tags kunnen gebruiken: Overzicht van UBB-codes leest wat prettiger...

mijn gok is je tabbladen zijn inline elementen waardoor ze er zo uitzien in mozilla/ff, probeer eens display block. Voor de rest hebben we hiervoor geen php code nodig dus beter om de source van de gegenereerde pagina te posten ;)

[ Voor 61% gewijzigd door paragon op 22-03-2005 17:30 ]

• roy-t
Ja ik heb even de template directory door gespit, en het blijkt een gewoon gifje te zijn (img_tab.gif) Firefox zou daar toch geen problemen mee moeten hebben? of worden ze soms op een speciale manier vast gehouden?

dit stukje staat in die grote lap CSS codes:

#header #nav a {
float: right;
text-decoration: none;
background: url(../images/img_tab.gif) 0px no-repeat;
width: 64px;
color: white;

ben niet zo heel erg goed in Html/CSS (*volgens mij is dit ook niet een heel moeilijk probleem) maar ehm... dit ziet er in mijn ogen toch wel normaal uit?

(alleen wat is OpX no-repeat :S)

~ Mijn prog blog!

• roy-t
paragon schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 17:27:
Je zou code tags kunnen gebruiken: Overzicht van UBB-codes leest wat prettiger...

mijn gok is je tabbladen zijn inline elementen waardoor ze er zo uitzien in mozilla/ff, probeer eens display block. Voor de rest hebben we hiervoor geen php code nodig dus beter om de source van de gegenereerde pagina te posten ;)
oh ja btw. (Sorry ben nog beetje Newb) maar wat is display block?

Enne wat me ook ineens opvalt is dat naast dat de tabbladen weg zijn, ook de tekst lager is dan in IE6, :S miss zitten de tabbladen wel onder die donkere balk...

(ik heb het btw over: * Policy * Sitemap * Terms *contact)

maar die balk is geen plaatje whatsoever

[ Voor 21% gewijzigd door roy-t op 23-03-2005 08:36 ]

~ Mijn prog blog!

• roy-t
sry.. ik heb net ff wat ge-edit want een atente got user wees mij erop dat ik aan het 'kicken' was (eigenlijk was ik gewoon vergeten wat erbij te zetten en deed new ipv edit.)
zal het wat overzichtelijker proberen te houden :)

[ Voor 85% gewijzigd door roy-t op 23-03-2005 08:37 ]

~ Mijn prog blog!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-05 10:20

Pelle

🚴‍♂️

Sorry hoor, maar als je CSS wilt leren dan ga je bijv. naar http://www.w3schools.com/css/

Of je googlet even naar 'css tutorial' :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.